BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 02:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 572 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Inur -->> E36 BMW Zdechł
PostNapisane: 1 listopada 2009, 15:16 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 770
Moje BMW: 740i, M3
Modyfikacje Zawieszenia
Zrobione:
- Gwint KW
- Wahacze przednie i tylne od M3
- Mocowania kolumn od M3 ze zwiększonym casterem
- Zwiększony nieznacznie negatyw kół przednich do ok. 3*
- Skrócone amortyzatory tylne o 10cm
- Powerflexy acentryczne na przedniej osi
- Zwiększony kąt skrętu kół by TK Motorsport
- Rozpórka przednia Speedbox
- Rozpórka tylna zintegrowana z klatką bezpieczeństwa
- Koła BMW 18" ~ET10
- Szpilki z N grupy na przedniej i tylnej osi
- Dystanse 5cm przód 4cm tył
- Powerflex / Olkusz na tylnej osi (wszystkie tuleje)
W dalszych:
- Stabilizatory H&R p/t
- R888 na przedniej osi


Układ Napędowy
Zrobione:
- Silnik S50B30
- Skrzynia 5-gang
- Dyfer szpera 100% 3.15 M3
- Dyfer 3.9 zaspawany
- Sprzęgło operowane z pedal-boxa 0.625
- Regeneracja sprzęgła i docisku
- Wymiana poduszek pod skrzynią biegów
- Wymiana poduszek pod silnikiem
- Połączenie skrzyni i wybieraka
W dalszych:
- S62B50


Układ Hamulcowy
Zrobione:
- Hamulce z M3 przód i tył
- Usunięty linkowy hamulec ręczny
- Usunięte servo
- Montaż pedal-boxa z korektorem siły hamowania
- Montaż hydraulicznego hamulca ręcznego
- Podpięcie hamulca ręcznego pod osobny układ hamulcowy na zaciskach przednich z 2.8
- Przerobienie całej instalacji hydraulicznej


Modyfikacje Wnętrza
Zrobione:
- Fotel kierowcy - Sparco Evo
- Fotel pasażera - Lico Start
- Pasy kierowcy i pasażera Lico 4-pkt 3" FIA
- Mocowania uniwersalne Lico
- Siedzenia cofnięte pod klatkę bezpieczeństwa 30cm od oryginału
- Naba Momo
- Quick release
- Kierownica zamszowa 350mm z osadzeniem 80mm
- Cofnięty wybierak biegów
- Wycięte miejsce na hamulec ręczny w tunelu
- Usunięte pedały hamulca, gazu i sprzęgła
- Zmiana mocowania kolumny kierowniczej z seryjnej na mocowaną do klatki
- Rozbudowana klatka bezpieczeństwa z zastrzałami do kielichów i wzmocnieniami tylnego wózka
- odchudzone drzwi
- usunięcie nagrzewnicy
- pozbycie się modułów i kabli
- usunięcie deski rozdzielczej i poduszek powietrznych
- Montaz pedal-boxa
- Blacha ryflowana pod nogi
- powiercona buda
- Customowa deska rozdzielcza
- główny wyłącznik prądu
- panel startowy
- bezpieczniki na desce rozdzielczej


Modyfikacje Silnika
- brak :)


Układ Wydechowy
Zrobione:
- wycięte katalizatory
- quad exhaust na dwóch przelotach


Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
- brak


Body KIT i Oświetlenie
Zrobione:
- body kit a'la GTR by Speedbox
- Spoiler tylny M3 GT
- maska i klapa z materiałów lekkich
- spinki mocujące lekkie elementy nadwozia
- "roof scoop" mający za zadanie chłodzić wnętrze samochodu
- zderzaki przód i tył, listwy i błotniki z materiałów lekkich
- dokładka na dachu przy tylnej szybie
- główny wyłącznik prądu
- malowanie klatki na pomarańczowo i wnętrza na biało
- malowanie całego auta na biało
- malowanie kół na biało

Rozwój całej koncepcji od początku aż po dziś:

Auto w momencie zakupu (za każdym razem jak to oglądam, to żałuję, że w ogóle coś zmieniałem w tym aucie):
Obrazek

Pierwsze modyfikacje czyli kubły i pasy oraz wstępne wywalanie zbędnej masy:
Obrazek

Pierwsza rozpórka:
Obrazek

Hamowanie:
Obrazek

Ręczny i kierownica (wbrew pozorom, ręczny był w dość dobrym miejscu pod warunkiem

że miało się długie ręce)
Obrazek

Kolejna akcja odchudzania:
Obrazek

Odchudzanie osprzętu silnika :P
Obrazek

Po wizycie w TK Motorsport - szpilki N-Grupa, dystanse przód/tył 50mm/40mm,

zwiększony skręt kół (też mnie ta fota boli :banghead: )
Obrazek

Testy w/w modów:
Obrazek

Wstawione do całkowitej przeróbki:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wywalona mulda:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pojawiła się realna wersja malowania (która nadal jest realna :) )
Obrazek

Spoiler z M3 GT
Obrazek

Klamot Powerflexy i części elektryki:
Obrazek

Nowe koła i nowe nadkola z uwagi na inne ET:
Obrazek

Obrazek

Makaron:
Obrazek

Obrazek

Konserwacja:
Obrazek

Obrazek

Usuwanie rdzy tu i ówdzie:
Obrazek

Dostosowanie budy do nowego ET i istniejącego skrętu:
Obrazek

Obrazek

QR:
Obrazek

Ogarnianie pozycji:
Obrazek

Cofnięcie wybieraka:
Obrazek

Obrazek

Szpachlówka:
Obrazek

Pedal box i olkusze:
Obrazek

I w międzyczasie pierwsza partia nowych kół z małym ET:
Obrazek

Pedal box zamontowany, blacha pod nogami. Ostatnia przymiarka:
Obrazek
Obrazek

Mycie budy w towarzystwie innych świetnych niegdyś samochodów:
Obrazek

Oraz podkład, na pierwszy ogień idzie wnętrze i komora silnika:
Obrazek

Pomarańczko:
Obrazek

Wózek do rozbiórki
Obrazek

Zaciski od 325 - osobny układ hamulcowy na ręczny
Obrazek

Klata siknięta:
Obrazek


Ostatnio edytowano 24 maja 2012, 22:03 przez Inur, łącznie edytowano 11 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 15:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4168
Lokalizacja: PSR
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54b25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134731
supeeeeeeeeeer :super:

_________________
Obrazek
Cycki, dresy, BBS-y !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 15:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2822
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: to gokart
Kod silnika: M20B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121082
nie chciałbym się złapać z takim 316i :niepewny: super projekt, gratulacje :super: pozytywnie zazdroszczę takiej "zabawki" :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 15:25 
Takie projekty są trochę kontrowersyjne. Zwłaszcza jak później traktować takie auto. M3? Nie M3? Tak czy inaczej mi się podoba. Bardzo fajne auto i widać że profi podejście do modyfikacji. :ok: Prawda jest taka że budując auto do sportu najważniejsze to wiedzieć co się ma. A w tej kwestii autko jest Ci zapewne znane.
:super:


Zwłaszcza że mi osobiście szkoda było by wypruwać i skazywać na taki los zdrowe M3. A prawda jest taka że tylko z takich się do sportu powinno budować.
Jeszcze raz gratuluje bardzo fajnego E36!!! :super:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 15:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 4671
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 3288888888
KOnkret!! Lubie Takie Projekty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :padam: :padam:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Inur -->> E36 BMW M3
PostNapisane: 1 listopada 2009, 15:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 377
Lokalizacja: UK
Kod silnika: m20b25
Inur napisał(a):
- Nowy silnik - najprawdopodobniej S62B50
to chyba silnik od e39 m5, bedziesz mial rakiete :padam: :padam:

_________________
ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 16:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1349
Lokalizacja: Elbląg
Moje BMW: e34, e39
Kod silnika: m50b25, m51b25
Garaż: e34 m50b25
e39 m51b25
konkretne wozidlo :hurra:
po filmiku widze ze umiejetnosc tez koledze nie brakuje(woda pomagala zapewne), powodzenia w dalszych poczynaniach :super:

wykresik jakis taki mizerny tylko i mocy troszke jednak brakuje, ale na s62 napewno sie poprawi :rotfl:

...i do tego te 1,6!! HaHa

_________________
Drift the way to free my soul,
Another day, another way,
Fading into the air,
Just to stay alive...


Ostatnio edytowano 1 listopada 2009, 16:08 przez sparco1020, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 16:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
Fajny projekcik!
gratuluję auta i umiejętności :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 17:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1407
Lokalizacja: POZnań*
Moje BMW: e28 520i| e38 740i
Kod silnika: m20b20 |m60b40
Widziałem Widziałem Na Torze Poznań na "z ulicy na tor"
mam gdzieś filmik jak kolega Inur obrabia karting :)
wrzucę na youtube jak znajde czas :)

pozdro
P.S. fajne klamki MOTORSPORT - rarytas

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 17:17 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1646
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: M5
316i :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 18:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 942
Lokalizacja: wlkp
Moje BMW: e46
Kod silnika: M54B22
fajny projekt, pofoba mi sie :ok: i to 316... ktos sie moze "lekko" zdziwic :rotfl:

_________________
Są samochody... i jest BMW!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 18:56 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
to jest 3.0 czy moze 3.2 ?

fajny projekt

pozdro

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 19:06 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29681
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
świetna sprawa :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 21:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
szacuneczek i tyle :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 22:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 931
Lokalizacja: Gdansk/Frankfurt (M)
Moje BMW: e39 530dA '02
Kod silnika: M57d30
Garaż: E32 730iA, e39 530dA, e39 540iA
G R U B O ! ! !

To lubie - 316 na klapie, M3 w srodku.

Pozdrawia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 22:08 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5278
Moje BMW: Giulia Veloce
Super sprawa :super:
Znaczek 316i :hyhy:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 22:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1022
Lokalizacja: RacibĂłrz
ladna :)

_________________
moje cabrio zajrzyj i ocen!!!!!

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=398997#398997


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 23:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 210
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E36 COMPACT
Kod silnika: M44B19
Szacun :padam:

_________________
Zobacz Mojego Compact-a :)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=341456#341456


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, 23:49 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Ładny potwór. Świetne zdjęcia z toru :ok:

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 listopada 2009, 08:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
super projekt :ok: oby wiecej takich

gratuluję umiejętności i życzę powodzenia na zawodach i realizacji planów :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 572 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL