BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 09:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 457 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 23  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 6 marca 2013, 10:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Zdzira 850I napisał(a):
dałeś czadu czekamy na pierwszy filmik 0-300 :hyhy:

Hehe To jest nierealne ponieważ obecny setup układu napędowego jest taki, że Vmax tego pojazdu jest znacznie poniżej 300 kph.

Dziękuję wszystkim za komentarze :)

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 6 marca 2013, 11:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 489
Moje BMW: E36M3,E66
Venom gratki projektu :padam: Moze wreszcie wybierzesz sie nad morze na kolejny M-track ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 6 marca 2013, 12:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1683
Gratulacje !
Szacun za niebylejakie części i za włożone serce ! :cwaniak:

_________________
I always tell the truth, even when i lie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 6 marca 2013, 12:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Pięknie :serce: i gratuluje ale czemu na górze wszystko tak spada? W m50 to norma bo tam i w serii tak jest ale tu patrząc na wykres serii gdzie jest ładnie do samego końca a patrząc na przebieg po modach dziwnie to wygląda :zdziwko:
Ale jeszcze raz gratuluję i bezawaryjnej jazdy.

Szkoda, że sporo waży, choć i tak już będzie strasznie szybkie :D

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 6 marca 2013, 14:44 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Venom napisał(a):
Boogie zobaczymy jak to będzie w moim przypadku, trzymaj kciuki

Bede trzymał na bank,
Ogólnie to niezły wypas
.... aaaa mam tu stare M5,
co ?
ma 550KM hehehe
:przestraszony:


Venom napisał(a):
Możesz powiedzieć które z M3 E36 turbo stoi? Bo na forum jak zwykle cisza może być PW

Venom, każde które znam

Wania napisał(a):
jezeli myslimy o tym samym aucie to tam troche bardziej skoplikowana sytuacja byla niz to po piszesz, ze ktos wlozyl ESS'a i auto nie jezdzi...

Wania, nie przyjmuje takich tłumaczeń, bo z tych tłumaczeń robi sie dziwna amatorka i za przeproszeniem "podszczekiwanie", kto dał złe śrubki, kto nie zamontował czujnika, a czemu nie było zegara, i jak tłok spłynał itd itd itd.
W ujęciu całościowym projektu jest niewypał, i to jest ważne, a nie to, kto go nie umiał poprowadzić.
Jak dla mnie nie umiał tego zrobić budujący auto.
Auto ma jeździć, ma dawać właścicielowi zabawe, frajde i dobry humor.

maleckis napisał(a):
Witam.
Mógłbyś napisać dokładnie o którą E36 M3 Turbo chodzi, bo jak dobrze zrozumiałem to takie, które my robiliśmy, tak?
Pozdrawiam,

Witam,
nie widze potrzeby rozwijania w Venomowym wątku ewentualnych dysput, czemu dane auto nie jeździ, i kto zawinił czy jaka jest przyczyna.
Jak wyżej napisałem, w aspekcie komplementarności projektu, te samochody nie działają.

Adam_94 napisał(a):
Szkoda, że sporo waży, choć i tak już będzie strasznie szybkie

hehe Adam, co Ty piszesz ?
Jakie auto ma 550KM i 1600 kg ? Ferrari czy 911 Turbo jeszcze nie sprzedawanej generacji?
Osiągi tego auta to są rejony supercar....

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 6 marca 2013, 15:01 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1329
Lokalizacja: Bytom
Rzeźnik straszny, jestem ciekaw jak z przeniesieniem takiej mocy na koła? Pewnie od 100-200 nie będzie problemu, ale od 0-100km/h może być ciężej. Super projekt
Co do wagi aut to mclaren LP4 waży ok. 1330kg, taka Aitalia poniżej 1,5t. Turbo chyba coś koło 1,6t.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 6 marca 2013, 20:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1407
Lokalizacja: POZnań*
Moje BMW: e28 520i| e38 740i
Kod silnika: m20b20 |m60b40
moje zdanie znasz i wiesz że mam mieszanie uczucia...
ale jak wiadomo każdy robi pod i dla siebie :)

także życzę dużo frajdy i bezawaryjności.

a ten zderzak i tablica tak zostanie ?

Pozdro

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 6 marca 2013, 20:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2761
Lokalizacja: searching...
Moje BMW: E39 540i ACS5 / 323i
Kod silnika: M62B44, M52b25
Garaż: mam
Projekt wiadomo świetny, ale co cieszy konkretny opis, czego często brakuje gdzie indziej, jest dokumentacja fotograficzna, wykresik wszystko jak trzeba w sam raz na przewodnik jak uturbic silnik :ok: nie pozostaje nic innego jak życzyć szerokości i przyczepności :)

_________________
do licha LPG -nawet porządne zapalniczki są na benzynę
KUPIE boczki w skórze E39 / kontury czarne z E38


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 6 marca 2013, 22:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Hamela napisał(a):
a ten zderzak i tablica tak zostanie ?

Piąta linijka od końca w moim poście traktuje właśnie o tym. Zobaczymy co da się z tym zrobić. Niestety wygląda to bardzo brzydko, a miejsca tam jest malutko. Masz na to jakiś pomysł?

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 7 marca 2013, 20:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Update 07.03.2013
Dziś miałem trochę więcej czasu aby przyjrzeć się wykresom. Ponownie przecałkowałem pole pod wykresem momentu obrotowego, tym razem dokładniej bo co 200 rpm. Przyrost mocy wyszłedł 68.5% więc widać, że wczorajsze obliczenie było trochę niedokładne. Poniżej zamieszczam dwa ciekawe wykresy porównawcze, dające lepszy obraz przyrostów :)

[1373]Obrazek
[1374]Obrazek

Pozdrawiam

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 7 marca 2013, 22:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Ale też jeździsz trochę czy aby wykres studiujesz? ;)
Pytam ponownie, czemu wszystko spada na górze skoro w n/a tego nie było?

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 7 marca 2013, 22:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Nie jeżdżę bo auta jeszcze nie mam pod wodzą.
Odnośnie spadku mocy u góry - inwestygujemy to z Michałem, ale wszystko wskazuje na to, że to efekt strojenia auta na drodze (a nie na hamownii) nakładający się z naprawdę bezpiecznymi wartościami KWZ w tych rejonach.

Póki co nie zamierzam więcej z tego silnika "wyciskać" choć sam poniekąd jestem ciekaw, ale z kilku względów wolałem się trzymać wyznaczonego celu. Po pierwsze nie jesteśmy w Szwecji czy USA, gdzie remontują silniki co sezon albo po każdym trackday-u dają nowe tłoki. Jesteśmy w Polsce i tutaj każda awaria lub niepowodzenie ma bardzo poważne finansowe skutki (nie licząc negatywnych opinii o osobie przygotowującej silnik). Można robić projekt na 800-1000 PS i sprawdzić się przy tym czy rzeczywiście ten silnik jest w stanie tyle wygenerować, ale też trzeba brać pod
uwagę to, że mały błąd przy mocy 800 PS kosztuje remont silnika... Inną sprawą jest trakcja i "driveability" takiego pojazdu. Nie zapominajmy, że aplikacją tego auta jest droga, a nie żaden drift czy 1/4mili.

Silnik jest przygotowany pod większe moce i nie wykluczone, że kiedyś jeszcze coś będzie dłubane. Na pierwszy strzał te 550 PS jest ok i chcę tym najpierw pojeździć. Poza tym dodam, że to było pierwsze strojenie silnika S38 turbo przez Michała i zostało ono wykonane z dużą dozą bezpieczeństwa. Gdyby iść bardziej agresywnie z zapłonem to pewnie moc byłaby 6xx, ale nie ma tu gdybać. Co innego stroić kolejny z rzędu silnik JZ na taka moc, a co innego robić to po raz pierwszy. Najzwyczajniej w świecie baliśmy się iść ostrzej, bo jak już pisałem robiąc silnik po raz któryś, wiesz jak brzmi u niego stuk, wiesz na ile sobie możesz pozwolić, mapy zapłonu idą z reki w ciemno potem tylko
sprawdzasz czy na pewno jest ok... to inna bajka niż strojone S38 po raz pierwszy.

Mam nadzieję, że temat wyczerpałem :D

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 8 marca 2013, 02:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
550 koni do codziennej jazdy I zabawy w zupelnosci wystarcza moim skromnym zdaniem ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 8 marca 2013, 08:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Hakelbery napisał(a):
550 koni do codziennej jazdy I zabawy w zupelnosci wystarcza moim skromnym zdaniem ;)

Tym samochodem codziennie nie jeżdżę, traktuje go raczej jako wóz weekendowy :D :)

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 8 marca 2013, 08:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
coś wspaniałego :padam:
gratuluję ciekawego i nietuzinkowego projektu :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 8 marca 2013, 09:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1683
Więcej koni nawet na weekend, jeżdżąc tylko po drodze może być męczące. ;)

_________________
I always tell the truth, even when i lie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 8 marca 2013, 09:15 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Popieram mocno to stwierdzenie o przyczepności, po co komu 800KM skoro jedyne do czego się potem taka maszyna nadaje to do palenia gumy???

550KM w wozie drogowym to naprawdę sporo docelowo myślę, że zrobisz z tego 600-650 i będzie gites majones więcej po prostu nie ma sensu wg mnie bo i po co?????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 8 marca 2013, 11:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 89
Moje BMW: e34
Kod silnika: M52B25
aż chce się kliknąć "lubie to"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 8 marca 2013, 13:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 4135
Lokalizacja: POznań
Moje BMW: e65
Kod silnika: N62
Garaż: 3er http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=89854

7er http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=100011&start=0
Zdzira 850I napisał(a):
550KM w wozie drogowym to naprawdę sporo docelowo myślę, że zrobisz z tego 600-650 i będzie gites majones więcej po prostu nie ma sensu wg mnie bo i po co?????


Dokładnie tak ;)

Już 500 w starszym aucie jest nie do okiełznania :mad:

Do prawdy inaczej jezdzi się 500 czy 600 konym e36 M3
a inaczej jezdzi się np. M5 e60 gdzie kupa elektroniki Ci w tym pomaga.

500 aby sobie latać na co-dzień w zupełności wystarczy a lepiej być spokojnym i wiedzieć, że można odkręcić "manete" do końca niż srać się czy gira bokiem nie wyjdzie albo zawory przez maskę nie wyskoczą.

_________________
125p PRL-RWD viewtopic.php?f=55&t=130919

e65 745i http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=127319
e38 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116406&start=0

"To jest Polska stary, tu się ciężko oddycha..."

brak zgody na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 8 marca 2013, 14:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 91
Posty: 1344
Lokalizacja: Betonowy Las, 3 Stawy ;P
Moje BMW: Sej 1.1
Kod silnika: Sporting?
Świetny projekt, gratuluje :padam: czekam na opis wrażeń z jazd itd :)

_________________
Forumowiczu drogi wpadaj na spoty w Katowicach wszystko w dziale:
Spoty & Zloty-[Katowice]

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 457 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 23  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL