BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 17:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 332 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->mocny początek listopada...
PostNapisane: 11 listopada 2013, 00:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 358
Lokalizacja: Czaplinek
Moje BMW: E36
Kod silnika: M57n
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=136134
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133072
Były sedan
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123225
Pierwsze 328i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91224
Korby dawałeś z m54 czy m50nv ? Powiedz jest bez strojenia taka mega różnica po strokerze ? Mam okazyjnie do wzięcia bebechy m54 do swojego m50 ale nie wiem czy warto :P Co do itb to jedynie chyba góra wzrośnie i nie wiem czy koszt nie przerośnie przyrostu ;) (piszę ponieważ sam się nad tym zastanawiałem i przeglądałem różne wątki na ten temat :ok: ) Pozdr

_________________
Oceń moje śmigło ;)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133072

Było: e30 320i, e36 325tds, e36 coupe 320i, swap 328i e36, e39 m57d30, e30 m50b25nv, e36 sedan m52b28, e30 s50b30US
Jest: e32 740iL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->mocny początek listopada...
PostNapisane: 11 listopada 2013, 10:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
No fajnie :super: ja finalnie obstawiam około 270KM, do ścigania na prostej to e36 chyba Ci nie służy ale e46 m3 w razie jakby to będzie wąchało spaliny :ok:
karole36qp napisał(a):
Mam okazyjnie do wzięcia bebechy m54 do swojego m50 ale nie wiem czy warto :P

Nie warto, a skoro nie warto to w sumie możesz mi je odstąpić :rotfl:
Po strokerze na 3.0, baranach, dolocie i strojeniu 250KM zrobisz więc chyba warto. Jednak koszty wyjdą niewiele mniejsze od jakiegoś doładowania, więc może to drugie :hyhy:

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->mocny początek listopada...
PostNapisane: 11 listopada 2013, 10:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
korby dałem z m54b30(całe tłoki z korbami wsadziłem tak jak były), no różnica jest kolosalna ale to tez zasługa wałków bo wszystko robiłem za jednym razem. auto ma dużo momentu w zakresie 2000-5000obr(max osiąga 4700) i dużo mocy w zakresie 5000-7200obr(max osiąga 6900) co powoduje ze cały czas ciągnie masakrycznie. trzeba tez wziąć pod uwagę ze dopiero strojenie pokaże jaki jest potencjał, wystarczy zobaczyć jakie są przyrosty po strojeniu strokerów z wałkiem ssącym m54b30 tu jest wykres kolegi z racingforum.pl przed i po strojeniu:
http://imageshack.us/a/img600/294/ffig.jpg
co do itb to znajomy rzeźbi do siebie i jeśli wszystko będzie ok to przełożymy na próbę do mnie i zobaczymy co wyjdzie, jeśli będzie zadowalający rezultat to szlak będzie już przetarty

po przejażdżkach to seryjne e46 m3 może już teraz czuć się zagrożone, wiem co mówię bo znajomy ma m3 e46 ;) moje auto jest mocno wylajtowane i przy dyfrze 4.10 osiągi są naprawdę więcej niż dobre

niektórzy pewnie kojarzą Marcina Piątka startuje w bmw-challenge e36 328i 203KM i 280nm mega wylajtowanym, na prostych jego 328i jest tak szybkie lub nawet szybsze niz m3 3.2, wystarczy zobaczyć na filmiku sam start:
http://www.youtube.com/watch?v=6AbPrxcL0mg

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->mocny początek listopada...
PostNapisane: 11 listopada 2013, 12:31 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
reza, widziałem ten wykres, ale myślałem, że on ma obydwa wałki zmienione...

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->mocny początek listopada...
PostNapisane: 12 listopada 2013, 21:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 362
Lokalizacja: Suwałki
Kurcze, nawet szybko ogarnąłeś wszystko,gratuluje ale myślę że dopiero po strojeniu będziesz naprawdę zadowolony.I jak , zmieniałes w końcu pierścienie na nowe?Jak wyglądały panewki po tylu latach w dość często pałowanym m52?
Tych wałków to ci najbardziej zazdroszczę :zawstydzony: Skąd ty je wytrzasnąłeś? . Obecnie obstawiam 245KM i 310NM -zgadłem? :P
Dlaczego tak mało odprężyłeś,przecież 0,15 to tylko liznięcie.
ps:Dalej czekam na info co do adaptera :cool:

_________________
viewtopic.php?f=6&t=116523&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->mocny początek listopada...
PostNapisane: 12 listopada 2013, 22:36 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1646
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: M5
Pochwal się ile hamownia wypluła ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->mocny początek listopada...
PostNapisane: 12 listopada 2013, 23:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 584
Lokalizacja: SBI
Moje BMW: e36 318tds e46 330Ci
Kod silnika: M41 M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=135207
Jestem pod wrażeniem modyfikacji :zdziwko: Podpinam sie pod poprzednie pytania i napisz jak w twoim silniku jest rozwiązane odpowietrzenie skrzyni korbowej ? :)

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->mocny początek listopada...
PostNapisane: 13 listopada 2013, 10:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
odpowietrzenie wygląda tak ze dziurę w kolektorze dolotowym po odmie zaślepiłem/zakleiłem, z górnego króćca przy pokrywie poszedł przewód do oil catch tanka a drugi z oil catch tanka z filterkiem pod auto :D spływ przy bagnecie tez zaślepiłem

wałki udało się trafić na niemieckim ebayu, poprosiłem znajomego aby je licytował wtedy okazało sie ze koleś który je wystawił brał od znajomego klamoty do z3m, tylny zawias,silnik... no i dogadaliśmy się :D co do itb czekamy ciągle bo firma która ma zrobić adapter się przenosiła, podobno robią już program. wałki mają dość duży wznios,uszczelka seryjna, do tego chce zakręcić do 7500obr bo moc ładnie rośnie a to już może być ryzyko

Panewki bardzo ładne,wał również,cylindry tez idealne żadnych progów,widać nawet było fabryczne honowania.pierścienie dałem dolny i środkowy z mojego 2.8 a górny z tłoków z m54b30(bo z mojego 2.8 był za gruby i nie wchodził na tłok), auto nie kopci kompresja na 5 garach 13.5 na jednym 14 :) wydaje mi sie ze tak dobry stan silnika jest zasługą oleju,poprzedni właściciel jak i ja jeździliśmy tylko na castrolu 10w60, do tego zawsze auto było odpowiednio rozgrzewane. aż sam byłem zdziwiony wnętrznościami bo w końcu ponad 2 lata auto było mocno katowane...

co do wyniku to szału nie ma ale na pewno auto jest dobrze zhamowane, jeden pomiar pokazał 235KM i 295Nm ale nie zwróciłem uwagi ze koleś ustawił nawiew na zderzak i wlot przy halogenie(tam kiedyś był wlot bo bmc) do tego auto nie był odpowiednio rozgrzane, przy drugim pomiarze z nadmuchem na lampę i nerki było już lepiej 241KM i 306Nm, tyle samo pokazał tez 3 pomiar. wartości szału nie robią ale ich przebieg jest bardzo fajny, najpierw auto ciągnie momentem a potem do akcji wchodzi moc która ciągnie do odcinki(7200obr) :D
ale jak każdy wie taki mix trzeba dobrze wystroić,patrząc na przyrosty w wystrojonych strokerach z wałkiem m54b30 można się spodziewać dobrego rezultatu.do tego najprawdopodobniej zamierzam stroić na ecumasterze bez sond i przepływki co pewnie pozwoli uzyskać jeszcze lepsze rezultaty niż na seryjnym sterowniku

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->mocny początek listopada...
PostNapisane: 13 listopada 2013, 17:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
no ladny wynik juz drugie 240KM w mistyku na forum graty :ok:

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->mocny początek listopada...
PostNapisane: 13 listopada 2013, 20:27 
Offline
Forumowicz

Posty: 362
Lokalizacja: Suwałki
Co do 328 vs m3 to zdrowe e36 czy też e46 m3 robi 200 w ok. 18s. Zmierz swój czas do 200 a zobaczysz że nie jest tak kolorowo jak się wydaje :cool: Oczywiście nie mówię że twoje e36 nie idzie,wiem że napewno zdrowo sie odpycha ale po prostu nie ma możliwości aby w takim setupie robiło j 18s do dwóch pak.
A jeśli 328 (Piątka)objeżdża m3 3,2 to albo auto albo kierownik albo opony nie domagają.Kiedyś też objechałem e46 m3 ,ale niestety są m3 i M3 :cool:


Znalazłes gdzieś może w sieci takiego strokera jak masz teraz z dołożonym ITB?Ciekawi mnie czy 260PS jest do urwania :oczami:

_________________
viewtopic.php?f=6&t=116523&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->mocny początek listopada...
PostNapisane: 14 listopada 2013, 08:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
moje auto(które z 328i nie ma już wiele wspólnego) i zdrowe e46 m3 maja taki sam stosunek masy do mocy, teraz istotny jest przebieg momentu i mocy oraz odpowiednie dobranie przełożenia. do 200 to może nie iść tak samo ale do 160 kto wie... do tego mój v-max to 190km/h :D znam 4 osoby u mnie które maja e46 m3 z tego 2 sa z pewnością zdrowe,wiec będzie można sprawdzić :)

328i Piątka jest MEGA lekkie i zapewne stąd ma tak dobre osiągi. bo na wprost jest szybkie nie tylko jak m3 Grabowskiego(tez bdb driver wygrywał generalki bmw-challenge) ale jak większość m3 startujących w bmw-challenge.

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->mocny początek listopada...
PostNapisane: 25 listopada 2013, 17:04 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
ITB ITB ITB to będzie coś!
Czekamy na manual! :padam:

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->mocny początek listopada...
PostNapisane: 23 grudnia 2013, 23:19 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 29
Posty: 1200
Lokalizacja: WZ
Moje BMW: Najlepsze :)
Kod silnika: m54b30
ITB juz siedzi? ITB, strojenie i to chyba będzie już wszystko co można zrobić z m52. ciekawe czy 270km pęknie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->mocny początek listopada...
PostNapisane: 4 marca 2014, 01:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 117
Moje BMW: 325i
Kod silnika: m50b25
i jak tam projekcik ? jakieś newsy ? , kibicuje bo zmiany zacne :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->mocny początek listopada...
PostNapisane: 4 marca 2014, 14:00 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
właśnie! :zdegustowany:

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->mocny początek listopada...
PostNapisane: 13 marca 2014, 20:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
coś tam pomału się dzieje... temat itb na chwile obecną został wstrzymany i może na lato będzie finisz, prototypowa flansza/adapter została trochę źle zrobiona i trzeba będzie zrobić prototyp nr.2 który powinien być już ok...

z innych ciekawostek zostało zważone auto, bez kierowcy z niedużą ilością paliwa , na felgach 18" - 1195kg, czyli na na felgach 17" wyjdzie jakieś 1175kg czyli praktycznie tyle ile się spodziewałem(dwie strony wcześniej obstawiałem jakieś 1180kg) , felga azev A 17" z oponą xr01 215/45r17 waży około 19kg a felga rondell 63 18" z xr01 225/40r18 waży 24kg, nie wiem czy waga na której ważyłem koła jest dokładna ale liczy się różnica która na każdej wadze będzie taka sama, 5kg na jednej feldze to sporo... podobno każdy 1kg masy nieresorowanej to jak około 6-8kg na budzie/nadwoziu w zależności od źródeł. wiec szukam lekkich felg , na razie faworytem są bbs rk.

zauważyłem tez pewną zależność rozgrzane spokojną jazdą auto(wskazówka na środku) jest jakby słabsze niż takie które zostało ostro przegonione ale wskazówka nie wychyla się poza środek. reasumując ostro potraktowane auto które aż trzeszczy i bije gorącem jest jakby szybsze-mocniejsze niż rozgrzane spokojnie do temp. roboczej(wskazówka pion), szczególnie czuć tą różnice na górze obrotów(5500-7000obr). a ze zamierzam się niebawem wybrać na strojenie(nie będę czekał aż zawita itb. najwyżej będzie strojone jeszcze raz) postanowiłem jeszcze raz zhamowac auto, pierwszy pomiar na spokojnie rozgrzanym motorze coś koło 242km i 306nm czyli praktycznie tak jak poprzednio, potem auto zostało parę razy przegonione i zhamowane ponownie, wynik:

Obrazek

chyba termostat wróci na swoje miejsce... będzie trzeba jeszcze podłączyć kompa i zobaczyć jakie temperatury są w obu przypadkach
auto otrzymało też spojler na klapę a'la gt class :D oraz nową przednią szybę(stara miała powiększające się pękniecie)

jest jeszcze jakiś filmik z którejś rundy paks:
http://www.youtube.com/watch?v=sig14NaW ... xpMPwczqmw

w Sobotę wybieram się na superoes do Poznania, mam nadzieje ze pogoda jednak dopisze(prognozy-śnieg z deszczem)
plany na tą chwile: starty, strojenie, drugi dłuższy dyfer-3.73 i ta nieszczęsna klatka musi w końcu zawitać

a i zapomniałem dodać ze siedzi już nowe sprzęgło, roztoczony i odchudzony jednomas z m50, tarcza sztywna z m3 e36 oraz docisk m57. teraz to dopiero jest jazda :super: od razu chciałem podziękować ANDREW E36 za pierścień pod łożysko oporowe :padam:

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper-> aktualny setup
PostNapisane: 13 marca 2014, 21:56 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Świetny wynik :ok:
reza napisał(a):
odchudzony jednomas z m50, tarcza sztywna z m3 e36 oraz docisk m57. teraz to dopiero jest jazda

Zerojedynkowa czy da się takim zestawem normalnie poruszać?

Ciekawostka - jak to auto należało jeszcze do Justa, to też pisał, że gdy auto przegoni porządnie na autostradzie, to fura odżywa :D (jest wątek o tym na racingforum).

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper-> aktualny setup
PostNapisane: 13 marca 2014, 22:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
Wynik :ok: naprawde pogratulowac takiego wyniku :ok:

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper-> aktualny setup
PostNapisane: 14 marca 2014, 10:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
wydaje mi się ze może tez być coś z osprzętem typu: czujnik temperatury,przepływka lub któraś sonda i kiedy auto się mocno nagrzeje to coś zaczyna prawidłowo działać, na kompie wychodzi ze wszystko jest ok ale jak wiadomo nie zawsze jest tak ze coś działa lub nie działa czasami po prostu działa ale nie do końca prawidłowo

co do sprzęgła, jeździ się bardzo dobrze, nie ma szarpań, jest nawet pół sprzęgło, pedał chodzi lekko. jest dużo lepiej i wygodniej niż na spieku a spina naprawdę ładnie, nie spodziewałem sie ze to bedzie tak ładnie działać

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper-> aktualny setup
PostNapisane: 14 marca 2014, 10:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 605
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: 316i
reza napisał(a):
wiec szukam lekkich felg , na razie faworytem są bbs rk.

Nie dziękuj, najlepsza opcja. Nowa, b.tania, wytrzymała, ładna i super lekka felga:
Apex ARC-8
Wstrzymaj się z zakupem to zamówimy 2-a komplety. Felga wyprodukowana stricte pod e36.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 332 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL