BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 maja 2024, 12:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 457 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 23  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 22 listopada 2011, 11:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
trollu, jest taki pomysł i może w przyszłości powstanie druga taka książka, z drugim moim autem i opisem reszty ciekawych rzeczy.

Koledzy, jest kilka osób zainteresowanych zakupem takiej książki. W zależności od tego ile będzie osób to cena będzie oscylowała w granicach 200-250zł za sztukę. To nie jest aż tak drogo zważywszy na jakość oraz ogrom pracy włożony w projekt. Jeśli jest ktoś chętny to proszę o stworzenie listy.

Kolego Hamela, sorry ale odwołuje cenę, która podałem Ci wczoraj na gg. Aktualna jest ta co podałem powyżej.

Pozdrawiam

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 22 listopada 2011, 14:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1407
Lokalizacja: POZnań*
Moje BMW: e28 520i| e38 740i
Kod silnika: m20b20 |m60b40
Venom :zdrowko:

pozdro

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 22 listopada 2011, 15:39 
Pogratulować :super: :super:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 22 listopada 2011, 20:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
Respect!!! :super:

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 5 maja 2012, 16:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Update 05.05.2012

Przez zimę z autem niewiele się działo, a początkiem wiosny zabrałem się za prace nad slizgającym sprzęgłem. Jako, że mam w planach podnoszenie mocy silnika to w tym celu już dawno temu zakupiłem sprzęgło UUC Performance Organic, mogące przenieść maksymalny moment obrotowy na poziomie 665Nm. Sprzęgło to dedykowane jest do silnika S38B36, a więc współpracuje z jednomasowym kołem zamachowym. Koło od silnika S38B36 też zakupiłem i cały zestaw leżał cierpliwie czekając na montaż. W między czasie wysłałem to koło do wyważenia, gdzie Pan niestety zdiagnozował, że to koło nie nadaje się do montażu - posiada za duże bicie. Z uwagi na trudności z dostaniem koła od S38B36 kupiłem jednomas z M30B35, który rzekomo miał pasować plug and play. Po montażu okazało się, że sprzęgło ślizga, więc byłem zmuszony je zdemontować. Ostatecznie w aucie znalazło się nowe, oryginalne sprzęgło Sachs współpracujące z oryginalnym dwumasowym kołem zamachowym. Szukam pomocy w sprawie tego koła z M30, czy któs miał jakieś doświadczenia z jego montażem w silniku S38B38?

Pewnie skończy się tak, że będę musiał kupić kolejne koło z S38B36, ale to nie jest łatwe zadanie. No chyba, że kupie jakieś lekkie aluminiowe koło zamachowe, ale nie jestem za bardzo skłonny aby aż tak drastycznie obniżać masę zestawu sprzęgła. Wszelkie sugestie mile widziane.

Co po za tym?

Przed sprzedażą moich niebieskich M5 auto dostało:
- sportowe stabilizatory Racing Dynamics z 3 stopniową regulacja twardości (przód 27 mm, tył 19 mm) + nowe łączniki stabilizatorów,
- szcześcio biegową skrzynie biegów z auta RHD,
- nowy uszczelnie wału korbowego i kilka innych dupereli.

Ponadto w aucie popękały mi aluminiowe dystanse, które miałem na przedniej osi. Były to modyfikowane dystanse, które oryginalnie miały grubość 15mm, a ja stoczyłem je na 12mm, aby schować trochę koła do wewnątrz. Problem w moim aucie jest taki, że przy gwincie KW nie założę seryjnej felgi bez dystansu (obciere o talerzyk od gwintu), natomiast jak dam dystans o grubości 15mm to koło bardzo wychodzi na zewnątrz i przy tym obniżeniu obciera przy skręcie. modyfikowane dystanse trochę pomogły ale z uwagi na zebrany materiał nie wytrzymały długo. Dodatkowo zależąło mi na dystansach z pierscieniem ustalającym. Obecnie założyłem kute, aluminiowo-magnezowe dystanse o grubości 12mm, które powinny sporo więcej wytrzymać.

[1087]Obrazek[1088]Obrazek

Obecnie trwają pracę nad projektem carbonowego dolotu. Niedługo go skończę i nakręcę jakiś filmik z dzwiękiem.

[1089]Obrazek[1090]Obrazek[1091]Obrazek[1092]Obrazek

[1093]Obrazek[1094]Obrazek[1095]Obrazek[1096]Obrazek

[1097]Obrazek[1098]Obrazek[1099]Obrazek[1100]Obrazek

[1101]Obrazek[1102]Obrazek[1103]Obrazek[1104]Obrazek

[1105]Obrazek

Trochę brudu pod maską po zimie, ale to się niebawem zmieni :)

Pozdrawiam

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 5 maja 2012, 16:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
masakra :padam:
ostro idziesz ale mogłoby być więcej fotek bo z przyjemnością się je ogląda :P :)
Venom napisał(a):
Obecnie trwają pracę nad projektem carbonowego dolotu.

customowy airbox? :luka:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 5 maja 2012, 17:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Customowy ale wzorowany na produkcie, który kiedyś był w sprzedaży.

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 5 maja 2012, 18:11 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 71
Lokalizacja: Mąkowarsko
Moje BMW: E36 Touring
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=110591
:padam:

nic dodać, nie ująć !!!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 5 maja 2012, 21:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
fajny mod z dolotem :)

PS dziwna sprawa z tymi dystansami :niepewny:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 5 maja 2012, 22:40 
Auto zacnie się prezentuje. :)

Carbon Air Intake jak najbardziej na duuuży plus -- ciekawy i niepowtarzalny mod . :ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 5 maja 2012, 23:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
hmm mnie od dłuższego czasu zastanawia dlaczego ludzie nie kombinują (może nie wpadłem na takie projekty) z dolotem w stylu M3 CSL. porządny stożek wiadomo przepust ma ale jakby nie patrzeć jego wylot to często wąskie gardło w dużym airboxie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 6 maja 2012, 07:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
rorafalki z dystansami wyszło tak temu, że je modyfikowałem, a te zwykłe odlewane nie wytrzymały tych obciążeń.

trollu, co do wąskiego gardła to wiem co masz na myśli. W moim przypadku wszystko jest dobrane średnicowo, niebawem będą dalsze modyfikacje i pomiary na hamownii to się wszystkiego dowiemy.

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 6 maja 2012, 23:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
Venom napisał(a):
niebawem będą dalsze modyfikacje i pomiary na hamownii to się wszystkiego dowiemy.

czekam na wyniki ;)
tak ogólnie to czemu ten temat jeszcze nie trafił do "top madl"? :D jedno z topowych e34 na forum jakby nie było :luka:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 14 maja 2012, 21:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Update 14.05.2012

Pierwsze jazdy z Carbon Intake już za mną. Dźwięk jest bardzo fajny i dosyć głośny, bardzo mi się podoba. Czuję jednak, że auto jakby trochę gorzej ciągnie powyżej 5750-6000rpm. Możliwę, że ten filter jednak ogranicza przepływ w górnych zakresach prędkości obrotowych silnika. Niebawem założę seryjną puchę i porównam jak to się na niej zachowuje.

Tym czasem zamieszczam dwa zrzuty z dzisiejszych jazd. Piomary czasów wykoanełm urządzeniem Racelogic Performance Box.
0-100 km/h = 5.74 s - start można jeszcze poprawić i wydaję mi się, że katując bardziej auto dałoby się zejśc do tych 5.5 s bez problemu.
100-150 km/h = 5.26 s.

Dodam, że pierwszy pomiar był wykonany na wyskości 380 m npm, a drugi na 320 m npm, przy ciśnieniu atmosferycznym na poziomie 975hPa, sprawdzałem przy wyjściu z pracy :). Dla tych, którzy nie siedzą w temacie M5 E34 podam informację, że genralnie nie są to jakieś super wyniki jeśli chodzi o to auto. Powinno jeżdzić leciutko szybciej szczególnie powyżej 100 km/h, dlatego też utwierdzam się w przekonaniu, że jednak ten dolot pogorszył czasy. Chciałem dziś też pomierzyć 100-200 km/h, ale ze względu na brak miejsca na drodze nie udało się tego zrobić w kawałku.

Poniżej wykresy:
[1106]Obrazek
[1107]Obrazek


Pozdrawiam

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 14 maja 2012, 22:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
fajnie wygląda ale jednak bez kompletnego dolotu to słabo. nie pozostaje nic innego jak czekać na dalsze mody, jestem bardzo ciekaw jak to na końcu wyjdzie :luka:
tak ogólnie to dość ciekawe,najczęściej można spotkać opinie, że stożki psują dół i środek a góry nie ruszają a tu na odwrót

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 15 maja 2012, 07:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Takie są moje odczucia, ale prawdę Ci powie jedynie hamownia :) Niebawem kolejne testy różnych modyfikacji sterowania pracą silnika.

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 3 czerwca 2012, 19:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Update 03.06.2012

Czarna Mka wykazuje od niedawna pewne dziwne tendencje na drodze, mianowicie odczuwalne jest lekkie znoszenie auta, takie jakby bez kontroli. Mocno odczuwalne to jest w koleinach albo przy naglym dodawaniu / odpuszczaniu gazu. Byłem na szarpakach i znalazłem luzy na dwóch wahaczach. Postanowiłem wymienić wszystkie cztery. Mam nadzieję, że to rozwiąże problem bo takie pływanie jest bardzo niekomfortowe. W celu uleczenia auta zakupiłem wahacze Lemfordera, poprzeczne wybrałem aluminiowe, mimo iż wg VINu poliftowego (duży hamulec) powinny być stalowe. Mam nadzieję, że wytrzymają. Wymiana na dniach. Przy okazji planuję skontrolować ustawienie zbieżności kół.

[1108]Obrazek[1109]Obrazek[1110]Obrazek[1111]Obrazek

[1112]Obrazek

Na czas czynności serwisowych Mka wróciła do czarnych kół M System II, aby panowie od zbieżności nie popsuli nic na wypolerowanych M Parallel Spoke, które notabene potrzebują małego odświeżenia.

[1113]Obrazek[1114]Obrazek[1115]Obrazek[1116]Obrazek

[1117]Obrazek[1118]Obrazek[1119]Obrazek[1120]Obrazek

[1121]Obrazek[1122]Obrazek[1123]Obrazek[1124]Obrazek

[1125]Obrazek[1126]Obrazek[1127]Obrazek

A tu kilka zdjęć w miłym towarzystwie :)

[1128]Obrazek[1129]Obrazek[1130]Obrazek[1131]Obrazek

[1132]Obrazek[1133]Obrazek[1134]Obrazek[1135]Obrazek

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 3 czerwca 2012, 21:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1407
Lokalizacja: POZnań*
Moje BMW: e28 520i| e38 740i
Kod silnika: m20b20 |m60b40
parelki szanujesz a m systemy już nie :D


e34 jak zawsze powala stanem :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 3 czerwca 2012, 22:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
heh :D te czarne M Systemy to z założenia są felgi o które nie muszę dbać, na których mogę trochę szybciej pojeździć po dziurach i bez stresu oddać auto na zbieżność itp. Mam do nich jeszcze nakładki "turbiny", ale póki co jakoś nie miałem czasu założyć :)

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Venom -->> e34 M5
PostNapisane: 4 czerwca 2012, 00:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
kurczak piękny bandyta :oczami: kwintesencja agresywności e34

masz fotki w większej rozdziałce? szczególnie nr1127. tak ogólnie to chyba nie pisałem wcześniej ale to wzorowa galeria, powinna być podwieszona jako wzór dla nowych. pomysł z numeracją fot jest mega

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 457 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 23  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL