BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2024, 10:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 332 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->przygotowania do sezonu 2013
PostNapisane: 10 maja 2013, 08:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
dlatego sie na nie skusiłem bo wyszły naprawdę tanio jakoś 1000zł z wysyłką czyli jakieś 250zł drożej niż ta technix a pasują pod seryjne kryzy od katów i nie trzeba nic przerabiać,ciąć, spawać itd.. mi też ta technixy pierdziały na łączeniu... kosztują normalnie 244e i wysyłka jakies 20e czyli razem 264e ale znajomy do nich zagadał i poza ebayem sprzedali taniej i z wysyłką wyszło 244e, jak jestes chetny to daj szybko znac to jeszcze domówimy jedne :)
http://www.ebay.de/itm/BMW-3er-E36-Fach ... 3f24847b52
te kolektory wyglądają prawie identycznie jak kolektory racing dynamics

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->przygotowania do sezonu 2013
PostNapisane: 10 maja 2013, 16:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 358
Lokalizacja: Czaplinek
Moje BMW: E36
Kod silnika: M57n
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=136134
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133072
Były sedan
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123225
Pierwsze 328i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91224
Ehh niestety dziś zainwestowałem w osprzęt boscha z ecu 413 parę stówek i niestety na ten miesiąc już nic nie wymyślę :/ Tak jest że okazje zbiegają się parami :) A gdybym chciał zamówić np w przyszłym miesiącu to mógłbym liczyć na pomoc ?

_________________
Oceń moje śmigło ;)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133072

Było: e30 320i, e36 325tds, e36 coupe 320i, swap 328i e36, e39 m57d30, e30 m50b25nv, e36 sedan m52b28, e30 s50b30US
Jest: e32 740iL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->przygotowania do sezonu 2013
PostNapisane: 10 maja 2013, 19:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
oczywiście,damy rade ;)

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->przygotowania do sezonu 2013
PostNapisane: 7 sierpnia 2013, 09:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 180
Moje BMW: e46 coupe
Kod silnika: M52B28TU
tłuste 1.8/2.8 :hyhy:

_________________
Wiele Serc Jedno Bicie, BMW Na Całe Życie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->przygotowania do sezonu 2013
PostNapisane: 9 października 2013, 19:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
czas na aktualizacje bo dawno w temacie nie było nic nowego a w miedzy czasie działo się dość sporo :D

a wiec tak, zmieniłem hamulce... średnica pozostała ta sama(przód 325mm, tył 276mm) ale obecnie są tarcze przód tył black diamond grooved 12, klocki bez homologacji ferodo ds2500 oraz przewody w stalowym oplocie, płyn oczywiście rbf660. hamulce jest naprawdę rewelacyjny :ok: przypomnę tylko ze mam serwo i pompe z m3 3.2

zmieniłem zawieszenie na cos bardziej "sportowego" a mianowicie na zawieszenie ISC Race z 32 stopniową regulacją twardości, camberami itd. zawieszenie jest naprawdę fajne ale strasznie twarde nawet na najbardziej lajtowych ustawieniach

Obrazek

zamontowałem kolektory wydechowe schmiedmann dedykowane,pasujące pod seryjne katalizatory, do tego mam seryjne katalizatory oraz końcowy dedykowany bastuck(wersja race-przelotowy)

Obrazek

oraz wziąłem sie znowu za poszukiwanie najtańszych koni, czyli za zmniejszanie wagi... w aucie zamontowałem maskę i klapę z laminatu, wywaliłem poduszkę pasażera(nie wiem co ona jeszcze tam robiła :mur: ), zbiłem resztę mat wygłuszających, wymieniłem akumulator seryjny(22kg) na taki z mniejszą pojemnością ale z mocnym prądem rozruchowym(11kg), powycinałem niepotrzebne elementy metalowe, oraz odchudziłem tylne drzwi-wywaliłem podnośniki,wyciąłem wzmocnienia i blachy oraz wstawiłem szybki z poliwęglanu :D z tego co sie orientuje to schudła kolejne 60kg :super:

Obrazek

autko zmieniło się tez trochę wizualnie, doszedł zderzak mpak, lampy tylne mpak, progi w kolor itd.

Obrazek

Obrazek

jak widać na fotkach przerzuciłem się również na koła 18" :)

plan na jesień/zime - MOC! :D większość gadżetów już kupiona ale trzeba aktualizować projekt stopniowo i budować napięcie :rotfl:

ps. sorki za jakość zdjęć ale były robione telefonem...

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Ostatnio edytowano 10 października 2013, 09:32 przez reza, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->nowe mody->aktualizacja
PostNapisane: 9 października 2013, 20:30 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
No niezle modzisz :ok: kolektory takie jak u mnie tylko u mnie jeszcze ze sportowymi katami. Jak osiagi polepszyly sie ?

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->nowe mody->aktualizacja
PostNapisane: 9 października 2013, 20:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
dobrze idziesz, projekt ewoluuje - tak trzymaj :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->nowe mody->aktualizacja
PostNapisane: 9 października 2013, 20:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
co do kolektora to ciężko powiedzieć trzeba będzie na hamowni sprawdzić ale mam wrażenie ze lepiej się dokręca do odcinki. ogólnie auto jest szybkie mody plus waga robią robotę :)

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->nowe mody->aktualizacja
PostNapisane: 9 października 2013, 21:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
jaka waga bo mody zacne no i stadninę sprawdz :zabawa:

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->nowe mody->aktualizacja
PostNapisane: 9 października 2013, 22:14 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 29
Posty: 1200
Lokalizacja: WZ
Moje BMW: Najlepsze :)
Kod silnika: m54b30
jeszcze wałki i strojenie zapewne ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->nowe mody->aktualizacja
PostNapisane: 9 października 2013, 22:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
na ta chwile pewnie podobnie jak ostatni pomiar - 217KM i 283Nm(to skrajne maksymalne wartości bo przebieg do 4500obr był sporo gorszy niż seryjnego m52b28) teraz z pewnością jest lepszy dół(zamiana przelotu 2.5" z baranami ta technix na barny schmiedmanna,seryjne katy i końcowy bastuck), czuć ze auto u góry jedzie podobnie ale dół się sporo poprawił-pewnie powrócił do prawidłowych wartości,czasami mam wrażenie ze góra się pogorszyła ale to chyba takie złudzenie spowodowane przez polepszenie się dołu bo nie czuć teraz tego przejścia. co do wagi przed ostatnim odchudzaniem było chyba 1230-1240kg wiec teraz jest pewnie coś koło 1180kg

przed "najgrubszymi" modami na pewno będę hamował auto i przy okazji je zważę

wałki i strojenie zapewne ale to nie wszystko ;)

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->nowe mody->aktualizacja
PostNapisane: 9 października 2013, 22:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
śledzę tę galerię od początku jej istnienia i w międzyczasie e36 przeszło spore zmiany :super:

Gratki za wkład pracy, na prawdę szybkie musi byc teraz to 318i ;)

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->nowe mody->aktualizacja
PostNapisane: 9 października 2013, 23:34 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 770
Moje BMW: 740i, M3
Ładnie się to prezentuje :)

Sugestie do przemyślenia:
- Sprawdź czy podczas mocnych dohamowań hamowanie silnikiem/ręcznym nie pomaga wytracić prędkości. Wydaje mi się że te tarcze tylne mogą być trochę za małe w stosunku do przednich.
- Zamontowanie stabilizatorów do macpersonów bardzo poprawi sztywność. Różnica jest większa niż gdybyś zmienił na grubasy HR albo Eibach'a. Pytanie czy jest sens usztywniać :)
- Pomyśl czy nie lepiej jeździć na 17", jednak auto lepiej się napędza szczególnie jak się założy lekkie koło. Być może 17" z oponą 610 i 4.45 to średnie rozwiązanie ale z tego co pamiętam to latasz na semi slickach więc nie powinieneś mieć problemu z dobraniem opony 635-640mm. A może masz w planach starty na slickach? Jeśli tak to w 18" jest największy wybór.

Co do twardości zawieszenia to wydaje mi się że będzie ok. Zobaczysz na filmach jak pracuje, nawet na nierówne próby musi być twarde inaczej cały czas byś dobijał. Też miałem takie odczucia w odniesieniu do D2 a potem AST a okazało się że pracuje rewelacyjnie.

Swoją drogą jak Ci się jeździ z 4.45? Przy ilu masz odcinkę i jakie vmax? Pewnie w okolicach 180-190?
I jak tam plany na przyszły sezon jeśli chodzi o starty? Spotkamy się na jakieś imprezie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->nowe mody->aktualizacja
PostNapisane: 10 października 2013, 09:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
co do hamowania auto jest lekkie a hamulec jest naprawdę dobry można powiedzieć ze za dobry i jest spory zapas, posiadam regulator siły hamowania przód-tył z pokrętłem i ustawiam go sobie odpowiednio do nawierzchni i tylne hamulce spokojnie dają rade nawet gdy są mocno obciążone

co do zawiasu to wiem ze tak musi być ale na razie trudno się przyzwyczaić, jazda po zwykłych ulicach to mordęga ale jak sie jedzie juz szybko i agresywnie to nie czuć tej "twardości" , przechyły mam znikome, nie wiem czego to zasługa,może tego ze mam niebieskie(najtwardsze) poli z olkusza w zawiasie. znajomy ma to samo zawieszenie isc w swoim 328i ale żółte poli i auto jest jakieś miększe i bardziej się pochyla niż moje... stabilizatory mam najgrubsze z dostępnych seryjnych, przód-25.5mm, tył-20mm

co do kół to po prostu zauważyłem ze proste i fajne 18" można znaleźć taniej niż 17", a i opony nie są drogie. z 17" nie będę rezygnował, wszystko zależy od tego jakie opony uda się tanio kupić, ewentualnie 18" będą na slicki w przyszłości.

co do dyfra to jeżdżę na 4.10 a wcześniej miałem 3.73, obecnie v-max w granicach 190km/h, odcinke mam na 7000(taki "program" ale tylko z przesuniętą odcinką z 6500). po kuracji wzmacniającej wrócę chyba na 3.73 bo jakoś ciągnie mnie do dłuższych przełożeń. Piątek jeździ chyba na 3.64 i daje rade wiec może nie będzie źle :)

trochę spraw mi się poukładało i powinienem mieć więcej czasu i funduszy na starty.planuje stary w superoesie poznańskim, ab cup/bmw-challenge i w rallylandzie, nie bedą to pewnie całe cykle ale po parę rund chciałbym zaliczyć.rozważam jeszcze start w całym sezonie w bmw-challenge w klasie sprint ale to zależy od regulaminu technicznego który będzie obowiązywał w 2014

może spotkamy się 19tego w poznaniu, ale to jeszcze nic pewnego...

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->nowe mody->aktualizacja
PostNapisane: 10 października 2013, 09:58 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 770
Moje BMW: 740i, M3
Jak masz korektor to sprawa jasna :) A powiedz mi jeździsz z ABSem?

Faktem jest że 18" można bardzo tanio kupić, dużo więcej jest okazji niż 17. Ciągle się upieram przy 17" a w tym roku kupiłem już 4 komplety 18stek z tego właśnie powodu :/

Jeśli zastanawiasz się nad SuperOESem 19go to weź pod uwagę że może być bardzo dużo kierowców z racji łączenia zawodów z AB Cup. Dużo kierowców = mało jazdy szczególnie jak ktoś znowu spier**** listę startową. Lista już działa:
http://formularz.chronotec.pl/

Limit to chyba 180 załóg więc jak będziesz zdecydowany to nie czekaj do ostatniej chwili ze zgłoszeniem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->nowe mody->aktualizacja
PostNapisane: 10 października 2013, 10:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
abs mam wywalony, za ciężki był :D czasem zdarza się jeszcze przyhamować oponę np. na ostatnim rallysprincie nie wygrałem generalki właśnie przez zhamowaną oponę, jechałem na rsr595 i na przodzie miałem już takie słabiutkie, przy odhamowaniu ze 170km/h do szykany na piasku zblokowało mi sie jedno przednie koło i przytarło oponę do zwykłej gumy/podkładu, każde kolejne hamowanie powodowało ze to koło w pewnej chwili mi się blokowało(kiedy ta przyhamowana cześć trafiała na nawierzchnie), człowiek jadąc o tym nie myśli wiec przejazd był fatalny bo każde hamowanie było tragiczne,nawet w szykanę się wbiłem tracą zderzak stąd teraz mpakietowy :D a z opony w tym jednym miejscu aż druty powychodziły... ale już coraz lepiej idzie hamowanie bez abs'u

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->przygotowania do sezonu 2013
PostNapisane: 10 października 2013, 17:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1199
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
reza napisał(a):
czas na aktualizacje bo dawno w temacie nie było nic nowego a w miedzy czasie działo się dość sporo :D

a wiec tak, zmieniłem hamulce... średnica pozostała ta sama(przód 325mm, tył 276mm) ale obecnie są tarcze przód tył black diamond grooved 12, klocki bez homologacji ferodo ds2500 oraz przewody w stalowym oplocie, płyn oczywiście rbf660. hamulce jest naprawdę rewelacyjny :ok: przypomnę tylko ze mam serwo i pompe z m3 3.2

zmieniłem zawieszenie na cos bardziej "sportowego" a mianowicie na zawieszenie ISC Race z 32 stopniową regulacją twardości, camberami itd. zawieszenie jest naprawdę fajne ale strasznie twarde nawet na najbardziej lajtowych ustawieniach

Obrazek

zamontowałem kolektory wydechowe schmiedmann dedykowane,pasujące pod seryjne katalizatory, do tego mam seryjne katalizatory oraz końcowy dedykowany bastuck(wersja race-przelotowy)

Obrazek

oraz wziąłem sie znowu za poszukiwanie najtańszych koni, czyli za zmniejszanie wagi... w aucie zamontowałem maskę i klapę z laminatu, wywaliłem poduszkę pasażera(nie wiem co ona jeszcze tam robiła :mur: ), zbiłem resztę mat wygłuszających, wymieniłem akumulator seryjny(22kg) na taki z mniejszą pojemnością ale z mocnym prądem rozruchowym(11kg), powycinałem niepotrzebne elementy metalowe, oraz odchudziłem tylne drzwi-wywaliłem podnośniki,wyciąłem wzmocnienia i blachy oraz wstawiłem szybki z poliwęglanu :D z tego co sie orientuje to schudła kolejne 60kg :super:

Obrazek

autko zmieniło się tez trochę wizualnie, doszedł zderzak mpak, lampy tylne mpak, progi w kolor itd.

Obrazek

Obrazek

jak widać na fotkach przerzuciłem się również na koła 18" :)

plan na jesień/zime - MOC! :D większość gadżetów już kupiona ale trzeba aktualizować projekt stopniowo i budować napięcie :rotfl:

ps. sorki za jakość zdjęć ale były robione telefonem...



Osobiście nie jestem za odchudzaniem auta, co z tego że zyskasz kilkadziesiąt kg, jak pogorszy sie wygląd i komfort jazdy. No chyba że autem zamierzasz jeżdzić tylko po torze. Bo jazda taczką po mieście, a nie mówiąc w trasie to nic przyjemnego.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->nowe mody->aktualizacja
PostNapisane: 10 października 2013, 17:24 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
kedzior001, ale auto Rezy sluzy do sportu wiec odchudzanie jest jak najbardziej wskazane.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->nowe mody->aktualizacja
PostNapisane: 10 października 2013, 17:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1199
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54b30+
Garaż: 330 ci http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 5#p1226185
A to wtakiej sytuacji jak najbardziej, przepraszam ale całej galerii nie przejżałem.

_________________
ChipTuning, Serwis FAP/DPF/AdBlue
Pełna elektronika samochodowa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->nowe mody->aktualizacja
PostNapisane: 13 października 2013, 22:03 
Offline
Forumowicz

Wiek: 31
Posty: 396
Lokalizacja: Warszawa WN
Moje BMW: E30, E36, E87
Kod silnika: m20b25
Jak się ISC sprawuje? Kupiłem takie samo zawieszenie do mojej E36 325i, zastosowanie podobne do Ciebie. Ale założę pewnie po zimie, bo na śnieżne trackdaye nie ma to sensu...

Pozdrawiam,
Paweł

_________________
BMW 130i MPakiet - żonowóz
BMW E30 325i kiedyś na tor - dzisiaj klasyk
BMW E36 coupe M54B30 na tor
BMW E36 cabrio 320i - świeży zakup
+ torowe MX-5 ND2 2019


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 332 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 55 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL