BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 19:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 817 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 9 października 2017, 18:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
lukbmw napisał(a):
///david napisał(a):
lukbmw, zrób zdjęcie z podwórka jak stoi duża i mała :P


Wcale nie jest taka mała

Obrazek

Obrazek

Może nowa twarz do kompota :P

Obrazek


Ale ten mój kompakcik słodziutki malutki przy tym e60 :D


A co do tuningu to nie trzaba się było aż tak poświęcać - nie sądziłem , że będziesz aventadora rozbierał , żeby kompotowi koni doszło ... a taki był ładny :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Obrazek

Ale powiem , Ci że jak tak patrzę to gdyby kompota na złoto okleić to wcale by gorszy nie był :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 9 października 2017, 18:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
lukbmw napisał(a):
Może nowa twarz do kompota :P

Obrazek

przecież temu brzydalowi to nic nie pomoże :rotfl:
plandeką go nakryć :super:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 9 października 2017, 20:08 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
lukbmw napisał(a):
Parę zdjęć od dobrego kolegi, któremu taka niespodzianka się stała między innymi dlatego mi się tych piezo wtrysków odechciało, ale w tym wypadku to nie ich wina.
Co było przyczyną?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 9 października 2017, 21:08 
Offline
Forumowicz

Wiek: 28
Posty: 101
Moje BMW: E46 330D Touring
Kod silnika: M57N eu4 470/937
Jestem mega kibicem projektu. Nie ma to jak sleeper diesel.
Daj most od e46 M57 2.28, wtedy 100-200 na czwórce będzie albo niech przemek puści koks do 5300. Tylko ryzykownie trochę, można by dać mocniejsze sprężyny zaworowe, biorąc pod uwagę dotychczasowe zmiany to nie aż tak drogie i skomplikowane.
Szkoda że np. FIRAD nie robi "219"+50% tak jak na potęgę robią mega wydajne pompowtryski do 1.9 tdi. Wtedy się nasuwa pytanie gdzie jest granica wytrzymałośći tych silników...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 29 października 2017, 14:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 174
Lokalizacja: SPS
Moje BMW: f36 435d
Kod silnika: n57z
Łukasz pozwolił wiec wklejam, chyba było za gorąco .
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 29 października 2017, 16:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Dani0, czyj to silnik ???

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 30 października 2017, 00:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 174
Lokalizacja: SPS
Moje BMW: f36 435d
Kod silnika: n57z
Mój


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 31 października 2017, 07:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Dani0, 353/670 z 325d ?;) Nice

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 31 października 2017, 23:37 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 391
Lokalizacja: Okuniew/Warszawa
Moje BMW: 335i 4XXkm
Kod silnika: N54B30
Tradycyjnie 6-ty cyl :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 1 listopada 2017, 14:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Moje BMW: 535d xdrive
Kod silnika: M57N2
Lejący wtrysk ? Jak wyglądają pozostałe cylindry ?

Czy może z racji najdalej odsuniętego cylindra od wlotu - jest on gorzej napełniany powietrzem ? I od strony wydechu to samo... gorsze opróżnianie cylindra ?

_________________
E60 535xd + 8hp70x

Individual project by mnichu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 3 listopada 2017, 21:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 174
Lokalizacja: SPS
Moje BMW: f36 435d
Kod silnika: n57z
tylko 6 cylinder. Cos w tym musi byc dlatego chyba będzie czujnik egt na szustym


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 3 listopada 2017, 21:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Gdyby tak auto doczekało się kiedyś jednakowych felg to byłoby całkiem niebrzydkie e60 w m paku :P

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 3 listopada 2017, 21:44 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
Teraz tragicznie też nie wygląda :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 3 listopada 2017, 22:59 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
To autko nie ma dwóch takich samych felg na przedniej osi i dwóch takich samych na tylnej :P

Wszystkie 4 felgi są inne :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 30 listopada 2017, 12:27 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 25
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 330D E46
Kod silnika: M57N
Witam

Gratuluję mega wyniku, fura zaciąga fest. Kolego a nie myślałeś może nad zrobieniem luźnego dolotu na stożku? W lipcu z kolegą zrobiliśmy taki dolot właśnie w E60 3.0D 218KM na 3,5 calowym stożku i został on na seryjnym przepływomierzu, tyle że wrzuciliśmy dekiel od 35D i wyszło spoko bez kombinacji z pompą ABS. Pytam tak o ten dolot bo na pewno pozytywnie by się tu przyczynił do całości. Włożyłeś naprawdę dużo pracy i myślę że będziesz zadowolony z wyniku tego grzebania :ok:

Śledzę temat i życzę powodzenia :) A jak tam udało się przerobić wtryski i przygotować kolektor?

_________________
Sprzedam BMW E46 330D 2004r. Stahlblau metalic,delikatny chip 250/530. Kontakt 504 266 694


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 30 listopada 2017, 21:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 174
Lokalizacja: SPS
Moje BMW: f36 435d
Kod silnika: n57z
Nie wiem czy lukbmw zastosuje coś innego jak ori puszka
wszelkiego rodzaju stożki i wkładki sportowe przyczyniają sie do uszkodzeń wirnika. A gąbki a dokładnie olej jakim są nasączone świetnie zawalają przepływke.
Tu masz linka do zdjęcia mojego wirnika . pipercross nasączony ori olejem , 5 tys zrobiłem na tym filtrze
https://photos.app.goo.gl/wzz70q6EAnXKJRYn2


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 30 listopada 2017, 22:24 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
nie wypowiem sie na temat "filtr lepszy - filtr gorszy" (bo badan nie robilem) ale jezeli masz odme wpieta w dolot (czyli na odcinku przeplywka-turbina) to bedzie ona "oliwiila" caly dolot
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 30 listopada 2017, 22:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 174
Lokalizacja: SPS
Moje BMW: f36 435d
Kod silnika: n57z
Bardziej chodziło mi o zawalnie przepływki,a odma jest wpieta za przepływką. Bez filtra czy z filtrem który stawia mniejszy opór napewno przybędzie pare koni i Nm.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 30 listopada 2017, 22:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
Mani78 napisał(a):
Witam

Gratuluję mega wyniku, fura zaciąga fest. Kolego a nie myślałeś może nad zrobieniem luźnego dolotu na stożku? W lipcu z kolegą zrobiliśmy taki dolot właśnie w E60 3.0D 218KM na 3,5 calowym stożku i został on na seryjnym przepływomierzu, tyle że wrzuciliśmy dekiel od 35D i wyszło spoko bez kombinacji z pompą ABS. Pytam tak o ten dolot bo na pewno pozytywnie by się tu przyczynił do całości. Włożyłeś naprawdę dużo pracy i myślę że będziesz zadowolony z wyniku tego grzebania :ok:

Śledzę temat i życzę powodzenia :) A jak tam udało się przerobić wtryski i przygotować kolektor?



Dzięki wielkie. Wszystko się zaczęło się od dolotu i nie chciałem na stałe stożka (dźwięk odkurzacza ) i postanowiłem zamontować filtr 535d i wkładkę kn (dla mnie to taki płaski stożek) a później zrobiło się miejsce na bi turbo .
Wtryski przerobione na + 7 % testowane na maszynie ale w praktyce nie miałem pewności czy przy ciśnieniu które mam w samochodzie (dużo wyższe ) też są wydajniejsze (wielkość zwiększonej dawki nie była linowa) auto sprawdziłem na hamowni ale szału nie było to się nie chwaliłem ale u Ślusarczyka pewnie było by już wymarzone 500 Kolektor przechodzi zmiany konstrukcyjne żeby było jak najmniej odpadów przy odlewaniu w tym roku ma być
Obrazek
ps piezowtryski wróciły do samochodu ...


Ostatnio edytowano 30 listopada 2017, 23:11 przez lukbmw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 475 KM 909 Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 30 listopada 2017, 23:06 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 25
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 330D E46
Kod silnika: M57N
Dani0 napisał(a):
Nie wiem czy lukbmw zastosuje coś innego jak ori puszka


Zgadzam się z Tobą ori filtr to bezpieczeństwo dla Turbiny i przepływki. Nie napisałem tego ale miałem na myśli suchy stożek, inne medium czyszczące, którego nie trzeba nasączać żadnym olejkiem i łatwy do mycia, mam taki u siebie super rzecz i już kilkanaście tysi na nim zrobiłem na razie nic się nie stało złego do tej pory. Dlatego pytam kolegę z wątku o taki dolot, bo w sumie przy prawie 500 kunia a pewnie z czasem przebije te 500 to są już spore i nagłe przepływy powietrza więc dobrze by było żeby nic już nie stanowiło restrykcji aż do układu BiTurbo ale to już decyzja Łukasza chyba tak ma na imię. Jakby był zainteresowany to mu podpowiem co i jak z tym filtrem. DaniO ten wirnik u Ciebie rzeczywiście nie wygląda za dobrze, ja na szczęście krótko pojeździłem na wkładzie K&N w ori miejsce, i olej osadzał się na tej kratce w przepływce. U mnie pozostał tylko problem o którym pisze przemek4net odma wpięta w dolot echh to jest bolączka, niestety oliwi turbinę, jeździłem około miesiąca testowo z wypiętą odmą w eter, ale niestety smród i dymek spod maski, widoczny był w dzień i wieczorem w światłach hehe to dopiero była wieś :kwasny: pozdro

Edit. Witam. Odnośnie tego stożka to spoko nie namawiam w sumie wkładka K&N też będzie :ok:

_________________
Sprzedam BMW E46 330D 2004r. Stahlblau metalic,delikatny chip 250/530. Kontakt 504 266 694


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 817 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 41  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL