BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 15 października 2018, 19:44


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 332 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper-> na strojeniu...
PostNapisane: 21 marca 2014, 12:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 586
Moje BMW: 3x E36 + E38
Kod silnika: V8
Pierwsza sprawa, miałem w Compakcie dyfer 3.64 a potem 3.36 - więcej czasu tracisz na zmianę biegu niż zyskujesz na krótkim przełożeniu. Oczywiście rozumiem krótkie dyfry na OESach, ale na ulicę i targanie z kreski jest już to dyskusyjne.

Sprawa druga, prozaiczna. Wasze auta służą na co dzień ? Jak wygląda spalanie po strokerze ?

_________________
Obrazek ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper-> na strojeniu...
PostNapisane: 21 marca 2014, 17:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
ja swojego praktycznie nie używam na co dzień, czasami wieczorną przejażdżkę sobie robię :D ciężko powiedzieć ile pali, jak jechałem do Poznania to przy prędkościach 100-120km/h jakoś 12-13l/100km ale ja mam dyfer 4.10 wiec przy 120km/h na 5 biegu mam około 4500obr... do tego Michał mówił ze w niskich obrotach była mocno przelana. wiem ze jankes używał swojego wystrojonego strokera(244Km i 316Nm) z wałkiem ssącym m54b30 i kolektorem m50b25 jako dupowozu i paliło mu trochę więcej niż seria przy normalnej jeździe

tak jak mówi jackolus do sprintów z kreski w mocniejszych autach krótki dyfer się nie sprawdza, ja chce jeszcze wsadzić dyfer 3.73 aby mieć porównanie, bo strojenie podniosło sporo moment na dole wiec nie strącę na elastyczności, co jest dość istotne bo czasami ciężko jest dobrać bieg do szykany/slalomu/zakrętu a moment pomaga gdy się jedzie wyższym biegiem, góra i tak była wystarczająca bo moc rosła do samej odcinki praktycznie...

karole36qp to ty i tak masz długi dyfer, pomyśl co by było na 4.10... będę miał auto na miejscu to zdam relacje co tam powychodziło i jak to "czuć" i będzie można spota ustawiać :)

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper-> na strojeniu...
PostNapisane: 22 marca 2014, 01:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 117
Moje BMW: 325i
Kod silnika: m50b25
ja teraz śmigam na 3,73 z m50b25 delikatnie podłubaną , dolot wydech program liźnięta głowica... jeżeli chodzi o kreske to 1giego biegu nie używam , od razu ładuje z drugiego , mi tam się przyjemnie jeździ , troszke krótko ale ja używam auta raczej do latania bokiem więc mnie interesuje prędkość obrotowa osi tylnej względem osi przedniej :P a nie jazda na wprost i trakacja :) , nie wiem ile mocy jest u mnie ale przy 4,10 co teraz masz chyba nie wykorzystujesz do końca mocy i momentu silnika :) , opłacało się stroić DET-em ? nie wyrobił by seryjny sterownik ? przepływka , sonda została ? czy według alpha-n ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper-> na strojeniu...
PostNapisane: 27 marca 2014, 22:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
Auto odebrane... poprawa ogromna w szczególności na dole, z dołu auto zbiera się o wiele lepiej ciągnie już od 1500obr co wydawało mi się nierealne.teraz auto przyspiesza non stop, strasznie szybko biegi się kończą, w górnych partiach ciężko wyłapać różnice, po prostu od 5000obr jest już taki ciąg ze nie idzie zauważyć różnicy 5-10KM, natomiast na dole czuć ze moment poszedł znacząco i ze cały czas jest jakby równy. na dniach auto będzie zhamowane aby porównać "przed" i "po"

wystrojone na det3 bez sond ale z przepływką, seryjny sterownik może i by wyrobił ale det3 daje tez sporo możliwości na przyszłość :) wystrojenie na seryjnym sterowniku cenowo wyszłoby podobnie, do tego Michał Małecki to bardzo dobry fachowiec. najważniejsze ze jest efekt po strojeniu i ze auto jest wyraźnie mocniejsze :)

doszły tez nowe felgi 18" bbs rk(8.5kg) które wraz z bardzo lekką oponą michelin super sport tworzą bardzo lekkie koła, waga jednego koła to 14kg, czyli jakieś 8kg mniej niż dotychczasowe, testów jeszcze nie było ale trzeba zobaczyć czy te 8kg różnicy coś daje przy ruszaniu,hamowaniu i skręcaniu czy to tylko lepsze samopoczucie :D

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper-> na strojeniu...
PostNapisane: 6 kwietnia 2014, 10:18 
Offline
Forumowicz

Wiek: 42
Posty: 131
Lokalizacja: Łowicz
Moje BMW: E36 Touring
Kod silnika: m52b30
Spodziewałem się lepszych rezultatów u ciebie na tych wałkach z Alpiny.Szczególnie jeśli chodzi o wartości szczytowe mocy i momentu.
Zacząłem odkładać kase na długie wałki do swojego silnika ale widzę że lepiej zainwestować w co innego.
Jedyny plus zależnie od przeznaczenia to przesunięcie całości w górne zakresy.

_________________
GG 9597379


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper-> na strojeniu...
PostNapisane: 30 maja 2014, 14:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 3062
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: E46 328i
Kod silnika: E39 523i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Bardzo ciekawy projekt. Moc nie za duża jak na wykonane modyfikacje (patrz ANDREW E36), ale z drugiej strony co tu oczekiwać od strokera. Teraz już tylko dmuchanie pozostało ;) Działaj dalej powodzenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper-> na strojeniu...
PostNapisane: 30 maja 2014, 14:19 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 28
Posty: 2378
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87+E92
Kod silnika: M47T2+N54B30
Garaż: E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
Było: E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
No ale to wolnossak i na takie przejazdy najlepszy chyba, tym bardziej, jak kolega pisze, że auto ciągnie już od 1500rpm do samego końca... Jak dmuchnie to już nie będzie to auto tak przewidywalne na osesach :oczami:

_________________
JEST:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks in progress viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
BYŁE:
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper-> na strojeniu...
PostNapisane: 30 maja 2014, 19:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
tak jak mówiłem wartości szczytowe szału może nie robią ale za to auto jedzie dobrze w całym zakresie, najpierw ładnie ciągnie momentem a potem mocą. np. na seryjnych wałkach jak u Andrew'a(widziałem jego wykres) auto jedzie do 5500 obrotów a potem moc i moment leci drastycznie w dół, u mnie moment po 5500 nie spada gwałtownie a powoli tak ze ze przy 7000obr mam jeszcze ponad 250Nm, u niego moc po 5800obr mocno leci a u mnie dalej powoli rośnie aby pod odcinką dojść do 255km. stroker powoduje ze nie traci się momentu jak to jest zazwyczaj przy wsadzeniu ostrzejszych wałków, m52b28 na takich wałkach jak moje i kolektorze z m50 traci moment i nie przekracza on zazwyczaj 270nm...

auto jest na tą chwile naprawdę szybkie i nie trzeba więcej kombinować, jedzie i dołem i górą :) jest jest jeszcze opcja wywalenia katów, mądre głowy mówią ze wtedy po remapie przeskoczy się 260km ale kosztem słabszego dołu(do 5000obr) mi jednak zależy na mocnym dole, po prostu wole jak auto ciągnie cały czas.

obecnie w aucie robi się klatka, wiec trochę przytyje ale w zamian dostanie chyba przednie i tylne drzwi z laminatu co pozwoli uzyskać wagę na poziomie 1100kg(z klatką)

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper-> na strojeniu...
PostNapisane: 31 maja 2014, 03:56 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 8574
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=77118
reza napisał(a):
ale w zamian dostanie chyba przednie i tylne drzwi z laminatu co pozwoli uzyskać wagę na poziomie 1100kg(z klatką)

Większa sztywność nadwozia sama w sobie co najmniej po części zrekompensuje wzrost masy.
Dobra robota :ok:

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper-> na strojeniu...
PostNapisane: 3 czerwca 2014, 13:24 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 30
Panowie, a jakie są wyniki finalne, jakiś wykres jest? Bo wszyscy tak piszą o wartościach, tym czy są spoko, czy też nie, a ja tak się zastanawiam do czego się odnosicie i czy jest tutaj jakaś tajemnica :) ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper-> na strojeniu...
PostNapisane: 3 czerwca 2014, 21:24 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 23
Posty: 1200
Lokalizacja: WZ
Moje BMW: Najlepsze :)
Kod silnika: m54b30
Na 13 stronie jest wykres przed strojeniem. Po strojeniu wiele się nie zmieniło z tego co pisał właściciel w wartościach maksymalnych. Czyli jest 255-260km oraz 310-315nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper-> na strojeniu...
PostNapisane: 1 lipca 2014, 22:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 970
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
Słyszałem, że pojawił się problem i reza ponoć nie mieści się w klatce

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper-> na strojeniu...
PostNapisane: 1 sierpnia 2014, 13:40 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
czas trochę odświeżyć temat...

Obrazek

auto dostało rozbudowaną klatkę zgodną z załącznikiem J pomalowaną w kolor nadwozia, z wnętrza wyleciało tez trochę kolejnych kilogramów, wiec klatka nie zwiększyła drastycznie wagi auta, za to znacząco poprawiła się sztywność i precyzja prowadzenia.

zrobiłem tez miskę olejową ala m3 e30, wspawałem aluminiowe przegrody z gumowymi klapkami z s14, ale jeszcze jej nie założyłem.

zakupiłem stabilizator na przód H&R 28mm regulowany z m3 e36 aby uzyskać lepszy balans przód-tył, oraz przechodzę na długie łączniki z m3 e36

z wizualnych detali to zakupiłem komplet kutych motorsport'ów do lansu :)

co do osiągów znajomy swoim autem na zawodach na 1/4 zrobił czas et 13.74 a moje auto jest szybsze niż jego, sprawdzone...

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Ostatnio edytowano 13 sierpnia 2014, 12:15 przez reza, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper-> mały wakacyjny update
PostNapisane: 2 sierpnia 2014, 06:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 351
Lokalizacja: Suwałki
Ładnie,zazdroszczę klatki.Ważyłeś może swoje auto przed tym?Da radę zejść w sedanie do ok 1100kg bez laminatów?Dawaj więcej fotek.
Jak tam z det-em nie ma problemów?Bo słyszałem że siemens w połączeniu z ecumasterem potrafi świrować

_________________
viewtopic.php?f=6&t=116523&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper-> mały wakacyjny update
PostNapisane: 3 sierpnia 2014, 18:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
auto było ważone przed klatką 1170kg, ale jeszcze wydłubałem z niego jakieś 20-25kg przed wspawaniem klatki, czyli bez klatki udało by sie zejść na jakieś 1150kg, dając szyby z poliweglanu,wszystkie 4 drzwi z laminatu i powycinać trochę blach to może uda się osiągnąć wagę w granicy 1050kg... liczę ze obecnie auto wazy choć minimalnie poniżej 1200kg

fotek nie mam,trzeba by było zrobić jakąś sesje, ale tak auto wygląda obecnie(zdjęcie autorstwa Agnieszki Kujawy)

Obrazek

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->E36 330i m52b30+ motorsport edition
PostNapisane: 28 października 2014, 21:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
czas odświeżyć trochę temat, przy aucie za dużo się nie działo. został założony przedni stabilizator z m3 H&R 28mm, czekam jeszcze na tylny 24mm customowy, oraz wspomniana wcześniej miska ala m3 e30(w końcu po upalaniu nie słyszę hydrosztosów :hurra: ). ustawiłem geometrie na bardziej wyścigową i wystartowałem w kilku "grubszych" imprezach z całkiem przyzwoitymi wynikami. plan na zimę to walka o niższą wagę, zobaczymy ile jeszcze kg uda się urwać...

w ostatni weekend byłem na Superoesie w Poznaniu, udało się zająć 8 miejsce w generalce, 2 w klasie V i 3 w klasie RWD, z wyniku jestem zadowolony bo była mocna obsada, do tego jako nieliczny(chyba jedyny) z czołówki jechałem na homologowanych oponach(z literką E) :)

filmik od RRVTeam z moimi wypocinami :D

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper-> mały wakacyjny update
PostNapisane: 28 października 2014, 22:42 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 28
Posty: 2378
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87+E92
Kod silnika: M47T2+N54B30
Garaż: E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
Było: E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
Fajnie latasz :hyhy: :luka:

_________________
JEST:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks in progress viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
BYŁE:
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper-> mały wakacyjny update
PostNapisane: 10 grudnia 2014, 21:52 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 104
Moje BMW: E91/Compact e36
Kod silnika: S50B32
Garaż: BMW X1, Peugeot 208, BMW M3 COMPACT rally S50B32
Fajny projekt :ok: Czekam na S50 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper-> mały wakacyjny update
PostNapisane: 9 lutego 2015, 18:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 970
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
tylko nikomu nie mówcie:

Obrazek

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper-> mały wakacyjny update
PostNapisane: 9 lutego 2015, 18:26 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 35305
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=153718
bartus napisał(a):
tylko nikomu nie mówcie:

Obrazek


świetnie, to auto i ten kierowca tego potrzebowali :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 332 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL