BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 17 października 2018, 23:19


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 301 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 12 września 2017, 08:23 
Offline
Forumowicz

Posty: 262
Moje BMW: niebmw s4
Kod silnika: m57n
Garaż: x11 oraz łopel astra h 1.6t, był: e39 turas z m57, był: e46 330d 303@705
no nieźle :super:

a dlaczego nie było "hamowane" dynometem w ecu-perfect ?

szukaj odważnego z s85, oj byłyby igrzyska ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 12 września 2017, 09:08 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 583
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
bo z Krakowa jest blizej do Krakowa i Tarnowa niz do Wroclawia

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 12 września 2017, 11:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 13006
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S54B32
Cenzura na forum? Nie można swojej opinii wyrazić, kto usunął posty moje i davida?

_________________
Piszę jak jest.

Oglądnij moją czarną lampę po renowacji - viewtopic.php?f=6&t=140177&p=1817652#p1817652
Moja dawna E30 - viewtopic.php?t=50264
MOC Z POJEMNOŚCI! - https://www.youtube.com/watch?v=s0qRvZooyL8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 12 września 2017, 11:51 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 35306
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
jiGsaw napisał(a):
Cenzura na forum? Nie można swojej opinii wyrazić, kto usunął posty moje i davida?

nie cenzura tylko syf - walisz kocopoły jak zwykle - ot cała historia

PS nie tylko post Twój i Dawida, ale inne też

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 13 września 2017, 12:52 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 26
Moje BMW: 530d xdrive
Kod silnika: M57N2
Masakra..... To teraz wykres z Łodzi :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 15 września 2017, 11:16 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 583
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Witam,
taki update z operacji przejscia na piezowtryski...
Lukaszowi przestawilem kompa od jakiegos 286ps (nawet nie wiem czy od 5tki czy od czego) do pracy z manualem, czujnikiem cisnienia paliwa z silnika N, do pracy bez klapy gaszaacej, przeplywki i garsci brakujacych czujnikow, wylaczylem DPF, EGR ale zostawilem 100% serie jezeli chodzi o sprawy "mocowe" (takie testy czy zapali i sie za rogiem gdzies nie rozleci)

Wlozenie wtryskow od 286 do glowicy 218ps okazalo sie nie takie plug&play - Lukasz na aucie rozwiercal gniazda w glowicy bo cos tam nie pasowalo

Niemniej powiodlo sie, nie rozwalil sie za pierwszym zakretem bo widac w watku, ze sa o to obawy :D

Tyle wstepu - bo chcialem slowo o logowaniu napisac.

Dostaje loga z full buta (plik CSV) z wybranymi danymi, ktore mowia co tam w silniku sie dzieje
Format pliku z logami ma swoje bardzo techniczne opisy kolumn - wybralem te wazniejsze i nadalem im polskie nazwy
Ponizej jest probka takich "wybranych" wartosci
Obrazek
Np widac, ze te hybrydy przy braku DPF maja tendencje do przeladowywania, widac z jaka dawka paliwa auto przy jakich obrotach jedzie, na jakim cisnieniu paliwa itp
Do tego mozna dolozyc informacje z pozostalych czujnikow (jak sa w aucie :D) np sonda lambda, przeplywka czy temperatura w wydechu itp
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
Co to wszystko da, zycie zweryfikuje...

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 4 października 2017, 23:49 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 583
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Witam,
Podpuszczali, podpuszczali to mata
Lukasz zrobil dzis test i prosil mnie o obrobke filmu (krecil film podczas pomiaru) jak i przeslal dane z GPS 10hz (w komorkach jest GPS 1hz a w Racelogicu 10hz) + zamieszczenie tego (mi takie rzeczy wychodza 10x sprawnij)
Dane na temat przeslanego mi pliku w standardzie NMEA
Obrazek

driver jechal w tak uksztaltowanym terenie

Obrazek

Konkretnie jechal w tym miejscu w DE
Obrazek

Prosilem go by nie bral autostopowiczow, wywalil z auta kolo zapasowe, krzeselka dzieciecie, wozek dzieciecy i cala mase klamotow, ktore sie wozi w aucie majac dzieci

Powyzsze zdjecia/mapy zostaly wygenerowane na podstawie zlogowanych z GPSu danych (i tu moja skromnosc wyjdzie) przy pomocy mojego programu komunikujacego sie z GPS przy pomocy serial portu

a teraz wyniki (zdjecie a apki)
Obrazek
czas 9.2s
filmik (widac zaleznosc pomiedzy danymi z licznika vs z GPS)

Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
za kolkiem byl znajomy z DE i nie ma go juz w PL

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Ostatnio edytowano 5 października 2017, 01:10 przez przemek4net, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 5 października 2017, 00:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 6453
Lokalizacja: Lodz/Chicago
Moje BMW: F10 535
Kod silnika: N55
Garaż: F10 535i
viewtopic.php?f=6&t=164895&start=0
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296

Byle:
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
E60 535xi
viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 viewtopic.php?f=6&t=40314
przemek4net napisał(a):
za kolkiem byl znajomy z DE i nie ma go juz w PL


Kiedys polacy jezdzili do niemiec testowac fury teraz importuja niemcow zeby testowali w PL :rotfl:

Ladnie leci, gratuluje :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 5 października 2017, 07:24 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 926
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: 458 Italia 13'
Huracan Spyder 17'
G500 17'
eh, amatorzy ;)
Za dużo polegacie na cyferkach :D
1) czasy z tabeli to są besty, auto może 20 razy zrobilo 9.x a raz zrobilo 7.x to myślicie że który czas będzie w tabeli? ;)
2) temperatura, M3 f80 mierzone w dubaju przy 30stC, M5 E60 u nas przy 20stC, dziś mamy temp ok 11stC.
3) wiatr: jednego dnia, w jednym momencie jak mamy "silny wiatr" możemy mieć różnice czasów około sekundy. (jazda z wiatrem vs jazda pod wiatr)
4) wysokość nad poziomem morza: więcej tlenu jest nad morzem - auta mają tendencje do robienia lepszych czasów w tych samych warunkach co np: w RPA 1600 metrów nad ziemią.

Jedynym i najlepszym sposobem na sprawdzenie ktore auto jest szybsze to wyscig face to face. ALE to i tak nie rozwiazuje problemu, poniewaz nigdy nie wiesz w jakim stanie jest auto przeciwnika ani jak bardzo przeciwnik ogarnia auto:D [ no chyba że ustawka znajomych ]

Wniosek:
- trzeba to wszystko olać i cieszyć się jazdą, a cyferki i wyniki z wyścigow potraktować sobie jako ciekawostkę ;)

_________________
Zobacz na FB - https://www.facebook.com/pomiaryRaceLogic
Ranking przyspieszen BMW-SPORT


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 5 października 2017, 09:13 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 583
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
haj,
Cytuj:
czasy z tabeli to są besty, auto może 20 razy zrobilo 9.x a raz zrobilo 7.x to myślicie że który czas będzie w tabeli?

ten z gorki bez foteli :D
Vapor nie rozumie, ze tu nie chodzi o to czy to auto jest szybsze czy nie od M5 E60 tylko o to, ze jest to naprawde dobry zawodnik na M5e60
Wpisalem w google "E60 M5 racelogic" i wyskoczylo mi to co zamiescilem - nie szukalem lepszych i gorszych
(ja dyskusje z V konczy)

Ciekawa sprawa: moze nikt nie zauwazyl to auto robi 100-190 licznikowe na jednym biegu - kwestia wydluzyc mu koks do np 5200 obrotow (najwyzej sie rozp...silnik) i moze sie zadarzyc, ze zalapie 100-200 na jednym biegu (to tak jakby ktos uwazal, ze w dieslu musza byc krotkie :D )

Cytuj:
przemek4net, za 2 stowki gpsa 10hz z programem? biere

Ten program jest tak drogi, ze nie stac Ciebie na jego zakup - jedyna wiec mozliwoscia wejscia w jego posiadanie jest "dar serca" :D (kupisz GPS, pomoge Ci go zainstalowac)
GPS nowy 10hz kupilem w PL z fvat za chyba 150 zyla
uzywany na allegro za 50pln
w chinach taki "hardcorowy" (bez obudowy, z golymi pinami do zasilania i transmisji - ktory ktos fajnie uzyl go w tym projekcie /akurat wzieli 5hz ale chodzi o zasade) za 10 dolcow
http://arduinodev.com/ultimate-gps-obd- ... displayer/
Obrazek

GPS 20hz (czyli 2 razy wieksza gestosc danych niz w RL) kosztuje 200zyla - zastanawiam sie wlasnie czy zatrybi z moim softem plug and play czy musze cos w kodzie zmienic
https://www.sparkfun.com/products/10920
(jak widzisz to do uzycia przez kogos kumatego w temacie ... ale wierz mi to proste)
na filmie akurat jakies moje zabawy z takim GPSem hardcorowym z arduino (ten wysylal to na komputer bo mi sie nie chcialo LCD oprogramowywac) - ale rownie dobrze mozna to bezposrednio do kompa podlaczyc (mialem wtedy pomysl na budowe toola laczacego informacje z czujnikow analogowych jak np osobnego mapsensora czy czujki EGT, danych z GPS 10hz i danych z OBD z ELMa... ale zapal upadl i zostaly prototypy)



W momencie jak pojawia sie GPSy 10hz w komorkach (obecnie nawet w telach po 2 kola sa 1hz) Racelogic pojdzie do muzeum podobnie jak kiedys poszly przyklejane do szyby urzadzenia G-TECHy (starsi forumowicze pewnie je pamietaja :D )
Obrazek
(15 lat temu byly wypozyczalnie na dniowki tego... dokladnie jak dzis z RL.... ale w momencie pojawienia sie telow z acelerometrami... tool stracil sens bytu, czekamy na 10hz GPSy w telach)
Przemek
P.S.
sa GPSy z fcja "loggera" (chodzisz po gorach pol dnia z GPS a pozniej na np googlemapsach ogldasz w domu gdzie chodziles) - praktycznie wiekszosc GPSow takich jest. Jezeli w trybie logowania GPS moglby chodzic z czestotliwoscia 10hz (to nie jest takie oczywiste) to wtedy wlaczasz GPSa w aucie, robisz test nie majac zadnego kompa, RL itp i w domu na kompa zrzucasz dane z GPS i "tada"...
Jest n tanich metod dokladnego pomiaru przyspieszen

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 5 października 2017, 09:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 1162
Lokalizacja: Wrocław/Jarocin
Moje BMW: E92 335i e46 320Ci
Kod silnika: N54b30 m54b22
Garaż: Alpina d3 biturbo E92Lci
Bardzo dobre pomiary :) porównanie e60 z e92 raczej nie trafione bo jeżeli 335 z 452 km robi 9.2 a e60 jest większe i robi ten sam czas potwierdza nam to ze jest tam więcej mocy :D gratuluję wyniku i podziwiam za wkład pracy

_________________
335i n54 single turbo
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=161088&start=280


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 5 października 2017, 10:11 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 34
Posty: 6975
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Ladnie ciagnie i wysoko sie kreci bez puchniecia. Elastycznosc jest rewelacyjna. Pomiar praktycznie na 1 biegu

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 5 października 2017, 11:22 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 583
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Hi,
Co do wagi... tak sie sklada, ze mam 3ke i 5tke "Exx"
e91 330xd lci w automacie, z el. hakiem, fotelami na guziczki, navi wazylem na zlomie i wyszlo 1600
e60 530xd w manualu wazylem na zlomie (tym samym) i wyszlo 1800
oba auta byly na felach 18 (e91 na 225 RF a e60 na 245 nonRF), paliwa okolo pol baku
Nie klamie, wszelkie bledy pomiaru moga wynikac z przeklamania troche prymitywnej wagi i tyle


Nie czytasz forum, buda e46 jest ponadczasowa!

Napisalem Ci wyraznie (mam to boldem zaznaczyc?), ze nie bede pisal o zawyzonych wynikach bo
1) nie mam ochoty na wojenki
2) faktem jest, ze hamownia u Slusarczyka w Tarnowie pokazuje podobne wyniki wiec albo sie "zgadali zlosliwie" albo te hamownie tak pokazuja a w fimie vtech w Krakowie inaczej i tyle (jak z zegarkami - jeden idzie 5 min do przodu a drugi o tylu)

Wg Slusarczyka bylo to 492ps :D
Obrazek[/quote]
(gdybys nie wiedzial o co chodzi, to teraz czekamy na szczere i od serca gratulacje od Ciebie)

Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
jest to szybki diesel, zloic moze naprawde tluste turbobenzyny, tak - sa szybsze auta, tak - nikt nie zna dnia an godziny kiedy sie cos nie wylozy na maxa, tak - masz auto z potencjalem, ale zanim sie bedziesze mogl pochwalic jakie to ono szybkie, trzeba w nie wlozyc troche kasy i do tego z glowa (a na dodatek zrobic sie tez moze podatne na awarie bo tak zmodzonymi autami trzeba jezdzic z glowa niezaleznie czy jest na wegiel czy benzyne 100+)

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 6 października 2017, 20:54 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 28
Posty: 2388
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87+E92
Kod silnika: M47T2+N54B30
Garaż: E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
Było: E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
Czy ja dobrze widzę Łukaszowe 530d to xdrive? Czy te filmiki pomyliłem ?

_________________
JEST:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
BYŁE:
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 7 października 2017, 14:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 4683
przemek4net napisał(a):
Ten program jest tak drogi, ze nie stac Ciebie na jego zakup - jedyna wiec mozliwoscia wejscia w jego posiadanie jest "dar serca" (kupisz GPS, pomoge Ci go zainstalowac)

każdego zwyklego pracujacego zjadacza jest stać, tylko normalny zwykly zjadacz wie, ze dla celów amatorakich to strata kasy. Mogłbym kupic sobie RL..ale kurrr nie zapłace za stoper 2,5k. Bo Przy dzisiejszej technologii to nie inzynieria z nasa a zwykły stoper z gps ;)
Ta wystrzelona cena to chyba koszt za uprawianie monopolu :D
Szok że jakichś chinczyki, wielbiciele klonowania nie zrobili już dawno jakiegoś rejstajmera . Dla mnie taki stoper powinien kosztować z max 3-4 stowki z apkami na tel. Ja cie podziwiam, że majsterkujesz i pokazujesz ze inaczej też się da. A loverzy RL jak chcą niech płacą ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 7 października 2017, 14:53 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 583
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
jezeli ludzie za to placa tyle to jest to tyle warte ale z racji, ze to zaden blackbox a jedynie "komputerek z gpsem 10hz w jednej obudowie z mozliwoscia zapisu wynikow na karcie SD" to cena jest zastanawiajaca
Nie ma na chwile obecna za wiele urzadzen alternatywnych "all in" wiec kosza
Alternatywa 20hz (to podeslal mi jeden user kiedys)
https://redrive.it/
Cytuj:
Bardzo dokładny system elektronicznego pomiaru czasu przejazdu:

20Hz GPS
dokładne dane dotyczące czasu i trasy przejazdu
informacje o czasie przyspieszenia i hamowania pojazdu


jakby dodziergali jakas funkcje hamowni drogowej to bylby juz wypas (moze v2 :) )
niemniej koszt 1250pln nowka

To tez niezly pomysl - kupic GPS 20hz za 200pln, ladniej go w obudowie osadzic i sprzedawac wraz z apka o klocka wiecej :D


Inny GPS 20hz co ciekawe chyba firmy, ktora produkowala racelogic
http://www.ebay.de/itm/Racelogic-VBOX-S ... SwkNZUfJEb

koszt 345 ojro
Cytuj:
weighing only 130g and with a 6 hour battery life the VBOX Sport can be used in virtually any motorised vehicle and will allow you to log accurate GPS data including speed, acceleration, distance and time directly to the supplied SD card. Using the analysis software provided you can then scrutinise your performance and identify where valuable seconds can be gained.

Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
Wystarczy podpiac do "kostki GPS" (taka za 10dolcow z ali:D) 4 kable (Gr, Vcc, RX,Tx) i zaczyna nadawac swoja pozycje i predkosc... wystarczy go posluchac :zabawa:
GPS na BT maja po prostu aku + wbudowany "konwerter" sygnalu szeregowego na BT" i to wszystko! a GPSy na USB (myszki) maja konwertery zlacza szeregowego na USB (taki konwerter na allegro kostuje okolo 4pln)

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 7 października 2017, 15:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6490
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
Były compact 330td
viewtopic.php?f=6&t=141858&start=80
Byłe E91 320d
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163136
Byłe E38 740i m54b30
viewtopic.php?f=6&t=155904
Obecny compact 330td /M3D
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158866
F56 cooper S stage 1 by ecuperfect
lukbmw, zrób zdjęcie z podwórka jak stoi duża i mała :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 8 października 2017, 23:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 18016
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
ale jaja :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 9 października 2017, 10:33 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 73
Witam,
Piezo wtryski jak szybko wleciały tak jeszcze szybciej wyleciały. Kultura pracy silnika eu3 z piezo wtryskami pozostawia wiele do życzenia. Wtryski 219 są obecnie przerabiane. Aby dały większą ilość paliwa próbowałem zmienić końcówki, ale inne mają otworki i nie chcę ryzykować nadtopieniem tłoków. Następne testy będą z mocniejszymi wtryskami i kolektorem aluminiowym, który obecnie przechodzi zmiany konstrukcyjne. Aby optymalnie zwiększyć przyspieszenie i wykorzystać potencjał silnika 100-200 muszę zmienić przełożenie na takie, które pozwoli uzyskać 3-150 4-200. Myślę, że uda się to na wkładzie z mostu e39 184km.
Parę zdjęć od dobrego kolegi, któremu taka niespodzianka się stała między innymi dlatego mi się tych piezo wtrysków odechciało, ale w tym wypadku to nie ich wina.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 9 października 2017, 18:34 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 73
///david napisał(a):
lukbmw, zrób zdjęcie z podwórka jak stoi duża i mała :P


Wcale nie jest taka mała

Obrazek

Obrazek

Może nowa twarz do kompota :P

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 301 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL