BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 07:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 332 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 21:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
silnik nie jest zawodzacy,awaryjny itd. tylko trzeba sie z nim obchodzic nalerzycie i bedzie git:)80% m40 jezdzi na gazie pierwszej generacji,jest zalewne mineralem,nikt nie pilnuje wymian eksploatacyjnych itd. wiekszosc włascicieli uwaza ze dopóki odpala i jedzie to jest ok,a jak nie chce zapalic lub nagle stanie to dopiero sie zastanawiaja ze cos było nie tak.auto ma przecież hydrauliczne popychacze wiec zalewanie go minerałem to grzech!!!ale jak sie go zalewało minerałem to juz trzeba to bagno ciagnac dalej...

ps.tak jak pisałem moje m40 za nim zacząłem dłubac miało nachulane 299000km i ciagle jezdziło na półsyntetyku castrola magnatec 10w40,nie było klekotu,bociana,nie brało oleju itd. zalałem je minerałem bo mi tak mówiono,zrobiłem kilka wymian oleju i potem wróciłem do półsyntetyka a na koniec zalałem nawet syntetykiem 5w50 na przepłókanie i jakos smiga do dzisiaj:)


Ostatnio edytowano 29 maja 2009, 21:41 przez reza, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2009, 21:39 
MARCIN08 napisał(a):
A gdzie ci wszyscy hejterzy r4 i ze prawdziwe bmw zaczyna sie od r6>


Dla nich to i tak gówno, niektórzy nie wchodzą poniżej 320i galerie, taka prawda :)

Najciekawsze jest to, że mam conajmniej 3. osoby, które startują częscieć niż raz w roku od święta w sporcie i to właśnie M40 :rotfl:


ps. a ta wypowiedź wyżej tylko potwierdza moje spostrzeżenia na temat m40 :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 21:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
reza napisał(a):
na którym biegu 325i konczy 1/4?

Ja jak miałem jeszcze 325 i szperę 3.15 to przed samym końcem zapinałem jeszcze 4

reza napisał(a):
80% m40 jezdzi na gazie pierwszej generacji

I to jest święta racja! Jak te auta mają jeździć bezawaryjnie jak większość ma w zderzaku dziury na gaz :zakrecony:

Jeśli chodzi o Twoje autko to naprawdę kozak. Jestem pełen podziwu dla Twojego zapału :padam:

Jakie czasy masz na 1\4?? Mi w toruniu wyskoczyło 15.215 ET a miałem jeszcze 325.
przyspieszenie 0-100 mierzyłeś??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 00:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
mówiłem, że to sztuka dla sztuki jeszcze zacząłeś się z tym babrać, ale nie o to teraz chodzi - jak na mój gust to przy dosyć lekkim silniku i całkiem sztywnym zawiasie spore jest ugięcie przodu i podsterowność...

ps
ładny kolor :D

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 01:30 
bartus napisał(a):
jak na mój gust to przy dosyć lekkim silniku i całkiem sztywnym zawiasie spore jest ugięcie przodu i podsterowność...


lekki silnik -->> podsterowność? :-k

ciekawe :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 01:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
niezbyt jasno chyba się wyraziłem... powinno być bardziej neutralne, szczególnie, że m40 mało wystaje przed przednią oś, ale na żywo wygląda to tak, że auto jednak wyjeżdża przodem i raczej teraz bym w tym kierunku podziałał.
dużo tym autem nie jeździsz więc może pójść w większy negatyw na przedniej osi?

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 09:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
Bartus ma racje,przód silnika jest prawie na równo z osia i przód ma tendencje do wyjezdzania do tego kierowca ze mnie nie jest jeszcze dobry(ostre zakrety na prawą strone ida mi koszmarnie :wstyd: ) a przód sie az tak mocno nie ugina,to takie wrazenie porównywałem do aut na zawiasach sportowych(np.b8+h&r) i wychylaja sie tak samo a nawet mocniej.luknij na fotki z paks na tych samych zakretach mocniej sie ugina u ciebie nawet.My z Bartusem wiemy jakie kolorki sa najlepsze :D tylko zrób negatyw na gwincie ta technix:)a camber plate to tyle kosztuje co pół auta.ale cos mozna chyba podziałac z poduszkami(mocowaniami) od m3?

ps1.co do 1/4 to mnie nie zbytnio nie rajcuje,poprostu chciałem porównac zeby wiedziec co to wszystko dało.

ps2.Bartus jest bardzo dobrym kierowcą i tez troche startuje w róznych imprezach wiec wie o co chodzi:)

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 10:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
mocowanie z m3 zwiększy Ci wyprzedzenie zwrotnicy, ale nie zmniejszy w cudowny sposób podsterowności, poza tym musiałbyś też wrzucić wahacze i zwrotnice(?), a to już będzie sporo $$.
Chyba, że po prostu chcesz je w jakiś inny sposób zamontować, ale to dosyć ryzykowne posunięcie ;-)

Wiem, że u mnie na ciasnych zakrętach też się ugina, ale B8 to nie gwint ;), a 6cyl waży zdecydowanie więcej niż m40 :-) więc to zrozumiałe.

PS
jak checsz to mam cały przedni zawias z 3,2l :-)...prawie- bo brakuje jednego wahacza.

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Ostatnio edytowano 31 maja 2009, 10:10 przez bartus, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 10:21 
bartus napisał(a):
powinno być bardziej neutralne, szczególnie, że m40 mało wystaje przed przednią oś, ale na żywo wygląda to tak, że auto jednak wyjeżdża przodem i raczej teraz bym w tym kierunku podziałał.


To może tak. Auta z większą tendencją do podsterowności same z siebie, mają przesunięty środek ciężkości do przodu. M40 i w ogóle R4 w BMW w E36 i w górę mocno cofnięte do tyłu, dla ów lepszego rozkładu masy. Rozkład w R6 to 51% przód, 49% tył, dla R4 51% tył, 49% przód. Samo z siebie R4 E36 ma większą tendencję do nadsterowności wywołanej bezwładnością, z tym, że przód może chcieć wyjeżdżać, gdy po prostu nie ma aż tyle siły, E36 318i potrafi być wybitnie nadsterowne, tylko trzeba je sprowokować :hyhy: w R6 też będzie wyjeżdżał przód, jak się nie depnie.

Poza tym, w ogóle E36, czy to R4, czy R6 ma większą tendencję do podsterowności, niż E30, wynika to z rozkładu mas, oraz konstrukcji tylniego zawieszenia. Takie już E36 miało być, bardziej neutralne i takie jest.

Poza tym, przednionapędówką też można złapać nadsterowność ;)

Więc jest dużo czynników od których to zależy :P


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 10:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
masz racje:)b8 to nie gwint ale z checia sie zamienie :D komplet samych b8 kosztuje tyle co dwa gwinty ta technix :] a do tego mozna je bez problemu regenerowac w zerkopolu.no własnie na forum widziałem e36 które miało tylko same poduszi od m3 i było wszystko ok.

Mały referacik w wykonaniu Fryderyka:) powiem ze tył jest bardzo łatwo postawic bokiem,nie ma z tym zadnego problemu nawet bez strzału sprzegłem.przy szybkich zakretach i szybkich wyjsciach dupa czesto leci bokiem.widac nawet na torze kartingowym ze trzeba uważac. przydała by sie szperka, tak 40% 8) a co do przodu to sporo zalerzy od umiejetnosci,np. na lewa strone to prawie nigdy mi przód nie u cieka a na prawą dosc czesto,przyzwyczajenia i rutyna z ulicy:)trzeba trenowac,trenowac i jeszcze raz trenowac.a z ta lewa i prawa strona to sporo ludzi ma problem z tego co zauwarzyłem.

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 10:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
Cytuj:
przydała by sie szperka, tak 40% 8)


tja ... tyle że wtedy trzeba jeszcze większego skupienia i od nowa uczyć się auta.

ważyłeś swoje 318?

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 10:47 
bartus napisał(a):
ważyłeś swoje 318?


o właśnie!

reza, a m40 było fabrycznie z katem, czy bez?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 10:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
kiedys, warzyłem na wadze do złomu i koksu bez kanapy,tapicerki,klamotów w bagazniku,na rezerwie i wyszło około 1160kg.obecnie kanapy,tapicerki itd. sa normalnie.
było fabrycznie z katem

no wiadomo ze na szperce to całkiem inna bajka,inny styl jazdy itd. ale ja jestem chetny do nauki :)
co do 1/4 były to starty amatorskie z pomiarem czasu telefonem :D ale wydaj mi sie ze przy wybebeszonym wnetrzu,małej ilosci paliwa i dobrym starcie ponizej 16s zejdzie na pewno.

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 11:32 
Cytuj:
było fabrycznie z katem


czyli wyjściowo 83kW :P

Dajesz dajesz ten wykres z hamowni, bo już się co raz mocniej przekonuje do tego, że swap to głuuuupi pomysł :P


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 22:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 195
Lokalizacja: PL
kurde to co twoje 1.8 jeździ tak jak 2.8 ? 2.8 ma 15 sekund na 400m, 325i ma na 400m : 15.6 s.

szacunek jak to tak zapina :szok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 07:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
ponizej 16 sekund miałem na mysli 15,9 :rotfl: bo na 1/4 liczy sie dobry start,szybka zmiana biegów,waga auta a potem moc:)jak 2.8 to to nigdy nie bedzie jezdzic tam gdzie moje mozliwosci sie koncza tam e36 2.8 dopiero zaczyna jechac.podobnie z 325i przy koncu cwiartki kiedy wbijam 5 bieg tez juz zaczyna mi odjezdzac.moje v-max na 5 biegu przy odcince(7200obr) to nie całe 170km/h.ale auto nie jest do 1/4 tylko do amatorskich rallysprintów,pzetek itd. bo to sprawia o wiele wieksza frajde niz jazda na wprost :P

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2009, 08:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Lokalizacja: Sz-n
oo widze kolega ze Szczecina :) fajne bmw kolorek względny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 20:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 57
Lokalizacja: Be³¿yce
mam takie bmw e318i ale nie wiedziałem ze mozna tak fajnie z modyfikowac go wielki szacunek :hurra: :hurra: :hurra: :hurra:

_________________
BMW E36 318i 94r. :):) Nigdy Innego Auta Tylko BMW !!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2009, 18:01 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
reza napisał(a):
tylko zrób negatyw na gwincie ta technix:)a camber plate to tyle kosztuje co pół auta.ale cos mozna chyba podziałac z poduszkami(mocowaniami) od m3?


wsadź M-techa od 320 do '92, ja miałem na nim 3,5 stopnia negatyw


reza mega szacunek za pomysł i wykonanie, przyznam nieźle się zdziwiłem jak Cię z bulbulatorem wystartowałem w Makowicach...

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 czerwca 2009, 20:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
w tygodniu zgubiłem gdzies po drodze kierunek(biały) wiec postanowiłem załozyc to co miałem czyli ori pomarancze.przy okazji załozyłem tez zółte halogeny aby zobaczyc jak to razem wyglada :hyhy: co sadzicie o takim zestawie?

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

oraz zakupiłem nowy gadzet :hyhy:

Obrazek
Obrazek

szperka 25%(na razie) na małą głowe,pozmieniałem uszczelniacze zalałem castrolem saf-xj, jutro montaz i testy:)

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 332 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL