BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2024, 04:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1713 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 86  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 26 kwietnia 2017, 12:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7463
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Miłosz, kurde im więcej przeglądam się tym kranom tym się bardziej zastanawiam bo może jednak nie jest to najgorszy pomysł bo auto to w końcu dizel :P

Leo, tak jak pisał mokrzyk ilu blacharzy tyle teorii :]

deejeys, no i mam dylemat :kwasny:

A dziś świeża porcja fotek od blacharza :

Na zawieszenie nie patrzcie bo i tak całe wylatuje

Obrazek

Zderzak tylko przyłożony
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 26 kwietnia 2017, 16:36 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
Nabiera muskularnych kształtów :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 26 kwietnia 2017, 16:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7463
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Zimny, no nabiera, nabiera ale powiem Ci , ze po dzisiejszej wizycie w firmie u znajomego (w sprawie min kilku gadżetów z karbonu do M3D) i zobaczeniu tego wszystkiego ...ochota na diesla mi zmalała :rotfl:

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 26 kwietnia 2017, 16:52 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5284
Moje BMW: Giulia Veloce
///david, a czemu w ogóle koniecznie musi być diesel ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 26 kwietnia 2017, 17:00 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
///david wszystko w swoim czasie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 26 kwietnia 2017, 17:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7463
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
KU84, nie chcę uturbiać benzyny, s54 nie wpakuję bo to bez sensu - prościej i taniej byłoby kupić m3, poza tym s54 nie jest ani szybkie ani ekonomiczne. Diesel wypada najkorzystniej w mocy i eksploatacji - jedyną alternatywą którą brałbym pod uwagę jest n54 ale ecu master nie obsługuje bezpośredniego wtrysku a rzeźbienie ori elektroniki nie będzie działać - są kompy stand alone w USA ale kosztują około 4-4,5K $ wiec cała operacja staje się absurdalnie droga.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 26 kwietnia 2017, 17:10 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5284
Moje BMW: Giulia Veloce
No nie wiem jak Ty ale dla mnie jazda dieslem nie ma charakteru, ja np wyprzedzając lubię przeciągnąć jeden bieg :P

Poza tym dźwięk i kultura pracy, no ale to moje zdanie of course !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 26 kwietnia 2017, 17:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7463
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Najwyraźniej nie miałeś okazji jeździć szybkim dieslem ktory się kręci wysoko. Zgoda diesel ma inną kulturę pracy (choć m57n to już nie 4 cylindrowy grzechotnik) , nie brzmi też tak jak v8 w benzynie ale to naprawdę świetna alternatywa dla takiego s54 nie mówiąc już o wszelkiej maści nierozwojowych, r6 jak m54 czy m52 :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 26 kwietnia 2017, 17:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
KU84 napisał(a):
ja np wyprzedzając lubię przeciągnąć jeden bieg

to, że diesel kręci się niżej nie oznacza, że nie da się tego zrobić
i jak napisał ///david
///david napisał(a):
Najwyraźniej nie miałeś okazji jeździć szybkim dieslem ktory się kręci wysoko

:ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 26 kwietnia 2017, 19:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 684
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
///david napisał(a):
brałbym pod uwagę jest n54 ale ecu master nie obsługuje bezpośredniego wtrysku a rzeźbienie ori elektroniki nie będzie działać


:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :cwaniak:


_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 26 kwietnia 2017, 19:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7463
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
KrisC, tam jest wszczepione całe e92 do e36 - tak to nie problem zeswapowac :rotfl: ale fajny projekt :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 26 kwietnia 2017, 20:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 226
Lokalizacja: Mikołów
Moje BMW: e46
Garaż: e46 coupe - Estorilblau
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=136245
e36 coupe - Daytona violet
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155550
///david napisał(a):
Zimny, no nabiera, nabiera ale powiem Ci , ze po dzisiejszej wizycie w firmie u znajomego (w sprawie min kilku gadżetów z karbonu do M3D) i zobaczeniu tego wszystkiego ...ochota na diesla mi zmalała :rotfl:

Obrazek


Co tam planujesz z carbonu?
Widze dyfuzor CSL juz siedzi ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 26 kwietnia 2017, 20:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7463
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
mokrzyk, wprawne oko zauważyło dyfuzor ;)
zastanawiam się nad splitterami i ewentualnie obłożeniem lusterek schnitzera ale to do rozważenia jeszcze :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 26 kwietnia 2017, 20:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 226
Lokalizacja: Mikołów
Moje BMW: e46
Garaż: e46 coupe - Estorilblau
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=136245
e36 coupe - Daytona violet
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155550
///david napisał(a):
mokrzyk, wprawne oko zauważyło dyfuzor ;)
zastanawiam się nad splitterami i ewentualnie obłożeniem lusterek schnitzera ale to do rozważenia jeszcze :)


Wiadomo gdzie patrzeć i czego szukać ;D
I jeszcze lotkę na klapę bym dał w węglu;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 26 kwietnia 2017, 23:11 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Dawid ale wzmocnienia błotnika to raczej nie jest teoria jednego czy drugiego blacharza ;) One po prostu są i albo szczepisz wszystko z nimi albo kawałek bez nich :)

Co do diesla w takim aucie moze m67n :D 300km i 750Nm na dzień dobry :hyhy:

Kibicuje projektowi, jedyne co to nie podoba mi się twierdzenie: "nierozwojowe m54" czy aby na pewno ?

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 27 kwietnia 2017, 07:50 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
haj,
rozwojowe - nierozwojowe to pojecie wzgledne bo pewnie mozna inwestujac odpowiednie srodki przerobic toitoike w helikopter lecz w warunkach rynkowych jak chce sie miec auto na modzenie z potencjalem - to trzeba kupic auto z turbina (warunek konieczny).. a czy to diesel czy benzyna kwestia filozoficzno-kosztowa
Nie wiem co to znaczy "krotkie" biegi w dieslu - w manualu na 6tym biegu moge pyrkac 60km/h a moge wyjezdzac poza skale (260) wiec nie wiem o co kaman :szok:

z 15 lat temu mialem leciwa fieste - zalozylem do nie amorki zolte z napisem "koni sport" - troche juz pordzewialy blotnik zaczal mi pekac z czasem :przestraszony:
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 27 kwietnia 2017, 08:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Kolor wg mnie bardzo fajny. Krany w dół też fajny smaczek auto musi być indywidualne nie może być jak M3. Wloty boczne bym zostawił ale zrobił na nich indywidualne naklejki żeby nie było M3.
Co do nie rozwojowego S54 tu się nie zgodze kwestia oczywiście kosztów ale tu gdzie możliwości diesla się kończą S54 jest praktycznie serią a z kompresorem 7-8s 100-200 czas praktycznie nie do uzyskania z 3.0D chyba że bi turbo i mega grube mody.
W swoim projekcie jak dojdziesz do 10s -100-200 bedzie ok przy takim wyglądzie to dla mnie must have. Musi być wyraźnie szybciej od seryjnej m3.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 27 kwietnia 2017, 08:59 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
--==Mały==-- napisał(a):
Co do nie rozwojowego S54 tu się nie zgodze kwestia oczywiście kosztów ale tu gdzie możliwości diesla się kończą S54 jest praktycznie serią a z kompresorem 7-8s 100-200 czas praktycznie nie do uzyskania z 3.0D chyba że bi turbo i mega grube mody.

mam 2x 3.0D jednoturbinowe... kazde ma po min 50ps wiecej niz S54 seria... tyle, ze w 15 letnim wolnossacym silniku te konie sa juz i tak sa tylko na wykresie.
Gdyby nie to, ze chce miec 4x4, bralbym E9x 335D i w budzecie "ladnych felg z allegro" zrobilbym z tego 400+ (prawdziwe!.. a nie tylko "na wykresie")
U Vito wyszlo 350ps mimo, ze zostawil seryjne weze powietrza (z Davidem moga sobie uscisnac dlon - ten sam blad :D ).... u Davida nawiasem mowiac moze byc podobnie mocowo..... ale ciiiiii (wykres mial przeciez robiony na starym setupie :oczami: )

@Mały
Wierze, ze mozna zrobic 1000 koni jednak....
Znasz uturbione/ukompresowane S54 nadajace sie do codziennej jazdy typu "na zakupy, do pracy, do szkoly" ? - wiekszosc juzerow ma przeciez jedno auto, ktore uzywa uniwersalnie wiec supercar majacy 4.5 do setki i 7s 100-200 to oczywiscia fajna sprawa ale jak nie nadaje sie "na zakupy" (bez zuzycia 20L/100 w miescie i ciaglego doeregulowywania czegos - ma dzialac!) to lipa :(
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Ostatnio edytowano 27 kwietnia 2017, 09:03 przez przemek4net, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 27 kwietnia 2017, 09:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7463
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Leo, znasz kogoś kto wszczepi m67n do e46 i ożeni to z elektroniką samochodu bez wkładania całego e65 w moją budę :hyhy: ?
Tutaj emu nie pomoże :P
Co do m54b30 to oczywiście chodziło mi o silnik n/a nie o zaturbienie. W serii potencjał jest przecież żaden.
przemek4net, dokładnie. Chodzi o stosunek nakładów do osiągniętych efektów. To nie jest "projekt of my life" tylko sposób na zbudowanie fajnego , nietuzinkowego auta na codzień który dodatkowo będzie wywoływał uśmiech podczas jazdy i pytania znajomych z pracy "po co Ci to" :rotfl:
--==Mały==--, tak jak wyżej pisałem s54 nie jest złe , wiadomo. Ale jako n/a nic z nim tak na prawdę nie zrobisz a dmuchawki i inne kompresory to ogromne koszty ale tez eliminacja auta z codziennej, zwykłej eksploatacji. Co do 10s 100-200 myślę , że na tym etapie na którym jestem teraz z kompotem to nie będzie żaden problem w M3D ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->> e46 330td swap m57n => "m3d" s32, s39, s41
PostNapisane: 27 kwietnia 2017, 13:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
przemek4net napisał(a):
tyle, ze w 15 letnim wolnossacym silniku te konie sa juz i tak sa tylko na wykresie.


A co miałeś takiego i potwierdzisz? Jak 335d zapuści się typu turbo śmieć, przepływka albo inne problemy to też będzie kuleć. Tylko to 335d na 400koni jak wejdzie w końcu w życie karanie za wycinki w systemach oczyszczania spalin będzie można postawić pod płotem i patrzeć na allegro czy ktoś sprzedaje serii wydechu :rotfl:

Takie pierdzielenie, każde rozwiązanie ma swoje plusy i minusy. M3D to mimo wszystko fajny projekt i pomysł, dość logiczny budżetowo bo może akurat karoseria tanio wcale nie wyjdzie ale reszta modyfikacji portfela nie zje... W przypadku N54 sądzę, że pod maskę musiało by trafić sporo więcej siana bo silnika takiego nie było tu seryjnie. Nie mówiąc już o spalaniu gdzie przy dynamicznym stylu jazdy różnica sięga dwukrotności maxymalnego spalania do zobaczenia w dieslu.

Wolnossące jednostki typu m54 wiadomo, polotu nie będą miały, ale uturbione... Heh, wg mnie liga wyżej.

przemek4net napisał(a):
Znasz uturbione/ukompresowane S54 nadajace sie do codziennej jazdy typu "na zakupy, do pracy, do szkoly" ?


Generalnie dość prosta zależoność jest patrząc po forach w przypadku wszelkie projekty na ~500hp są zrobione na gotowych setupach do kupienia przez "buy it now" wystarczy odpowiednia ilość gotówki i warsztat który to poskłada w kilka dni. Te auta jeźdzą normalnie. Dopiero powyżej 550hp niestety dużo silników wybucha. Ale to tylko moje obserwacje po forach internetowych.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1713 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 86  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL