BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 26 kwietnia 2024, 09:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 789 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 40  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 4 czerwca 2016, 04:55 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 153
Lokalizacja: Szczecin / Warszawa
Moje BMW: E46 330d
Kod silnika: M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 54&start=0
morphi, właśnie ich miałem na myśli :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 4 czerwca 2016, 06:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
Ok to zobaczymy kto by był wstanie pomóc w tej sprawie bo nie ukrywam strasznie się podpaliłem na singla w N54 i już powoli rozglądam się za bazą dla nowego projektu :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 4 czerwca 2016, 06:46 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Jac3k., a czemu chcesz pojedyncze turbo ? Zawsze myslalem ze lepiej 2 turbiny niz jedna ?

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 4 czerwca 2016, 07:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
Na singlu robisz 700+ na twin raczej nie ma szans ze względu na brak miejsca by wsadzić dwie większe turbiny :) Hybrydy z oryginalnych to 500+ i jest już takie cabrio na forum.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 4 czerwca 2016, 08:43 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Rozumiem. Ale napewno turbo dziura bedzie sporo wieksza przy duzej pojedynczej sprezarce. Wiec chyba sie pogorszy charakterystyka . Przynajmniej tak mi sie wydaje. No ale moc mozna zrobic konkretna rzeczywiscie.
700hp to juz kosmos.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 4 czerwca 2016, 08:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
Na pewno będzie wstawać gorzej niż twin ale nie traktowałbym tego w takich kategoriach jak seryjne auta. Z tego co wiem ostatni pomiar RL cabrio 470 hp to 9.3 single z Kirgistanu 700 hp robi 100/200 w mniej niż 6 s :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 4 czerwca 2016, 08:55 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 153
Lokalizacja: Szczecin / Warszawa
Moje BMW: E46 330d
Kod silnika: M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 54&start=0
Jac3k. napisał(a):
single z Kirgistanu 700 hp robi 100/200 w mniej niż 6 s :D

:szok: czy tam się kiedykolwiek pojawia trakcja? :mad:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 4 czerwca 2016, 09:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
mbablowski, R888 pewnie palą się jak szyby naftowe w Emiriatach no ale nic nowego przy tył napędzie i takiej nocy :D

Tu jest jakieś 750+ z USA i o dziwo trakcja jest :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 4 czerwca 2016, 18:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
Na N54 muszę jeszcze chwilę poczekać by nie kupić kota w worku ale jak na razie zakupiłem drugie daily :) Fiat 126p, 98 rok, 22 tys. przebiegu, oryginalny lakier, od pierwszego właściciela który zakupił malucha w FSO :hyhy: Od to taki klasyk którego chciał mieć mój tata żeby polansować się w leniwe niedziele. Co wy na to?

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 4 czerwca 2016, 20:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Tylko e93 to +200-250kg w stosunku do e90 lub e92, wiec 100-200 bedzie w granicach sekunde szybciej. Jeszcze inna opcja to 135i, ktore wazy ok 70kg mniej niz e90 lub e92, zatem kolejne kilka dziesiatych urwane do 200. Z4 jest zapewne minimalnie szybsze, ale pewnie taka buda nie wchodzi w gre.
Pytanie czy wydech,dolot w tej e93 sa porobione na maxa?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 5 czerwca 2016, 09:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Wszystko powyżej 500 koni w 3 litrach pojemności na chińskiej sprężarce będzie wstawać średnio, żeby nie powiedzieć wcale.
Testowaliśmy lokalnie praktycznie wszystkie dostępne opcje w 3 silnikach - m50b28, x32xe (3.2 opel) i 1.5jz-gte (3 litry). Na moc można liczyć dopiero w okolicy 4000rpm. Nie przeszkadzało to tylko w 1.5jz ze względu na wałki stage 2, silnik kręci powyżej 7500rpm co daje prawie 4000 obrotów powerbandu. Moc jest sroga, ale bardzo wysoko. Poniżej tych 4000rpm dzieje się niewiele.

Twin turbo nie daje żadnej przewagi nad singlem. Idąc dalej, pewni ludzie to przetestowali i wyszło na to że single turbo jest lepszym rozwiązaniem. Polecam video.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 5 czerwca 2016, 10:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Jacek jak Tobie wstaje gt2566? Ciagnie ladnie od 2tys czy dopiero przy 3tys?

Znacie kogos kto ma zalozone turbo z TC performance?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 5 czerwca 2016, 11:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
Pat-325, gadałem o sprężarce z Michałem z Peruna i ew. wsadzeniu Precision 6466 gen 2. Michał polecał jeszcze jakiś model ze stajni BorgWarner bo podobno jest to przepaść w stosunku do konkurencji jednak ostrzegł mnie że jak posypie się Borg to o naprawie czy częściach zamiennych mogę zapomnieć.

Punisher, ja mam GT2266 i tak wstaje ładnie już od 2000 tys. Potem jest jeszcze 2369 i 2571 jednak o ile 2369 jest jeszcze nie sprawdzone to w 2571 jest już spory lag.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 5 czerwca 2016, 12:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1564
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Myslalem, ze masz wieksza, bo moc spora jak na taka hybryde. Jednak na 2566 530d mialo 380km.
Ja musze miec bez dymu, wiec nie bedzie az tak ostro.
W n57 z tego, co odpisali z TC moge miec 360/700 w 430d i zapewne mniej wiecej tyle w e92.
Za dwa miesiace zobaczymy jaki bedzie wynik na hamowni


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 5 czerwca 2016, 12:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Z borga to pewnie jakiś model SX300, jest tych modeli mnóstwo. W kompocie myślałem o borgu właśnie, ale jakoś po zobaczeniu jednego wykresu w 3.0 mój optymizm osłabł. Wszystko co się budzi powyżej 3500 dla mnie jest po prostu za późno. Dlatego obniżyłem swoje zapędy mocowe i celuję w 400 z szybkim spoolem, właśnie z poziomu 2000rpm+.

6466 to już wielka locha i cenka też słuszna. Trzymam kciuki za dojście do celu, miło jest wpadać w poślizg na 4. biegu :)

Trzeba jakiegoś LSa + duże turbo, będzie i dół i moc :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 5 czerwca 2016, 13:32 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 885
Moje BMW: F10 535d +
jac3k bedziesz na 3er feście ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 5 czerwca 2016, 15:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
davidoff, niestety wypada mi wesele więc nie dotrę na 3era.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 5 czerwca 2016, 20:00 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Jacku coś mi się tu nie zgadza... BW to nie jest wynalazek diabła i turbiny są normalnie regenerowalne. Dla przykładu N55 (nastepna n54 który ma już jedno turbo na TS) jest właśnie borg warnera.

Ja do swojego s300sx wkładałem kute kółko i przy rozbiórce turbo ma normalnie standardowe elementy które są dostępne na rynku. Precyzując BW pracuje w wielu maszynach przemysłowych tj koparki, dźwigi catterpillery itd itd oraz w samochodach cieżarowych, wiec nie ma opcji zeby nie dalo sie ich regenerować...

Co do single turbo to jest tak jak pisze Patryk.... duża moc idzie w parze z dużym lagiem.... chyba że zmontujesz sobie bi-turbo wtedy można powalczyć z dołem ale cięzko zbudować układ wastegateów który będzie tym bardzo płynnie i rózno sterował i nie dopuści do chorych overboostów....

n54 to dobry silnik do modyfikacji rozbierałem ich kilka i pomimo alu bloku jest na prawdę OK

zrobienie kolektora wydechowego pod Single turbo to też nie jest lot w kosmos pytanie czy chcesz turbo do góry czy na dole :)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 5 czerwca 2016, 20:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
Leo, na temat serwisowania zarówno BW jak i innych marek nie mam za dużo wiedzy dlatego powtarzam tylko to co przekazał mi Michał który robi to na co dzień. Gdy faktycznie zakupie N54 i zacznę robić z tego singla niestety będę pierwszy w Polsce więc zostanie wzorowanie się na projektach przede wszystkim zza oceanu i mimo że sprawa nie wydaje się skomplikowana to polskie firmy z którymi dotychczas rozmawiałem traktują to trochę jak projekt NASA :)

Michał ogarnie mi takie turbo jakie będę chciał, Janek z Krystianem ogarną strojenie, brakuje jeszcze kogoś kto ogarnie spawanie i cały custom. Leo ty chyba masz zdolne rączki co nie? :) W większości widziałem singla upchanego u góry choć zdarzył się jeden który był wsadzony od dołu, kwestia która opcja jest lepsza.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 5 czerwca 2016, 21:38 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 885
Moje BMW: F10 535d +
kupisz auto bedziesz myslał....na razie latasz kopciuchem :) a zanim zmienisz fure może i zmienisz plany co do modelu auta. Zrobić idzie wszystko, nie ma rzeczy nie mozliwych (w granicach odrobiny rozsądku)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 789 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 40  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL