BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 kwietnia 2024, 10:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1713 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 86  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: ///david--->e46 330td m57n 413km 926nm by lukbmw&ecuperfect
PostNapisane: 10 grudnia 2017, 10:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
klucz w tych wyścigach to waga samochodu i szybka zmiana biegów.
Troszkę dziwny jest światopogląd ludzi ze diesel musi być wolniejszy przy podobnej mocy.
Większość diesli ma za małe coolery przez co bardzo szybko puchną i co z tego ze na hamowni wypluwają 300km+ jak na drodze przy np. 180km/h zaczyna się piekło w dolocie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->e46 330td m57n 413km 926nm by lukbmw&ecuperfect
PostNapisane: 10 grudnia 2017, 10:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
przemek4net napisał(a):
a kto przyjechal bez siedziska/oparcia jak B grupowym autem na "niedzielne scigi" by bylo "cale" 18 kilo mniej, na lekkich felgach 17 mpakietowych... o lekkiej klapie bagaznika ze sportowa "lotką" nie wspominajac?
...a z n filmow "poscigowych" wybral do publikacji ten, na ktorym wypadl najkorzystniej?
Kto na scigi z jedynka nawet sobie cosik tam wtryskiwal w dolot?


Błąd, z siedziskiem a bez oparcia, które nie miało związku z wyścigami tylko z tym, że wiozłem opony do drugiego auta na przekładkę, ale akurat nie będę Ci tłumaczyć szczegółów.

Była zima więc w czym problem, że przyjechałem na 17 zimowych?

Sportową lotką na klapie? Chyba samochody pomyliłeś.

Wybieranie filmów na których wypada się najkorzystniej to akurat nie będę mówił kto tu jest ekspertem. :rotfl:

W dolot leje wodę aby EGT zbijać, aby nie zjarać drugiej UPG, przecież nie kryje, że mam snow performance.

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->e46 330td m57n 413km 926nm by lukbmw&ecuperfect
PostNapisane: 10 grudnia 2017, 11:04 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
przemek4net napisał(a):

LEGENDARNA WAGA tlumaczaca "odwiecznie" dlaczego auto mocniejsze jedzie jak slabsze...
(przyjmijmy do porownania to co mowi producent)
Norma DIN - waga bez kiero
Norma EU - waga z kiero (75kilo)
Dane producenta co do normy UE
135i: 1560kilo
E46 320d coupe: 1490kilo
E46 330d coupe: 1615kilo
e46 320d compact: 1470kilo

Wniosek: coupe jest ciezsze od compacta rowno 20 kilo
E46 330d compact wazylby wiec wg producenta: 1635kilo CZYLI O 75 kilo wiecej niz jedynka!!!
To teraz niech mi ktos powie, jakim cudem 413ps staje jak rowny z rownych z lzejszym 460konnym potworem? buhahahaha



Przemek wedug tych danych wagi z normy EU, jeśli compact jest lżejszy od coupe o 20kg, a coupe 330d waży 1615kilo, to compact 330td nie może ważyć 1635kilo, tylko powinien ważyć 1595kg, czyli jest o 35kg cięższy od 135i... Nie o 75kg... W teorii.

Jak jest naprawdę nie będzie wiadomo, dopóki nie zważą się na tej samej wadze.

PS. Patrząc na te "awanturki" w tematach diesli cieszę się, że mam wolny, trudno-modyfikowalny samochód z archaicznym, wolnossącym benzynowym silnikiem :D

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->e46 330td m57n 413km 926nm by lukbmw&ecuperfect
PostNapisane: 10 grudnia 2017, 13:25 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Cytuj:
oddzwaniam mówie ze to jakas sciema sam nie wieżył ale ponoc zakłamując temperature powietrza jaką zasysa silnik też można "podbic moc", popraw jak zle pisze

Zarowno hamownia dynomet jak i mahy itp dzialaja podobnie
1) ustawiamy przelozenie i rozmiar opon potrzebne do przeliczenia obrotow kola na obrot waly
2) pomiar fazy "przyspieszania czyli pomiar mocy na kolach
3) pomiar fazy "wyrolowywania sie" w celu zmierzenia "strat"
4) operacja 2-3 = moc na silniku SZACOWANA
5) korekta wyniku zaleznie od warunkow atm
a) cisnienie atm: jezeli jest wieksze niz 1013->wynik bedzie pomniejszony;mniejsze niz 1013hpa->wynik jest podbijany
b) temperatura: jezeli jest wieksza niz wzorcowa->wynik jest podbijany, jek jest mniejsza->wynik jest pomniejszany o pewien procent

Ta norma na temp i cisnienia opracowana jest dla silnikow wolnossacych ale stosuja ja tez dla doladowanych co juz jest czynnikiem podwazajacym wynik moim zdaniem (ale lepszej nie znam :D )

W dynomecie jest najlatwiej bo np:
- wpisujesz recznie cisnienie i temp do programu
- mozesz poszukac "wzorcowej" drogi gdzie przyspieszasz z gorki a naciskasz na sprzeglo i wyrolowywujesz pod gorke
- wpiszesz wage "troche wieksza"
- przelozenia/opony: troche pokombinujesz by ten procent dwa podbic


Na stacjonarce tez sa mozliwosci... zamiast wcisnac tylko sprzeglo przy wyrolowywaniu lekko wcisciesz hamulec by zawyzyc opory??, lanie wody na IC w czasie pomiaru, na sieci chodzi wynik o fuckupach na hamowni jak goscie w trakcie pomiaru w zywy dolot bez filtra walili "czyms" z butli
Jak ktos chce oszukac - Wynik zawsze mozna zrobic pod publike jaki sie chce... a "niedzielne scigi" weryfikuja to troche

Cytuj:
Sportową lotką na klapie? Chyba samochody pomyliłeś...
bieranie filmów na których wypada się najkorzystniej to akurat nie będę mówił kto tu jest ekspertem...

Wiem, ze ta lotka to bajer a nie +10ps ale pomyslalem sobie, ze to nie doklejane tylko wziete zywcem ze "sportowej csl" bo chyba tam jest z jakis tworzyw czy cos takiego, dywaniki mozesz miec tez z CLSa... nie bede Ci wypominal

Film "Adwokat diabla" konczy sie slowami "Próżność... To mój ulubiony grzech..." - pasuje to do nas wszystkich ale do niektorych moze bardziej (nie chodzi o jedna osobe)
Cytuj:
to compact 330td nie może ważyć 1635kilo, tylko powinien ważyć 1595kg, czyli jest o 35kg cięższy od 135i... Nie o 75kg... W teorii.

Racja, dziekuje za obywatelska czujnosc - zalozmy, ze kola 1 jedynce sa wieksze/szersze albo cos tam - auta waza moze nawet tyle samo! - nie zmienia to faktu, ze majac 50 koni wiecej powinien uczyc diesla "gdzie jego miejsce"

Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->e46 330td m57n 413km 926nm by lukbmw&ecuperfect
PostNapisane: 10 grudnia 2017, 16:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Kompot był ważony na wadze w punkcie skupu złomu i waży równo 1500kg bez kierowcy z 1/4 zbiornika na kołach 17" - to jest waga prawdziwa , nie jakaś kalkulacja czy inne wyliczenie :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->e46 330td m57n 413km 926nm by lukbmw&ecuperfect
PostNapisane: 10 grudnia 2017, 19:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Jak czytam to co tu sie wypisuje to zbiera mnie na wymioty jak czasami na porannym kacu, z drugiej strony hejt, fejm to najlepsza opcja na zwiększenie liczby "followersow" :D

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->e46 330td m57n 413km 926nm by lukbmw&ecuperfect
PostNapisane: 10 grudnia 2017, 20:08 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
ja bym zakazał wypowiadania się na temat mocy do czasu aż nie będzie RL :P

no ale z drugiej strony, fajnie się czyta :D

@david, koksu ładuj dalej, Vapor pisał niedawno, że do świąt będzie ponad 400 u niego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->e46 330td m57n 413km 926nm by lukbmw&ecuperfect
PostNapisane: 10 grudnia 2017, 21:09 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
Vapor, to auto już poskładane? Jeśli tak to dawaj temat i fotki!

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->e46 330td m57n 413km 926nm by lukbmw&ecuperfect
PostNapisane: 10 grudnia 2017, 21:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Vapor napisał(a):
Ja mam tylko bidne 326 i robie na seryjnych turbinkach 460-470 jak truskawa... choć niektórzy kręcą N54 na 700 czy tam 800... dla mnie tjuning ma sens kiedy auto nie jest rżnięte na maxa dla wyniku tylko tak że można nim bez strachu np. zabrać dziewczynę na pizze do Włoch :hyhy:


ja do Włoch na pizze wolę z żoną lecieć samolotem ;) poza tym między innymi z tego względu mam inne samochody oprócz kompakta :)
a co do rżnięcia na maksa dla wyniku to zobaczysz jak łatwo się robi 470 koni na seryjnych turbinkach w n54 :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Vapor napisał(a):
jedno moge powiedzieć te 326 rumaków z dkg i tym motorem już teraz daje więcej frajdy niż 390 czy ile tam by ich nie zrobił więcej w gnojowniku :D


O , to szybko naprawiłeś tego swojego COPARTA jak już masz wrażenia z jazdy :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->e46 330td m57n 413km 926nm by lukbmw&ecuperfect
PostNapisane: 10 grudnia 2017, 21:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Vapor, z centrum Tarnowa z centrum ....nie wiesz a gadasz :zdegustowany:

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->e46 330td m57n 413km 926nm by lukbmw&ecuperfect
PostNapisane: 10 grudnia 2017, 21:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23100
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Krisu_K13TL napisał(a):
Vapor, to auto już poskładane? Jeśli tak to dawaj temat i fotki!



Galerii na razie nie będzie bo aparat został sprzedany celem modów iesie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->e46 330td m57n 413km 926nm by lukbmw&ecuperfect
PostNapisane: 10 grudnia 2017, 21:43 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
co do wagi wg normy EU
gdzies na necie napisał(a):
Dyrektywa 97/27/WE, w aktualnym brzmieniu, określa masę własną pojazdu jako masę pojazdu bez ładunku, w stanie gotowości do jazdy – łącznie z płynem chłodniczym, smarami, zbiornikiem paliwa wypełnionym w 90%, narzędziami, kołem zapasowym i kierowcą (75 kg).

czyli waga na zlomie z polowa czy mniej w baku bez ludka powinna byc /przynajmniej w teorii/ mniejsza


Vapor - ex fun diesla napisał(a):
jedno moge powiedzieć te 326 rumaków z dkg i tym motorem już teraz daje więcej frajdy niż

jak bedziesz jechal i sie delektowal to ...
Obrazek
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->e46 330td m57n 413km 926nm by lukbmw&ecuperfect
PostNapisane: 10 grudnia 2017, 21:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
przemek4net, :rotfl: :rotfl: :rotfl:

aaa byłbym zapomniał o ciekawostce - m57n w kompocie przy 413 koniach ma jeden dość poważny efekt uboczny w stosunku do tego co było wcześniej : zaczęło palić przy normalnej, codziennej jeździe mniej niż mojej żony e91 320dA. Jak na razie , średnio nie udało mi się przekroczyć 7,6 litra / 100 :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->e46 330td m57n 413km 926nm by lukbmw&ecuperfect
PostNapisane: 10 grudnia 2017, 21:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
szkoda ze moje 328 stoi na placu zgięte w banan bo bym wam pokazał cos znacza emocje i osiagi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->e46 330td m57n 413km 926nm by lukbmw&ecuperfect
PostNapisane: 10 grudnia 2017, 22:44 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
Vapor napisał(a):

to tak apropo Twoich zaczepek kai w 320d po cippie na ile ..160koni ? :]


no trochę zaczepiam, ale to twoje słowa, więc raczej cytuję ciebie :)

przemek mówił, że 160 powinno pęknąć :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->e46 330td m57n 413km 926nm by lukbmw&ecuperfect
PostNapisane: 11 grudnia 2017, 10:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Vapor, Ciebie do spółki z jigSaw, alduwiel i WitoM zamknąć w jednym pomieszczeniu...
... transmisja na forum oczywiście wskazana.


N54/N55 potrafi wyssać sporo kasy, są tacy co kupili urządzenie z softami sterowanymi z telefonu i mają więcej mocy niż Ci co 20k wsadzili. Już pomijam czas realizacji tych koni. Ty masz w głowie tylko punkt start i meta, pośrednich brak. A ja doskonale widzę po forach, że kolorowo to jest ale u 1 na 10.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->e46 330td m57n 413km 926nm by lukbmw&ecuperfect
PostNapisane: 11 grudnia 2017, 12:39 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Vapor-ex dieslowiec napisał(a):
David mądralo a skąd miałem niby kupić iesa

a po Honde pojechalbys do Japonii? Kupiles "w ciemno rozbitka" by bylo taniej i nie dorabial teorii jakbys kupowal kolekcjonerski model lambo z 68r.
Vapor-ex dieslowiec napisał(a):
Co do Twojej wiedzy o modzeniu N54 to poczytaj sobie o komputerze w N54T i dlaczego łatwiej

Jak poskladasz auto do kupy, bedziesz mial te 450koni, bedziesz killowal wszystko co sie rusza - wtedy bedziemy czytac opisy Twoich sukcesow - moze bedzoe ogien a moze bedze ogien tylko na papierze.
deejeys napisał(a):
N54/N55 potrafi wyssać sporo kasy, są tacy co kupili urządzenie z softami sterowanymi z telefonu i mają więcej mocy niż Ci co 20k wsadzili.

Robienie mocnych turbobenzyn to inny budzet niz podkrecony klekot...

Pozdrawiam,
Przemek

P.S.
@Vapor: po co wyskoczyles z tematem swojego ISa, ktory jak mniemam juz przyplynal ale jeszcze poskladany do kupy nie jest.. w watku o dieslu?

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->e46 330td m57n 413km 926nm by lukbmw&ecuperfect
PostNapisane: 11 grudnia 2017, 13:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Vapor napisał(a):
wrzuce mody to pewnie zrobie galerie na bkp ,tu za dużo fanbojów M57 takich jak przemek4net david ktorzy klepią się wzajemnie po pleckach i kto wie po czym jeszcze ,nie mój klimat

To moze jeszcze ogranicz swoje pisanie tylko do forum bkp, skoro tutaj jest be, a tam tak super.

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->e46 330td m57n 413km 926nm by lukbmw&ecuperfect
PostNapisane: 11 grudnia 2017, 13:35 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Vaport ex fun diesla napisał(a):
450-470koni w isie zrobić to niewielki wysiłek, raptem 120 kucy do serii

to skoncz o tym pitolic zasmiecajac wszystkie watki TYLKO TO ZROB DO JASNEJ CHOLERY!!!!
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ///david--->e46 330td m57n 413km 926nm by lukbmw&ecuperfect
PostNapisane: 11 grudnia 2017, 13:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Santino napisał(a):
Vapor napisał(a):
wrzuce mody to pewnie zrobie galerie na bkp ,tu za dużo fanbojów M57 takich jak przemek4net david ktorzy klepią się wzajemnie po pleckach i kto wie po czym jeszcze ,nie mój klimat

To moze jeszcze ogranicz swoje pisanie tylko do forum bkp, skoro tutaj jest be, a tam tak super.


Jestem za!

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1713 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 86  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL