BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 09:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 179 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 18 września 2015, 22:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Postroili, wjechało 1.5b. Wtryski max 62-65%. EGT na 5tym biegu przy 230km/h 920 stopni, stałe nierosnące.
Powinno być 500+KM. Całkiem przyjemnie zaczęło jechać. Dwójka kompletnie przestała istnieć.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 19 września 2015, 08:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
Pat-325, zastanawie mnie jedno, jakie są koszty takiego projektu, tj takiego Compacta o tej mocy? :) Może być PW :)




Pewnie zbiera się całkiem przyjemnie.. :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 19 września 2015, 10:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Hmm.. trudne pytania zadajesz :)

Co do zbierania, podobno jedzie. Ja już mam mocno zrytą głowę jeśli chodzi o osiągi i mało co robi wrażenie. Ale mój stroiciel, który na co dzień ujeżdża ponad 700konną Astrę 4WD mówił, że poczuł moc ;)

Buda nie ma specjalnie znaczenia, bo koszty wychodzą podobnie. W zeszłym roku jak liczyłem ile kosztowało mnie 400 kuni to od A do Z - hamulce, zawieszenie, silnik, turbo, wnetrze, czyli generalnie wszystko - była to kwota w okolicy 35k. Na ten moment trzeba by dodać coś między 5-10k (kolektor ssący, wydechowy, jakieś rurki, vbandy i inne cuda o których człowiek nie pamięta). Natomiast nie ma co się sugerować moimi kosztami, bo wszystkie prace były robione własnoręcznie lub przy pomocy dwóch znajomków. Cała wiązka elektryczna robiona od podstaw też wyszła ze 3x taniej niż u normalnego tunera. Ilość przejazdów testowych, strojeń, sprawdzania - było tego naprawdę dużo i kosztowało nas to tylko czas i kasę na paliwo (a trochę tego idzie). Dużo zmian od tego czasu zostało zrobione, żeby jak najlepiej rozgryźć temat turbo M50 i jakie zmiany na co wpływają.

Przymierzam się teraz do zmiany turbo - ma być lepszy spool i reakcja na gaz, już bez podnoszenia mocy bo to trochę droga do nikąd ;)

Jakby mi ktoś przyjechał, położył 35k pln na stół to by odjechał tymże wynalazkiem.
A ja zacząłbym przygotowania do mojego kolejnego pomysłu V8 LS3+turbo :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 19 września 2015, 12:14 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1100
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
Ls3 :D
Co do astry... Widzialem, slyszalem, szczeke zbieralem.
Jeszcze z jednym fajnym oplem sie pojawiacie.
Ascona? Piekny klasyk.

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 19 września 2015, 12:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Obecnie zbierałbyś jeszcze bardziej bo dmuchamy w nią 2.0b, a nie 1.8 jak było ostatnio.
Ostatnie testy niestety przyniosły żniwa w postaci kolejnej rozwalonej skrzyni biegów, ale spoko spoko, już się składa.
Wtryski 850cc są prawie zamknięte, coś pod 800 koni powinno być a w pogotowiu zawsze jest +150 z nitro :)

Asconka działa, śmiga na 1.5b generując okolice 450koni. Bardzo sympatyczny bolid. 100-200km/h robi w 7.7s (np. Lambo Murcielago tyle robi).

A tu takie dwa lajtowe przejazdy z kompota z dzisiaj. Bardzo dziewczyńskie zmiany biegów, bo docisk dalej nie zmieniony i sprzęgło nie ogarnia szybkich przepięć:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 19 września 2015, 15:34 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 40
Posty: 5953
fajna zabawka nadal nie ma co.............. :ok: :ok:

_________________
Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 19 września 2015, 15:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Jest moc! Świetnie :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 26 września 2015, 19:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 614
Lokalizacja: Nowe Miasto
Moje BMW: E34 540iA
Super projekt, przyjemnie się czyta :ok:
to kiedy wpadną wałki custom od K64? :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 26 września 2015, 23:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Dzięki :hurra:

Nie przewiduje wałków, zmiana kolektora ssącego zmieniła totalnie charakterystykę wchodzenia doładowania i budowania mocy.
Zapotrzebowanie na paliwo rośnie do samej odcinki, a wartość szczytowa jest 100rpm przed odcinką. Wyżej kręcić nie zamierzam.
Na pewno zmieni się turbosprężarka, boost ma wchodzić szybciej. A poza tym myślę co dalej, póki co ogarnął mnie leń posezonowy.

Na ten moment trakcja opuściła mnie kompletnie, zrobiło się chłodniej i częściej ma ochotę jechać bokiem niż przodem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 27 września 2015, 12:22 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Projekt z głową, przemyślany, tak trzymać. Stroker na 3 litry będzie?

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 27 września 2015, 15:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
3.0 chętnie bym zrobił, ale to musiałbym przygotować kolejny słupek, tym razem w pełni kuty, a jakoś średnio mam ochotę na wydanie około 12k zł.
Zapasowe M50B25 mam rozebrane w garażu, ciągle czeka.

Po głowie chodzi mi coś głupszego.. stroker na 5.7 w postaci V8 LS + turbo. Tylko, żeby to zrealizować musiałbym pogonić całego kompota (wtedy w budzie e30) lub napęd z kompota (i wrzucić to do tej budy). Są na to marne szanse, bo nikt nie jest w stanie zapłacić tyle żeby można było powiedzieć że człowiek wyszedł na zero z częściami, już nie mówiąc o robocie. Większość uważa, że da się taniej zrobić samemu niż kupić gotowy projekt. Później niestety wychodzi jak wychodzi, a ja codziennie mam pytania jak to zrobić, czy da się taniej, czemu to tak drogo i czemu nie chce działać.

Opcja zapasowa to przerzucić całego kompota w budę e30. Mam słabość do tego modelu i kiedyś zrealizuję plan na mocne e30.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 27 września 2015, 21:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 80
Lokalizacja: Pabianice
Dobrze podaje, w tym tempie zrealizują się plany na 2016 rok :D A taki LS w e36 siedzi całkiem miło, dużo mu tam wygodniej niż jakiemukolwiek M6x

_________________
FTWL Motorsport


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 8 października 2015, 19:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
fajną pamiątkę masz dla wnuków -> BMW-Trends :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 8 października 2015, 20:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
A dzięki dzięki, faktycznie brzydal pojawił się w gazetce dzięki JLZ1.
Kupiłem sobie dwa egzemplarze na pamiątkę :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 8 października 2015, 23:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 80
Lokalizacja: Pabianice
Robi robote, widziałem w gazecie jest props jak 150 :)

_________________
FTWL Motorsport


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 23 października 2015, 17:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Do zamknięcia.. fur sprzedany, będzie straszył niemieckie dzieci ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 23 października 2015, 18:16 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 511
Moje BMW: 320i
Kod silnika: b48b20 @ 305/415
O kurcze, znalazł się ktoś kto wyłożył satysfakcjonujące siano? :) Gratuluje :) Co teraz będzie? :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 23 października 2015, 18:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Dostałem tyle co chciałem, tragedii nie ma.
Pewnie e30.. co do motorownii.. plany są różne. Na bank słabe nie będzie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 23 października 2015, 18:26 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Trzymam kciuki za kolejny projekt, tym bardziej, że to e30 będzie :D

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 179 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL