BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 09:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2697 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 135  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: LeSiO -->> E36 M3 574KM 711Nm
PostNapisane: 7 listopada 2010, 15:27 
Witam.

Po kilku latach poszukiwan udalo nam sie nabyc cos takiego.

Myle ze stan niczego sobie, ocene pozostawiam wam.




Art.

Wartość
Numer podwozia WBAAK150802338423
Kod typu 1015
Typ 316I (EUR)
Typoszereg E E30 ()
Seria 3
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 2
Silnik M10
Pojemność skokowa 1.80
Moc 0
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor DELPHIN METALLIC (184)
Tapicerka ANTHRAZIT STOFF (0274)
Data prod. 1988-02-23

Składanie Wyposażenie
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S270A WIDER TYRES Koła z szerokim ogumieniem
S311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL
S339A SATIN CHROME Shadow-Line
S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Szkło izolacji cieplnej zielone
S400A SLIDING SUNROOF MANUAL Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa
S704A M SPORT SUSPENSION M Podwozie sportowe

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Takie oto foteliki sie trafily.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Trafil sie tez dawca.

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Powoli do przodu. Jakas tam chlodnica sie znalazla i pokrywy wypiaskowane i pomalowane.


Obrazek

Obrazek

Kilka gratow sie znalazlo.

-szczeki hamulcowe
-klocki hamulcowe
-sworznie wahacza
-tuleje wahacza
-drazki kierownicze
-plyn hamulcowy
-oliwa atf
-paski
-filtr oleju
-uszczelki pod dekle
-swiece
-fajki
-filtr powietrza
-filtr paliwa
-termostat
-pompa wody
-rolki i rolki napinacza
-amortyzator naciagu paska
-uszczelka pod miche
itp

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dotarla nastepna paczka zgratami.

Klocki na przod odma i tarcze.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dzis znalazlo sie troche czasu.


Wymienione zostaly:

Uszczelki pod deklami.
Uszczelka pod czujnikiem poziomu oleju.
Uszczelka miski olejowej.
Wymienione fajki na nowe.
Usuniety luz na lanuchu pompy olejowej oraz dokrecona pompa olejowa. (Na zdjeciach nizej widac luz na lancuchu.
Zamontowane pokrywy juz wypiaskowane i pomalowane.
Wymienione zostaly tez swieczki.
Uszczelka bagnetu.
Filtr oleju.
Silnik zostal zalany oliwka.

Dalsze modyfikacje jak bedzie czas i natchnienie ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jeszcze takie cos odpadlo od silnika ;)
Obrazek

Delikatnie do przodu:

Zakupiony gwint.

zaciski,jażma,tloczki, wahacze oraz belka wszystko wypiaskowane i pomalowane proszkowo.

Mam nadzieje ze przynajmniej bedzie sie teraz milo skladalo jak bedzie takiw wszystko czyste.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Andrew zamknal sie na dwa dni w garazu proszac by mu nie przeszkadzac. Dłubał,wiercił,gryzł,spawał,sapał,piłował a jak juz skonczyl to moim oczom ukazały sie takie ładne łapki ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

w dodatku ocynkowane, ja nie wiem jak on to robi :rotfl:


Delikatnie do przodu. Pogoda sie poprawila, piekne sloneczko, cieplutko, az przyjemnie pogrzebac przy aucie.

Dzis wylecial o dziwo dalej dzialajacy m10 i zostala umyta wstepnie komora, przeczyszczone kanaliki odplywowe i caly syf.

Obrazek

Taka kupa byla w chlodnicy m10. chyba z milion lat nie wymieniany. :wstyd:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Koza sie zrobila, takie troche crosscountry :D

Obrazek

Juz chyba wszytko wylecialo z auto co mialo wyleciec. Czas zaczac skladac do kupy.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Tak Nocuje :D

Obrazek

Przymiarka chlodnicy. Powinna pasowac :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dzis juz pierwszy montaz. Linki recznego ;)

Obrazek

Dzis doszly kolejne graty.

Belka przednia (sanki) wypiaskowana i pomalowana proszkowo.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Stabilizatory przod i tyl wypisakowane i pomalowane proszkowo.

Obrazek

Mocowania stabilizatorow i mocowania belki tylnej, wypisakowane i pomalowane proszkowo.

Obrazek

No i graty:

-pokrywa kolektora ssacego
-uszczelki kolektora ssacego
-tuleje tylnych wahaczy
-tuleje tylnej belki
-zestawy naprawcze do hamulcow
-uszczelki kolektorow wydechowych
-lozyska piast kol tylnych
-tuleja dyfra
- no i jeszcze obejmy oslony sruby nakretki itd.

Obrazek

teraz czekamy na sprzeglo kompletne i kolo dwumasowe[i][i][i][i][/i][/i][/i][/i]



Jeszcze dzis doszlo sprzeglo kompletne sachsa i dwumasa luka.

Brakuje w sumie tylko skrzyni jeszcze :]

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zbiorniczek tez dotarl juz do nas.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zabralismy sie tez ponowanie za motor.

Obrazek

Tutaj tez wszystko wyglada ok.

Obrazek

Obrazek

Wymienione zostalo tez kóleczko na pompie wody bo tamto mialo ubytek.

Obrazek

No i wszystkie nadkola zostaly umyte odtluszczone i dodatkowo pomalowane jakims szajsem do podwozi. Mielismy robic wszystko, ale po ogledzinach doszlismy do wniosku ze nie ma sensu bo widac ze juz to ktos wczesniej robil, warstwa zabezpieczajaca jest naprawde gruba na calym podwoziu i nie ma nigdzie zadnych ognisk korozji.

Obrazek



Wlasnie wocilem z wakacji i w sumie nawet nie zostalem zaskoczony. Andrew jak zwykle nie proznowal i wymienil wszystkie przewody hamulcowe na nowe zrobil regeneracje magla i uzbroil juz, zainstalowal przewody w stalowym oplocie i chyba powymienial uszczelki kolektora. Jak dostane sie do fury i ogarne co tam jest zrobione to dam znac.

Pozdro.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Zawiecha z tylu juz powoli zaczyna jakos wygladac. Na reszcie czuc ze wszystko idzie do przodu a nie do tylu jak przy rozbieraniu :]

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Na chwile przymiezylismy Radmanowe kółka. 19 chyba dobrze wyglada nie? ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Jeztom, Staramy sie zeby nie bylo lipy ;)

Ostatnio nie aktualizowalem galerii ale fotek sie troche nazbieralo.


Obrazek

Zawias przednie złożony już.

Obrazek

Obrazek

Aku powędrował do tyłu.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dwumasik już na miejscu.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Silnik został opłukany z syfu.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Czesto wymieniany filtr paliwa :rotfl:

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Przymiarka docelowego koła.

Obrazek

Obrazek





Chwila przerwy byla, ale dzis znowu do pracy.

Przymiarka wentylatorow. Spal. 3 cm grubosci.
Zamontowany short shifter od z3m.
Zamontowana podpora i wal.
Zamontowany wysprzeglik.
Zamontowany kolektor.
Czesciowo skonczony uklad paliwowy.
Kółeczka juz z oponkami na gotowo. Na tyl na razie weszlo 245/40/17. Powinno byc wszystko ok, w razie czego na tyl wleca oponki 245/35/17.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wyjazd na uklad wydechowy.
P.s. Szkoda ze nie o wlasnych silach ;)

Obrazek

Obrazek

Szybka korekta zbieznosci :P

Obrazek


No i jeszcze nową galeczke mam co by pasowala do short-shiftera.

Obrazek


Dla zainteresowanych kilka fotek juz prawie gotowych barankow.
Zostalo jeszcze tylko kilka drobnych poprawek i mozna owijac bandażem termoizolacyjnym i montowac na auto.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wydech skonczony.
Jestem naprawde zadowolony, za te pieniazki mysle ze nie ma co sie czepiac, wszystko wyglada bardzo ladnie, jestem ciekaw jak bedzie mruczec. Miejmy nadzieje ze jak najcisze ;)
Baranki owiniete i zamontowane.
Czas brac sie do roboty, jeszcze sporo godzin w garazu do spedzenia :P

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Takie dwa na szybko nagrywane telefonem.








Byly pomysly zeby skoczyc na hamownie ale dyfer powiedzal, ze w zadnym wypadku nie ma sensu ,bo mocy i momentu jest pod dostatkiem :rotfl:

Obrazek

Obrazek

P.S. Andrzej mowil, leszek, masz ciezka noge, 2.8 w e30 ci wystarczy, ale ja nie sluchalem :wstyd:


Dyfer obspawany, ciekawe jak szybko sie teraz podda :]

Obrazek

Obrazek

Dzis podjechalem z ciekawosci zwazyc auto.

Oto wynik:

Obrazek

Mysle ze jeszcze pojade raz zwazyc na stacje diagnostyczna bo te wyniki to jakies fantazyjne.

Ostatnim razem na wadze w żwirowni wyszlo 1235kg z pelnym bakiem jeszcze bez modyfikacji.
Teraz wyszlo 1260 z cwiartka baku.
Jak bym zatankowal do pelna to mysle ze jakies 1300kg by bylo, wiec wychodzi na to ze auto przytylo tylko 65kg? To raczej nie jest mozliwe...

I teraz albo chlopaki w zwirowni zawyzaja zeby wiecej zarobic albo chlopaki na skupie zlomu (gosc juz chcial wyplacac kase jak bylem na wadze :rotfl: ) zanizaja wage zeby wiecej zarobic. A Pewnie to jedni i drudzy tak robia wiec czlowiek nigdy nie dowie sie jaka mase ma auto :rotfl:

P.S. Czy jakis kochany mod moglby usunas z tego tematu ostatnie rozmowy o siodemce? Z gory dziekuje i pozdrawiam :P

Wlasnie wpadlem przed chwila na stacje kontroli pojazdow.

Na ich sprzecie wyszlo ze:

Przednia oś- 655kg
Tylna oś -600kg
Masa rzeczywista pojazdu 1248 kg

Nie wiem jakim cudem, bo powinno byc 7 kg wiecej, skoro przod 655 + tyl 600.

Mimo wszystko wagi mniej wiecej sie zgadzaja.

Ustawilem tez geometrie.

Obrazek

Obrazek

Chyba trzeba skrecic gwint jakis centymetr lub dwa z przodu i bedzie ok :]

Obrazek

Pomalowalem nerke na czarno i dzieku uprzejmosci chlopakow mam wypolerowane lampy :ok:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Mimo ze srodkowy tlumik sie wypierdzial i wywalilo z niego cale bebechy postanowilem podjechac na hamownie i sprawdzic co za wyniki wyjdzie.

Na tym setupie:

dolot:

-orginalna puszka z 540 bez doprowadzenia powietrza, po prostu zamontowana pod maska

wydech:

baranay, tlumik srodkowy jednokomorowy wypierdziany i pekniety i tlummik koncowy jednokomorowy (oba przelotowe)

Oto wynik: 276,7 i 373,7 Temperatura otoczenia 21 stopni hamowany na 4 biegu.

Obrazek

Nie zamartwiam sie ;)

Wydech poprawiony.
Pojedynczy tlumik srodkowy zostal zastapiony dwoma mniejszymi przeotowymi, dzwiek jest dziwny, jest bardzo cicho, pracuje doslownie jak honda vtr :hyhy:

Oto wynik:

Obrazek

Wynik to w tej chwili okolo 295KM no ale momentu znowu ucieklo z 5 niutonkow. Dokladny wynik moze ktos zdola obliczyc. Bo tu jest 291 BHP

Mam jeszcze jeden plan na poprawienie wydechu, jak skoncze wydech zabiore sie za dolot.
Najgorsze ze podczas hamowania temp na zewn byla ze 30st. :kwasny:

Po delikatnej modyfikacji dolotu za niebagatelna sume 29zl pojechalem jeszcze raz na hamownie.
Wykres poprawil sie w calym zakresie obrotow, od poczatku do konca.

Wynik na dzis 300KM i 380Nm



Obrazek




http://www.youtube.com/watch?v=PZ-oD4Rn ... e=youtu.be

Klika nowych fotek dla ciekawskich.

Andrew pozyczyl mi GOPRO wiec pracuje nad filmikiem pod magicznym tytulem "dzien z zycia e30stki" :P , bedzie mozna zobaczc kilka ujec, moze jakis dzwiek silnika,wydechu itd. Ogolnie, codzienne zmagania e30stki z polskimi drogami i wlascicielem.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

W zwiazku z tym ze silnik kotlowal olej jak zdrowe m54b30, i szklaneczki potrafily zagrac z rana postanowilem cos z tym zrobic.

Motor zostal rozebrany, glowice splanowane, wymienione uszczelniacze, dotarte gniazda zaworowe, lekki porting na wejsciu i wyjsciu, do tego panewki, pierscienie, szklanki i reszta.

pierscienie - goetze
szklanki - ina
panewki - glyco

no i reszta, nowe sruby glowicy,uszczelki itd. itp.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dzis stuknelo 100 kilometrow po zlozeniu, zaraz jade zmienic oliwe, pozniej jeszcze z 500 i jeszcze jedna zmiana oliwy a pozniej juz lycha ;) Ciezko sie jezdzi tym autem jak nie mozna deptac od razu do oporu.

Kontrolka zgasla w miare szybko.

http://www.youtube.com/watch?v=FFactHMT ... ture=g-upl




Pierwsze odpalenie,czyli orkiestra na 32 szklanki :]

http://www.youtube.com/watch?v=gTj08kbD ... ture=g-upl






Troche to trwalo ale w koncu sie udalo.

Auto zarejestrowane z silnikiem 4.0 :hyhy:

W ubezpieczalni mieli problem maly bo nie maja w bazie danych modelu 340i :rotfl:

Juz sie nie moge doczekac miny pana policjanta ktory bedzie zerkal w papiery ;)

Obrazek

Pojechalem dzis na hamownie zerknac co tam po remoncie:

Wynik na dzis:

312 KM doszlo 12KM
398 Nm
doszlo 20 Nm

Obrazek

Jeszcze jeden modzik i chyba koniec z modami bo juz tak naprawde nie ma co robic.

Zainstalowalem sobie takie gajgerki. Pewnie bardziej dla przyjemnosci niz potrzeby, ale podobaja mi sie.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

maaaad napisał(a):
Lesio, jak te zamontujesz to się nikt już czepiać nie będzie


Ja nie robie z tego "cultovego" auta wiec nie przeszkadzaja mi te ktore mam.

Dalej ucze sie robic zdjecia, czy takie zdjecie jest juz ok czy moze jeszcze cos zle?

P.s. Fotka taka jaka wyszla bez zadnych fotoszopow.

Obrazek

i jeszcze jedna

Obrazek


Ostatnio edytowano 13 sierpnia 2014, 16:53 przez LeSiO, łącznie edytowano 105 razy

Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 318i 88r
PostNapisane: 7 listopada 2010, 15:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
rzeczywiscie ladny stan a jakie plany????????/

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 318i 88r
PostNapisane: 7 listopada 2010, 15:37 
A uwierzysz jak powiem ze tylko lac paliwo i jezdzic? ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 318i 88r
PostNapisane: 7 listopada 2010, 15:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 931
Lokalizacja: Gdansk/Frankfurt (M)
Moje BMW: e39 530dA '02
Kod silnika: M57d30
Garaż: E32 730iA, e39 530dA, e39 540iA
No LeSio pieknie. Wyglada na zdrowa. Dolaczam sie do pyt Santino, jakie plany? Bedzie co czytac w dlugie jesienne wieczory.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 318i 88r
PostNapisane: 7 listopada 2010, 15:38 
fajny, stan okay, ale szczepan :(


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 318i 88r
PostNapisane: 7 listopada 2010, 15:42 
sam, jestes szczepan :rotfl:

mysle ze bedzie co czytac.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 318i 88r
PostNapisane: 7 listopada 2010, 15:52 
no dobra, głupie pytanie, ale na E30 się nie znam aż tak.

Skąd w 88r M10, a gdzie M40? :(

:-k Możesz pokazać VIN?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 318i 88r
PostNapisane: 7 listopada 2010, 15:57 
No juz czekam 2 tygodnie na rozkodowanie ale ci sie nie chce widocznie ;) :P

A jesli szczepan to nie ma znaczenia bo i tak bedzie szczepan :P


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 318i 88r
PostNapisane: 7 listopada 2010, 16:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Wygląda na dobrą bazę i nawet niezły rarytas ma w postaci dodatkowego zbiornika na paliwo :hyhy:

Ciekawe czy to już Polacy jej takiego swapa zrobili :D

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 318i 88r
PostNapisane: 7 listopada 2010, 16:00 
LeSiO napisał(a):
No juz czekam 2 tygodnie na rozkodowanie ale ci sie nie chce widocznie ;) :P


Ta, 10 :/

dobra, zaraz wychodzę, to na szybko Tobie tutaj wkleję, bo sam jestem ciekaw:

Art.

Wartość
Numer podwozia WBAAK150802338423
Kod typu 1015
Typ 316I (EUR)
Typoszereg E E30 ()
Seria 3
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 2
Silnik M10
Pojemność skokowa 1.80
Moc 0
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor DELPHIN METALLIC (184)
Tapicerka ANTHRAZIT STOFF (0274)
Data prod. 1988-02-23

Składanie Wyposażenie
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S270A WIDER TYRES Koła z szerokim ogumieniem
S311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL
S339A SATIN CHROME Shadow-Line
S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Szkło izolacji cieplnej zielone
S400A SLIDING SUNROOF MANUAL Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa
S704A M SPORT SUSPENSION M Podwozie sportowe


...czyli jednak miałem rację, że z nazwy tematu wynika M40 :P bo to 316i, a nie 318i :P

...czyli szczepan nie, ale LeSiO chachmęt :P


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 318i 88r
PostNapisane: 7 listopada 2010, 16:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3336
Lokalizacja: SOSNOWIEC/LONDON
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52b28
opis :dobani:
zdjecia :ok:

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 318i 88r
PostNapisane: 7 listopada 2010, 16:02 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 26
Posty: 2401
Lokalizacja: Warszawa/Zielonka
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62tub44
Ja tez chce e30 :rozpacz:
Jakie plany?

pzdr
GreenEvil

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 318i 88r
PostNapisane: 7 listopada 2010, 16:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 6536
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 6 coupe
No No buda wygląda na zdrową a na pewno o to chodziło! Fajnie wszytko sfotografowane, mam nadzieje że przy modach też będzie takie fotostory.

a co będziesz szczepił?

_________________
The Unattainable Is Invariably Attractive!


Ostatnio edytowano 7 listopada 2010, 16:05 przez Dejmon, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 318i 88r
PostNapisane: 7 listopada 2010, 16:03 
Szczepan w ta szczepan w tamta. Co to za roznica :rotfl:

Ale wypas mam konkretny :)

Jakos dziwnie. Oznaczenie 316 pojemnosc 1.8 o co tu chodzi?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 318i 88r
PostNapisane: 7 listopada 2010, 16:04 
Dejmon napisał(a):
a co będziesz szczepił?


Lesio jakby co, mam komplet na swapa na ///M40B18 :ok: info na PW :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 318i 88r
PostNapisane: 7 listopada 2010, 16:05 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
LeSiO napisał(a):
Szczepan w ta szczepan w tamta. Co to za roznica :rotfl:

Ale wypas mam konkretny :)

Jakos dziwnie. Oznaczenie 316 pojemnosc 1.8 o co tu chodzi?


M10 tak miały :) Ale M10 w szerokiej to dalej dla mnie LOL :zdziwko:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 318i 88r
PostNapisane: 7 listopada 2010, 16:06 
No ja juz mam 1.8 to po co zmieniac? Myslisz ze te pare Kucy da rade?

Jeffrey, A co tu opisywac?

greenevil, Dejmon, na razie plany sa na V8 a czy bedzie cos moze mniejszego to nie wiem jeszcze.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 318i 88r
PostNapisane: 7 listopada 2010, 16:09 
Fryderyk napisał(a):
Jakos dziwnie. Oznaczenie 316 pojemnosc 1.8 o co tu chodzi?


...bo najpierw było M40B18, później dopiero B16, więc klepali M10B18 o mocy zgodnej do 316i w porównaniu do 318i M40... coś takiego :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 318i 88r
PostNapisane: 7 listopada 2010, 16:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1901
Lokalizacja: Włocławek
Moje BMW: F25 E38
Kod silnika: N47T M60B30
Garaż: Porządny :)
LeSiO napisał(a):
Po kilku latach poszukiwan udalo nam sie nabyc cos takiego.

:zdziwko:

Auto prezentuje sie bardzo dobrze...ale jak na kilka lat poszukiwan to szalu nie ma :P

Te porozrywane siedzenia, jakby ktos je zyletka pochlastal nie swiadcza byc dobrze o przebiegu na liczniku ;)

_________________
Jest:
X3 F25 '12r. --->>
Było:
E46 '01r. --->>E39 '01r. --->> E36 '94r. --->> E46 '01r. --->> E46 '98r.


Ostatnio edytowano 7 listopada 2010, 16:11 przez bafi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: LeSiO -->> E30 318i 88r
PostNapisane: 7 listopada 2010, 16:10 
Dobry dupo wóz :ok: przy siódemce na co dzień można mieć nie wyróbkę :kwasny:


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2697 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 135  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL