BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 18 listopada 2018, 16:59


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 179 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 30 maja 2015, 09:02 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 35347
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
każdy mod w tym aucie mi się podoba :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 30 maja 2015, 09:08 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 24050
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: 335i
Kod silnika: N54B30A
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=166842

viewtopic.php?f=55&t=159106&start=0

było E39 530i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=160019
było E61 535d: viewtopic.php?f=6&t=156107
było E91 325d+ 6gang mpak
było E46 330dA: viewtopic.php?f=6&t=148798
było E46 330i: viewtopic.php?f=6&t=140444
było E46 330i polift
było E39 540iA: viewtopic.php?f=6&t=138107
było E46 330i: viewtopic.php?f=6&t=132335
było E34 520i: viewtopic.php?f=6&t=75184
fajnie słychać turbo :cool:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 30 maja 2015, 12:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 1030
Lokalizacja: Bielsko - Biała
Moje BMW: 320td+ -> 120D
Kod silnika: M47N -> N47
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=139620

viewtopic.php?f=6&t=162450
Chyba kazdemu sie marzy taka zabawka... Wielki szacun za stworzenie tego projektu i za to jak jezdzi :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 31 maja 2015, 10:33 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 556
Lokalizacja: Turek
Moje BMW: E90 335d
Pat-325 napisał(a):



Jakie najlepsze, w miarę powtarzalne ET robi ten kompakt na 1/4? Brakuje mu lepszej trakcji, ale przy tej mocy nie ma się co dziwić. :P

Świetna zabawka, zazdroszczę. :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 31 maja 2015, 11:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 318
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Senkju panowie ze miłe słowa :)

Ciężko mówić o najlepszym i powtarzalnym, jak dotąd kompakteł był mierzony podczas 6 przejazdów.
Najlepsze ET 13.4, 13.5, 13.6, trzy kolejne to 14stki z powodu paligumy na starcie.

Trwają ruchy, żeby zrobić coś żeby nie wpinać 5. biegu na mecie.
Wjedzie albo inny dyfer, albo doraźnie przesuniemy odcinkę na 7000rpm co da mi okolice 194km/h na 4. biegu - a to już powinno wystarczyć na pojechanie jakiegoś 12.xx.
Procedurę startu już mam, także powinno być łatwiej nie spalić laka na starcie. Na ulicy wejście boost'u na 3. biegu (mniej więcej 3500rpm) powoduje uślizg tylnej osi.

Zabawkę polecam, nie ma nic lepszego niż doładowanie. Silniki wolnossące mają jedną wadę - laga aż pod odcinkę :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 31 maja 2015, 11:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 9547
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=94261
Pat-325, długi dyfer. Naprawdę :) Bedzie miodzio !



Procedura z filmiku fajna - efektowna. Ale... Za dużo palenia na filmiku pokazowym, niestety... (widzę kurz/piasek ale mimo wszystko) Może warto by trochę obniżyć obroty? Da się w emu ograniczyć moc na pierwszym i drugim biegu?


Rollbar śliczny, też miałem taki robić zanim zacząłem ładować silnik, no ale teraz priorytet to pod maską :P Ale też załaduję taki + kubełki :D Zadowolony jesteś z tych micro ? :)

_________________
||325Cdi||tuned by||DEEJEYS||
Odwiedź mój kanał YT


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 31 maja 2015, 14:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 318
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Procedura ustawiona pod show ;) tym bardziej, że start z pierwszego biegu, na zawodach startuje z dwójki z jeszcze wyższych obrotów.
Wczoraj próbowaliśmy zaadaptować dłuższe przełożenie, niestety się nie udało ze względu na różnice w budowie, więc muszę poszukać dyfra.
Jak układ napędowy będzie w komplecie, wtedy znajdziemy obroty idealne dla procedury.

Oczywiście da się ograniczyć moc po biegach.. ale to tak jak z glebą - nie ma opcji kręcenia gwintem w górę, tak i nie ma opcji obcinać doładowania ;)
Przypominam, że głównym przeznaczeniem tego auta jest robienie banana na gębie, a nie czasy na 400 metrów :D

Mirco mogę tylko polecić, to mój 3ci komplet foteli od nich i w każdych było mi dobrze. Ostatnio zrobiłem w nich 350km, zmęczenia nie poczułem.
Stosunek cena/jakość raczej nie do pobicia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 1 czerwca 2015, 14:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 21
Posty: 1872
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: Compact w Atlantisie
Kod silnika: M43B16
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=151599
Świetny projekt, a wnętrze bajka ;) Fajnie, że Compact no i silnik nie byle jaki :padam:

Jest to dowód, że Compacty też mogą być fajne ;)

_________________
E36 Compact Individual aka Sharky Atlantis Metallic BBS RS845 Kliknij i zobacz

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 1 czerwca 2015, 19:31 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 7699
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: e39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
świetny projekt :) zdradź jak zamontowałeś napinacze pasów do mirco zanim wleciały szelki?

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 2 czerwca 2015, 08:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 318
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
A to dość prosta operacja, odkręciłem napinacz z seryjnego fotela (jedna śruba), przykręciłem pod śrubę mocowania Mirco i tyle.
Wszystko pasuje ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 2 czerwca 2015, 09:04 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 7699
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: e39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
Pat-325 napisał(a):
przykręciłem pod śrubę mocowania Mirco i tyle
jakieś dziury są na to przewidziane czy sam coś tworzyłeś? bo teraz dałeś mi do myślenia z zakupem mirco do e39 i obszycia ich w sand beige :) a tak w ogóle poznajesz e39 z mojego podpisu? :D

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 2 czerwca 2015, 10:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 318
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
No nie gadaj, że moje ex e39? Widzę, że dorobiła się dobrego koła.
Właśnie ostatnio przeglądałem rynek pod kątem e39, bo brakuje mi czasami czegoś wygodnego w trasę :D

Otwór w napinaczu pasuje w otwór i na śrubę mocowania fotela. Ale jak chcesz to do e39, to najlepiej byłoby jakbyś dorwał jakieś stare fotele, wykorzystał szyny przesuwne i dospawał sobie do nich tylko mocowania fotela. U mnie fotele są na stałe, siedzi się niżej i nic na boki nie lata ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 2 czerwca 2015, 10:28 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 7699
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: e39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
dokładnie, to jest Twoja ex :) trzeba będzie przemyśleć temat głębiej, ale najpierw są inne priorytety, szpera i manual :) w garażu leży mpakiet i wydech, ale coś od kilku miesięcy się nie mogę w sobie zebrać, żeby robić e39 :) jak wleci manual to może się zmotywuje, a jak przeglądam takie tematy jak ten to mnie zazdrość bierze i jest chęć do działania :super:

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 2 czerwca 2015, 10:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 318
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Wkładaj manuala, bo ten leniuch to dobry do powolnego objazdu miasta ;)
Wrzuć gdzieś jakieś foty e39 :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 3 czerwca 2015, 23:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 21
Posty: 1872
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: Compact w Atlantisie
Kod silnika: M43B16
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=151599
Mam pytanko, wcześniej zapomniałem zapytać ;)

ISC masz od E36 na tyle? Ponoć nie pasuje do compacta i zakłada się od czego innego, a ciekawi mnie to bo zawias całkiem spoko, słyszałem kilka dobrych opinii o nim.

Jeśli nie to (jeśli to nie problem) możesz napisać od czego i ile mniej/więcej trzeba dać za taki setup zawieszenia? Byłbym wdzięczny ;)

_________________
E36 Compact Individual aka Sharky Atlantis Metallic BBS RS845 Kliknij i zobacz

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 4 czerwca 2015, 09:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 318
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Przód jest od e36, tył od e30. Mają takie zestawy i można śmiało zamawiać.
W zakupie grupowym kosztował mnie w okolicy 3200pln.

Nie narzekam, polecam ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 4 czerwca 2015, 14:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 21
Posty: 1872
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: Compact w Atlantisie
Kod silnika: M43B16
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=151599
Dzięki za odpowiedź :piwo:

Swoją drogą nie wiedziałem, że mają do E30 bo właśnie do E30 niektórzy zakładają tył od Skyline'a, ale trochę rzeźby jest.

Ale dobrze wiedzieć, że jest taki setup P&P, bo nie ukrywam że w przyszłości planuję wrzucić gwint a jak już to robić to warto zainwestować w coś porządnego ;)

_________________
E36 Compact Individual aka Sharky Atlantis Metallic BBS RS845 Kliknij i zobacz

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 15 lipca 2015, 22:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 318
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Coś mi temat spadł to podbije. Ostatnio głównie jeżdżę po różnych imprezach, także mało się dzieje.
Dzisiaj na szybko ściągaliśmy skrzynię, bo coś hałasowało. Odkręciły się śrubki od flanszki uszczelniacza skrzyni - szybka akcja, klej do gwintów i znów na drodze.
A do tego szybki test sprzęgła, po norwesku ;)



Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 16 lipca 2015, 13:34 
Offline
Forumowicz

Wiek: 34
Posty: 226
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e46 323i G-Power
Kod silnika: 2,5l supercharged
Garaż: viewtopic.php?f=86&t=144024
Pat-325, masz homologacje fia to tych kubłów? Z ciekawości pytam, bo mi się nie opłacało homologacji brać, jak auto po ulicy głównie jeździ.. Kubeł ekstra trzyma co nie?

W ogóle to auto jest mega! :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -->> E36 328ti compact turbo
PostNapisane: 16 lipca 2015, 13:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 318
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Dzięki :super: Też działasz w dobrą stronę :)

Nie, też brałem bez homologacji. Ja nie mam parcia na zawody, chciałem ulicznego wojownika :)
Kubełki są mega, odkąd zamontowałem kilka lat temu pierwszy komplet w e30 to na każdym innym stołku mi niewygodnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 179 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL