BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 20 lipca 2018, 06:46


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 179 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 19 lipca 2015, 14:40 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 250
Lokalizacja: Starogard Gdański
Moje BMW: Mercedes
Kod silnika: V8
Garaż: viewtopic.php?f=55&t=160023
strasznie zazdroszczę takich czasów jakie robisz. Chociaż widać, że potencjał jest o wiele lepszy bo palisz zwyczajnie opony a co za tym idzie wygląda to efektownie ale nie jest skuteczne.

Opony pewnie jakieś zwykłe drogowe ?

Przy tej mocy i wadze auta to pewnie 12 z przodu jest realne.

Powodzenie i ćwicz :)

_________________
Zapraszam na mój kanał o motoryzacji
https://www.youtube.com/channel/UCNvQ4u ... m0itanaAsg

Prezentacja BMW E39
https://youtu.be/PJeIoCG2tgU

Nissan Murano
https://youtu.be/VLJ8SzF14AY


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 19 lipca 2015, 17:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 288
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Dzięki :padam:
Tak, dokładnie. Opona to zwykły drogowy Federal 245/45/17 który nie ma ochoty współpracować. Z klepnięcia na 3. biegu nie jest w stanie utrzymać auta na wprost. Także musi być coś bardziej klejącego.

Ciągle jednak nie zabrałem się za opony, w najbliższym czasie powinno pojawić się kilka zmian - między innymi chcemy przetestować turbo CNC na kulkach, potencjał mniej więcej taki sam jak obecnej sprężarki. Chciałbym zbić w dół moment wejścia pełnego doładowania, obecnie poniżej 3500rpm 1.2b. Wiem, wiem, średnio to dragowe rozwiązanie, ale auto jest używane jako "daily", jeździ wszędzie i ma jak najwcześniej robić gnój :D

Generalnie plan, który sobie narysowałem na sezon 2016 powinien być gotowy podczas obecnego sezonu. Z mocą szaleć nie będziemy, ale myślę że 5xx się pojawi.

PS. Kompletuje graty do e28 525e (ori 2.7eta) na td05 - cel to bezpieczne 300km. Będzie ciut szybsza babcia ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 19 lipca 2015, 17:46 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 250
Lokalizacja: Starogard Gdański
Moje BMW: Mercedes
Kod silnika: V8
Garaż: viewtopic.php?f=55&t=160023
Pat-325 napisał(a):
Z mocą szaleć nie będziemy, ale myślę że 5xx się pojawi.


co to znaczy 5xx nie skumałem :)

_________________
Zapraszam na mój kanał o motoryzacji
https://www.youtube.com/channel/UCNvQ4u ... m0itanaAsg

Prezentacja BMW E39
https://youtu.be/PJeIoCG2tgU

Nissan Murano
https://youtu.be/VLJ8SzF14AY


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 19 lipca 2015, 18:11 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 23
Posty: 1200
Lokalizacja: WZ
Moje BMW: Najlepsze :)
Kod silnika: m54b30
powyżej 500 koni ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 19 lipca 2015, 18:40 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 250
Lokalizacja: Starogard Gdański
Moje BMW: Mercedes
Kod silnika: V8
Garaż: viewtopic.php?f=55&t=160023
Pat-325 napisał(a):
PS. Kompletuje graty do e28 525e (ori 2.7eta) na td05 - cel to bezpieczne 300km. Będzie ciut szybsza babcia


Pat-325 napisał(a):
Z mocą szaleć nie będziemy, ale myślę że 5xx się pojawi.



czy na pewno, bo też tak zrozumiałem, nie wiem jak przykleić to auto jak by miało 300 km a 500 :) to ono nie pozwoli jechać prosto :)

Berbel007 napisał(a):
powyżej 500 koni


więc nadal nie wiem a ciekawy jestem.

_________________
Zapraszam na mój kanał o motoryzacji
https://www.youtube.com/channel/UCNvQ4u ... m0itanaAsg

Prezentacja BMW E39
https://youtu.be/PJeIoCG2tgU

Nissan Murano
https://youtu.be/VLJ8SzF14AY


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 19 lipca 2015, 19:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 288
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
e28 będzie miało 300KM, bez szaleństw.
e36 pewnie z czasem będzie miało 500+, to trochę jak nałóg ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 19 lipca 2015, 22:09 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 250
Lokalizacja: Starogard Gdański
Moje BMW: Mercedes
Kod silnika: V8
Garaż: viewtopic.php?f=55&t=160023
już rozumiem piszesz o dwóch różnych autach,

Pat-325 napisał(a):
to trochę jak nałóg


nie można się z tym nie zgodzić :) gdzie zaczyna się pasja tam kończy się ekonomia,

_________________
Zapraszam na mój kanał o motoryzacji
https://www.youtube.com/channel/UCNvQ4u ... m0itanaAsg

Prezentacja BMW E39
https://youtu.be/PJeIoCG2tgU

Nissan Murano
https://youtu.be/VLJ8SzF14AY


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 19 lipca 2015, 22:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
Kbicuję obu projektom, zwłaszcza uturbianiu ETY :super: . Mam nadzieję, że doczekam się galerii i opisu E28 również ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 19 lipca 2015, 22:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 288
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
E28 doczeka się :) Póki co zjechała do kraju, czeka na rejestracje, nowe rozrządy, sprzęgła i te sprawy.
Turbo jest w drodze do mnie, wtryski już mam, blowoff i wastegate na półce. Fura jest mojego kolegi, zostałem kierownikiem projektu i będziem modzić.
Raczej po sezonie, żeby się nacieszył autem podczas ciepłych dni. Póki co przepolerowałem ją lekko.

Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 24 lipca 2015, 14:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 288
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kolejne zabawki na testy dzięki FTWL Motorsport

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 1 sierpnia 2015, 21:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 288
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pogrzebałem, kolektor usiadł na silniku. Wszystko git, miejsca zrobiło się duuużo.
Zostało dorwać dłuższą linkę, dorobić uszczelkę pod przepustnicę, jakieś mocowanie do linki i można upalać.

Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 4 sierpnia 2015, 21:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 288
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
W oczekiwaniu na linkę gazu, zrobiłem coś co miało być zrobione zimą.. dolot z jednego kawałka a nie miliona silikonów.
Jutro ma być linka i mam nadzieję na pierwsze testy ;)

Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 5 sierpnia 2015, 22:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 288
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
I na gotowo. Linka z BMW 540 po modyfikacjach usiadła na customowym mocowaniu.
Reakcja na gaz na pewno na plus. Czekam teraz na stroiciela i w weekend może coś podstroimy, obecnie AFR mocno przelany a EGT zdecydowanie za niskie.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 5 sierpnia 2015, 23:28 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 35141
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
bojowo wygląda :cwaniak:
mam nadzieję, że po strojeniu tak właśnie będzie jeździć :]

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 6 sierpnia 2015, 08:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 288
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Mam taką nadzieję, wczoraj po krótkim teście to byłem raczej niepocieszony. Nie chciało zerwać trakcji na 3. biegu.
Stroiciel ma być w niedzielę na miejscu to się coś poklika. Tutaj raczej żadnych przyrostów mocy nie będzie, to mod w stylu zróbmy coś żeby silnik miał łatwiej.

Kolejne plany są już narysowane, w 2016 powinno być mocniej :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 6 sierpnia 2015, 09:54 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 823
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
Ciekaw jestem rzeczy najmniej ważnej, czy po zmianie kolektora brzmienie sie zmieniło.

_________________
323ti
Kolektor m50,
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 6 sierpnia 2015, 11:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 288
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Tak! bardziej klepie :D strasznie niesie się klepanie wtrysków po tym amelinium.
Większy szum + zasys. Jest inaczej. Do tego lepsza reakcja na gaz, dużo większa precyzja w dozowaniu ze względu na większy zakres pracy przepustnicy.
Będzie się trzeba przyzwyczaić.

Po dostrojeniu postaram się coś nagrać to może uda się wychwycić różnice.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 8 sierpnia 2015, 23:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 288
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
I już jestem mądrzejszy, chłopaki z FTWL Motorsport mieli rację.
Kolektor ssący zmienia dużo, jeśli nie wszystko. Mapa paliwa przewróciła się do góry nogami. Co prawda strojenie odbywało się przy 38 stopniach na zewnątrz i 60 stopniach w dolocie, więc szału nie czułem.
Ale teraz się ochłodziło, nadciągnęła jakaś burza i powiem, że gniecie. Mieliśmy narysować wykres w EMU ale trójka się ślizgała, a na czwórkę nie było miejsca, i narysowało 620KM/840Nm co wzbudziło głośny śmiech na pokładzie.

Obecnie nie ma peaku momentu przy 3500rpm, mapa paliwa się wygładziła, idzie ostro w górę aż pod odcinkę (obecnie na 7000rpm). Bardzo ładnie się napędza.
Doładowanie na ten moment 1.25b, ale czas zmienić sprężynkę w WG bo zaczyna szaleć. Reakcja na gaz dużo lepsza, przepustnica też dużo dokładniejsza niż fabryczna.
Także polecam wyrzucenie seryjnego ssaka, bo jest po prostu kiepski.

A tu fotka z backstage'u dzisiejszej profi sesji mojego padła:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 8 sierpnia 2015, 23:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2510
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
Pat-325, życzę dalszych sukcesów i powodzenia w projekcie!
Auto jest mega, to oczywiste. Fajnie że jest to lekki kompot :ok:
Daj więcej fotek :)

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 8 sierpnia 2015, 23:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 288
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Dzięki :hurra:

Zrobiłem tylko jedną niestety, a fotki były robione prawie 3h.
Mają się pojawić w niedługim czasie oficjalnie.. gdzie to jeszcze nie wiem :D

Następny grubszy update powinien się pojawić w okolicach września.
W planach zmiana kolektora wydechowego i na jesień sprzęgło dwutarczowe od chłopaków z FTWL.
Obecny spiek 4-łopatkowy coraz częściej się buntuje :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 179 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL