BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW


Teraz jest 26 marca 2019, 02:56


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net RL 8.5s
PostNapisane: 29 października 2018, 22:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 241
Moje BMW: E91
Kod silnika: M57Y
Ósemka :O Grubo :> Coraz dalej przesuwana jest granica diesla... Robi się bardzo ciekawie :) Gratulacje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net RL 8.5s
PostNapisane: 29 października 2018, 23:46 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 925
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
Zakładając że paliwa starczy, i dół wytrzyma, to w którym momencie głowica, walki, zaczna być restrykcją? Ktoś diszedl już do tej granicy m57, że zwiekszanie boostu już nic nie daje?

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net RL 8.5s
PostNapisane: 30 października 2018, 02:48 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Posty: 69
Moje BMW: 330cd 457HP@907Nm
Kod silnika: M57N
Garaż: E46 330CD
Kawasaki ZX10R
Yamaha YZF 450
Dzięki chłopaki!

lukbmw

Musimy jeszcze trochę dołożyć co by lepiej podawała

deejeys

m3/m5/m6 to dużo fajniejsze auta, nie podlega wątpliwości. Czy jest szybsze/wolniejsze nie ma dla mnie akurat większego znaczenia. Auto nigdy nie było robione pod kątem jakichkolwiek wyścigów. Miało sprawiać frajdę z budowy i samej jazdy i tak też jest. Przy okazji można było się czegoś nauczyć.
Sam jestem ciekaw kiedy coś klęknie i co to będzie, w EU4 tłoki są podobno wątpliwej jakości. Póki co 5000km bezawaryjnie.
Ciężko będzie złamać 500+. Z NOS pewnie pękło by przy obecnym setupie, nie ma jednak na tą chwile takich planów.

przemek4net

Telefon to Iphone 7s - teoretycznie gps powinien być ok.

_python_

Dzięki, razem z morphi motywujecie do działania :D Mam nadzieję, że podniesiecie jeszcze wyżej poprzeczkę :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net RL 8.5s
PostNapisane: 30 października 2018, 12:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 320
Lokalizacja: Warszawa,Ząbki,Sierpc
Moje BMW: 330Cd 439HP/829NM
Kod silnika: M57N + Turbo Hybrid
Garaż: E46 330CD
viewtopic.php?f=6&t=160302
Honda CBR 600 F
Ducati SuperSport S
patada
Dokładnie , tłoki z EU04 są słabszej jakości, dlatego wkłada się takie , który wytrzymują wyższe EGT.

Ja tam na pewno nie powiedziałem ostatniego słowa jeśli chodzi o moc , coś tam testujemy sprawdzamy , ogólnie - Work in progress :)

_________________
E46 330cd 439HP/829NM by Performance Lab Chiptuning & Perun Turbo & Unicar Serwis

ObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net RL 8.5s
PostNapisane: 9 listopada 2018, 12:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: f30 340i 2016
Kod silnika: B58M
8,5 100-200 ładny czas i miarodajny a nie z jakiejś apki! Szkoda że to diesel -sorry musiałem :)
Porównywanie do seryjnych m3/m5/m6 (w sumie też leciwych) a raczej teoretyzowanie co by było gdyby było ..jak deejeys wcześniej napisał się zgadzam, to trochę inna liga aut niż stare e46 na rope nie mniej jednak jak komuś daje frajde sprawdzanie przy jakiej mocy coś je...nie to dobry kierunek a tu na forum widze mała rywalizacja się zrobiła tuner z dolnośląskiego vs z podkarpacia kto więcej wyciśnie ;)
Swoją drogą w TC było z rok temu e90 335d robione na 460koni i tam był czas w podobnej temp co teraz 9,68 a tu 8,5 czy tam 8,0 z górki...spora różnica ,oprócz RL przydałby się też wykres z nachyleniem terenu może to by coś wyjaśniło ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net RL 8.5s
PostNapisane: 21 grudnia 2018, 17:18 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Posty: 69
Moje BMW: 330cd 457HP@907Nm
Kod silnika: M57N
Garaż: E46 330CD
Kawasaki ZX10R
Yamaha YZF 450
Vaporr napisał(a):
8,5 100-200 ładny czas i miarodajny a nie z jakiejś apki! Szkoda że to diesel -sorry musiałem :)
Porównywanie do seryjnych m3/m5/m6 (w sumie też leciwych) a raczej teoretyzowanie co by było gdyby było ..jak deejeys wcześniej napisał się zgadzam, to trochę inna liga aut niż stare e46 na rope nie mniej jednak jak komuś daje frajde sprawdzanie przy jakiej mocy coś je...nie to dobry kierunek a tu na forum widze mała rywalizacja się zrobiła tuner z dolnośląskiego vs z podkarpacia kto więcej wyciśnie ;)
Swoją drogą w TC było z rok temu e90 335d robione na 460koni i tam był czas w podobnej temp co teraz 9,68 a tu 8,5 czy tam 8,0 z górki...spora różnica ,oprócz RL przydałby się też wykres z nachyleniem terenu może to by coś wyjaśniło ?


Zapomniał wół jak cielęciem był :rotfl: W przeciwieństwie do Ciebie nigdy dieseli nie lubiłem i nadal nie lubię. :P Niemniej jednak mam takie auto i coś z nim trzeba było zrobić.

Nigdy nie porównywałem auta z m3/m5/m6 - nie ta liga. Moim zdaniem jedyne sensowne porównania to względem innych e46 z tym silnikiem.

460koni w e90 335d i 9.68s? Może czas przestać się sugerować wątpliwymi wykresami z różnych hamowni na które wpływ ma wiele różnych czynników?

Poniżej e90 335d 435KM@835nm, 9.2s 100-200 - o dziwo szybsza od 460 konnej e90 z TC :szok:

https://www.youtube.com/watch?v=HNU1AZo ... zJgp_6VCQ0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net RL 8.5s
PostNapisane: 21 grudnia 2018, 23:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6601
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
Były compact 330td
viewtopic.php?f=6&t=141858&start=80
Byłe E91 320d
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163136
Byłe E38 740i m54b30
viewtopic.php?f=6&t=155904
Obecny compact 330td /M3D
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158866
F56 cooper S stage 1 by ecuperfect
patada napisał(a):



Poniżej e90 335d 435KM@835nm, 9.2s 100-200 - o dziwo szybsza od 460 konnej e90 z TC :szok:

https://www.youtube.com/watch?v=HNU1AZo ... zJgp_6VCQ0


Przypadek ????

:rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net RL 8.5s
PostNapisane: 22 grudnia 2018, 02:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 320
Lokalizacja: Warszawa,Ząbki,Sierpc
Moje BMW: 330Cd 439HP/829NM
Kod silnika: M57N + Turbo Hybrid
Garaż: E46 330CD
viewtopic.php?f=6&t=160302
Honda CBR 600 F
Ducati SuperSport S
///david napisał(a):
patada napisał(a):

Poniżej e90 335d 435KM@835nm, 9.2s 100-200 - o dziwo szybsza od 460 konnej e90 z TC :szok:

https://www.youtube.com/watch?v=HNU1AZo ... zJgp_6VCQ0


Przypadek ????

:rotfl:



Nie sądzę ...

_________________
E46 330cd 439HP/829NM by Performance Lab Chiptuning & Perun Turbo & Unicar Serwis

ObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net RL 8.5s
PostNapisane: 22 grudnia 2018, 13:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: f30 340i 2016
Kod silnika: B58M
Jak działasz z Performance Lab to róbcie swoje, ale nie najeżdżaj na inne firmy... Managerem TC nie jestem i nie mam żadnego interesu ich reklamować ale przez kilku tunerów się przewinąłem i przynajmniej u nich nie słyszałem złego słowa na inne firmy tuningujące, natomiast w tych pozostałych każdy krakał, że tamci to zawyżają ostro moc bo to bo tamto... coś w stylu jak tu przed chwilą zasugerowaliście czyli standard :)

W poprzednim aucie 335is 437KM od TC i czasem 9,2 jechałem równo z seryjną f80 m3 431KM rolke do 2xx więc moim zdaniem ta moc była jak podano tym bardziej że is był cięższy o 60kg...
Co do diesli to fajnie że potrafią w tych czasach kręcić wysokie 8 tym bardziej że to już bardzo leciwe auta
Ostatnio jechałem w okolicach ząbek i dopierniczał taki w e46 w touringu młody gniewny w porobionej 330d, cisnął w ruchu ulicznym jak wariat, przykapcał konkretnie czarna chmura (jak to się mówi lekkie smużenie pod obciążeniem ;) )...raczej politowanie takie coś wzbudza na drodze ale też się kiedyś jarałem dieslem porobionym więc rozumiem conieco :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net RL 8.5s
PostNapisane: 22 grudnia 2018, 14:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 18827
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
Vaporr napisał(a):
Jak działasz z Performance Lab to róbcie swoje, ale nie najeżdżaj na inne firmy... Managerem TC nie jestem i nie mam żadnego interesu ich reklamować ale przez kilku tunerów się przewinąłem i przynajmniej u nich nie słyszałem złego słowa na inne firmy tuningujące, natomiast w tych pozostałych każdy krakał, że tamci to zawyżają ostro moc bo to bo tamto... coś w stylu jak tu przed chwilą zasugerowaliście czyli standard :))



Święte Słowa :super:

Niech każdy robi Swoje :ok: :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net RL 8.5s
PostNapisane: 22 grudnia 2018, 16:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 124
Szczurek1986 napisał(a):
Vaporr napisał(a):
Jak działasz z Performance Lab to róbcie swoje, ale nie najeżdżaj na inne firmy... Managerem TC nie jestem i nie mam żadnego interesu ich reklamować ale przez kilku tunerów się przewinąłem i przynajmniej u nich nie słyszałem złego słowa na inne firmy tuningujące, natomiast w tych pozostałych każdy krakał, że tamci to zawyżają ostro moc bo to bo tamto... coś w stylu jak tu przed chwilą zasugerowaliście czyli standard :))



Święte Słowa :super:

Niech każdy robi Swoje :ok: :ok:


Niech nikt nie przypisuje komuś innemu nie swoich sukcesów to auto było strojone w Krakowie przez Wrocław :rotfl:



Niech każdy koń mechaniczny będzie taki sam na każdej hamowni żeby daleko nie szukać auto Darka słabsze o 10 km i wolniejsze 1 sek między 100 200 ciekawe co to za kunie :rotfl: :zakrecony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net RL 8.5s
PostNapisane: 22 grudnia 2018, 16:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 9629
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=94261
patada napisał(a):
W przeciwieństwie do Ciebie nigdy dieseli nie lubiłem i nadal nie lubię.

Ja tam lubiłem i lubię. Ale forma tuningu diesli dla mnie na ten momeny to max cooler+soft :)
Vaporr napisał(a):
ale nie najeżdżaj na inne firmy...

Tak było jest i będzie.
Vaporr napisał(a):
natomiast w tych pozostałych każdy krakał, że tamci to zawyżają ostro moc bo to bo tamto...

Bo tak jest. W PL walenie w **** z wykresami to jakaś już norma. Ja już od dawna nie patrzę nawet na te wykresy, bo w nic nie można wierzyć. Jak by hamownia miała swoje czujniki i sama wpisywała wszystko, a pomiar byłby w jakiś sposób kontrolowany to może. A tak? Żadnej gwarancji nie masz, że akurat te kreski nie są wynikiem paru kliknięć. Dlatego czasy, osiągi i ich pomiary ( TU TEŻ NIE WIERZĘ WE WSZYSTKIE ) dają jakiś pogląd. Swego czasu wujekwalduś dobrze działał z pomiarami i te auta z forum które mierzył bez problemu wyniki się pokrywały z tym co te auta reprezentowały na drodze. Żadnych pomiarów z górki, do pomiaru podane warunki atmosferyczne - wszystko czarno na białym. I w to można wierzyć i przyrównywać z innymi pomiarami które były tak zrobione. Na przykład pomiary z Łodzi - są robione z górki bo tak prowadzi droga - bodajże 2,5metra? Nie widziałem nikogo tu z rejonu, żeby zrobił i wrzucił pomiar w drugą stronę bo jest pod górkę. Dziwne, co nie? :D
Vaporr napisał(a):
przykapcał konkretnie czarna chmura (jak to się mówi lekkie smużenie pod obciążeniem )...raczej politowanie takie coś wzbudza na drodze

AMENt. Do tego samego doszedłem parę lat temu. Dużo ludzi tego nie rozumie, ale kill w kopciuchu gdzie ktoś z tyłu musi już nawiew robić na obieg zamknięty i szyby zamykać to żadna przyjemność, a często ludzie wolą odpusić niż się za takim czymś cisnąć co jest dość oczywiste. A już nawet często widać, jak ludzie się śmieją z takich "aut" nawet jak są szybsze od tego firmowego auta w leasingu czy tam za gotóweczkę.

_________________
||325Cdi||tuned by||DEEJEYS||

Odwiedź mój kanał YT



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net RL 8.5s
PostNapisane: 22 grudnia 2018, 17:23 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Posty: 69
Moje BMW: 330cd 457HP@907Nm
Kod silnika: M57N
Garaż: E46 330CD
Kawasaki ZX10R
Yamaha YZF 450
Vaporr napisał(a):
Jak działasz z Performance Lab to róbcie swoje, ale nie najeżdżaj na inne firmy... Managerem TC nie jestem i nie mam żadnego interesu ich reklamować ale przez kilku tunerów się przewinąłem i przynajmniej u nich nie słyszałem złego słowa na inne firmy tuningujące, natomiast w tych pozostałych każdy krakał, że tamci to zawyżają ostro moc bo to bo tamto... coś w stylu jak tu przed chwilą zasugerowaliście czyli standard :)

W poprzednim aucie 335is 437KM od TC i czasem 9,2 jechałem równo z seryjną f80 m3 431KM rolke do 2xx więc moim zdaniem ta moc była jak podano tym bardziej że is był cięższy o 60kg...
Co do diesli to fajnie że potrafią w tych czasach kręcić wysokie 8 tym bardziej że to już bardzo leciwe auta
Ostatnio jechałem w okolicach ząbek i dopierniczał taki w e46 w touringu młody gniewny w porobionej 330d, cisnął w ruchu ulicznym jak wariat, przykapcał konkretnie czarna chmura (jak to się mówi lekkie smużenie pod obciążeniem ;) )...raczej politowanie takie coś wzbudza na drodze ale też się kiedyś jarałem dieslem porobionym więc rozumiem conieco :)


Najeżdżam na inne firmy? Człowieku to Ty porównałeś moje auto bezpośrednio do auta z TC, ja tylko odbiłem piłeczkę pokazując moim zdaniem lepsze porównanie do wyżej wymienionego auta - każdy sobie oceni to na swój sposób.

Mówiąc o wykresach miałem na myśli to samo co zauważył deejeys - nie odnoszę się bezpośrednio do TC a do wszystkich udostępnianych wykresów z różnych źródeł. Swoją drogą ciekawe czemu tyle samochodów omija Vtecha szerokim łukiem? :niepewny:

Vaporr napisał(a):
Jak działasz z Performance Lab to róbcie swoje


morphi kiedy masz trochę wolnego czasu? Wpadłbym w wolnej chwili to byśmy może trochę koksu dołożyli co by dobrą współpracę podtrzymać :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net RL 8.5s
PostNapisane: 22 grudnia 2018, 19:08 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 586
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Vaporr napisał(a):
Szkoda że to diesel -sorry musiałem :)

Czy VaporR to dawny Vapor wielbiciel diesli? sorry musialem :)
Vaporr napisał(a):
widze mała rywalizacja się zrobiła tuner z dolnośląskiego vs z podkarpacia kto więcej wyciśnie ;)

a moze vs Francja ;)
P.S.
jezeli sie wie o co chodzi przy czipowaniu, to moc w dieslu jest wypadkowa przygotowania mechanicznego, akceptacji ryzyka walniecia czegos, pojmowania okreslenia "bezdymny" i starannosci w detalach (ktos kto ma budzet czasowy max 30min na czipa nie wycisnie na 100%)

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net RL 8.5s
PostNapisane: 28 grudnia 2018, 21:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 320
Lokalizacja: Warszawa,Ząbki,Sierpc
Moje BMW: 330Cd 439HP/829NM
Kod silnika: M57N + Turbo Hybrid
Garaż: E46 330CD
viewtopic.php?f=6&t=160302
Honda CBR 600 F
Ducati SuperSport S
lukbmw napisał(a):

Niech każdy koń mechaniczny będzie taki sam na każdej hamowni żeby daleko nie szukać auto Darka słabsze o 10 km i wolniejsze 1 sek między 100 200 ciekawe co to za kunie :rotfl: :zakrecony:



Tak , słabsze o 10 koni ale jaką sekundę wolniejsze ?

Przecież on na ropie przy temp zew. 0 zrobił 9.2 a ja przy 30 stopniach 9.6 wiec obiecuje Ci że na tym stage postaram się zrobić taki sam test.

_________________
E46 330cd 439HP/829NM by Performance Lab Chiptuning & Perun Turbo & Unicar Serwis

ObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net RL 8.5s
PostNapisane: 28 grudnia 2018, 23:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 124
_python_ napisał(a):
lukbmw napisał(a):

Niech każdy koń mechaniczny będzie taki sam na każdej hamowni żeby daleko nie szukać auto Darka słabsze o 10 km i wolniejsze 1 sek między 100 200 ciekawe co to za kunie :rotfl: :zakrecony:



Tak , słabsze o 10 koni ale jaką sekundę wolniejsze ?

Przecież on na ropie przy temp zew. 0 zrobił 9.2 a ja przy 30 stopniach 9.6 wiec obiecuje Ci że na tym stage postaram się zrobić taki sam test.



Darku masz rację nie 10 a 18 km
nie 1 sek a 1.1 sek

Patryk z tego co pamiętam miał 2 dni rl przejechał parę razy wieczorem (jak na pierwszy raz i tak spoko ) i zrobił czasy 9,2 8,7 bo kręcił go do 4350 chłopak zapomniał że ma pełen ogień do 5000 (a nie jakieś 4500 jak seria) i pokazał czas 8,5 i tak zwanego besta 8,0 a że trochę z górki to tak jak większość
Ja też uważam że za dobrze mu to jedzie no bo jak 8,5 prawdopodobnie za tłuste te konie z Vtechu ale lepiej się miło zaskoczyć niż ściemy walić

ps nie ma się co spierać tylko wszystko zweryfikować na hamowni i podczas jakiegoś wyścigu daleko nie macie do siebie :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net RL 8.5s
PostNapisane: 31 grudnia 2018, 12:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 320
Lokalizacja: Warszawa,Ząbki,Sierpc
Moje BMW: 330Cd 439HP/829NM
Kod silnika: M57N + Turbo Hybrid
Garaż: E46 330CD
viewtopic.php?f=6&t=160302
Honda CBR 600 F
Ducati SuperSport S
ok Tu masz racje ...

Ja natomiast myślałem że pijesz do projektu e90 335d 435KM@835nm, 9.2s 100-200 , który Patryk porównywał .

BTW . Szczęśliwego nowego roku Panowie :)

_________________
E46 330cd 439HP/829NM by Performance Lab Chiptuning & Perun Turbo & Unicar Serwis

ObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net RL 8.5s
PostNapisane: 2 lutego 2019, 09:27 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 24
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 330D E46
Kod silnika: M57N
Witam

Z Twojego wątku nie wynika żebyś coś zmienił ale chciałem spytać czy obecnie masz dalej zestaw Turbo i kolektor przygotowany przez Łukasza-lukbmw ? pamiętam jak gdzieś na forum przeczytałem że zestaw od Łukasza jest na 400+ pytam dlatego bo patrząc na Twój wynik, to nie spodziewałem się że aż tak przekroczysz te 400KM w sumie planuje to samo zrobić u niego. Pozdro

_________________
Sprzedam zegary AutoGauge, EGT i TurboBoost seria AU Smoke w dobrej cenie. Info na PW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net RL 8.5s
PostNapisane: 2 lutego 2019, 16:42 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Posty: 69
Moje BMW: 330cd 457HP@907Nm
Kod silnika: M57N
Garaż: E46 330CD
Kawasaki ZX10R
Yamaha YZF 450
Od początku jest to samo turbo, zrobione przez Łukasza. Z turbiną nigdy nie było żadnych problemów. Profesjonalna robota :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: patada -->> e46 330cd 457KM 907Nm lukbmw&Przemek4net RL 8.5s
PostNapisane: 3 lutego 2019, 19:11 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 24
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 330D E46
Kod silnika: M57N
To fajnie że fura śmiga bez problemów, widać że Łukasz naprawdę dobrze dopracował tą GT2260 zresztą razem z przemek4net mają już pewne grono zadowolonych klientów. Ja mam teraz u siebie okolice 320KM i ok 680Nm troche ciężko mi wyobrazić sobie dołożyć do tego chociażby 100KM no ale jest to już realne. 100-200 poniżej 9 sekund to już musi być niezły masakrator :orany: Ciekawi mnie jaki jest limit tych 219tek, a modziłeś może pompę wysokiego ciśnienia? bo jeśli Twój wynik osiągnąłeś jeszcze tylko z samych wtrysków to byłoby bardzo dobrze bo jest wtedy jeszcze jakiś zapas paliwa. A jak tam wtrysk metanolu jakieś testy w trakcie?

Obserwuję temat, powodzenia w modach :)

_________________
Sprzedam zegary AutoGauge, EGT i TurboBoost seria AU Smoke w dobrej cenie. Info na PW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL