BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW


Teraz jest 21 maja 2019, 21:41


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net
PostNapisane: 25 września 2018, 20:19 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Posty: 73
Moje BMW: 330cd 457HP@907Nm
Kod silnika: M57N
Garaż: E46 330CD
Kawasaki ZX10R
Yamaha YZF 450
_python_ napisał(a):
patada napisał(a):
_python_ napisał(a):
@patada

Porównywaliście swoje auta z Morphim? Jak to wyglądało?


Nie porównywaliśmy ale ja mam mniejsze doładowanie i mam mniej paliwa, także chyba to nie ma sensu :)

Szkoda że tak mało jest przyrostu na tym metanolu, ponieważ rozważałem u siebie taką instalację + korekta.


Testowaliśmy za małą dyszę tj. 375ml/min, według katalogu Snow Performance przy tym stupie powinna być 625ml/min - biorąc pod uwagę doświadczenia znajomych w tym temacie powinna być nawet sporo większa niż zalecana. Ciężko więc mówić w tym przypadku jak dużo daje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net
PostNapisane: 25 września 2018, 20:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 9666
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=94261
Generalnie dla diesli stary katalog zalecał 225ml i ewentualnie wg potrzeb większa - ale to już w kwestii użykownika zostawało jak duża. Dla benzyn jest dość szczegółowo rozpisana ta tabelka, choć są spore różnice wg zaleceń producentów takowych instalacji przy podobnych wydajnościach pomp. Generalnie u mnie przy dyszy 625ml AFR z 12 poleciał na poniżej 10 xD A robiłem próbę i 625ml na minute to potrafi nieźle zalać garaż. Wg mnie nie ma co doszukiwać się jakiś darmowych koni z tego, większa zaleta to po prostu bezpieczeństwo i niższa temperatura, w przypadku 2.0d na 225ml dyszy zyski to było jakieś 10koni, gdzie kiedyś przesadziłem na tej dyszy z dawką i wcześniej niż powinno zacząłem lać (max od 0.5bar) - to silnik myślałem, że już wypluwa korbę :rotfl:

_________________
||325Cdi||tuned by||DEEJEYS||
_________YouTube ________
____FACEBOOK E46Turbo____


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net
PostNapisane: 25 września 2018, 22:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
deejeys napisał(a):
większa zaleta to po prostu bezpieczeństwo i niższa temperatura,


jak duży spadek temp ?

_________________
https://www.facebook.com/E46-Compi-Killer-V8-Bi-Kompresor-2230259093862030


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net
PostNapisane: 25 września 2018, 23:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 9666
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=94261
morcine napisał(a):
deejeys napisał(a):
większa zaleta to po prostu bezpieczeństwo i niższa temperatura,


jak duży spadek temp ?


W 320Cd nie miałem takiego rarytasu i podglądu parametrów z poziomu telefonu czy lapka (inpa mi nie pokazywała IAT z tego co pamietam) Ale turbo tam pracowało dość mocno, 2bary z gtb17 jest już gorące.

Ale na przykładzie obecnego setupu 2.5turbo przy stabilnej jeździe sam cooler robi robotę... A na metce potrafi zejść poniżej temperatury otoczenia :D Ale znów każdy kij ma dwa końce - W dieslu ecu samo wiedzialo co robić z tym, na EMU tak kolorowo nie jest. Zrobię kiedyś loga na porównanie jak wrzucę mniejszą dyszę bo obecnie w tym sezonie to nie używałem nawet SP poza wyświetlaniem EGT.

_________________
||325Cdi||tuned by||DEEJEYS||
_________YouTube ________
____FACEBOOK E46Turbo____


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net
PostNapisane: 26 października 2018, 06:59 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 653
Lokalizacja: Czestochowa
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: Silnik M57N
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=105058
Gratulacje Patryk!!!!!!
Wreszcie się doczekaliśmy galerii,czekamy na więcej bo znając Ciebie napewno nastąpi :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net
PostNapisane: 26 października 2018, 15:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6636
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
Były compact 330td
viewtopic.php?f=6&t=141858&start=80
Byłe E91 320d
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163136
Byłe E38 740i m54b30
viewtopic.php?f=6&t=155904
Obecny compact 330td /M3D
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158866
F56 cooper S stage 1 by ecuperfect
No to teraz takie e92 m3 czy tam nawet e60 m5 może wąchać spaliny dizla :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net
PostNapisane: 26 października 2018, 18:12 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 19077
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
///david napisał(a):
No to teraz takie e92 m3 czy tam nawet e60 m5 może wąchać spaliny dizla :D



Do czasu podjazdu LS-a :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net
PostNapisane: 26 października 2018, 22:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6636
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
Były compact 330td
viewtopic.php?f=6&t=141858&start=80
Byłe E91 320d
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163136
Byłe E38 740i m54b30
viewtopic.php?f=6&t=155904
Obecny compact 330td /M3D
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158866
F56 cooper S stage 1 by ecuperfect
Szczurek1986, patrz

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net
PostNapisane: 26 października 2018, 23:20 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Posty: 73
Moje BMW: 330cd 457HP@907Nm
Kod silnika: M57N
Garaż: E46 330CD
Kawasaki ZX10R
Yamaha YZF 450
///david mnie trochę uprzedził :D

Wczoraj udało mi się pomierzyć auto przy pomocy RL.

Pogoda była beznadziejna przez co trudno było zrobić dobry pomiar - duże problemy z trakcją. Coś się jednak udało zmierzyć :)

Przy pomiarze wrzuconym przez Dawida początkowo był lekki spadek.

Poniżej pomiar po równej drodze - myślę, że można coś z tego urwać przy obecnym setupie auta, przy lepszych warunkach. Jak widać auto podaje całkiem nieźle :)

Obrazek

Przy okazji porównałem RL z aplikacją Car Performance - rozbieżności były duże. Poniżej pomiar przy 8.7s z RL:

Obrazek

Szczerze mówiąc jestem bardzo pozytywnie zaskoczony pomiarami :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net
PostNapisane: 27 października 2018, 10:23 
Offline
Forumowicz

Posty: 146
Patryk koniecznie musisz w paść na kurację odchudzającą tak nie może być :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net
PostNapisane: 27 października 2018, 11:01 
Offline
Forumowicz

Posty: 269
Moje BMW: niebmw s4
Kod silnika: m57n
Garaż: x11 oraz łopel astra h 1.6t, był: e39 turas z m57, był: e46 330d 303@705
:szok:
jest wynik, gratulacje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net
PostNapisane: 27 października 2018, 11:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 19077
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
///david napisał(a):
Szczurek1986, patrz

Obrazek



Dla Ciebie powinno być to w ramach motywacji :hyhy: :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net RL 8.5s
PostNapisane: 27 października 2018, 23:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 1031
Lokalizacja: Bielsko - Biała
Moje BMW: 320td+ -> 120D
Kod silnika: M47N -> N47
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=139620

viewtopic.php?f=6&t=162450
Czasy niesamowite... Nawet M3 e92 po programie będzie oglądać tył :D
Graty projektu i potwierdzenia cyferek :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net RL 8.5s
PostNapisane: 28 października 2018, 13:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 9666
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=94261
Świetny czas! Świetnie, że porównałeś do tej śmiesznej apki, co zresztą nie raz pisałem czy to ja czy inni userzy, że tym to sobie można mierzyć... xDDDD Z samej racji zakresu pomiaru jest ona w stanie się pomylić do prawie 2s (1,8s wg mnie, nie uwzględniając błędów w budownie aplikacji) różnicy co wynika z częstotliwości próbkowania (nie wiem czy dobrze to nazwałem, bo do prawda jednostka to Hz ale... Z fizyki nie byłem orłem)


Ale znów pisanie tych opinii, że takie auto będzie w tyle, takie auto będzie w tyle... Jezu nigdy mnie to forum nie przestanie zadziwiać. Już pomijam fakt, że tu silnik jest wysilony 2x bardziej niż w serii, jeszcze bardziej podatny na awarię a ktoś tu pisze, że auto projektowane z 15 lat temu będzie wolniejsze xD Seryjne auto xD A na dodatek różnica jest niewielka względem M5/M6 i obawiam się, że wcale nie było by tak kolorowo z rolki od np. 50-60km/h. Nie mówiąc już co by było powyżej tych 220km/h. M3 E92 stock pewnie dostanie, no cóż... Ale obstawiam, że właściciel pojedzie tego samego dnia po wyscigu na drugi koniec Polski bez stresu ;D

Nie ma co się nakręcać, fajnie, że kolejny złamał 400+, fajnie, że jest szybkie i cieszy właściciela. Czekam na złamanie 500+ w E46 coupe, może być nawet z gazem. Ciekawi mnie co się najszybciej podda w takim silniku. Czy głowica, czy tłok?

_________________
||325Cdi||tuned by||DEEJEYS||
_________YouTube ________
____FACEBOOK E46Turbo____


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net RL 8.5s
PostNapisane: 28 października 2018, 14:24 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 601
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
mysle, ze diesel eksploatowany z glowa "przejezdzi" m3/m5 (o dlugowiecznosc starych diesli bym sie nie bal - o dlugowiecznych nowych? jak najbardziej jest sie czego bac :))
Co do "co kleknie"... to podtapia sie tlok, rysuje sie gladz cylindra i szukasz nowego motoru lub samego slupka. Ten "nowy motor" nie istnieje wiec sklada sie go z czesci ze szrotu i reanimowanych starych. Jednym slowem mina
Byly tez przypadki fuckupu panewek i gdy korba przebijala blok
Panewki to tez problem w benzynach (dla jasnosci)
Co ciekawe moj e60 przejezdzil ze mna 80tys km, zajezdzilem 4 sprzegla i 3 turbiny zanim z nimi do porzadku doszedlem ... ale silnik jak auto sprzedalem byl w kondycji jak kupilem (korekcje po 0.2-0.3max)-po prostu nie mam potrzeby 3x w tygodniu sprawdzac 100-200itp
Co do tej apki
Nie potrzeba zadnej "apki" bo one niczego "nie licza" (GPS wysyla czas pomiaru i predkosc) - wystarczy kupic 10hz GPS, zparowac go nawet z komputerem czy telem, sciagnac odopwiedni soft i masz takie logi z pomoaru, ze moze je otworzyc np w "google earth" i wizualizowac trase przejazdu
Ta apka jak ma takie rozbieznosci to znaczy, ze zostala celowo oszukana by przyciagnac ludzi albo ta komorka ma slaby GPS, ktory mial taki rozrzut w ocenie pozycji, ze taki glupoty wychodza
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net RL 8.5s
PostNapisane: 29 października 2018, 12:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa,Ząbki,Sierpc
Moje BMW: 330Cd 439HP/829NM
Kod silnika: M57N + Turbo Hybrid
Garaż: E46 330CD
viewtopic.php?f=6&t=160302
Honda CBR 600 F
Ducati SuperSport S
No to teraz pojechaliście, gratuluje tak spektakularnego wyniku w 330d :super:

Widać że konstrukcja silnika pozwala na wykręcenie fajnych czasów. Aż sam jestem w szoku, że ktoś w końcu złamał 9 sekund na RL w tym m57n.

Jeszcze raz gratuluje, robicie jak widać dobrą robotę :)

_________________
E46 330cd 439HP/829NM by Performance Lab Chiptuning & Perun Turbo & Unicar Serwis

ObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net RL 8.5s
PostNapisane: 29 października 2018, 18:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 146
.


Ostatnio edytowano 29 października 2018, 19:01 przez lukbmw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net RL 8.5s
PostNapisane: 29 października 2018, 18:55 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 569
Moje BMW: E90 335d
_python_, Twoje coupe jaki robi czas 100-200 na RL? Moc macie podobną.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net RL 8.5s
PostNapisane: 29 października 2018, 19:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 146
_python_ napisał(a):
No to teraz pojechaliście, gratuluje tak spektakularnego wyniku w 330d :super:

Widać że konstrukcja silnika pozwala na wykręcenie fajnych czasów. Aż sam jestem w szoku, że ktoś w końcu złamał 9 sekund na RL w tym m57n.

Jeszcze raz gratuluje, robicie jak widać dobrą robotę :)




Phyton,
w czym problem? Pogadaj z Morhim albo bezpośrednie z Anthonym, żeby ci koksu dołożyli i już.
Czy ty myślisz, że te konie z powietrza wyszły? Przemek się bał już dokładać a ja mu mówię, żeby się nie wygłupiał i koks ładował bo Patryk nie jechał taki kawał, żeby z niczym wracać.
Auto mechanicznie masz chyba dobrze przygotowane turbo pompuje kolektor wydechowy słuszny więc ?


Czy ktoś ma kontakt z Piotrkiem z kille aby sprawdzić tego żużla z m5 e60 koniec gdybania , trzeba sprawdzić czasy z rl jak się mają do rzeczywistości oczywiście WW bez spiny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net RL 8.5s
PostNapisane: 29 października 2018, 21:46 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 653
Lokalizacja: Czestochowa
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: Silnik M57N
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=105058
Gratuluje czasow :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL