BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 26 marca 2017, 23:56


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 228 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pat-325 -> BMW e30 328 GTX3076 Turbo
PostNapisane: 4 marca 2016, 10:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 219
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Wracam z nowym tematem.
Historia toczy się od 22 grudnia 2015, także stosunkowo krótko, ale coś tam się dzieje to wrzucę abyście mieli co oglądać do kawy.

Po turbo kompocie wróciłem do korzeni, E30. Jest to moje czwarte E30 i mam nadzieje, że ostatnie. Kupno w miarę zadbanego egzemplarza za normalne pieniądze to jakiś koszmar. E30stki szukałem od kilku miesięcy, zwiedziłem zachodnią i centralną Polskę, obejrzałem kilkanaście sztuk w szerokim zakresie cenowym. Wiedziałem, że jest ciężko ale nie sądziłem że aż tak ciężko. Oglądałem i wąskie i szerokie, z reguły popękane za kielichami, bez kwadratów, bez progów i z dziurami w bagażniku. Marzyło mi się uturbione m20 lub mocno grzebane m42.

I tak zmęczony poszukiwaniami trafiłem do kolegi Polaka z zapytaniem czy przypadkiem nie słyszał, że ktoś ma zbunkrowaną jakąś sensowną sztukę na sprzedaż. Dostałem namiar na kolegę w Koszalinie, Sebringa. Pojechałem i kupiłem.

Igła to to nie jest, ma swoje mankamenty. Buda zdrowa, podłoga ma wspawaną łatę, kielichy całe, kieszenie bagażnika robione. Ale generalnie trzyma się kupy, przeżyła próbę na podnośniku, nic nie wpadło i nic nie spadło.

Wnętrze trochę sajgon. Są sporty, ale jakieś kombinowane. Ktoś odwalił grubą rzeźbę z szyberdachem, został w zasadzie tylko dekiel. Ucieka prąd z nagrzewnicy i otwieranych elektrycznie szyb. Układ chłodzenia ma mało wydajny wiatrak. Zawieszenia praktycznie nie ma, auto pływa na koleinach. Z plusów - jest maglownica z e36, jest m50b25 vanos, jest zdrowa buda.

Plan? Tak zwany resto-mod. Czyli z wierzchu zgrabna seria, w środku napakowane po uszy. Będzie w okolicy 500 koni, kubły w środku, porządny zawias, mocny hebel i dużo dużo frajdy. W skrócie - wszystko to co miałem już w kompakcie, powielone w e30.

Chwila zakupu:
Obrazek

W drodze powrotnej ustrzeliłem małego dzika, ale na szczęście obyło się bez strat.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jeszcze zanim kupiłem E30, zamówione zostało EMU i ISC Drift (który jeszcze nie dotarł).

Obrazek

Kilka fotek na noworocznym spacerku.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I chwilę później stała już na ogarnięciu nowej wiązki.

Obrazek
Obrazek

W międzyczasie przyjechała naprawdę duża chłodnica, przy obecnej pogodzie rzadko kiedy temperatura przekracza 85 stopni (czyt. rzadko kiedy włącza się wiatrak).

Obrazek

Makaroniarz dalej walczy.

Obrazek
Obrazek

A ja tym czasem ogarniałem temat tylnego zawieszenia z compacta, czyli 5x120 i kilka innych gratów, w tym heble przód z e46 330.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

M50 przeszło test monety na EMU.


Obrazek

Montaż chłodnicy i kilka innych modyfikacji, usprawnień i ogarniętych przewodów.


Obrazek
Obrazek
Obrazek

Przy okazji wymieniona pokrywa zaworów, byłem bardzo miło zaskoczony stanem silnika wewnątrz.

Obrazek

Następnie na szybko odświeżyłem podłogę, temat blacharsko-lakierniczy zostawiam sobie na następna zimę.

Obrazek
Obrazek

No i dalej z zawieszonkiem. Dodatkowe zaciski, wymiana tulei, gumek, regulacja tylnej belki. Taka klasyka.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Kilka fotek z montażu gotowych gratów.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Później chwilę zajmowałem się wnętrzem. Dojechał rollbar od staffa.pl (pasuje idealnie), kubełki Bimarco Futura z mocowaniami IRS, kierownica Momo Jet. Mam kupione pasy Schroth niebieskie z elektrycznym napinaczem, ale jeszcze nie zamontowałem.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

W międzyczasie dokupiłem jeszcze jeden komplet Azev A, wszystkie 8,5". Na to póki co są oponki przód 205/40/17 i 205/45/17.

Obrazek
Obrazek

Obecnie auto jest bez przedniego zawieszenia. Mam zamontowane wahacze z nowymi swożniami i acentrycznymi tulejami, ale ciągle czekam na ISC Drift.

Obrazek
Obrazek

A w międzyczasie mam już prawie wszystko żeby zmontować TD05 z Subaru Imprezy. W poniedziałek ma być kolektor wydechowy i można zacząć działać.

Obrazek
Obrazek

Na ten moment to raczej wszystko. I tak chyba nieźle jak na 2 miesiące posiadania ;)


Ostatnio edytowano 20 marca 2017, 19:49 przez Pat-325, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 325 rejskar
PostNapisane: 4 marca 2016, 10:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 475
Lokalizacja: Dwola/ Caerdydd
Moje BMW: 535i
Kod silnika: M62
Lubie to :super:

_________________
I drive real fuckin’ fast, so keep up. If I get my car back any different than I gave it, Monster Joe’s gonna be disposing of two bodies.
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 325 rejskar
PostNapisane: 4 marca 2016, 12:01 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 73
Lokalizacja: Trójmiasto
Moje BMW: e90 320d
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=155911
Fajna zabawka :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 325 rejskar
PostNapisane: 4 marca 2016, 13:30 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 562
Lokalizacja: NL / POT
Moje BMW: E38 740iA
Kod silnika: M62B44
Garaż: Było :
e36 M40B18
e46 M57N
Jest :
e38 740iA
CBR 954
:padam: Uwielbiam takie grube projekty.
Kibicuję!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 325 rejskar
PostNapisane: 4 marca 2016, 16:14 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 4
Posty: 927
Lokalizacja: Łańcut
Kod silnika: M54B22
Garaż: E46 320i
A co z kompim? Fajna E30, porządne mody, będzie grubo jak zwykle :ok: też miałem białą w coupe i też z M50 ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 325 rejskar
PostNapisane: 4 marca 2016, 16:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 219
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Dzięki :super:

Kompot jesienią sprzedany, straszy dzieci pod Berlinem ;)
Czekam na wykres od nowego właściciela, miał jechać na hamownię i chcieli atakować okolice 550-570KM.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 325 rejskar
PostNapisane: 4 marca 2016, 16:35 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 28
Posty: 65
Lokalizacja: CHEŁMŻA
Moje BMW: e30,e46,
Kod silnika: Da Vinci
Garaż: m50b25,m52b28,
Z zewnątrz PIĘKNA!!!!! :serce:Dobre mody Kibicuję!!!

_________________
---------BO PRZEDNI NAPĘD JEST DLA BAB!!--------------------


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 325 rejskar
PostNapisane: 4 marca 2016, 16:43 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 22187
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E39 530i & Y D4D
Kod silnika: M54B30
Garaż: E39 530iTg: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=160019

Yaris D4D: viewtopic.php?f=55&t=159106

było E61 535d: viewtopic.php?f=6&t=156107
było e91 325d+ 6gang mpak
było 330dA: viewtopic.php?f=6&t=148798
było 330i: viewtopic.php?f=6&t=140444
było 330i polift
było 540iA: viewtopic.php?f=6&t=138107
było 330i: viewtopic.php?f=6&t=132335
było 520i: viewtopic.php?f=6&t=75184
fajna zabawka :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 325 rejskar
PostNapisane: 4 marca 2016, 18:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2504
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
Pat-325, wszystko super, grubo idziesz :hurra:
Felgi świetne do E30, mam do nich sentyment :D

Powodzenia w dalszych modach :!:

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 325 rejskar
PostNapisane: 4 marca 2016, 18:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 22
Posty: 673
Lokalizacja: Jasło
Moje BMW: 330cd
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=155308
Gruby projekt i przemyślane mody :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 325 rejskar
PostNapisane: 4 marca 2016, 18:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 26
Posty: 9214
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=94261
Ale czemu to turbo ? :P

Grubo, podziwiam zapał i odwagę w budowaniu tak mocnej e30stki :)

_________________
||328Cdi||tuned by||DEEJEYS||

Odwiedź mój kanał YT


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 325 rejskar
PostNapisane: 4 marca 2016, 19:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 219
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Czemu to turbo? Bo mam takie w garażu :)
Kupiłem niegdyś dla znajomego właśnie TD05 z Imprezy STi, w planie było m20b27 + turbo. Kolega póki co zrezygnował z turbienia, a mnie zastanawiało zawsze jak to będzie wstawać. Zamontuję na próbę.

Opcje są dwie:
a) będzie słabo i nie zerwie mi majtek, to wleci coś o sporo większej wydajności
b) będzie grubo z dołu i mi się spodoba, to wyślę do FTWL'a żeby ogarnęli hybrydę z większym, kutym wirnikiem ssącym

Po kompakcie mam ochotę na mega dobry dół, jak największy powerband kosztem mocy maksymalnej. Jako, że ciężko zrobić 500 koni z dobrym dołem (gdzie dobry uznaję poniżej 3000obr/min) to obciąłem trochę swoje wymagania i tak okolice 400 powinny być fajne. Tym bardziej, że e30 w stosunku do e36 daje 100-150kg przewagi. A jak wiadomo są to najtańsze konie mechaniczne.

Na półce mam też jakieś wtryski 380cc, także pod TD05 będą idealne. Liczę, że uda się zrobić 350-360KM.

Jest to setup mocno testowy, obecnie ogarniam wszystko co mechaniczne. Po sezonie rozbierzemy auto do gołego, zbuduje się nowy silnik przez zimę a budę oddam do spa na ogarnięcie lakieru. Z resztą turbić też zamierzałem po sezonie, a tymczasem mam już prawie wszystkie graty. Łącznie z przeniesieniem napędu na 700nm.

Ma być jak największy fun z jazdy, chciałbym jakieś zakręty w tym sezonie zaatakować :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 325 rejskar
PostNapisane: 4 marca 2016, 22:21 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 32855
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
Fajne modyfikacje, będę tu zaglądał :cwaniak:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 325 rejskar
PostNapisane: 4 marca 2016, 22:33 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 55
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52B25tu
można poprosić o wiecef fot rolbara, i zdjęcie w których miejscach masz to przyspawane ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 325 rejskar
PostNapisane: 4 marca 2016, 23:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 219
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Rollbar jest skręcany do budy. Dodatkowe stopki mam w planie wspawać jak będę robił budę.
Stopki do podłogi są skręcane dwoma śrubami, w błotniki na trzy śruby. Mimo, że nie jest to pełna klatka z zastrzałami to ma pozytywny wpływ na sztywność budy. Zauważyłem to już w kompocie, w e30 jest tak samo.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 325 rejskar
PostNapisane: 9 marca 2016, 12:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 219
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Doszedł dość ważny element układanki.. ISC Drift.
Będzie kręcone.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 325 rejskar
PostNapisane: 9 marca 2016, 17:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 22
Posty: 2716
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
Kochałbym :serce:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 325 rejskar
PostNapisane: 9 marca 2016, 23:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 219
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
No to jedziemy z tematem dalej.
Zawias zamontowany, przejechałem się tyle co po ulicy. Muszę zrolować błotniki z tyłu, poustawiać wysokość (lewy przód mi uciekł 0,5cm), poustawiać twardość amorów, pojechać na zbieżność. Chwilowo także nie mogę powiedzieć jak się jeździ, bo nie wiem ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 325 rejskar
PostNapisane: 10 marca 2016, 00:00 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 28
Posty: 65
Lokalizacja: CHEŁMŻA
Moje BMW: e30,e46,
Kod silnika: Da Vinci
Garaż: m50b25,m52b28,
Dwaj jakiś filmik jest mega projekt.

_________________
---------BO PRZEDNI NAPĘD JEST DLA BAB!!--------------------


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e30 325 rejskar
PostNapisane: 10 marca 2016, 11:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2815
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
Szykuje się bardzo szybka maszynka :ok:

Fajnie, że E30 choć po cichu liczyłem na M20 turbo pod maską ;)

Korcisz mnie tym rollbarem...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 228 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL