BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 23:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 332 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper-> mały wakacyjny update
PostNapisane: 10 lutego 2015, 14:32 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
To jest 286km? Hamowałeś? Duża różnica? Było warto ? Bo koszta chyba niewspółmierne do przyrostu mocy....

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper-> mały wakacyjny update
PostNapisane: 10 lutego 2015, 17:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2702
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
To czasem nie jest 3.2 ?

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper-> mały wakacyjny update
PostNapisane: 10 lutego 2015, 17:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
Coś się reza obija, ale to oczywiście S50B32.

Co masz na myśli pisząc
grabolek363 napisał(a):
koszta chyba niewspółmierne do przyrostu mocy....

?

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper-> no i stało sie...
PostNapisane: 10 lutego 2015, 18:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
s50b32 kosztowało mnie coś koło 3000zł :D

a stało sie to tak ze najpierw Bartus sprzedał mój silnik w dobrych pieniądzach(jakieś napalone niemiaszki 800km po niego przyjechały :) ) a potem znalazł mi w dobrych pieniądzach jedno z najzdrowszych s50 jakie nasze ulice widziały :super: trzeba było dokupić parę pierdół jak chłodnice oleju ,przewody, obudowe filtra powietrza i końcowy tłumik(kupiłem MG motorsport dedykowany do m3 e36 :hyhy: ) bo dawcą było z3M z 88000km przebiegu

wynik z hamowni 311KM i 350Nm, moc rośnie do samego końca a moment równiutki i płaski w całym zakresie
po testach czuć ze jest grubo, różnica mocniejsza i wyraźniejsza niż przesiadka z 193KM i 280Nm na 250KM i 310Nm, ale pogoda musi się poprawić wtedy będzie można dokładnie potestować :)
poza końcowym MG motorsport wszystko seria

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza --->> 328i e36 megachruper-> no i stało się...
PostNapisane: 11 lutego 2015, 09:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 117
Moje BMW: 325i
Kod silnika: m50b25
S to S jeszcze B32 ;) seria M nigdy nie dorówna serii S , tam gdzie m54/m52/m50 się kończy względem modyfikacji i przyrostu mocy , tam S50 się zaczyna w serii :) gratuluję i zazdroszczę :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper-> no i stało sie...
PostNapisane: 14 lutego 2015, 11:46 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 44
Posty: 22
Moje BMW: 1998 323ti
Kod silnika: M52B25
Szkoda że kolega nie dał info na forum to zamiast niemiaszków ja bym łyknął ten silnik do mojego 323ti :(
Oby nowy silnik przyczyniła się do pierwszych miejsc w generalce... :ok:

reza napisał(a):
s50b32 kosztowało mnie coś koło 3000zł :D

a stało sie to tak ze najpierw Bartus sprzedał mój silnik w dobrych pieniądzach(jakieś napalone niemiaszki 800km po niego przyjechały :) ) a potem znalazł mi w dobrych pieniądzach jedno z najzdrowszych s50 jakie nasze ulice widziały :super: trzeba było dokupić parę pierdół jak chłodnice oleju ,przewody, obudowe filtra powietrza i końcowy tłumik(kupiłem MG motorsport dedykowany do m3 e36 :hyhy: ) bo dawcą było z3M z 88000km przebiegu

wynik z hamowni 311KM i 350Nm, moc rośnie do samego końca a moment równiutki i płaski w całym zakresie
po testach czuć ze jest grubo, różnica mocniejsza i wyraźniejsza niż przesiadka z 193KM i 280Nm na 250KM i 310Nm, ale pogoda musi się poprawić wtedy będzie można dokładnie potestować :)
poza końcowym MG motorsport wszystko seria


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza --->> 328i e36 megachruper-> no i stało się...
PostNapisane: 14 lutego 2015, 18:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
w tych pieniądzach w PL nikt by go nie kupił... a tak przyjechali, nie marudzili, sami zapakowali i zapłacili bez targowania ;)

ps. kup strokera i wałek ssacy z m54b30, dorzuć kolektor z m50b25, jakieś barany i po strojeniu można liczyć na 240-245km i 310-320nm

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza --->> 328i e36 megachruper-> no i stało się...
PostNapisane: 16 lutego 2015, 07:05 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 44
Posty: 22
Moje BMW: 1998 323ti
Kod silnika: M52B25
Właśnie mam już wał korbowy i tłoki z M54B30 a teraz wałek też od M54B30 do mnie przyjdzie. Kolektor mam już od 2 lat i mój M52B25 wypluł mi 188 KM na hamowni więc silnik raczej trzyma formę. Na samym kolektorze dolotowym trochę moment spadł poniżej 4 tyś obrotów w stosunku do serii więc jak wszystko złożę to powinno latać całkiem całkiem.
REZA pisałeś kiedyś że miałeś barany Ta-Technik i także Schiedeman-a. Które barany tych producentów są warte polecenia i co mogę się po nich spodziewać jeżeli chodzi o przyrosty momentu obrotowego i mocy na silniku?
Pozdro

reza napisał(a):
w tych pieniądzach w PL nikt by go nie kupił... a tak przyjechali, nie marudzili, sami zapakowali i zapłacili bez targowania ;)

ps. kup strokera i wałek ssacy z m54b30, dorzuć kolektor z m50b25, jakieś barany i po strojeniu można liczyć na 240-245km i 310-320nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper-> mały wakacyjny update
PostNapisane: 16 lutego 2015, 22:02 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
bartus napisał(a):
Coś się reza obija, ale to oczywiście S50B32.

Co masz na myśli pisząc
grabolek363 napisał(a):
koszta chyba niewspółmierne do przyrostu mocy....

?


Po prostu myślałem, że za swój były piec wziął 3,5k, a za Skę dał z 8-9k, gdzie np B30 nie byłby aż takim szokiem, jeśli miał już dopracowane 245km w starym setupie...

Ale skoro to B32 i to trzymające jeszcze moc, to nic tylko gratulować i czekamy przyrosty, bo jak mniemam apetyt rośnie w miarę jedzenia :hyhy:

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza --->> 328i e36 megachruper-> no i stało się...
PostNapisane: 23 kwietnia 2015, 18:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
małymi krokami cos tam sie dzieje, doszedł customowy stab na tył 24mm, customowe łaczniki z nierdzewki bo seryjne pękały(Bartus fotki w swoim temacie wrzucał). nowy fotel kierowcy sparco pro2000 i pasy z homologacją FIA QMS(równiez fotki Bartus wrzucał). oraz nowy dyfer 3.91 45% na 4 płytkach z małym napieciem wstępnym.

w tym sezonie wystartowałem juz w kilku imprezach, filmiki z autem w akcji:




a tak auto sie obecnie prezentuje:
Obrazek

taka ciekawostka, od wsadzenia s50 juz 3 półośki ukreciłem... czekamy na jakies nowe "wzmacniane", niby mają rok gwarnacji... wiekszych planów na kolejne modyfikacje na razie brak, moze jakies wieksze "odchudzanie", najwazniejsze są teraz starty w imprezach :)

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza --->> 328i e36 megachruper-> no i stało się...
PostNapisane: 23 kwietnia 2015, 18:55 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Pięknie, szkoda tych osiek :rotfl:
Powiedz kto Ci robił dyfer, jak się sprawdza ?;>

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza --->> 328i e36 megachruper-> no i stało się...
PostNapisane: 24 kwietnia 2015, 14:47 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 40
Posty: 5953
....... 3 półośki ukreciłem............ ;) ;) zdaża się najlepszym ;) ;) pucharów życzę

_________________
Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza --->> 328i e36 megachruper-> no i stało się...
PostNapisane: 26 kwietnia 2015, 20:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
no i dziś ukręciłem czwartą... coś jest nie tak bo za każdym razem jest to lew strona, 2 razy rozwalił sie przegub a 2 razy po prostu pękło ramie. chyba coś musi być nie tak z dyfrem/szpera... raczej nie jest to wina mocy/momentu bo mocniejsze auta latają na takich półosiach i nie ma problemów, dyfer był wymieniany na nowy 45% na 4 płytkach z małym napięciem wstępnym jakis czas po swapie i wtedy zaczęły sie problemy z lewa półoską

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza --->> 328i e36 megachruper-> no i stało się...
PostNapisane: 30 kwietnia 2015, 11:23 
Offline
Forumowicz

Wiek: 48
Posty: 141
Lokalizacja: Łowicz
Moje BMW: E46 Coupe Z3 3.0i
Kod silnika: m50b32,M54B30
Może płytki i kosze są źle zdystansowane w dyfrze.Miałem na początku taki problem u siebie jak zrobiłem na 4 płytkach.
Też zrobiłem mniejsze spięcie wstępne około 25Nm bo na początku było ponad 100 i źle się jeździło.

_________________
GG 9597379


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza --->> 328i e36 megachruper-> no i stało się...
PostNapisane: 1 maja 2015, 21:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 358
Lokalizacja: Czaplinek
Moje BMW: E36
Kod silnika: M57n
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=136134
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133072
Były sedan
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123225
Pierwsze 328i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91224
Siema, nie przejmuj się mam 40% w e30 i też już mi poszedł przegub i drugi jest zmęczony. W ciasnych łukach w których zwalnia się do niskich prędkości i skręca 90-180' a koła mają dobrą przyczepność to dziala to praktycznie jak szpera 100%, w e30 samochód normalnie podskakuje a kolo usiłuje zakręcić się do tyłu, zaraz dajesz ognia a jest czym i półośki padają. Mi przegub wysypał sie na 1/4 na drugim biegu prostego odcinka, a ze dużo jeżdżę po mieście to jest wytłumaczenie. Tak mi się wydaje, na 25% nic sie nie dzialo.

_________________
Oceń moje śmigło ;)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133072

Było: e30 320i, e36 325tds, e36 coupe 320i, swap 328i e36, e39 m57d30, e30 m50b25nv, e36 sedan m52b28, e30 s50b30US
Jest: e32 740iL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza --->> 328i e36 megachruper-> no i stało się...
PostNapisane: 1 maja 2015, 21:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7078
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
311 koni w lekkim aucie musi niezle wciskac w fotel :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza --->> 328i e36 megachruper-> no i stało się...
PostNapisane: 2 maja 2015, 07:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
wcześniej miałem 4.10 40% na 2 płytkach z normalnym napięciem wstępnym, był ogień i półośki nie padały... jak wsadziłem 3.91 45% na 4 płytkach z małym napięciem wstępnym to zaczęły się problemy, dwa razy mi sie ukręciły na prostej po przebiciu z 1 na 2 i dwa razy na wyjeździe z szykany na 2 biegu. w dwóch przypadkach ukręcił sie przegub i w dwóch laga się złamała. będzie wymieniany wózek bo ten już jest pospawany z każdej strony, oraz nowe poli w wózek, do tego dyfer zostanie wysłany do rewizji aby sprawdzić czy nic się z nim nie dzieje.

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza --->> 328i e36 megachruper-> no i stało się...
PostNapisane: 4 maja 2015, 17:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 358
Lokalizacja: Czaplinek
Moje BMW: E36
Kod silnika: M57n
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=136134
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133072
Były sedan
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123225
Pierwsze 328i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91224
Obrazek

I w niedzielę poszedł drugi ;P Ale u mnie na przemian najpierw prawa teraz lewa strona :)

_________________
Oceń moje śmigło ;)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133072

Było: e30 320i, e36 325tds, e36 coupe 320i, swap 328i e36, e39 m57d30, e30 m50b25nv, e36 sedan m52b28, e30 s50b30US
Jest: e32 740iL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza --->> 328i e36 megachruper-> no i stało się...
PostNapisane: 7 maja 2015, 14:23 
reza napisał(a):
w tym sezonie wystartowałem juz w kilku imprezach, filmiki z autem w akcji:


obledny dzwiek :padam: :padam:

na poczatku wydawalo mi sie, ze masz troche za duza sile tlumienia jak na ten 1. tor, ale jak obejrzalem do konca, to stwierdzam, ze chyba jednak niekoniecznie :P


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Reza --->> 328i e36 megachruper-> no i stało się...
PostNapisane: 10 maja 2015, 21:40 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
reza napisał(a):
dwa razy mi sie ukręciły na prostej po przebiciu z 1 na 2 i dwa razy na wyjeździe z szykany na 2 biegu. w dwóch przypadkach ukręcił sie przegub i w dwóch laga się złamała


Na takiego rzeźnika jak Ty nie ma wystarczająco mocnych półosi.

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 332 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL