BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 23:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 149 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 24 stycznia 2012, 09:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
S54B32? masz info o ile wiecej oleju musi byc w układzie przy chlodnicy?

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 24 stycznia 2012, 22:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Coupe & Touring
Kod silnika: M54B30 & M47D20
Santino napisał(a):
S54B32? masz info o ile wiecej oleju musi byc w układzie przy chlodnicy?


Moja podstawa filtra jest z s50, wcześniej jeździła w m52. Co do ilości oleju to około 0.5litra przynajmniej tyle wiecej wlewałem do mojej Octavi 1.8Turbo po zamontowaniu chłodnicy oleju. Oczywiście ilosć zależy od wielkości chłodnicy.

_________________
Sponsored by Hydrotransfer Hydrografika Warszawa
Obrazek
Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 8 lutego 2012, 22:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Coupe & Touring
Kod silnika: M54B30 & M47D20
I do mnie przyjechały kolejne zabawki. W walce z wagą pomoże Sparco Sprint z homologacją nóweczka nie śmigana :hurra:
Obrazek
Oraz zestawik trzech zegarków
Obrazek

_________________
Sponsored by Hydrotransfer Hydrografika Warszawa
Obrazek
Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 8 lutego 2012, 22:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Ha widze ze kolega tez idzie w kubełki, daj znac czy zostawiasz ori napinacze od pasów, i jakie mocowania planujesz

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 8 lutego 2012, 23:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Coupe & Touring
Kod silnika: M54B30 & M47D20
Santino napisał(a):
Ha widze ze kolega tez idzie w kubełki, daj znac czy zostawiasz ori napinacze od pasów, i jakie mocowania planujesz


Kubełek czeka już 2 miesiące :( Będą szelki, cztero-punkty z centralną klamrą. Na razie jestem na etapie szukania :(
Z mocowaniem muszę pokombinować bo kubełek musi być na szynie.

_________________
Sponsored by Hydrotransfer Hydrografika Warszawa
Obrazek
Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 8 lutego 2012, 23:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
ja raczej robie fotele na stale, bez regulacji, bo mi nie potrzebna, ale za to ogarniam jak by tutaj zrobic kopie mocowan vac motorsport
Obrazek
kwestia porzadnego zwymiarowania, i jeden forumowicz zadeklarowal ze w cad moze ogarnac projket, tylko no wlasnie kots musi to zwymiarowac, szukam takiej osoby na fanaticsach. jak by co to zawsze mozna zrobic 2 komplety

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 10 lutego 2012, 22:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Coupe & Touring
Kod silnika: M54B30 & M47D20
Santino napisał(a):
ja raczej robie fotele na stale, bez regulacji, bo mi nie potrzebna, ale za to ogarniam jak by tutaj zrobic kopie mocowan vac motorsport
Obrazek
kwestia porzadnego zwymiarowania, i jeden forumowicz zadeklarowal ze w cad moze ogarnac projket, tylko no wlasnie kots musi to zwymiarowac, szukam takiej osoby na fanaticsach. jak by co to zawsze mozna zrobic 2 komplety


Mocowania robia wrażenie, jednakże moje autko ma na ten sezon nowego kierowcę a dokałdniej kierowniczkę :D więc pole manewru musi być.
PS. Jak zrobie wszystkie poprawki w aucie to w kwietniu możemy się zmierzyć :zawstydzony:

_________________
Sponsored by Hydrotransfer Hydrografika Warszawa
Obrazek
Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 11 lutego 2012, 20:09 
Offline
Forumowicz

Wiek: 30
Posty: 396
Lokalizacja: Warszawa WN
Moje BMW: E30, E36, E87
Kod silnika: m20b25
Świetne autko, widziałem już kiedyś na racingforum :) No i używane we właściwym celu :D

P.S. Wykres fajnie pokazuje, jak to na LPG auta tracą po 30% mocy ;))

_________________
BMW 130i MPakiet - żonowóz
BMW E30 325i kiedyś na tor - dzisiaj klasyk
BMW E36 coupe M54B30 na tor
BMW E36 cabrio 320i - świeży zakup
+ torowe MX-5 ND2 2019


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 11 lutego 2012, 20:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Coupe & Touring
Kod silnika: M54B30 & M47D20
pawel934 napisał(a):
Świetne autko, widziałem już kiedyś na racingforum :) No i używane we właściwym celu :D

P.S. Wykres fajnie pokazuje, jak to na LPG auta tracą po 30% mocy ;))


Dzięki :)
Dzisiaj odstawiłem autko do Przemocar-u ma montaż modułu olejowego, chłodnicy i wskaźników :D Teraz będzie można upalać na torze do woli :super: i po taniości na LPG :P

_________________
Sponsored by Hydrotransfer Hydrografika Warszawa
Obrazek
Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 25 lutego 2012, 22:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Coupe & Touring
Kod silnika: M54B30 & M47D20
Dzisiaj wpadłem do Przemo-car sprawdzić postępy, Oto efekty :D

Moduł olejowy już zamontowany
Obrazek

Przygotowane mocowanie pod chłodnicę oleju
Obrazek

Chłodnica oleju i węże już na miejscu. Chłodnica oleju 10 rzędowa, rdzeń 240 x 135 x 50 mm
Obrazek

Chłodnica wody niestety spuchła i poszła na śmietnik
Obrazek

Chłopaki nudzą się w pracy i nabijają sie z podtlenku gazu :D
Obrazek

_________________
Sponsored by Hydrotransfer Hydrografika Warszawa
Obrazek
Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 26 lutego 2012, 11:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 938
Moje BMW: Z3 Coupe M-Power
Kod silnika: S50B32
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=84460
chlodnica oleju to bdb pomysl :ok:

_________________
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK<!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 26 lutego 2012, 19:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 586
Moje BMW: 3x E36 + E38
Kod silnika: V8
Bardzo ładnie :)
Z czego podpasowali chłodnicę ?
Wiesz może jak jest rozwiązana kwestia termostatu ?

_________________
Obrazek ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 26 lutego 2012, 19:48 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 938
Moje BMW: Z3 Coupe M-Power
Kod silnika: S50B32
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=84460
z tego co kojarze to termostat jest w module olejowym.
chlodnica wyglada na uniwersalna?

_________________
ZAPRASZAM UZYTKOWNIKOW SERII Z !>KLiK<!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 26 lutego 2012, 20:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Coupe & Touring
Kod silnika: M54B30 & M47D20
Dokładnie termostat jest w module olejowym, a chłodnica uniwersalna, przewody olejowe zakute a nie na cybanty.

_________________
Sponsored by Hydrotransfer Hydrografika Warszawa
Obrazek
Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 28 lutego 2012, 08:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
dobry mod, odpowiednia temp. oleju w takiej jeździe jak najbardziej wskazana :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 3 marca 2012, 22:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Coupe & Touring
Kod silnika: M54B30 & M47D20
Właśnie dostałem radosnego MMS-a z postępu prac :)
Obrazek

_________________
Sponsored by Hydrotransfer Hydrografika Warszawa
Obrazek
Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 20 marca 2012, 16:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2098
Lokalizacja: Warszawa Włochy/Wola
Moje BMW: BMW
Kod silnika: 007
Garaż: Taki tam stary rupieć.
Teraz to wygląda jak kokpit F16.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 21 marca 2012, 23:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Coupe & Touring
Kod silnika: M54B30 & M47D20
Oto filmik członka WST pokazujący lepsze kawałki z zeszłego sezonu Lap Race i Real Race. Nawet moje autko się załapało:
3:20 mały poślizg na slickach
3:53 ostre palenie gumy :D


_________________
Sponsored by Hydrotransfer Hydrografika Warszawa
Obrazek
Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 1 kwietnia 2012, 09:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Coupe & Touring
Kod silnika: M54B30 & M47D20
Historia pewnego samochodu nagle się zatrzymała :( reanimacja chwilę potrwa :rozpacz:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Sponsored by Hydrotransfer Hydrografika Warszawa
Obrazek
Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 1 kwietnia 2012, 09:12 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
To nie Twoj nie wkrecaj - jest Prima aprilis ;) sciemniaczu

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 149 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL