BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 12:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 320 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Leo -->> Leo`nowe e46 3.0 w kopciuchu tuningów ciąg dalszy
PostNapisane: 9 stycznia 2016, 22:07 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 28
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E46
Takim turasem to tylko w Niemczech jeździć, bo u nas co chwilę fotobudka :wstyd:
Stary, jak ja Ci zazdroszczę takich modów... :zawstydzony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo -->> Leo`nowe e46 3.0 w kopciuchu tuningów ciąg dalszy
PostNapisane: 9 stycznia 2016, 22:13 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2657
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20++
Garaż: Murowany w szeregu :P
Leo, kevlar czy spiek ?? Kevlar nawet dobrze się spisuje tylko że przy tak DOŁADOWANYM motorku to lepszym rozwiązaniem spiek. A sprzęgło sachs Performance to nic innego jak docisk z M52B28 obniżony o 0.09mm. więc wystarczy obniżyć zamach i masz mocniejsze sprzęgło, do tego kevlar i jechana :)

_________________
Takie tam 2.8 w sedanie<---KLIK
Mapa osób z interfejsam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo -->> Leo`nowe e46 3.0 w kopciuchu tuningów ciąg dalszy
PostNapisane: 10 stycznia 2016, 00:10 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Witam
czy wg Ciebie SP docisk to docisk z e46 328i
M52 B28 2793 cm3 142 kW / 193 HP at 5300 rpm 280 Nm at 3950 rpm

Obrazek

sorki... slabo znam sie na beemkach (ja je tylko czipowac umiem :) )
Pytam bo majac uwalone sprzeglo a mam tarcze z okladzinami luka "kevlarowymi" wymyslilem sobie, ze kupie docisk SP za tysiak z hakiem na FVAT i juz

... 280nm ?seat ibiza 2.0tdi CR ma 320nm wiec az mi sie wierzyc nie chce ze w tym starym bmw mialby byc jakis superdocisk mocniejszy niz montowany w 3L bmw majace w serii 500cos nm..
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo -->> Leo`nowe e46 3.0 w kopciuchu tuningów ciąg dalszy
PostNapisane: 10 stycznia 2016, 11:35 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2657
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20++
Garaż: Murowany w szeregu :P
SP to docisk 240mm z m52b28 z e36 :) miałem oba dociski w ręku i wyglądają identycznie. wymiary takie same z tym ze SP jest troszkę niższy na "żelazku" Seryjny docisk z 2.8 wytrzymuje przy silniku M3 z e36 320KM.

_________________
Takie tam 2.8 w sedanie<---KLIK
Mapa osób z interfejsam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo -->> Leo`nowe e46 3.0 w kopciuchu tuningów ciąg dalszy
PostNapisane: 10 stycznia 2016, 14:31 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Wszytsko się zgadza ale w SP jest duzo twardsza sprezyna niz w docisku z 2.8

owszem sa prawie identyczne a do ze jest nizszy to zasługa tego ze talerz docisku jest grubszy zeby sie nie wyginal od tepaeratury, prawie bo SP jest po prostu twardszy/mocniejszy i tez nie ma samoregulatora

mozna zrobic jeszcze jeden zabieg, wziac docisk z 2,8 bez samoregulatora i wzmocnic sloneczko ale czy to sie sprawdzi..... trudno powiedziec

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo -->> Leo`nowe e46 3.0 w kopciuchu tuningów ciąg dalszy
PostNapisane: 10 stycznia 2016, 16:25 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 4695
Lokalizacja: Łowicz
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135656

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=135795
byłe
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=71866
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... t=piotr320
mody na najwyższym poziomie.. :ok:

oby tylko turas nie zamienił się z coupe miejscami.. ;)

_________________
Zajrzyj i oceń mojego turasa..:-)

http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135656


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo -->> Leo`nowe e46 3.0 w kopciuchu tuningów ciąg dalszy
PostNapisane: 10 stycznia 2016, 19:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 464
Lokalizacja: Częstochowa/Wrocław
Moje BMW: e46 Touring
Leo,

Gratulacje obydwóch projektów. Kawał solidnej roboty no i to przyspieszenie.... Liczę na przejażdżkę przy następnej wizycie u Ciebie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo -->> Leo`nowe e46 3.0 w kopciuchu tuningów ciąg dalszy
PostNapisane: 20 stycznia 2016, 19:29 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Obrazek

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo -->> Leo`nowe e46 3.0 w kopciuchu tuningów ciąg dalszy
PostNapisane: 20 stycznia 2016, 20:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
timi-91 napisał(a):
SP to docisk 240mm z m52b28 z e36


Eh... Nie pisz takich niepotwierdzonych info, bo wprowadzasz w błąd ;)


Leo, Jestem strasznie ciekaw jak Ci się zachowa sztywne koło, bo wnioskuje, że takie będzie z tą tarczą :) Czy nie będzie przesadnych drgań etc. Trzymam kciuki, że będzie git !

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo -->> Leo`nowe e46 3.0 w kopciuchu tuningów ciąg dalszy
PostNapisane: 20 stycznia 2016, 21:57 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
deejeys napisał(a):
timi-91 napisał(a):
SP to docisk 240mm z m52b28 z e36

Eh... Nie pisz takich niepotwierdzonych info, bo wprowadzasz w błąd ;)

docisk sachs perf jest twardszy od zwyklego (wiem to od osoby, ktora taki zakladala 3 dni temu do e60 i porownywala z oryginalnym przed zalozeniem)
tarcza sachs perf jest bez sprezyn
Pozdrawiam,
Przemek
juz niedlugo powiem jak taki zestaw zachowuje sie z seryjnym kolem w e60

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo -->> Leo`nowe e46 3.0 w kopciuchu tuningów ciąg dalszy
PostNapisane: 21 stycznia 2016, 00:20 
przemek4net napisał(a):
deejeys napisał(a):
timi-91 napisał(a):
SP to docisk 240mm z m52b28 z e36

Eh... Nie pisz takich niepotwierdzonych info, bo wprowadzasz w błąd ;)

docisk sachs perf jest twardszy od zwyklego


I to znacznie. :cool: ..........


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Leo -->> Leo`nowe e46 3.0 w kopciuchu tuningów ciąg dalszy
PostNapisane: 21 stycznia 2016, 18:39 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
nie nie, u mnie póki co zostaje dwumasa bo jest nowa ;)

Jak tym razem puści docisk to robimy to na SP a jak znow pusci ty tylko 2 tarcz ;)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo -->> Leo`nowe e46 3.0 w kopciuchu tuningów ciąg dalszy
PostNapisane: 5 lutego 2016, 22:26 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Przemek , Leo czy mogę prosić Was o opinię jako specjalistów czy warto interesować się tym autem

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-33 ... yfzLX.html

Sorki za OT , ale nie znam zbyt wielu mocnych diesli 330d, a po lekturze tego turasa widać że można fajnie porobić 330d co zresztą przedstawiają filmiki :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo -->> Leo`nowe e46 3.0 w kopciuchu tuningów ciąg dalszy
PostNapisane: 6 lutego 2016, 10:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
Co do auta z ogłoszenia to w E60 były turbiny z serii GTB? Jeśli tak to trochę dziwne bo musiałby rzeźbić zarówno kolektor wydechowy jak i dolot bo tam są inne średnice niż w turbinach z E46... a słowa o tym nie napisał. Swoją drogą beka z tych wykrzykników na klapie :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo -->> Leo`nowe e46 3.0 w kopciuchu tuningów ciąg dalszy
PostNapisane: 6 lutego 2016, 10:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 917
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E36,E36,E39
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=160
Jac3k. napisał(a):
Swoją drogą beka z tych wykrzykników na klapie :rotfl:


To są znaki zapytania. :D Pewnie chodzi o to, że wymija cię strasznie szybko jakieś kombi... chcesz zobaczyć jaki silnik a tam ???. :rotfl:

_________________
Dark Detailing - zapraszam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo -->> Leo`nowe e46 3.0 w kopciuchu tuningów ciąg dalszy
PostNapisane: 6 lutego 2016, 11:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
DarkWalk3r, fakt znaki zapytania :) Przez moje szybkie pisanie wyszedłem na niedouka, bieda :P
Co do wymijania to mi się takie sytuację nie zdarzają :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo -->> Leo`nowe e46 3.0 w kopciuchu tuningów ciąg dalszy
PostNapisane: 8 lutego 2016, 09:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 297
Moje BMW: R12S
Kod silnika: m57n
Garaż: niebmw s4, był: e39 turas z m57, był: e46 330d 303@705
no dokładnie, gtb w e60 nie było, a poza tym nie dość że niby gtb, to jeszcze hybryda a wycisneli tyle co z seryjnej suszarki :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo -->> Leo`nowe e46 3.0 w kopciuchu tuningów ciąg dalszy
PostNapisane: 8 lutego 2016, 13:14 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
osoba, ktora robila mi turbine hybryde twierdzi, ze GT2260 w wersji jak E60 231/235ps po przerobieniu na hybryde niczym specjalnym nie rozni sie od gtb)
Turbina gt2260 w E60 218ps jak i e46 JEST INNA (i nie chodzi tylko o roznice w montowaniu do kolektora na sruby a nie opaske)
Mysle, ze moda na gtb przyszla ze swiata VW... tam robia na tym ibizy 1.9tdi i kiluja pozniej prosiawki po nocach :)
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo -->> Leo`nowe e46 3.0 w kopciuchu tuningów ciąg dalszy
PostNapisane: 8 lutego 2016, 22:01 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Pewnie że jest inna bo ma bardziej wydajną muszę wydechową (samo wyjście na wydech ma 3 cale a nie 2, jak w gt)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Leo -->> Leo`nowe e46 3.0 w kopciuchu tuningów ciąg dalszy
PostNapisane: 23 lutego 2016, 22:40 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Dobra to idziemy po bandzie ;)

Kolejny stage turbiny wjechał dzisiaj do kopciuszka, po 2,5 tyg stania pod firmą w przysłowiowych krzakach w oczekiwaniu na lakiernika ktory prysnie tylne błotniki zawitało takie cudeńko :)


Obrazek

Obrazek

tutaj porownanie seryjnej i mojej małej hybrydki ;)

Obrazek


Po pierwszej przejażdżce jest niemożliwie kurewsko ;)

W weekend zobimy korekte softu i zobaczymy co dalej

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 320 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL