BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 16 października 2018, 18:50


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 255 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: edu2301 -->> E46 330d
PostNapisane: 31 lipca 2012, 21:26 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 4800
edu2301 napisał(a):
Wojt4S90 napisał(a):
i jak jest większe turbo?


bedzie bedzie ale jak narazie nie ma mnie w Pl a wieksze kosztuje tys Funtow :rotfl: :rotfl: :rotfl:



Będzie , będzie .............. ciekawie. :hyhy: ..........

Good Luck ! :ok: ............


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: edu2301 -->> E46 330d
PostNapisane: 31 lipca 2012, 21:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 172
Lokalizacja: Dwr
Moje BMW: e46 30d
Kod silnika: m57n
sirek napisał(a):
edu2301 napisał(a):
Wojt4S90 napisał(a):
i jak jest większe turbo?


bedzie bedzie ale jak narazie nie ma mnie w Pl a wieksze kosztuje tys Funtow :rotfl: :rotfl: :rotfl:



Będzie , będzie .............. ciekawie. :hyhy: ..........

Good Luck ! :ok: ............


oby oby JAK narazie jestem w UK to moze cos wymodze i maneli do pl sie zwiezie :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: edu2301 -->> E46 330d
PostNapisane: 12 sierpnia 2012, 10:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 9517
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=94261
edu2301, mógłbyś powiedzieć jak masz rozwiązany problem sprzęgła ? Jednomas podobno ? Do tego jaka tarcza sprzęgła? Jaki docisk ?

_________________
||325Cdi||tuned by||DEEJEYS||
Odwiedź mój kanał YT


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: edu2301 -->> E46 330d
PostNapisane: 12 sierpnia 2012, 11:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 172
Lokalizacja: Dwr
Moje BMW: e46 30d
Kod silnika: m57n
deejeys napisał(a):
edu2301, mógłbyś powiedzieć jak masz rozwiązany problem sprzęgła ? Jednomas podobno ? Do tego jaka tarcza sprzęgła? Jaki docisk ?


docisk i tarcza zrobiona przez pana Radzikowskiego masz ich foty w moim temacie :p a jednomasa zrobilem sam zostal zaspawany i wywarzony tak to umnie dziala ale jest inne wyjscie mniej inwazyjne zestaw z bmw e60 30d ma tam chyba 218ps takie rozwiozanie zastosowal kolego w takim samym aucie jak moje wyszlo mu 303 km ale juz nie ma ruszania z 2 biegu :cwaniak: :cwaniak: :cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: edu2301 -->> E46 330d
PostNapisane: 12 sierpnia 2012, 12:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 9517
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=94261
edu2301, jakie koszty za tarcze i docisk? To juz spiek jest? Jak Ci sie tym jeździ? Da sie w korkach ruszać łagodnie? Nie męczy sie noga? Pisze nie z kompa, popatrze wieczorem po Twojej galerii i Poszukam ;)


Jak wrażenia z jazdy na jednomasie? Telepie bardziej?



EDIT:

24 października 2010 - zdjęcia dwumasy wrzuciłeś
viewtopic.php?f=86&t=81168&start=40


18 czerwca 2011

edu2301 napisał(a):
hehe dopiero dujdzie w lipcu narazie ostra definicja walka z 1.5 roczna przerwa dzisiaj zostalo zdemontowane sprzeglo szlak mnie trafil odrazu tel do Pana R i pelna zjeba ;/ pare glowek nitow zostalo zerwanych i mega wzery w spieku i kole zamachowym ;/



Czyli nie wytrzymało nawet roku to ?


Ja chcę wrzucić 5pads spiek, ori nową dwumase, i docisk nowy albo stary oddam do wzmocnienia.

_________________
||325Cdi||tuned by||DEEJEYS||
Odwiedź mój kanał YT


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: edu2301 -->> E46 330d
PostNapisane: 12 sierpnia 2012, 22:04 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 172
Lokalizacja: Dwr
Moje BMW: e46 30d
Kod silnika: m57n
deejeys napisał(a):
edu2301, jakie koszty za tarcze i docisk? To juz spiek jest? Jak Ci sie tym jeździ? Da sie w korkach ruszać łagodnie? Nie męczy sie noga? Pisze nie z kompa, popatrze wieczorem po Twojej galerii i Poszukam ;)


Jak wrażenia z jazdy na jednomasie? Telepie bardziej?



EDIT:

24 października 2010 - zdjęcia dwumasy wrzuciłeś
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=81168&start=40


18 czerwca 2011

edu2301 napisał(a):
hehe dopiero dujdzie w lipcu narazie ostra definicja walka z 1.5 roczna przerwa dzisiaj zostalo zdemontowane sprzeglo szlak mnie trafil odrazu tel do Pana R i pelna zjeba ;/ pare glowek nitow zostalo zerwanych i mega wzery w spieku i kole zamachowym ;/



Czyli nie wytrzymało nawet roku to ?


Ja chcę wrzucić 5pads spiek, ori nową dwumase, i docisk nowy albo stary oddam do wzmocnienia.


tak tak to jest spiek do jazdo trzeba bylo duzo cierpliwosci bo z poczatku ciezko bylo ruszyc plynnie ale po paru tys km nabralem wprawy lewe udo mi uroslo :hyhy: co do kosztow zaplacilem cos ok 1400zl a co do wytrzymalosci to moge siebie troche zawinic za duzo bylo strzalow w 2 biegu ;/ :zabawa:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: edu2301 -->> E46 330d
PostNapisane: 6 grudnia 2012, 11:16 
Offline
Forumowicz

Posty: 262
Moje BMW: niebmw s4
Kod silnika: m57n
Garaż: x11 oraz łopel astra h 1.6t, był: e39 turas z m57, był: e46 330d 303@705
i siadła jakaś inna suszarka niż ori ??
na rf czytałem, że autko już jeździ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: edu2301 -->> E46 330d
PostNapisane: 22 grudnia 2012, 13:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 172
Lokalizacja: Dwr
Moje BMW: e46 30d
Kod silnika: m57n
przemek530d napisał(a):
i siadła jakaś inna suszarka niż ori ??
na rf czytałem, że autko już jeździ


na suszarke nie mam czasu jak narazie bo jestem dlugi czas juz za granica a do pl to raz na jakis czas latam ostatnio bylem to doprowadzilem do ladu jak czytales podejrzenie bylo pompy wysokiego cisnienia a okazalo sie ze zawor n75 zatkal sie i robil bajzel ;/

co do suszarki rozmowy sa na poziomie gg gosciu oferuje mi budowe turbo hybrydowego ale zato sie wezme jak wroce juz na stale do kraju :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: edu2301 -->> E46 330d
PostNapisane: 28 grudnia 2012, 22:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1832
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
moim zdaniem nie ma co grzebać więcej i kombinować z jakimiś hybrydami ..pakój szczep 35d ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: edu2301 -->> E46 330d
PostNapisane: 31 grudnia 2012, 11:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 586
Moje BMW: 3x E36 + E38
Kod silnika: V8
a czy koszta szczepu M57N2 nie są przypadkiem porównywalne z S65 ?
Mimo że coraz więcej osób ogarnia CAN to dalej nie jest tania zabawa.

_________________
Obrazek ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: edu2301 -->> E46 330d
PostNapisane: 22 kwietnia 2013, 09:45 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 4800
Edu co nowego w projekcie ? :niepewny: Sezon 'killowy' sie zaczął . ........... ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: edu2301 -->> E46 330d
PostNapisane: 30 kwietnia 2013, 07:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 957
Lokalizacja: Polkowice / Oława
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57D30
sirek napisał(a):
Edu co nowego w projekcie ? :niepewny: Sezon 'killowy' sie zaczął . ........... ;)


Auto idzie do ludzi, Edu szykuje nowy projekt ;)

_________________
OBECNE:
E38 M57D30 Ciornyj Bumier
viewtopic.php?f=6&t=159992
BYŁE:
E46 M57D30 Orient Express by Forest
viewtopic.php?f=6&t=70227&start=0
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: edu2301 -->> E46 330d
PostNapisane: 2 sierpnia 2013, 11:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 172
Lokalizacja: Dwr
Moje BMW: e46 30d
Kod silnika: m57n
sirek napisał(a):
Edu co nowego w projekcie ? :niepewny: Sezon 'killowy' sie zaczął . ........... ;)


Niestety mam smutne wiesci Moje Auto W Niedziele Zakonczylo swoj Zywot Ale To nie oznacza ze nie powstanie jeszce jedno 330d z moca grobo ponad 300hp :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: edu2301 -->> E46 330d
PostNapisane: 5 sierpnia 2013, 08:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1832
Lokalizacja: WA
Moje BMW: 1M
edu2301 napisał(a):
sirek napisał(a):
Edu co nowego w projekcie ? :niepewny: Sezon 'killowy' sie zaczął . ........... ;)


Niestety mam smutne wiesci Moje Auto W Niedziele Zakonczylo swoj Zywot Ale To nie oznacza ze nie powstanie jeszce jedno 330d z moca grobo ponad 300hp :P

co się konkretnie stało, że się zesra@#$%% ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: edu2301 -->> E46 330d
PostNapisane: 6 sierpnia 2013, 11:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 172
Lokalizacja: Dwr
Moje BMW: e46 30d
Kod silnika: m57n
Hipek napisał(a):
edu2301 napisał(a):
sirek napisał(a):
Edu co nowego w projekcie ? :niepewny: Sezon 'killowy' sie zaczął . ........... ;)


Niestety mam smutne wiesci Moje Auto W Niedziele Zakonczylo swoj Zywot Ale To nie oznacza ze nie powstanie jeszce jedno 330d z moca grobo ponad 300hp :P

co się konkretnie stało, że się zesra@#$%% ?


Bylo dosyc mocne Bababam Oberwalem W Tylek I przod oberwal na Drzewku :rozpacz:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 255 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Kamil_89 i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL