BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 22:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 332 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->nowe mody->aktualizacja
PostNapisane: 16 października 2013, 12:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
no zawias jest bardzo fajny, w każdej chwili możesz sobie zmienić twardość kręcąc kluczykiem. jak dla mnie na początku było za twardo nawet na najlżejszych ustawieniach ale już się przyzwyczaiłem, obecnie testuje rożne ustawienia na różnych nawierzchniach. zdecydowałem sie na nie ze względu na gwarancje(nawet w sporcie) oraz możliwość dokupienia poszczególnych elementów w przystępnych pieniadzach :)

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->nowe mody->aktualizacja
PostNapisane: 19 października 2013, 14:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Coś złego działo się z baranami ta technix, że je wywaliłeś?

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->nowe mody->aktualizacja
PostNapisane: 20 października 2013, 21:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
chciałem powrócić do katalizatorów bo auto straciło sporo nm w dolnym zakresie na przelotowym wydechu bez katów, w tym samym czasie trafił się chętny na mój cały wydech-spodobał mu się dźwięk :D wiec sprzedałem całość czyli barany,przejście z 2 rur w jedną 2.5" oraz reszta na dwóch tłumikach przelotowych rm motors. za te pieniądze kupiłem katy z cabrio ze znikomym przebiegiem oraz końcowy bastuck a z czasem dokupiłem kolektory schmiedmann bo pasują pod seryjne portki od katów,nie trzeba ciąć,spawać itd. różnica w kolektorach jest taka ze schmiedmann ma cieńsze rurki idące od głowicy coś jak m3 s50b32 a ta technix ma sporo grubsze. ta technix był ok,nic nie pękało,pasowały bez problemu itd. ale wydaje mi sie ze w tej cenie lepsze sa kolektory pro racing lub turbo works bo są w jednej części a ta technix jest dwuczęściowy i czasami pierdzi na tym łączeniu

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->nowe mody->aktualizacja
PostNapisane: 20 października 2013, 22:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 358
Lokalizacja: Czaplinek
Moje BMW: E36
Kod silnika: M57n
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=136134
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133072
Były sedan
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123225
Pierwsze 328i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91224
Z tym "pierdzeniem" ta technix to porażka, u mnie pierdzi, znajomy z niemcowni na handel miał e36 z takimi kolektorami i pierdziały i niedawno znajomy kupił i to samo :wstyd: U mnie nawet dziurka była tam gdzie blaszka jest przyłapana. Ale poza tym jest ok wystarczy dać komuś kto ma tiga i obspawać łączenie 3 w 1 i jest :ok: I powiem że w moim m50 dały odczuwalną poprawę od 4 tys w górę.

reza powiedz jak wykonanie tych schmiedmannów w porównaniu do TA. Głównie chodzi mi o spasowanie rur z flanszą do głowicy bo powiem szczerze że w moich TA to ma dużo do życzenia i walcząc o każdy KM trzeba by ciąć i pasować.

_________________
Oceń moje śmigło ;)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133072

Było: e30 320i, e36 325tds, e36 coupe 320i, swap 328i e36, e39 m57d30, e30 m50b25nv, e36 sedan m52b28, e30 s50b30US
Jest: e32 740iL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->nowe mody->aktualizacja
PostNapisane: 21 października 2013, 08:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
jakiejś dużej różnicy w wykonaniu nie ma, są może trochę lepiej wykonane. mówię o tych pasujących po seryjne kat bo są jeszcze drugie które wyglądają jak ta technix
ja mam takie: http://i.ebayimg.com/00/s/NTY2WDgwMA==/ ... ~48_20.JPG
a są jeszcze takie: http://i.ebayimg.com/00/s/NjI3WDgwMA==/ ... ~48_20.JPG
te moje jeśli chodzi o spasowanie to nie było żadnego problemu, jedną sonde było trochę ciężko wkręcić ale jak widać na fotce zakręcić je trochę musieli aby podeszły po seryjną dwururkę :D

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->nowe mody->aktualizacja
PostNapisane: 21 października 2013, 15:23 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
reza napisał(a):
przejście z 2 rur w jedną 2.5"

Ja bym ewentualnie tutaj upatrywał przyczyn zmulenia :)

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->nowe mody->aktualizacja
PostNapisane: 21 października 2013, 18:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
na początku miał być przelot na jednej róże aby zobaczyć jak to działa przy w miarę seryjnym aucie(bez wałków,obróbki,strojenia itd.) i ewentualnie potwierdzić lub obalić mit o przelotach a wyszło tak...
na przelocie jak i na wydechu który mam teraz skrajne wartości były praktycznie identyczne, z tym ze na przelocie wartości max były trochę wyżej. natomiast zakres od 1000-4000obr był średnio o 25Nm i 10KM lepszy na tym wydechu co mam teraz. morał taki ze przelotem góry na pewno nie pogorszymy natomiast dół spierdzielimy na bank :D

co innego sport wyczynowy tam nawet w mkach robią przeloty na jednej róże, nawet nasz mg motorsport tak robi

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->nowe mody->aktualizacja
PostNapisane: 28 października 2013, 10:26 
Offline
Forumowicz

Wiek: 30
Posty: 396
Lokalizacja: Warszawa WN
Moje BMW: E30, E36, E87
Kod silnika: m20b25
reza napisał(a):
no zawias jest bardzo fajny, w każdej chwili możesz sobie zmienić twardość kręcąc kluczykiem. jak dla mnie na początku było za twardo nawet na najlżejszych ustawieniach ale już się przyzwyczaiłem, obecnie testuje rożne ustawienia na różnych nawierzchniach. zdecydowałem sie na nie ze względu na gwarancje(nawet w sporcie) oraz możliwość dokupienia poszczególnych elementów w przystępnych pieniadzach :)


Ok, a jak jest z wysokością auta przy najwyższym ustawieniu? Stoi jak seria, lub trochę wyżej? Zastanawiam się, czy da radę np na nieasfaltowych, dziurawych KJSach..

_________________
BMW 130i MPakiet - żonowóz
BMW E30 325i kiedyś na tor - dzisiaj klasyk
BMW E36 coupe M54B30 na tor
BMW E36 cabrio 320i - świeży zakup
+ torowe MX-5 ND2 2019


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->nowe mody->aktualizacja
PostNapisane: 28 października 2013, 18:26 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
no to jest zawias typowo na równiejsze odcinki, z regulacją wysokości nie ma problemu bo jest niezależna, osobno regulujesz skok pracy amorka a osobno wysokość lecz do seryjnej wysokości ciężko będzie sie zbliżyć. ja jeździłem po różnych nawierzchniach nawet po sporych wyrypach i zawias dawał rade ale w środku była masakra, napier... niemiłosiernie aż kręgosłup łupał :D

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->nowe mody->aktualizacja
PostNapisane: 28 października 2013, 19:57 
Offline
Forumowicz

Wiek: 30
Posty: 396
Lokalizacja: Warszawa WN
Moje BMW: E30, E36, E87
Kod silnika: m20b25
Hmm, to nie było problemów z przyczepnością? Tzn. zawieszenie wybierało cokolwiek, auto nie skakało? :D

_________________
BMW 130i MPakiet - żonowóz
BMW E30 325i kiedyś na tor - dzisiaj klasyk
BMW E36 coupe M54B30 na tor
BMW E36 cabrio 320i - świeży zakup
+ torowe MX-5 ND2 2019


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->nowe mody->aktualizacja
PostNapisane: 9 listopada 2013, 13:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
na mega wyrypach skakało ale dało się jechać :) ostatnio przystąpiłem do listopadowej ofensywy :hyhy: fotki powinny sporo powiedzieć :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->nowe mody->aktualizacja
PostNapisane: 9 listopada 2013, 13:46 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Stroker na 3.0 :D Wałki też wymieniłeś?

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->mocny początek listopada...
PostNapisane: 10 listopada 2013, 12:24 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
tak, wałki z alpiny b3 3.2(s258/10.5 w244/10.2) :D do tego lekkie doprężenie(uszczelka 1.75 i planowanie 0,15), remont głowicy oraz wywaliłem całkowicie odme(koniec z zasyfionym kolektorem i przepustnicą) auto nawet już jeździ, choć jeździ to chyba za mało powiedziane :hyhy:

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->mocny początek listopada...
PostNapisane: 10 listopada 2013, 12:31 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 29
Posty: 1200
Lokalizacja: WZ
Moje BMW: Najlepsze :)
Kod silnika: m54b30
To jak wygląda teraz specyfikacja? 3 litry, barany, ostre wałki, kolektor m50, usunięta odma. Strojenie będzie? Jednomas jest?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->mocny początek listopada...
PostNapisane: 10 listopada 2013, 12:41 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
To wskakuj na hamownię albo nagraj jak to lata :) (a najlepiej jedno i drugie). Ja u siebie myślę nad wałkami z m54 i m50 (ssący/wydechowy), ale coś tam je porzeźbić trzeba i obecnie zbieram info. Niestety, nie mają parametrów takich, jak te Twoje, no ale dostępność znacznie lepsza.
Strojenie na seryjnym kompie?

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->mocny początek listopada...
PostNapisane: 10 listopada 2013, 13:12 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
i końcowy tłumik bastuck dedykowany do 328i(wersja race-przelot), jednomas jest z m20 228mm ale po ostatnim setupie nie daje rady wiec będzie roztoczony jednomas m50 na 240mm, sztywna tarcza z m3 i docisk z m57. muszę jeszcze ogarnąć do końca wydech (wywalić katy i wstawić x-pipe).

strojone będzie chyba algorytmem Alpha-N na ecumasterze z wywaleniem przepływki i sond, dopiero wtedy wyjdzie potencjał auta
z czasem pewnie dojdzie itb najprawdopodobniej będzie to itb z m3 na adapterze, adapter jest w trakcie "opracowywania", prototyp z drewna już jest :rotfl:

co do wałków to mam przerobiony ssący z m54b30 pod zamek vanosa oraz ssący z m50b25nv bo taki setup miałem u siebie testować ale udało sie trafić te wałki z alpiny.moje wałki wsadzasz i pasuja p&p, ssacy m54b30 ustawiasz na znaki a ten z m50b25nv ustawiasz jak jego lustrzane odbicie(może być potrzebna lekka korekta).ale ja bym chyba wydechowy zostawił seryjny i wsadził tylko dolotowy z m54b30.

filmik sie jakies nakreci a na hamowni auto juz było na drugi dzień :D będzie tez chyba konieczna zmiana przełożenia z 4.10 na cos dłuższego np. 3.73 bo auto zbyt szybko sie dokręca i ciężko sie teraz jeździ. odcinka jest na 7200 a moc rośnie do samej odcinki, seryjne 2.8 z kolektorami m50 lub strokery 3.0 z wałkami m54b30 nawet po strojeniu ciągną tylko do 6000 a potem moc leci juz w dół a u mnie max moc jest praktycznie przy odcince

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->mocny początek listopada...
PostNapisane: 10 listopada 2013, 13:26 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
reza napisał(a):
ale ja bym chyba wydechowy zostawił seryjny i wsadził tylko dolotowy z m54b30.

Wałki w b28 mają wznios, o ile dobrze pamiętam, 9.2, wałek ssący z m54 - 9.7, ssący z m50 też 9.7, więc wydaje mi się, że lepiej będą zgrywać ze sobą :-)
Nie boisz się tego odcięcia na 7200? ;-)
Nie chcesz sprzedać tych swoich niedoszłych wałków? :luka:

A co do zamachu - wiesz, że jednomas z m30 podejdzie? Średnica 240 mm, bez przerabiania, tylko że ciężkawy jest (10 kg). Sprzęgło - kupujesz nówkę Kagera, dajesz do nabicia nowe okładziny jakie tam sobie chcesz i jazda :D

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->mocny początek listopada...
PostNapisane: 10 listopada 2013, 13:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1566
Lokalizacja: KBC
Moje BMW: E36 328 Coupe
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124186
:przestraszony: :przestraszony: :przestraszony:


Ładnie działasz ;)

_________________
Obrazek



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->mocny początek listopada...
PostNapisane: 10 listopada 2013, 14:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
tyko ze widzisz sam wznios i czas to nie wszystko ważny jest początek i koniec otwarcia a te są różne dla walków z vanosem i bez, stad bierze sie problem z ich odpowiednim ustawieniem(nie współgrają ze sobą). sporo osób kombinowało z tymi wałkami i jeśli się chce mieć optymalną charakterystykę to najlepiej zostawić seryjny wydechowy i ssący z m54b30, np. jankes i aquirre kombinowali w swoich strokerach z wałkami i najlepiej wychodził właśnie setup wydech seryjny a ssący z m54b30 na znaki

co do sprzegła wiem ale o zamach z m30 bardzo ciezko, do tego o dobrą tarcze z m3 łatwiej niż ta z m30. a kager nawet z nową okładzina do mnie nie przemawia :D

moje wałki na razie czekają tak na wszelki wypadek, co do odcinki skoro nic się do tej pory nie stało to przy sprawnym całym układzie nie ma prawa nic się stać.oba napinacze i ślizgi są nowe

_________________
Moje byłe e36 318i M40 GT oraz obecne e36 332i w służbie rajdowej : viewtopic.php?t=48443


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Reza->328i e36 megachruper->mocny początek listopada...
PostNapisane: 10 listopada 2013, 14:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
grubo idziesz z tematem, co do ITB z m3 to zagadaj do Brodera wiem ze on wyrzezbil adapter jak jeszcze mail 328 biale

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 332 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL