BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 18:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 332 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lipca 2009, 14:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
to jest uniwersalny airbox simoty w obudowie karbonowej,dobiera sie go do mocy auta.koszt 200-250zł,ostatnio ktos hamował na nim 2.8 i wyszło ze lepiej sprawuje sie filtr gabkowy firmy itg.moze box simoty był zbyt mały jak do tego silnika.sportowe filtry,boxy itd. sprawdzaja sie najlepiej przy innych modyfikacjach bo co z tego ze masz filtr?jak nie masz innych zmian i nie byłes tego zestroic lub nie masz chipa który zmienia fabryczne nastawy komputera.moze auto dostaje troche wiecej powietrza ale inne parametry(dawka paliwa,wyprzedzenie zapłonu itd.) nie ulegaja zmianie wiec moc moze nawet spasc.wazne jest tez aby powietrze dostarczane do filtra,boxu było jak najzimniejsze.

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2009, 08:18 
Dlatego nie chce stozka zeby to powietrze bylo zimne faktycznie. A co do reszty modow to zgadzam sie w 100% ze sam filtr raczej nic nie da. Ale chce zmienic walek kolektor wydechowy, zalozyc taki filtr i jechac wystroic auto. :)
Ale dzieki. Przynajmniej juz wiem jaka nazwe wpisywac na allegro w poszukiuwaniu produktu.
Pozdro!
:ok:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2009, 14:17 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Znowu te żółte halogeny... Ludzie opamiętajcie się.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lipca 2009, 17:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
Po zamontowaniu s3.45 nie mogłem sie oprzec i musiałem troche przytopic oponki:

http://www.youtube.com/watch?v=Rj5KeaIj ... re=channel
http://www.youtube.com/watch?v=U84yy_Sh ... re=channel

zapomniałem ze miałem prawie nowe falkeny ze912 205/50 juz sie teraz do niczego nie nadaja :zalamany: ale pokusa była zbyt silna :hyhy:

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lipca 2009, 11:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Palenie loka i tyle :P A napisać kto ci filmiki zamieścił na swym własnym koncie to nie łaska :rotfl:

Btw wpadaj do lublina w sierpniu! Dwudziestego może będzie trening driftu na torze to byś miał gdzie posmyrać, przecież masz blisko ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lipca 2009, 17:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
Dubelek strzeliłes :P oczywiscie filmiki zamiescił woytek13 za co bardzo mu dziekuje :D do lublina mam rzut beretem tylko jakies 700km :rotfl:

jakos szperke trzeba było wypróbowac :P choc to tylko seryjne 25% lata sie całkiem fajnie ;)

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 września 2009, 15:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Co taka cisza w temacie?? Jak tam M40?? Szykujesz już na dmuchanie ;) Czas na update, bo oglądalność spada :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2009, 09:56 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
Ja tak z innej beczki, Splanowales glowice o 0,8mm??? Orientacyjnie sciaga sie 1-2mm w/g specyfikacji świątka, wiec czemu tak malo? A i ciekawi mnie jeszcze czy zwiekszyles wyprzedzenie zaplonu statycznego??? Jezeli tak o ile stopni???

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2009, 10:13 
BoxX napisał(a):
wiec czemu tak malo?


http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... c&start=20

tu już była dyskusja o tym :)

BoxX napisał(a):
A i ciekawi mnie jeszcze czy zwiekszyles wyprzedzenie zaplonu statycznego??? Jezeli tak o ile stopni???


To nie Polonez, że kąt ten jest stały :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2009, 10:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 149
Lokalizacja: Okolice Bydgoszczy
Moje BMW: E36 316i
Kod silnika: M43
bardzo fajna :ok: Szacunek za wkład włożony w autko :) Potworek pierwsza klasa :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2009, 10:28 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
Fryderyk napisał(a):
BoxX napisał(a):
A i ciekawi mnie jeszcze czy zwiekszyles wyprzedzenie zaplonu statycznego??? Jezeli tak o ile stopni???


To nie Polonez, że kąt ten jest stały :)


A jednak trzeba to zrobic manualnie o 5 stopni wg zalecen Światka....

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2009, 14:35 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
nie da sie manualnie,jak kupiłem wałek konsultowałem sie z ich specjalista Danielem Sibilla.no chyba ze bys cos pomodził z wałkiem i kółkiem rozrzadu ale to juz trzeba miec jakies wieksze pojecie.ale za to mozna elektronika przestawic zapłon.ja mam cały program zrobiony juz pod wałek,z odpowiednim kątem i mapami paliwowymi.przy 2mm to musi juz byc silnik przygotowany wyczynowo i na odpowiednim paliwie.im wiekszy stopien sprezania tym wieksza mozliwosc wystapienia spalania stukoweg(detonacyjnego) zwiekszanie oktanowosci pozwala je zniwelowac.dlatego splanowałem o 0.8mm i jezdze na 98,bo moje auto słuzy tez do normalnej jazdy i ma byc bezawaryjne :)

ps.nie jestem specjalistą od wyliczen itd. Fryderyk dobrze sobie z tym radzi :)

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Ostatnio edytowano 26 września 2009, 16:23 przez reza, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2009, 14:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Reza a ja mam pytanie o odchudzanie koła zamachowego bo zastanawiam się nad czymś takim w M20B25 ale nie wiem czy jest sens ? A jeżeli tak to o ile ? Jakie minusy się z tym wiążą ?

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2009, 14:58 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 187
Moje BMW: e30 328i
bardzo ciekawe auto ! :super:
Uwielbiam takie projekty , gdy z małych silników robi się maszyny do killowania i zapitalania ( miałem Hondę ... ;) ) . Szacunek dla Ciebie !

Piszesz ,że nie robisz auta na 1/4 i ogólnie streeta , tylko na tor ? W takim razie widziałbym u Ciebie jakiś kompresor ,żeby auto miało je8nięcie od samego dołu :P

Będę śledzic temat ! Pozdro!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2009, 15:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
w m20b25 był jednomas?napisz do tego goscia na allegro który sie ogłasza,on odchudzał juz setki kół od roznych aut i ma spore pojecie na ten temat.na pewno Ci doradzi

mnie wszyscy straszyli ze pourywa nogi,silnik kaput itd. :rotfl: mam odchudzone o 35-40%, na poczatku wszyscy gadali ze wiecej wad niz zalet,ze trzeba wywarzac dynamicznie itd. ale wszystkie te mity obaliłem:)bo po kiego grzyba wszyscy co sie bawia w motorsporcie pierwsze co odchudzaja zamachy?

czy przy wymianie sprzegła warsztat wywarza cokolwiek,nie wspominajac ze powinno sie niby wywarzyc cały zestaw(docisk,tarcze,koło,wał) :D nidy sie z czyms takim nie spotkałem?wiec wystarczy ze koło jest wyważone.co do mitów o latajacym zamachu,nogi to moze chyba pourywac koło które ktos odchudzał fleksem :P

widac ze moje koło było wywarzone precyzyjnie i fachowo,pełno malutkich nawiercen na całym obwodzie o roznej głebokosci.nie zaobserwowałem zadnych negatywnych aspektów,nie równej pracy,wibracji itd.
na poczatku ciezko było stawierdzic jaka robote robi koło bo było składane razem z cała reszta,ale w momecie kiedy zmieniałem jakis czas temu sprzegło załozyłem z powrotem zwykły zamach zeby zobaczyc jak jest roznica...
na drugi dzien z powrotem był lekki zamach :hyhy: roznice czuc na 2 pierwszych biegach,jak dla mnie jest kolosalna.auto ciagnie od dołu,na obroty wchodzi momentalnie.
porównałby to mniej wiecej tak na moscie 3.45 z lekkim zamachem zbiera sie tak jak na moscie 4.10 ze zwykłym kołem.

nie na tor,bardziej na kjsy,rallysprinty,sosy... ogólnie do amatorskiego rajdowania.a tu liczy sie tez nie zawodnosc,auto czasami jedzie na odcince dobrych kilka sekund,silnik dostaje ciagle po dupie.wiec przy kompresorze lub turbo awaryjnosc zwrasta dwukrotnie.

a tu filmik z e30 325ix(prztygotowane do rajdów,bilstein b6,2 kubły i zero wnetrza)
http://www.youtube.com/watch?v=bnUHvae1 ... rofilepage
dodam ze miałem przełozenie s3.45 wiec nie w najmocniejszej specyfikkacji :rotfl: na 4.45 byłbym jeszcze sporo szybszy :cwaniak:

ps.niebawem update,doszło kilka nowych gadzetów,auto jest odchudzane,beda filmiki z przyspieszen... :hyhy:

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Ostatnio edytowano 26 września 2009, 16:11 przez reza, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2009, 16:09 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
reza napisał(a):
w m20b25 był jednomas?


Właśnie nie wiem :niepewny: ja bym chciał odchudzić o jakieś 25%. Gdzie oddawałeś swoje i ile to mniej więcej kosztuje ?

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2009, 16:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
ja brałem(wysyłałem) u tego goscia:
http://allegro.pl/item751246051_tuning_ ... 4mili.html
przerabia tez dwumasy na jednomas

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2009, 16:17 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
reza napisał(a):
ja brałem(wysyłałem) u tego goscia:
http://allegro.pl/item751246051_tuning_ ... 4mili.html
przerabia tez dwumasy na jednomas


Wielkie dzięki ! :) Masz może jakiś wykres przed i po bo na aukcji są tylko jakieś głupie filmiki które o niczym nie świadczą.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 września 2009, 16:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
moc i moment sie nie zmnieni.chociaz jest teoria ze zabiera troche niutonów :oczami: ale wiekszosc fachowców jednak twierdzi ze parametrów jak moc i moment nie zmienia.poprostu auto lepiej reaguje na gaz i szybciej przenosi reakcje na koła.auto bardziej nerwowo-żwawo reaguje na gaz,szybko sie wkreca.niektórzy twierdza ze minimalnie pogarsza sie v-max ale wiekszosc twierdzi ze mniejsza v-max i problemy z jazda pod górke to mity.a u tego goscia co ja robiłem to wiekszosc ludzi z racingforum rowniez robiło,robi i bedzie robic:)bo gosc robi naprawde profi i kasuje 140zł a np. Radzikowski bierze za to samo 500zł :zdziwko:

a ten kolo jest naprawde kumaty,jak mu powiesz jakie auto,silnik itd. to napewno doradzi o ile mozna odchudzic.pewnie 50% zamachów w polsce jest obecnie odchudzana przez niego :rotfl:

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2009, 11:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e36 350i
Kod silnika: S62B50
i kto by pomyslal ze 1,8 bedzie chodzic jak 325:) gratuluje udanych modyfikacji a kiedy zmierzysz autko na hamowni po wszystkich modach jestem ciekaw jak to wypada nie konie a moement mie ciekawi najbardiej bo to on daje frajde z jazdy mi projekt sie bardzo podoba rozbrajaja mnie opinie co po nie których oceniaja orginalny samochod ktory nie jest w zaden sposob stylistycznie zmieniony wiadomo (jedne lubi czarny inny zolty) uwazam ze ocenia sie to co powinno w twoim przypadku mody i podejscie 17 nie =strata mocy ja np nie potrafi sie powstrzymac i mam 19 w e36 jeszcze raz gratuluje udanych modyfikacji :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 332 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL