BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 13 maja 2024, 11:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 332 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Reza->318i e36 m40 Killer -->328i e36 megachruper->HAMOWNIA
PostNapisane: 19 lipca 2012, 13:46 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Thx reza ;)

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->318i e36 m40 Killer -->328i e36 megachruper->HAMOWNIA
PostNapisane: 10 października 2012, 20:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 358
Lokalizacja: Czaplinek
Moje BMW: E36
Kod silnika: M57n
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=136134
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133072
Były sedan
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123225
Pierwsze 328i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91224
I jak tam auto wystrojone ? Kolego a ten regulator daje jakąś poprawę ? I ciekawi mnie różnica po zamontowaniu baranów TAtechnix bo sam właśnie zamówiłem ;) Ale efekt i tak imponujący, zwykle m52 tracą moc i niut po wywaleniu ori wydechu. Kumpel miał m52b28 w e30 na kolektorze z m50b25 i przelotowym wydechu i zrobiłem go swoim wąsaczem z m50b25nv po zmianie samych map ;) Ale tu wynik z hamowni nie daje żadnych szans takiemu m50 :D Szacun :ok:

_________________
Oceń moje śmigło ;)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133072

Było: e30 320i, e36 325tds, e36 coupe 320i, swap 328i e36, e39 m57d30, e30 m50b25nv, e36 sedan m52b28, e30 s50b30US
Jest: e32 740iL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->318i e36 m40 Killer -->328i e36 megachruper->HAMOWNIA
PostNapisane: 12 października 2012, 10:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
widać regulator miał jakiś wspływ skoro wynik jest całkiem ok.obecnie parę dni temu go zdemontowałem bo szykuje sie do strojenia i regulator nie będzie potrzebny.niektóre osoby piszą ze regulator nic nie daje bo komputer sondami sobie reguluje dawkę paliwa i przy zwiększonym ciśnieniu na listwie zmniejsza sobie ilosc paliwa na wtryskiwaczach.ale ogarnięta osoba w strojeniu bmw uświadomiła mi ze przy całkowicie otwartej przepustnicy nawet na simensie komputer nie korzysta z sond wiec regulator powinien się sprawdzać.potwierdzają to również wykresy z hamowni z regulatorem na 3.5 i 3.8bar do których udało mi się dotrzeć

niebawem będzie strojenie,tylko chce jeszcze zrobić dwie rzeczy: wymienic popychacze-szklanki bo moje juz zaczynają klekotać oraz zregenerować vanosa bo widać na wykresie dołek przy 3000-3500obr którego przy całkowicie sprawnym vanosie nie powinno być,najprawdopodobniej uszczelniacze nie trzymają już ciśnienia

wydech był robiony od podstaw na tłumikach przelotowych rm motors i nie jest zbyt głośny i nie ma żadnego basowego pomruku.tak wygląda obecnie tylko nie ma tego pierwszego tłumika 2-1 tylko z baranów idzie złączka 2-1 do rury:
http://zapodaj.net/e567e38166335.jpg.html

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->318i e36 m40 Killer -->328i e36 megachruper->HAMOWNIA
PostNapisane: 12 października 2012, 15:48 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
reza napisał(a):
potwierdzają to również wykresy z hamowni z regulatorem na 3.5 i 3.8bar do których udało mi się dotrzeć

A coś szerzej? :)

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->318i e36 m40 Killer -->328i e36 megachruper->HAMOWNIA
PostNapisane: 12 października 2012, 18:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
nawet chyba na tym forum jest opisane auto kolegi Just z wykresami z regulatorem 3.5 i 3.8bar z audi.z seryjnym regulatorem z tego co pamiętam miał +17Km i spadek Nm o jakieś 20nm po założeniu regulatora 3.8 moc maksymalna pozostała podobna za to auto nie traciło mocy przy 6000obr co miało miejsce przy seryjnym regulatorze oraz odzyskał 13nm i choć dalej było to minimalnie mniej niż seria to przebieg momentu był lepszy niż przy seryjnym regulatorze

szukałem tez na obcojęzycznych forach i tam tez były przykłady,teraz nie pamiętam dokładnie bo było to ponad rok temu.tylko tak jak pisałem regulator sprawdza się tylko przy maksymalnym wychyleniu przepustnicy-pędzel w podłogę.regulatora 3.8 lub regulowanego nie powinno się montować za seryjnym regulatorem,3.8 montuje się w miejsce seryjnego lub wywala się seryjny,zaślepia się listwę i montuje regulowany.ja na początku miałem szeregowo podłączony regulowany potem wywaliłem seryjny i zastosowałem zaślepkę w listwie

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->318i e36 m40 Killer -->328i e36 megachruper->HAMOWNIA
PostNapisane: 12 października 2012, 18:39 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
O aucie Justa czytałem na racingforum, ale mam wrażenie (być może się mylę), że poprawa w mocy i momencie wzięły się z tego, że poprawił montaż stożka z obudową (w pierwotnej wersji dał za krótki łącznik gumowy, czyli skrócił dolot, a poza tym, miał częściowo ten dolot zaślepiony taśmą, która się zsunęła). Poszukam jeszcze tutaj i popatrzę :)
Też myślę u siebie nad regulatorem na 3,8... Jeśli Cię to zainteresuje - tu jest rysunek, jak przerobić regulator 3,8 bar z, o ile dobrze pamiętam, Porsche:
http://www.manoloxxl.de/treff/druckreglertz.jpg
Wiem, że 3.8 bar był też w Oplu (Omega C i Vectra B, V6, ale tylko w wersji 2,6 litra! 2,5 litra miały 3,5 bar).

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->318i e36 m40 Killer -->328i e36 megachruper->HAMOWNIA
PostNapisane: 12 października 2012, 20:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
najlepiej brać regulator 3.8 z audi jest praktycznie taki sam jak ten bmw tylko ze średnica tego "pierścienia" do osadzania jest trochę szersza i trzeba go lekko stoczyć:
na allegro swego czasu kilka było obecnie większość to 3.0 lub 4.0,trzeba by było popytać sprzedających...
a tak dla ciekawości to powiem ze auto Just'a jest teraz moim autem :D

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->318i e36 m40 Killer -->328i e36 megachruper->HAMOWNIA
PostNapisane: 12 października 2012, 20:34 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
reza napisał(a):
a tak dla ciekawości to powiem ze auto Just'a jest teraz moim autem

Aha :D
reza napisał(a):
najlepiej brać regulator 3.8 z audi jest praktycznie taki sam jak ten bmw tylko ze średnica tego "pierścienia" do osadzania jest trochę szersza i trzeba go lekko stoczyć

To samo z regulatorem z porszawki, one wszystkie są produkcji BOSCHa (miałem gdzieś nawet link do katalogu). Nowy kosztuje chyba 150 zł, o ile dobrze pamiętam :D Aż dziw, że BOSCH nie robił ich na te same wymiary, byłoby plug&play :kwasny:

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->318i e36 m40 Killer -->328i e36 megachruper->HAMOWNIA
PostNapisane: 15 października 2012, 21:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 362
Lokalizacja: Suwałki
Regulator 3,8b nic nie daje ,komp i tak zrobi swoje-sprawdzane kilka razy u siebie, może przy strojeniu coś da ale też wątpię.
Wtryski z b28 są identyczne jak w s52b32 i starczją do 240KM w serii czyli zanim zabraknie paliwa to prędzej zabraknie kasy na mody bo +240KM w wolnossącym 2,8 to już koszty się zaczynają spore.

_________________
viewtopic.php?f=6&t=116523&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->318i e36 m40 Killer -->328i e36 megachruper->HAMOWNIA
PostNapisane: 1 stycznia 2013, 12:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
Za nami rok 2012 wiec w temacie pojawia sie małe podsumowanie... sezon jak najbardziej udany choć zawsze mogło być lepiej,auto jeździło bezawaryjnie :ok: pod koniec roku parę rzeczy w autku się zmieniło,znalazł sie bardzo chętny kupiec na mój wydech wiec sie dogadaliśmy :hyhy: obecnie kolektory i pierwsza cześć wydechu z katalizatorami jest seryjna-w idealnym stanie(pochodzi z cabrio o przebiegu 42000km) natomiast na końcu zagościł dedykowany do e36 328i tłumik z nierdzewki renomowanej firmy bastuck :super: niebawem wykombinuje jakieś barany i coś porzeźbię jeszcze z wydechem ;) na wymianę czekają: 24 popychacze/szklanki ina,zregenerowany profesjonalnie vanos oraz napinacz łańcucha.
na przyszły sezon-2013 wobec auta są następujące plany: klatka bezpieczeństwa,jakieś aftermarketowe wałki i strojenie, oraz poszukiwania sponsorów bo chciałbym postartować gdzieś "dalej" i porywalizować z mocnymi zawodnikami bo nie ma co ukrywać ze jest to kosztowny sport :( a dalsze wyjazdy to już spore koszta(paliwo,wpisowe,transport)... na sezon trzeba też mieć 2-3 komplety opon a komplet to jakieś 1200-1600zł... ale jestem dobrej myśli i w 2013 mam nadzieje wystartować w paru imprezach poza zachodniopomorskim :)

kilka pojedynczych sukcesów z sezonu 2012:
Rallysprint Majówka Kluczewo - 3 miejsce w generalce i 2 miejsce w klasie IV
I Rallysprint Chojna - 1 miejsce w generalce i 1 miejsce w klasie IV
II Mini Oes Stargard Szczeciński - 1 miejsce w generalce i 1 miejsce w klasie IV
Puchar Okręgu Zachodniopomorskiego 4 runda- KJS Dni Stargardu - 1 miejsce w generalce i 1 miejsce w klasie IV
Puchar Okręgu Zachodniopomorskiego 5 runda - KJS Chojna – 1 miejsce w generalce i 1 miejsce w klasie IV
III Mini Oes Stargard Szczeciński – 1 miejsce w generalce i 1 miejsce w klasie IV
IV Mini Oes Stargard Szczeciński – 1 miejsce w generalce i 1 miejsce w klasie IV
Rallysprint Wrzosy Kluczewo - 4 miejsce w generalce i 2 miejsce w klasie IV

a tu osiągnięcia podsumowujące cały sezon 2012:
Samochodowe Mistrzostwa Stargardu naszywki.pl 2012 [4 rundy]:
Vice Mistrz Klasyfikacji Generalnej
Vice Mistrz Klasy IV
Puchar Auto Klubu Szczecin 2012 [8 rund]:
Vice Mistrz Klasyfikacji Generalnej
Mistrz Klasy IV
Mini Oes o Puchar Tesco 2012 [4 rundy]
Vice Mistrz Klasyfikacji Generalnej
Mistrz Klasy IV

Znajomy zmontował dla mnie filmik podsumowujący sezon 2012 :hurra: co prawda część materiałów pochodzi z imprez "rozrywkowych" ale filmik całkiem ok
http://www.youtube.com/watch?v=xSF7LdSa ... mw&index=1

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->podsumowanie sezonu 2012-film
PostNapisane: 1 stycznia 2013, 14:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Hehe, pamiętam jak kiedyś pisaliśmy o modyfikacjach naszych aut. Ty męczyłeś swojego M40 a ja lizałem doładowane M43... A teraz patrz, Ty śmigasz jak wściekły a ze mnie cippa co nie może ogarnąć zagazowanego IS'a ;)


Gratuluje jazdy i wyników! :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->318i e36 m40 Killer -->328i e36 megachruper->HAMOWNIA
PostNapisane: 13 lutego 2013, 20:05 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: #
Kod silnika: ?
reza napisał(a):
Za nami rok 2012 wiec w temacie pojawia sie małe podsumowanie... sezon jak najbardziej udany choć zawsze mogło być lepiej,auto jeździło bezawaryjnie :ok: pod koniec roku parę rzeczy w autku się zmieniło,znalazł sie bardzo chętny kupiec na mój wydech wiec sie dogadaliśmy :hyhy: obecnie kolektory i pierwsza cześć wydechu z katalizatorami jest seryjna-w idealnym stanie(pochodzi z cabrio o przebiegu 42000km) natomiast na końcu zagościł dedykowany do e36 328i tłumik z nierdzewki renomowanej firmy bastuck :super: niebawem wykombinuje jakieś barany i coś porzeźbię jeszcze z wydechem ;) na wymianę czekają: 24 popychacze/szklanki ina,zregenerowany profesjonalnie vanos oraz napinacz łańcucha.
na przyszły sezon-2013 wobec auta są następujące plany: klatka bezpieczeństwa,jakieś aftermarketowe wałki i strojenie, oraz poszukiwania sponsorów bo chciałbym postartować gdzieś "dalej" i porywalizować z mocnymi zawodnikami bo nie ma co ukrywać ze jest to kosztowny sport :( a dalsze wyjazdy to już spore koszta(paliwo,wpisowe,transport)... na sezon trzeba też mieć 2-3 komplety opon a komplet to jakieś 1200-1600zł... ale jestem dobrej myśli i w 2013 mam nadzieje wystartować w paru imprezach poza zachodniopomorskim :)

kilka pojedynczych sukcesów z sezonu 2012:
Rallysprint Majówka Kluczewo - 3 miejsce w generalce i 2 miejsce w klasie IV
I Rallysprint Chojna - 1 miejsce w generalce i 1 miejsce w klasie IV
II Mini Oes Stargard Szczeciński - 1 miejsce w generalce i 1 miejsce w klasie IV
Puchar Okręgu Zachodniopomorskiego 4 runda- KJS Dni Stargardu - 1 miejsce w generalce i 1 miejsce w klasie IV
Puchar Okręgu Zachodniopomorskiego 5 runda - KJS Chojna – 1 miejsce w generalce i 1 miejsce w klasie IV
III Mini Oes Stargard Szczeciński – 1 miejsce w generalce i 1 miejsce w klasie IV
IV Mini Oes Stargard Szczeciński – 1 miejsce w generalce i 1 miejsce w klasie IV
Rallysprint Wrzosy Kluczewo - 4 miejsce w generalce i 2 miejsce w klasie IV

a tu osiągnięcia podsumowujące cały sezon 2012:
Samochodowe Mistrzostwa Stargardu naszywki.pl 2012 [4 rundy]:
Vice Mistrz Klasyfikacji Generalnej
Vice Mistrz Klasy IV
Puchar Auto Klubu Szczecin 2012 [8 rund]:
Vice Mistrz Klasyfikacji Generalnej
Mistrz Klasy IV
Mini Oes o Puchar Tesco 2012 [4 rundy]
Vice Mistrz Klasyfikacji Generalnej
Mistrz Klasy IV

Znajomy zmontował dla mnie filmik podsumowujący sezon 2012 :hurra: co prawda część materiałów pochodzi z imprez "rozrywkowych" ale filmik całkiem ok
http://www.youtube.com/watch?v=xSF7LdSa ... mw&index=1

Kolega Reza nie dodał,że w/w rajdowe wyczyny polegają na przejechaniu kilkusetmetrowej trasy między pachołkami na parkingu supermarketu lub torze kartingowym na pierwszym ew. drugim biegu.
Wagę sukcesu zwiększa też liczebnośc w klasie ;od 2 do 4 zawodników.
Przez wrodzoną skromność kolega nie wspomniał,że generalkę PAKS przegrał tylko z kilkunastoletnią ,gażnikową Hondą z silnikiem o pojemnosci...1.4 :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->318i e36 m40 Killer -->328i e36 megachruper->HAMOWNIA
PostNapisane: 13 lutego 2013, 20:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
ULTRA2 napisał(a):
Kolega Reza nie dodał,że w/w rajdowe wyczyny polegają na przejechaniu kilkusetmetrowej trasy między pachołkami na parkingu supermarketu lub torze kartingowym na pierwszym ew. drugim biegu.
Wagę sukcesu zwiększa też liczebnośc w klasie ;od 2 do 4 zawodników.
Przez wrodzoną skromność kolega nie wspomniał,że generalkę PAKS przegrał tylko z kilkunastoletnią ,gażnikową Hondą z silnikiem o pojemnosci...1.4 :(

A Ty tak "uprzejmie donosisz" bo chcesz zostać PROhejterem czy jeździsz tą hondą?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->podsumowanie sezonu 2012-film
PostNapisane: 14 lutego 2013, 13:13 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 41
Posty: 6400
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E90 2.0d
Kod silnika: M47N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119539 BMW E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164448 AUDI 80
Chycu napisał(a):
A Ty tak "uprzejmie donosisz" bo chcesz zostać PROhejterem czy jeździsz tą hondą?
:rotfl: :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->podsumowanie sezonu 2012-film
PostNapisane: 14 lutego 2013, 14:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
domniemam ze kolega jeździ peugeotem 106 rally :) i nie może przeżyć ze na imprezach gdzie są słupki i slalomy ustawiane co 3 metry(typowe zręcznościówki na małe krótkie auta typu crx,106,saxo,swift itd.) klepie go rodzinny sedan :D

Forumowicze bmw-sport.pl wiedzą jak wyglądają te amatorskie imprezy(paks,minioes) bo wrzucam tutaj linki z przejazdów z tych imprez,wystarczyło prześledzić dokładniej ten temat :)

kolego ULTRA2 dla ciebie pewnie całe życie to paks,minioes i rallyamator stąd taka straszna napinka, jakbyś nie wiedział(a wiesz) to startowałem we wszystkich imprezach w moim regionie(Szczecin) w paksy i mini oes również bo to jest bardzo dobry trening od toru kartingowego mieszkam jakieś 500m... widać zal ci dupę ściska bo każdą eliminacje mini oes w której wystartowałem wygrałem i dostałem 2x większy puchar od ciebie :D acha i jakbyś zauważył(przeglądnij sobie wyniki z całego sezonu) to kilka eliminacji paks kończyłem na ostatnim miejscu w generalce bo jechałem tylko dla rozrywki pod publikę driftując itd. a ze takie z was dupy za przeproszeniem to jeszcze zdobyłem tytuł mistrza w klasie i vice mistrza w generalce :rotfl:

ULTRA2 przypomnę ci tylko jeszcze ze wasza koszalińska gwiazda w 350 konnym sti za kilkadziesiąt tysięcy złotych na dwóch rundach Pucharu Okręgu Zachodniopomorskiego w Chojnie i Stargardzie( które oczywiście wygrałem w klasie i generalce co cie pewnie bardzo boli :D ) musiała uznać wyższość "mitycznego" e36 328i :rotfl:

ps. kolega ULTRA2 pisze na tym forum tylko z tego powodu ze został skrytykowany przez wiele osób(w tym mnie) na innym forum poświęconym rajdom, sytuacja ta zostanie wyjaśniona jak tylko się spotkamy :) ewentualnie ULTRA2 może być inną osobą ale na pewno jest powiązana z osobą którą mam na myśli.świadczy o tym czas założenia konta na forum no i jeden jedyny post tylko w tym temacie...

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->podsumowanie sezonu 2012-film
PostNapisane: 14 lutego 2013, 15:46 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 41
Posty: 6400
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E90 2.0d
Kod silnika: M47N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119539 BMW E39
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164448 AUDI 80
reza, nie przejmuj sie,to taka polaczkowatość,zawiść i zazdrość nie jednego już skończyła ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->podsumowanie sezonu 2012-film
PostNapisane: 14 lutego 2013, 16:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
ja się nie przejmuje, jestem nastawiony bardzo pozytywnie do ludzi.irytuje mnie to ze pod nickiem jest np. cwany,mądry,mocny w gębie itd. ale tylko wtedy kiedy jest incognito. mam nadzieje ze kolega ULTRA2 przedstawi się abym mógł wiedzieć z kim rozmawiam, może się spotkamy i będzie mógł powiedzieć co go boli?może jak wyrzuci to z siebie to mu ulży? :) bo zakładanie konta na forum tylko po to aby dać upust swojej frustracji jest żenujące...

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->podsumowanie sezonu 2012-film
PostNapisane: 7 maja 2013, 21:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
halo co z furka dziala na lato? :hyhy: zmiany? :cwaniak:

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->podsumowanie sezonu 2012-film
PostNapisane: 9 maja 2013, 14:12 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
nie wiem czy pisałem ale zmieniłem dyfer z 3.73 25% na 4.10 40% i teraz to jest dopiero zabawa :super: udało mi się jeszcze kupić dolot bmc cda, auto miałem sprzedawać i przesiadać sie na cos innego ale zostaje u mnie i w przeciągu 2 tygodni auto zostanie trochę dofinansowane dlatego wstrzymałem sie ze strojeniem: niebawem trafią takie kolektorki wydechowe http://www.auto-ksport.cz/foto/max/2011 ... 1-35-1.jpg pasujące pod seryjne katy, zostanie założony wałek ssący z m54b30 no i strojonko :hyhy: zobaczymy co z tego wyjdzie... do tego maska z laminatu oraz jakiś bardziej profi zawias biorę pod uwagę 4 opcje
xyz tarmac rally:
http://www.driftshop.pl/shop/?377,zawie ... -1993-1999
w promocji 3600zł
isc racing drift:
http://www.isc-n1.eu/oferta-zawieszen.h ... gory_id=17
gwint bilstein b14:
http://www.ebay.de/itm/BILSTEIN-B14-PSS ... 43b74e7ec6
lub zestaw b8 ustawione w zerkopolu na dziurawy asfalt plus eibach sportline razem jakieś 3500zł

ostatnio rozerwał mi sie łącznik wału przy przebiciu z 1 na 2 co spowodowało takie rypniecie(siła bezwładności) na krzyżaku skrzyni ze zerwało mi nity trzymające blachę ze spiekami z słoneczkiem ze sprężynkami :D ale jest juz nowy spiek i nowy mega mocny łącznik wału z m3 e46 :ok:

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->przygotowania do sezonu 2013
PostNapisane: 9 maja 2013, 21:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 358
Lokalizacja: Czaplinek
Moje BMW: E36
Kod silnika: M57n
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=136134
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133072
Były sedan
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123225
Pierwsze 328i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91224
Ile kosztuje wysyłka tych kolektorów ?? :P Jakbyś zamówił dwa komplety nie dostałbyś rabatu bo cena jest atrakcyjna i jeśli pasuje P&P to bym się skusił chyba ;) Bo ostatnie TA pasowały mi jak świni siodło , rura prosto w dzwon skrzyni i w dodatku pierdziały na trójnikach :/ Inwestycja spora ale będzie fajnie :) Tak trzymaj :ok:

_________________
Oceń moje śmigło ;)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133072

Było: e30 320i, e36 325tds, e36 coupe 320i, swap 328i e36, e39 m57d30, e30 m50b25nv, e36 sedan m52b28, e30 s50b30US
Jest: e32 740iL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 332 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL