BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 21:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 179 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> e36 328ti
PostNapisane: 10 lutego 2015, 21:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 238
Lokalizacja: Pniewy
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: m62b44
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=152246
kurde musze kiedys do was wpasc tam latem :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> e36 328ti
PostNapisane: 12 lutego 2015, 21:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Robota dalej stoi, tłumik zamówiony i od dwóch tygodni go nie widać.
Skleciłem jakieś krótkie videło, będzie porównanie po modach. W skrócie: prawie seryjny układ wydechowy, 245 opona na tyle, 0.9b i mocne puchnięcie powyżej 5500obr/min.



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> e36 328ti
PostNapisane: 12 lutego 2015, 22:22 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1005
:szok: :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> e36 328ti
PostNapisane: 12 lutego 2015, 22:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Strasznie słabo. Po wydechu i korekcji map nagraj jeszcze raz, wtedy będzie już ogień :hyhy:

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> e36 328ti
PostNapisane: 24 lutego 2015, 23:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Zebrałem się w sobie, dwa dni i wydeszek zrobiony.
Póki co po całości 2.5", jak będzie mało to się przerobi. Tłumik ma wlot 3 calowy.

Po jeździe testowej wiem jedno.. jest głośniej, mapy paliwa się porozjeżdżały i na pewno jest szybciej.
Wkrótce strojonko to wrzucę jakieś videło.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> e36 328ti
PostNapisane: 25 lutego 2015, 01:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 640
Lokalizacja: Bydgoszcz (4DON)
Moje BMW: e28
Kod silnika: m30b35
Garaż: E28 M535i
E39 B10 V8
R56 1.6D
elegancki kompot :)
nic bym nie zmieniał
robiony po mojemu :hyhy:

_________________
Черный Bymep
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> e36 328ti
PostNapisane: 26 lutego 2015, 20:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Sound check nowego wydechu.
Stroiciel nie miał jeszcze czasu podlać paliwa, więc takie delikatne popierdywanie. Mam nadzieję, że na weekend uda się już coś polatać.



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> e36 328ti
PostNapisane: 26 lutego 2015, 21:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Wydeszek wyszedl profi :super: Turbo pieknie upuszcza i dzwiek duzo bardziej basowy :D To teraz strojenie i czekamy na jakiegos on boarda ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> e36 328ti
PostNapisane: 27 lutego 2015, 21:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kolejny update.
1.1b, 50,5% wykorzystania wtrysków (850) i takie o:

https://www.youtube.com/watch?v=7wdSdJkdekQ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> e36 328ti
PostNapisane: 28 marca 2015, 22:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Bumka cały czas na chodzie, w międzyczasie ogarnięte pierdoły.
W ostatnich tygodniach:
- wymieniona tarcza na spieka
- niepotrzebne uszczelnienie miski, winowajcą wyciek z uszczelniacza skrzyni biegów
- dziś wymienione wszystkie uszczelnienia skrzyni
- wymieniona zdechła sonda EGT

A tak generalnie to sobie sapiemy po okolicy strasząc ludzi ;)
I fotka z piękna Asconą B 3.2 biturbo, która kończy się składać na obecny sezon w odświeżonym setupie.

Obrazek
Obrazek



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> e36 328ti
PostNapisane: 19 kwietnia 2015, 19:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Minęło trochę czasu, po wielu testach oponowych w poszukiwaniu trakcji na tyle wylądował Federal SS 245/40/17. Budżetu na semi-slicka nie starczyło.

Dzisiaj udało się wyskoczyć na otwarcie sezonu do Chojny. Nic oficjalnego, ale można było stanąć, potestować na 1/4.

Wnioski. Przełożenie 3.45 na 1/4 się nie nadaje, dwa pierwsze biegi praktycznie nie mają trakcji. Do tego 50 metrów przed metą kończy się 4. bieg i albo lecę na odcince albo tracę czas na wrzucenie 5.
Tak czy siak dupa. EGT stabilne 915 stopni na pełnym ogniu. Za to muszę się wybrać na lekką korektę, bo mi gdzieś 0.1b uciekła i obecnie ładuje 1.0b.

Czasy żadne nie były mierzone, a filmik który póki co znalazłem to z losowym e39 z nieznanym silnikiem i totalnie spapranym startem z 2500obr/min (na filmiku też fajnie latający 500 konny CRX 4x4 z Niemiec):


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> e36 328ti
PostNapisane: 19 kwietnia 2015, 19:39 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1100
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
na zlocie dzisiaj tak się zastanawiałem skąd znam compacta :)
a crx niszczył system. 4x4 b seria i turbo

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> e36 328ti
PostNapisane: 19 kwietnia 2015, 19:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Na starcie trochę ze mnie szydzili, że "3/4 bmw".. ale po pierwszym przelocie przestali :D
CRX fajniutki, tak jak i ten Golf 1 turbo.

Fajna imprezka wyszła, pogoda dopisała, ludzi było w sam raz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> e36 328ti
PostNapisane: 19 kwietnia 2015, 21:02 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1100
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
do mnie podleciały jakieś dzieciaki:
"-ten compact to 1.6?,
-nie, to ori 323ti
-łoooo, 3.2 litra, to sie nie ścigamy"
co do aut, to kupa sleeperow porobionych. Aż w szoku byłem. Zazwyczaj na takich zlotach są 2-3 perełki i 500 "zwykłych" aut.

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> e36 328ti
PostNapisane: 19 kwietnia 2015, 21:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Faktycznie był dość duży procent wydumek wśród seryjnych fur.
Od nas zabrakło 620 konnej Astry 4x4, byłby to godny przeciwnik dla CRXa :)

Lubię sleepery, nigdy nie wiadomo co pod maską :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> e36 328ti
PostNapisane: 21 kwietnia 2015, 12:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Przy okazji byłem na wadze. Kompot przytył w stosunku do serii z M52B25 dokładnie o 50kg, obecna waga całości to 1300kg z 20 litrami paliwa w zbiorniku.
Wnętrze cały czas seryjne, żadnego wycinania i odchudzania.

A tu mam dwa filmiki z 250 konnym dieslem o wadze 740kg na slickach, widać różnicę w starcie.
Za to na mecie byliśmy zderzak w zderzak, pomimo tego że ostatnie 50metrów leciałem na odcięciu 4. biegu (185km/h):



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> e36 328ti
PostNapisane: 22 kwietnia 2015, 13:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Mam wrażenie, że piszę sam dla siebie.. no ale co mi tam ;)

Jeszcze jeden filmik na którym widać jak rysuję dwa ślady na betonie po przepięciu na drugi bieg:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> e36 328ti
PostNapisane: 22 kwietnia 2015, 14:18 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 24
no grubo :szok: fajnie by wyglądały na nim białe naklejki na samochód ;D

_________________
Naklejki na samochód świętną reklamą dla twojej firmy! Naklejki na samochód nie niszczą lakieru! :) Twórz własne najklejki na samochód! :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> e36 328ti
PostNapisane: 22 kwietnia 2015, 18:21 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1100
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
Ostatecznie, porobiłeś tego klekota?

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> e36 328ti
PostNapisane: 22 kwietnia 2015, 18:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Ostatecznie wpadliśmy zderzak w zderzak.Ostatnie 50 metrów goniłem go na odcince 4. biegu, bo już nie było sensu przepinać.
Klekot porobił między innymi C-klasę C55 AMG i Audi RS4 B8 i to tak zdrowo porobił, 250koni przy 750kg robi robotę.

Trzeba popracować nad przeniesieniem mocy na asfalt. Obecnie jest to co widać, dwa biegi mielone, a jak nawierzchnia kijowa to i trzy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 179 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL