BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2024, 17:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 789 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 40  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 20 maja 2016, 21:08 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
:ok:

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 22 maja 2016, 08:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Dobra robota :ok:

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 1 czerwca 2016, 13:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
Z racji tego że w ostatnią niedzielę jakiemuś baranowi spodobały się moje emblematy na klapie i masce warte całe 12 zł/szt. postanowiłem zakupić zabezpieczenie do kół co by mu i felgi też nie przypadły do gustu :suchy:

Wybór padł na FARAD Sicustar i mam nadzieję że to skutecznie zniechęci potencjalnego nabywcę moich felg. Chciałem zakupić wersję Black jednak nie jest dostępna na Polskim rynku tak więc zostaje mi jeszcze psiknąć je na czarno.
Btw. Znaczki już dokupiłem. :wstyd:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Cytuj:
Śruby z serii SICUSTAR posiadają podwójne zabezpieczenie - oprócz unikalnego klucza mają także obrotową tuleję, dzięki której nie uda się ich odkręcić po nabiciu na nie np. klucza nasadowego (klucz będzie obracał się razem z tuleją). W zestawie znajdą Państwo 4 śruby (po jednej na każde koło) z unikalnym wzorem, przejściówkę pomiędzy śrubą a zwykłym kluczem do kół oraz naklejkę z kodem kombinacji (prosimy o zachowanie jej w razie zgubienia lub zniszczenia klucza). Na uwagę zasługuje fakt, że w serii SICUSTAR producent oferuje aż 400 kombinacji klucza. Przykładowe zdjęcia kluczy prezentujemy Państwu na jednym ze zdjęć, jednak ze względu na ilość kombinacji mogą Państwo otrzymać inny wzór niż przedstawione. Śruby antykradzieżowe powinny mieć takie same parametry (średnica, skok gwintu, długość robocza, podsadzenie) jak zwykłe śruby do kół.

Informacje dodatkowe:
Liczba kombinacji: 400
Twardość materiału, z którego wykonany jest klucz: 48 - 52 HRC
Max moment dokręcania: 400 Nm
Odporność na korozję: 600 h (**)
Dodatkowe zabezpieczenie: obrotowa tulejka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 1 czerwca 2016, 15:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Jac3k., te same mam przy swoich CH-R

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 1 czerwca 2016, 18:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2705
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
Jac3k. napisał(a):
jakiemuś baranowi spodobały się moje emblematy na klapie i masce warte całe 12 zł/szt.


Jak kraść to miliony :wstyd: :wstyd:

Teraz można spać spokojnie i parkować na osiedlach. :ok:

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 2 czerwca 2016, 06:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
morphi, skoro jeszcze masz koła to znaczy że się sprawdzają :)

Mateusz118, interes życia zrobił :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 2 czerwca 2016, 08:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 684
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
Mateusz118 napisał(a):
Jac3k. napisał(a):
jakiemuś baranowi spodobały się moje emblematy na klapie i masce warte całe 12 zł/szt.


Jak kraść to miliony :wstyd: :wstyd:

Teraz można spać spokojnie i parkować na osiedlach. :ok:


mi np na osiedlu BBS RK II nie ukradli mimo zwykłych śrub, tylko wzięli całe auto :wstyd: także z tym spokojem to wiesz...

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 2 czerwca 2016, 10:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
KrisC, a no to od tego to już jest AC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 2 czerwca 2016, 13:09 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Hi,
tak krotko co do "catch tank"-ow
Wiadomo: bez tego bedzie zaoliwiony dolot.... pytanie w czym to przeszkadza?
Kiedys mialem auto na LPG i "jak wiadomo" gaz "jest suchy" i "zawory sie wypalaja" i wtedy byla taka nowosc na rynku LPG pt "lubryfikator" - czyli upraszczajac kroploweczka podajaca olej w dolot by "smarowac gniazda zaworowe" i dzieki temu przedluzyc zycie silnikowi (jakos tak pamietam to reklamowali)
Pytania jak najbardziej powazne: po co to robicie (pozbywanie sie naturalnego lubryfikatora)?
Jak czesto butelczyne trzeba czyscic? (raz na tysiac... a moze 10tys km???)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 2 czerwca 2016, 18:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
przemek4net, oct służy tylko i wyłącznie do utrzymania czystości układu dolotowego. Zapewne zdajesz sobie sprawę że auto dość srogo przerobione generuje dużo większe przedmuchy przez odmę niż auto seryjne. To nie jest już mgiełka olejowa a zwyczajnie stojący olej w przewodach. Wilgoć, gazy oraz olej potrafią stworzyć nie lada syf w dolocie co nie jest za zdrowe dla całego układu. Ja zamontowałem oct dla suchych przewodów ale najbardziej zależało mi na utrzymaniu suchych uszczelek kolektora ssącego bo jeśli te będą cały czas skąpane w oleju to stwardnieją a w następstwie spowodują wycieki spod kolektora ssącego które już nie raz widziałem w M57.

A zapomniałbym dodać, wiesz chyba co dzieję się ze skroplinami wody oraz olejem gdy użytkujesz auto w mroźne dni na krótkich odcinkach a co za tym idzie nie dogrzewasz go do nominalnej temperatury? W dolocie tworzy się "majonez". Sam nigdy nie zaobserwowałem takiego zjawiska bo moje auta zawszę zimę spędzają w garażu ale zobrazuję Ci to zdjęciem znalezionym w sieci. To jak? Montować czy nie? :luka:

Źródło: e46forum.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 2 czerwca 2016, 21:20 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
czesc,
za stary juz jestem by mnie zdjecia z internetu przestraszyly - to jest ewidentnie wynik przenikniecia plynu chlodniczego do oleju a nie cos co wystepuje normalnie i przed czym trzeba sie zabezpieczac catch tankiem
Pod domem stoja 2 diesle... poza bmw mam seata exeo (z 5 lat w domu jest) i nabilismy nim 160 tys km... auto ma wieksze T i ma czipa (znaczy sie tez "modzone")
Nigdy nic w odma nie robilem, nic nie czyscilem, rozbieralame itp - jezdzi sie autem i juz.

Widze, ze w bmw dolot jest zaolejony (na ile to z odmy a na ile z turbiny nie wiem) /w seacie nie wiem - nie zagladalem/ ale zadne cappucino mi sie nie zbiera- zbiera Ci sie (uczciwie z reka na sercu) ?
nie wierze
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 2 czerwca 2016, 21:48 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
pewnie ze nie bo to oct tory byl podlaczony do benzyny a tam zdarza sie czesto ze odma zamarznie ale to benzyna nie diesel a to juz inna para kaloszy ;)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 2 czerwca 2016, 22:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
Leo, tak to jest oct z benzyny ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 3 czerwca 2016, 09:58 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
no dobra - to juz chyba ustalilismy, ze pojemnik na cappucino potrzebny nie jest... pozostaja "olejowe gluty"
Jak czesto (w przeliczeniu na km) musisz/musicie to czyscic i ile zlewacie (szklanka, mniej wiecej?)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 3 czerwca 2016, 11:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
przemek4net, co do tego to nie jestem Ci wstanie odpowiedzieć bo jak na razie jeszcze nie opróżniałem. Pytaj Leo on to ma chyba najdłużej u siebie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 3 czerwca 2016, 13:35 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
dobra,
to tak zadam pytanie: ile juz km na tym zrobiles bez potrzeby czyszczenia tego
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 3 czerwca 2016, 13:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Ja zaglądałem do OCT raz w miesiącu, a przebiegi robię naprawdę niewielkie. Głównie po mieście.
W sezonie zimowo-wiosennym najwięcej zbiera się tam wody, a na dnie powstaje właśnie taka maź z resztek oleju. Miałem dokładnie tego samego OCT co na zdjęciu i po miesiącu zawartości było mniej więcej 5mm powyżej dolnego plastiku od rurki. Całkiem sporo. Przy letnich temperaturach woda sobie odparowuje, a syf zostaje.

OCT zdemontowałem jak potrzebowaliśmy "kasztanka" do innego auta, jako pojemnik na olej ze skrzyni (nie pytajcie :hyhy:). Od tamtej pory mam wężyk po prostu pod auto puszczony, bo nie lubię jak moje konie oddychają brudnym powietrzem.

Suchy dolot sprawiał mi tylko problem przy chińskiej przepustnicy, z braku smarowania się przycinała. Na ori nigdy takich problemów nie miałem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 3 czerwca 2016, 14:21 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
Pat-325, znajomy ma zrobione zejście pod auto w 530d ale ustać nie można koło samochodu taki smród :)

przemek4net, kilkaset kilometrów. Założyłem to niecałe dwa tygodnie temu.

BTW. Pany nie orientujecie się kto by mógł podjąć się zrobienia single turbo kitu do N54 od strony mechanicznej czyli wszelkiego rodzaju rzeźba i spawanie? FTWL, TOMSON Motorsport, CK Customs pierwsze wpada mi do głowy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 3 czerwca 2016, 19:01 
Offline
Forumowicz

Wiek: 32
Posty: 153
Lokalizacja: Szczecin / Warszawa
Moje BMW: E46 330d
Kod silnika: M57N
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 54&start=0
Jac3k., sprawdź jeszcze groupe aie i była jeszcze jakaś firma z liczbami w nazwie, której za cholere nie mogę sobie przypomnieć.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jac3k -->> E46 330cd Stage 3+ @338HP/632NM by TC-Performance
PostNapisane: 3 czerwca 2016, 21:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
mbablowski, k64?

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 789 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 40  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 75 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL