BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 20:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 817 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+Przemek4net=501KM
PostNapisane: 14 maja 2018, 13:17 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
wszystko na big plus! =D>

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+Przemek4net=501KM
PostNapisane: 14 maja 2018, 13:25 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 98
Moje BMW: 320d
Garaż: E90 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165182
Kolejna granica przesunięta, gratulacje wyniku :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+Przemek4net=501KM
PostNapisane: 16 maja 2018, 08:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 364
Lokalizacja: Warszawa
Gratulacje :super:

Kiedy będę jakieś pomiary czasowe ?

_________________
///M2 Competition @ by Akrapovič


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+Przemek4net=501KM
PostNapisane: 16 maja 2018, 10:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
Dzięki wielkie robię co mogę :ok:
_python_Czasów pomiarowych nie będzie dopóki nie zrobię mostu a przy okazji nie ZNISZCZALNY i Z DOŻYWOTNIĄ GWARANCJĄ QUAIFE się przytarł zobaczymy jak producent się zachowa :mur:
Obrazek
Pewnie jak zamknę sprawę mostu to sprzęgło zdechnie ale i tak przetestuję auto na moim odcinku doświadzalnym i zobaczymy jaki jest progres


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+Przemek4net=501KM
PostNapisane: 16 maja 2018, 12:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
lukbmw, zabiłeś quaife'a :szok: :szok: :szok: ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+Przemek4net=501KM
PostNapisane: 16 maja 2018, 13:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 364
Lokalizacja: Warszawa
Przyznam szczerze że fajnie ogarniacie te diesle :)

Kibicuje dalej projektowi :ok: i strasznie jestem ciekawy czasów tych 501 koni

_________________
///M2 Competition @ by Akrapovič


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+Przemek4net=501KM
PostNapisane: 16 maja 2018, 21:33 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
Dawid takiego dziada kupiłem miała być okazja tylko nie wiem dla kogo :wstyd:
Zmyliło mnie to że mają dożywotnią gwarancję a jak będzie to zobaczymy na razie mam odesłać do producenta :wsciekly:
czyli projekt most wstrzymany do wyjaśnienia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+Przemek4net=501KM
PostNapisane: 16 maja 2018, 22:09 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
lukbmw napisał(a):
nie ZNISZCZALNY i Z DOŻYWOTNIĄ GWARANCJĄ QUAIFE się przytarł zobaczymy jak producent się zachowa :mur:

Niezniszczalne to jest adamantium. Kupiłeś szperę pod 501 KM i prawie 900 Nm?

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+Przemek4net=501KM
PostNapisane: 16 maja 2018, 22:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
maaaad napisał(a):
lukbmw napisał(a):
nie ZNISZCZALNY i Z DOŻYWOTNIĄ GWARANCJĄ QUAIFE się przytarł zobaczymy jak producent się zachowa :mur:

Niezniszczalne to jest adamantium. Kupiłeś szperę pod 501 KM i prawie 900 Nm?

Powinna wytrzymać
szło by w ori szperze z m5 zmienić przełożenie na jakieś dłuższe?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+Przemek4net=501KM
PostNapisane: 17 maja 2018, 08:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
Szperę to ja chciałem mieć od dawna tylko goniłem za mocą
QUAIFE jeździł z mocą 370km ktoś palił gumę nie spięła się i przypaliła to samo było by w płytkowej
Ja mam robioną szperę z m5 e39 tylko to trwa i trwa a tu miało być szybko bez obsługowo i trwale
Dyfrem z m5 e60 steruje komputer i moduł z m5 a ja mam żużla i to się chyba nie pogodzi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+Przemek4net=501KM
PostNapisane: 3 czerwca 2018, 21:52 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Moje BMW: 530(5)d
Kod silnika: M57D30
lukbmw napisał(a):
Na tą chwile zabawa z mocą wstrzymana posiadam turbo które pompuje ile chce i pompę paliwa która również daje rade :cwaniak: jedyną rzeczą którą bym zmienił to wtryski ale cewkowych nie ma wydajniejszych a zmieniać na mana na razie nie będę
W końcu dotarła do mnie długo wyczekiwana przesyłka (dzięki koledze Patada) miała być z m5 e39 ale będzie na razie

Obrazek


Obrazek

przyspieszymy most aby uzyskać na 4 około 200 bardzo jestem ciekaw jak zmienią się osiągi i może w końcu przestaną mnie mijać pasaty do 100 :mur: :rotfl: :rotfl:


Jak widzę takie felgi na aledrogo to nie mogę się oprzeć i muszę je mieć :hyhy:

Obrazek



Anyone knows why i can't see these pictures ?

I'm VERY interested in this build, since i'm doing the exact same thing, but with slightly bigger injector nozzles :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+Przemek4net=501KM
PostNapisane: 3 czerwca 2018, 21:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Lindgren, i belive that hosting died :kwasny:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+Przemek4net=501KM
PostNapisane: 4 czerwca 2018, 09:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
lukbmw, byłeś zadowolony z "spinania" quife?

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO 483km i 905Nm by EcuPerfect
PostNapisane: 4 czerwca 2018, 16:59 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Moje BMW: 530(5)d
Kod silnika: M57D30
[quote="lukbmw"]Witam,
Prosiłbym Wszystkich, :cisza: którzy nie lubią dyszli, bo( śmierdzą kopcą i są na gnojówkę itd. itp.) już wszyscy o tym wiemy i nie potrzeba o tym wspominać w mojej galerii :wstyd: . Dziękuję za wyrozumiałość. :ok:
Po osiągnięciu 475KM w Krakowie i 492KM w Tarnowie, jak wiadomo chciałem osiągnąć magiczne 500 na tej bardziej wymagającej hamowni i jak się okazało to nie taka prosta sprawa.
W samochodzie zamontowane były przerobione cewkowe wtryski o 7%. Wynik na nich ok. 482-488KM.

Obrazek

Następnie piezo wtryski, które w porównaniu do 219 są mega wydajne, na nich udało się osiągnąć tylko 465 (jakoś nie polubiły się z tłokami euro3)

Obrazek

Zamontowałem większe węże do inercoolera ( fi 70) i powróciłem do cewkowych wtryskiwaczy przerobionych z minimalnym przelewem plus kilka innych modyfikacji mechanicznych, które jak na razie są w fazie testów. Został również odpowiednio zmodyfikowany program.
Tutaj podziękowania dla najlepszego i uczciwego tunera Przemka ECU perfect.
I oto się stało absolutnie pierwsze BMW 530d euro3 biturbo legitymujące się bajecznym wynikiem 501KM

Obrazek

Hi LUKBmw.

Do you have any specs on the injector nozzles ?
Standard nozzles on the 219 is:
6x0,168x160°, equals to 1,008 microns

I have several options, so it would be cool to compare and hear your experience.
7x0,19x154°, equals to 1,33 microns (30% bigger compared to 219)
8x0,195x153° equals to 1,56 microns (50% bigger compared to 219)

I'm from Denmark, and hope it's ok for me to write in english..
Polish is pretty difficult for me :zawstydzony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+Przemek4net=501KM
PostNapisane: 5 czerwca 2018, 18:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
Hi,

We have some experience with reworking of nozzles but there is a side effect: also “return” of fuel is growing and you get the problem with dropping rail pressure.

We don’t have information about angle of injection but I suppose it can be connected with pistons (shape of piston).. and if y put “wrong” nozzles (which can y give more fuel – I believe) the profit on dyno will be small. Maybe because of this (maybe not : ) ) on dyno the “old” M57 is running better on “old” .219 than on piezo injectors. Also you can get some rough/unstable idle with “extreme efficient” injectors

Piezo injectors from 286ps on bosch EPS-200?? are better than old 219 solenoid but on dyno (in “old” m57) not (in my case).

If you compare injectors don’t forget to do test on high pressure with long duration because behavior of injectors is not linear (we observed it on piezo). Also there is a small problem with rail pressure – mentioned bosch is able to test injectors only up to 1800b (for more you have to find somebody with better machine)

For the ability/performance of fuel system is also very important RP pump… therefore I have something bigger than R90 (some merge of bmw and non BMW pump).

Do you know the angle of piezo from 286ps?

Br,

Lukasz

P.S.
If y prefer… y can write in german


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+Przemek4net=501KM
PostNapisane: 6 czerwca 2018, 21:57 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Moje BMW: 530(5)d
Kod silnika: M57D30
lukbmw napisał(a):
Hi,

We have some experience with reworking of nozzles but there is a side effect: also “return” of fuel is growing and you get the problem with dropping rail pressure.

We don’t have information about angle of injection but I suppose it can be connected with pistons (shape of piston).. and if y put “wrong” nozzles (which can y give more fuel – I believe) the profit on dyno will be small. Maybe because of this (maybe not : ) ) on dyno the “old” M57 is running better on “old” .219 than on piezo injectors. Also you can get some rough/unstable idle with “extreme efficient” injectors

Piezo injectors from 286ps on bosch EPS-200?? are better than old 219 solenoid but on dyno (in “old” m57) not (in my case).

If you compare injectors don’t forget to do test on high pressure with long duration because behavior of injectors is not linear (we observed it on piezo). Also there is a small problem with rail pressure – mentioned bosch is able to test injectors only up to 1800b (for more you have to find somebody with better machine)

For the ability/performance of fuel system is also very important RP pump… therefore I have something bigger than R90 (some merge of bmw and non BMW pump).

Do you know the angle of piezo from 286ps?

Br,

Lukasz

P.S.
If y prefer… y can write in german


Is it stock 272hp injectors and nozzles you are running, or did you change the nozzles to bigger ones ?

Unfortunately i don't have any specs on the 286 injectors or nozzles.
My guess is that the nozzles is slightly! bigger compared to the 219 ?
Main difference why the LCI models are able to push out more HP (with CP3R90 pump mounted) is that the piezos are able to run higher fuel pressures without increasing the leak-back from the injector too much - pressures of well over 2000 bar is possible.
With our Solenoid, the leak-back will increase quite rapidly when going above 1750'ish bar :)
I'm hoping to reduce the leak-back pressure when bigger nozzles is mounted, and the CP3R90 will hopefully be able to keep up untill the 500 +/- hp mark. Time will tell :)

It's an awesome output you've been able to achieve :super:
I'm looking forward to have my car up and running again within a few months or so.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+Przemek4net=501KM
PostNapisane: 7 czerwca 2018, 14:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
hi,
In the car there are stock injectors but "selected edition" (from n on bench -> 6 with smallest "leak-back")
rail pressure around 2000b (sensor from Nxx) - no-stock RP pump (R90 is too weak)
br


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+Przemek4net=501KM
PostNapisane: 7 czerwca 2018, 19:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Moje BMW: 535d xdrive
Kod silnika: M57N2
lukbmw, Może warto zrobić custom ameliniowy kolektor ssący ? :D Który ostatnio jest coraz bardziej popularny :P


I co jeszcze..... jak zrobisz szpere to ustawiamy auta :rotfl:

_________________
E60 535xd + 8hp70x

Individual project by mnichu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+Przemek4net=501KM
PostNapisane: 8 czerwca 2018, 21:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
A to tutaj też taki jest? W sumie nie ma fotki pod maską chyba, że pominąłem :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: lukbmw-->>530d BITURBO lukbmw+Przemek4net=501KM
PostNapisane: 9 czerwca 2018, 23:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
mniszek napisał(a):
lukbmw, Może warto zrobić custom ameliniowy kolektor ssący ? :D Który ostatnio jest coraz bardziej popularny :P


I co jeszcze..... jak zrobisz szpere to ustawiamy auta :rotfl:




Po co robić jak dostanę gratis od producenta na testy :hyhy:
I ... ja zawsze jestem chętny na testy ,a jakbyś m5 e60 załatwił to w ogóle :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 817 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 41  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL