BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 00:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 817 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 9 września 2017, 11:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
kszyhu napisał(a):
Ohh ahh, jakie to szybkie i super ekstra, no i pali tyle co nic,


Ja nie tracę kontaktu z rzeczwistoscią. Po prostu to co ironicznie napisałeś jest poniekąd prawdą : taki np pierwszy lepszy z brzegu projekt mojego m3 : hamulce bedą lepsze niż w m3, zawieszenie z m3 z lepszymi niż w m3 amortyzatorami, szpera z m3 , silnik znacznie mocniejszy buda bardzo podobna - wiec w czym m3 będzie lepsze ? W tym , że będzie mieć lepszy dźwięk wolnossącego r6 ? Co kto lubi - mnie się podoba dźwięk r6 dizla na przelocie. Ze będzie lepiej skręcać ? Nie będzie. Ze lepiej hamować ? Nie będzie. Na pewno bedzie więcej palić :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 9 września 2017, 11:56 
Offline
Forumowicz

Posty: 205
Moje BMW: E90 325i
Kod silnika: N52B25
Garaż: E90 Le Mans Blue - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159825
Naprawde super autko,należą się wielkie gratulacje właścicielowi ale prawda jest taka że nawet jak będzie to auto mialo 550 km i tak M5 bedzie fajniejsze bo już nie chodzi tylko o tą moc ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 9 września 2017, 12:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
dawid, no i straciłeś kontakt bo odebrałeś to jako atak w twój projekt m3d. Ja nawet do tego nie piję, tylko w ogóle do modzenia diesli. Niestety nie przekonasz mnie, dyszel nigdy dla mnie nie będzie dorastał do miana Mpowera. Chociażby chodziło tylko o dzwięk. Ale jest jeszcze smród sadzy, nieodparta potrzeba zapachu benzyny :P, kultura pracy benzyny i jego charakterystyka, znajdzie się jeszcze wiele innych atutow. Z resztą nie kłóć się bo jak sprzedasz dyszla i włożysz LSa to nagle ci się zmieni światopogląd i w takiej sytuacji nawet nie podjąłbyś dyskusji :rotfl:

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 9 września 2017, 12:56 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Gratuluję wyniku, na mnie robi naprawdę duże wrażenie :ok: Jakieś plany na wyciśnięcie jeszcze więcej?
przemek4net napisał(a):
Takich wykresow na nacie jest n!... w wiekszosci 30-40 ps mniej wzgledem deklarowanych 507ps (czyli realnie max moc +-5ps wzgledem Lukasza).. druga sprawa to od jakich obrotow auto ma np 95% mocy? pozno i wasko!

Dlatego ma odpowiednio dobrane przełożenia, zarówno w skrzyni, jak i w dyfrze. A szeroki zakres obrotów (użytecznych!) w s85 to akurat atut.
///david napisał(a):
taki np pierwszy lepszy z brzegu projekt mojego m3 : hamulce bedą lepsze niż w m3, zawieszenie z m3 z lepszymi niż w m3 amortyzatorami, szpera z m3 , silnik znacznie mocniejszy buda bardzo podobna - wiec w czym m3 będzie lepsze ? W tym , że będzie mieć lepszy dźwięk wolnossącego r6 ? Co kto lubi - mnie się podoba dźwięk r6 dizla na przelocie.

W tym, że będzie to oryginalne M3, z wszystkimi tego konsekwencjami. Poza tym, bez sensu jest porównywanie (patrząc przez pryzmat samych osiągów) auta zmodyfikowanego do seryjnego. W M3 nie można poprawić zawiasu? Silnika? A że drogo? Nie stać Cię, to lep diesla, co kto lubi :ok: Dla mnie i tak oryginalne i seryjne M3 będzie lepsze.
Nawiązując do jakichś porównań z M5 - panowie, tam, gdzie kończą się możliwości 3.0d, to możliwości S85 dopiero się zaczynają. Tyle że duużo drożej, trzeba to przyznać. I na tym może zakończmy rozpoczynającą się już wojenkę diesel vs benzyna.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 9 września 2017, 13:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
kszyhu, LS3 to inna bajka bo ma wolnossące , prawdziwe 525km ale w obliczu tego co lukbmw wykrzesał z poczciwego m57n nie widzę aż tak dużego sensu we wkładaniu ls do M3D ;)

maaaad, jest jak mówisz - jestem zbyt biedny , żeby sobie kupić oryginalne m3 ale dzięki kolegom z podwórka lepimy w blaszaku podróbkę , żeby zadośćuczynić dziecięcym marzeniom i dzięki temu , że zmodyfikowane m57n kosztuje tyle ile używana panewka główna do s54 mogę poczuć choćby namiastkę tego co daje prawdziwe m3 które mam na plakacie nad materacem

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 9 września 2017, 13:23 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
///david napisał(a):
jestem zbyt biedny , żeby sobie kupić oryginalne m3

Naucz się czytać ze zrozumieniem :)
///david napisał(a):
żeby zadośćuczynić dziecięcym marzeniom i dzięki temu , że zmodyfikowane m57n kosztuje tyle ile używana panewka główna do s54 mogę poczuć choćby namiastkę tego co daje prawdziwe m3 które mam na plakacie nad materacem

Wszyscy jak jeden mąż cieszymy się Twoim szczęściem :ok:

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 9 września 2017, 13:26 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Super wyniki :super:
///david napisał(a):
m3 które mam na plakacie nad materacem
poka ten plakat :P
Po za tym ///david, ma trochę racji, i ten sam zabieg zrobiło również bmw wypuszczając "M w dieslu" . Czyli taką hmm alternatywę z której będzie można również czerpać radość z jazdy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 9 września 2017, 23:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
Moje BMW ma być e60 530d euro3, a nie M5 e60. Chciałem mieć w niej mieć takie przyspieszenie jak w M5.
M5 to dla mnie dawna ikona pod względem osiągów. :serce:
Dla mnie silnik diesela [bez ekologii], który w ogóle nie kopci jest zepsuty, bądź nie ma osiągów. :rotfl:
Silnik ma spalać paliwo, a nie kopcić po zderzaku, nie czarny dym tylko szary.
Sprzęgło mam duże i na razie trzyma. :hyhy:
Wynik na hamowni 475 kM był tylko sprawdzeniem miejsca, w którym jestem . Mam wszystko do zmiany sterownika i wtrysków na 286 kM ,
Obrazek
ale przed tym muszę wykonać parę testów...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 10 września 2017, 08:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 116
Moje BMW: e60 530d
Kod silnika: n57
Szalony LUk.
Fura Łukasza zapierdziela i życze powodzienia ekspertom którzy tylko soft zrobili i mega eksperci oczytani na necie. Lipa dzieci lipa. Eksperci za dwa grosze wiecie o wszystkim" hamulcach turbinach szperach kulturze pracy itp.
Na formu każdy mądry. Lipa panowie :wstyd: :wstyd: :wstyd: :wstyd:

Diesel ma dźwięk zapierdzela i tyle :rotfl: :rotfl: :rotfl:
A w wydaniu Łukasza może być samolot.
Łukasz do wszystkiego sam doszedł z pomoca Przema. To sa chłopaki pozytywnie nakręceni.

Większość tunerów nakręca klijentów na kase (np zacytuje kogoś "firma tuningowa z centralnej polski") tu chłopaki robią to z pasja. Chwała im za to.

A na koniec i taki on jest szybszy od M5 e60. ps m3 to samochód dla wyżelowanych dzieci.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 10 września 2017, 10:15 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
walus82 napisał(a):
A na koniec i taki on jest szybszy od M5 e60. ps m3 to samochód dla wyżelowanych dzieci.

Dowcip roku :rotfl:

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 10 września 2017, 10:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
walus82 napisał(a):
klijentów

...
walus82 napisał(a):
Lipa panowie


walus82 napisał(a):
m3 to samochód dla wyżelowanych dzieci.

:zakrecony: zjedz snickersa

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 10 września 2017, 16:57 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 619
Lokalizacja: Przemyśl/Wrocław
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168198
kszyhu napisał(a):
walus82 napisał(a):
klijentów

...
walus82 napisał(a):
Lipa panowie


walus82 napisał(a):
m3 to samochód dla wyżelowanych dzieci.

:zakrecony: zjedz snickersa


Auto zrobione konkretnie, ale nie da już się tego czytać, jakie to pomodzone diesle nie są super, a wszystko inne jest beee.... Bo przecież diesle tańszy w zakupie, tańszy w modzeniu, tańszy w utrzymaniu,szybszy itp itd :/
Szkoda że jadąc nim na wakacje, trzeba zabrać przyczepę części, bo a to kolektor pęknie, a to jakiś wąż strzeli, a może turbo , itd.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 10 września 2017, 21:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
kszyhu, poki co to widze ze ty straciles kontakt z rzeczywistoscia. Nikt tutaj nie pisze ze to 530d jest lepsze w kazdej plaszczyznie od M5. A ty jak juz zbledłes ze jednak m5 moze miec problem to piszesz o jakims torze?? Po kij?? Jest mowa o konkretnym aspekcie czyli przyspieszenie.
Jeden woli jak mu skarpetki smierdza a inni jak cyganie graja. Jezdzisz benzyna i nikt tego nie neguje, twoj wybor. Ostatnio panuje jakas zazdrosc ze diesle tak dobrze wychodza i tak jezdza.

rashkiet13, a uwazasz ze pomodzona benzyna jest bezawaryjna?? Seria tak samo pada i nie ma zmiluj.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 10 września 2017, 21:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Dante182 napisał(a):
A ty jak juz zbledłes ze jednak m5 moze miec problem to piszesz o jakims torze?? Po kij?? Jest mowa o konkretnym aspekcie czyli przyspieszenie.
rashkiet13, a uwazasz ze pomodzona benzyna jest bezawaryjna?? Seria tak samo pada i nie ma zmiluj.


Moje auto jest dobrym przykładem.

Co do przyspieszenia to nie ma co się podniecać filmikiem licznika, kręconym że skosa. Jest jedno e60 z podobną mocą zamierzone na RL i trochę mu brakuje do S85, więc jedyne co można powiedzieć to że jest ogień i szacun za działania chłopaków :ok:

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 10 września 2017, 21:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
Wybiku gratuluje, zeby rozwiać wszelkie watpliwości zmierzcie auto RL wstawcie z wykresem, Dante wiem, ze jestes teraz w fazie podjęcia próby modyfikacji 120d ale nikt nie mowi o porownaniu zmodyfikowanego m5 do zmodyfikowanego 530d. Wynik jest świetny ale ile to pojeździ ? Nie wiem... Tak jak ktos napisał tam gdzie kończą sie możliwości 3.0d zaczynaja możliwości mpowera, diesle sa fajne naprawdę ale bądź co bądź benzyna nakładem gotówki wciąga go nosem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 11 września 2017, 07:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Dante182, zbledłem bo m5 może mieć problem? No proszę cię. Czytaj ze zrozumieniem. Odniosłem swoją wypowiedź do głupiej gadki że "klient z m5 może nie znieść przegranej". A niestety widać to na forum ...że dyszlowcy to chyba myślą że wszyscy, a w szczegolnosci mkowicze to jezdzą bocznymi drogami bo boją się starcia z mocarnymi dieslami. A nie to się tylko liczy i nie każdy myśli o byciu góru prostej.. I w tym przypadku rozbawiła mnie wypowiedź, że klient z m5 może nie przeżyć porażki i zaproponowałem TOR bo poglądy jak pisałeś każdy ma inne. btw. Już widzę jak właściciel/fanatyk który porusza się m5 v10 po porażce żałuje że przepłacił za wolnossące v10 bo dyszel je szybszy ;)

Mi się podoba co się wyczynia w dzisiejszych czasach z dyszlami. Chętnie siadłbym na pasażerce takiego kopcącego 400konnego e46. Na pewno czerpałbym z tego wielką przyjemność, ale mając na względzie że v10 wolnossące to wciąż number one ;)

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 11 września 2017, 08:10 
Offline
Forumowicz

Posty: 205
Moje BMW: E90 325i
Kod silnika: N52B25
Garaż: E90 Le Mans Blue - http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159825
kszyhu napisał(a):
Dante182, zbledłem bo m5 może mieć problem? No proszę cię. Czytaj ze zrozumieniem. Odniosłem swoją wypowiedź do głupiej gadki że "klient z m5 może nie znieść przegranej". A niestety widać to na forum ...że dyszlowcy to chyba myślą że wszyscy, a w szczegolnosci mkowicze to jezdzą bocznymi drogami bo boją się starcia z mocarnymi dieslami. A nie to się tylko liczy i nie każdy myśli o byciu góru prostej.. I w tym przypadku rozbawiła mnie wypowiedź, że klient z m5 może nie przeżyć porażki i zaproponowałem TOR bo poglądy jak pisałeś każdy ma inne. btw. Już widzę jak właściciel/fanatyk który porusza się m5 v10 po porażce żałuje że przepłacił za wolnossące v10 bo dyszel je szybszy ;)

Mi się podoba co się wyczynia w dzisiejszych czasach z dyszlami. Chętnie siadłbym na pasażerce takiego kopcącego 400konnego e46. Na pewno czerpałbym z tego wielką przyjemność, ale mając na względzie że v10 wolnossące to wciąż number one ;)


Dokładnie :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 11 września 2017, 09:55 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Helloł,
po co ta pyskowka...
mysle, M5E60 na kieszen nawet ponadprzecietnie zamoznego forumowicza jest zwyczajnie czesto poza zakresem mozliwosci finansowych, utrzymanie takiego auta to tez inna liga niz diesla, wiekszosc tych eMek co do PL sa sprowadzane sa przeciez autami mocno ponizej przecietnej jezeli chodzi o stan techniczny, sam silnik z M5E60 nie nalezy do liderow bezawaryjnosci, potencjalne naprawy sa drogie (panewki), silniki na swapy w razie W sa bialymi krukami, pala jak smoki a z "507" fabrycznych koni ze 30 rozbieglo sie po lesie juz lata temu... przywrocic ten silnik do staniu fabrycznego jest czesto znowu poza zakesem mozliwosci finansowych wlasciciela i czesto poza kompetencjami mechanika w okolicy... tuning? - inna bajka i nie ma mowy "o wiekszym IC podrobce wagnera za tysiac cos, wydechu typu rynna dachowa i hybrydzie za 2500 + czip"
no a alternatywa w postaci kreconego diesla jest znacznie tansza, autem mozna bic kilometry (E60 235@400 zrobilem /majac auto w roznym stanie modzenia/ tak z 70 czy 80 tys km, seatem takze ze zmieniona turbina i dodatkowym IC lacznie z zona zrobilismy 160tys km to nawet ciagle z DPF!)
Wiadomo, ze katowany ostro ten diesel moze jednego "kolka" na torze wyscigowym by nie zrobil ale normalnie eksploatowany przezyje takie 2 M5tki
Nie wiem po co te ciagle ataki "ale wezmy zdrowa M5tke" - nie ma takich praktycznie, do PL sprowadzamy auta zaniedbane i powypadkowe!!!! Lukasza auto to tez kilkunastoletni pierdziel ztuningowany czesciami ze szrotu nawet nie zawsze od BMW (bo nawet cos ma od dostawczaka jakiegos)... poradzil sobie bez wykrwawiania sie na 100 kola, ma osiagi na prostej jak M5 i pomysl jak isc dalej
Przemek
P.S.
na chwile obecna auto Lukasza jest przygotowane na utrzymywanie max mocy stosunkowo niedlugo (krecenie scigow 100-200, przerobienie kogos by pochwalic sie w dziale kill, brawurowe wyprzedzenie 2 tirow i furmank jednoczesnie).. nic nie stoi na przeszkodzie zajac sie wydajniejszym chlodzeniem, dorobieniem dodatkowych wskaznikow monitorujacych temp w kolektorze wydechowym, za turbina, temp oleju, chlodziwa...metanol itp itd.)
To wszystko sie pokonczy jak zaczna odrzucac auta z wycietym DPF z definicji (a nie tylko gdy dymia na przygazowkach na postoju bo to mozna oszukac)
aha... Lukasza problem z DPF nie dotyczy bo jego auto ma fabrycznie norme euro3 :)

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 11 września 2017, 22:16 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
Witam,
Auto zajechało do Tarnowa i się nie zepsuło, także nie jest źle :cwaniak:
Test nr1 ten sam soft inna hamownia
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 11 września 2017, 22:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
lukbmw, kurde czemu nie napisałeś - nie mogłem odebrać bo byłem w pracy.

Masakra - ciekawe ktory wykres jest bardziej właściwy czy ten z większa mocą i mniejszym momentem czy z większym momentem i mniejszą mocą ? Zbieram szczękę z podłogi...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 817 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 41  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL