BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 18:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 149 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 29 sierpnia 2011, 21:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Coupe & Touring
Kod silnika: M54B30 & M47D20
piotres napisał(a):
Rozumiem ze mozna troche poreklamowac wlasna firme ale co za duzo to nie zdrowo - ta hydro na pokrywach silnika i na...korku od oleju to juz zdrowa przesada :dobani: :dobani: :zakrecony:


Zależy co kto lubi :) Przesada byłaby gdybyśmy pokryli hydrografiką resztę pokryw, zbiorników itp pod maską.

_________________
Sponsored by Hydrotransfer Hydrografika Warszawa
Obrazek
Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 14 września 2011, 21:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Coupe & Touring
Kod silnika: M54B30 & M47D20
Nudziło mi się w nocy wiec postanowiłem potestować autko
Przyśpieszenie 0-120km/h


i 0-170 km/h

_________________
Sponsored by Hydrotransfer Hydrografika Warszawa
Obrazek
Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 14 września 2011, 22:13 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 32
Posty: 516
Lokalizacja: Poznań/Śrem/Puszczykowo
Moje BMW: brak
I choinka świecących się kontrolek :rotfl:

Za to ładnie się odpycha a i kierowca dobrze biegi wbija.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 15 września 2011, 09:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
hehe ja ze świecącym spryskiwaczem jeździć nie lubie :hyhy:

trzeba było do 2.00zł polecieć ciekawe ile by czasu zajęło :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 15 września 2011, 13:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
mmichalowski napisał(a):
I choinka świecących się kontrolek :rotfl:

Za to ładnie się odpycha a i kierowca dobrze biegi wbija.

Gdzie ten kierowca dobrze wbija biegi?
Prawie na każdym biegu auto łapie na chwilkę odcikę a zmiana nie jest zbyt szybka.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 15 września 2011, 15:19 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Widziałem BMW na łamach BMW TRENDS.
Mechanicznie :ok: ,wizualnie z zewnątrz i pod maską :dobani: .
Listwy wewnętrzne w tej hydrografice :ok: ,ogółem wnętrze :ok:

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 15 września 2011, 21:51 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 32
Posty: 516
Lokalizacja: Poznań/Śrem/Puszczykowo
Moje BMW: brak
--==Mały==-- napisał(a):
mmichalowski napisał(a):
I choinka świecących się kontrolek :rotfl:

Za to ładnie się odpycha a i kierowca dobrze biegi wbija.

Gdzie ten kierowca dobrze wbija biegi?
Prawie na każdym biegu auto łapie na chwilkę odcikę a zmiana nie jest zbyt szybka.



To ja tu chciałem mu po prostu posłodzić bo mi z wyglądu auto średnio pasuje a Ty psujesz mój plan :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 15 września 2011, 23:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Coupe & Touring
Kod silnika: M54B30 & M47D20
MaTiMa napisał(a):
hehe ja ze świecącym spryskiwaczem jeździć nie lubie

trzeba było do 2.00zł polecieć ciekawe ile by czasu zajęło

Jak będzie chwila to nakręce na autobahnie

--==Mały==-- napisał(a):
Gdzie ten kierowca dobrze wbija biegi?
Prawie na każdym biegu auto łapie na chwilkę odcikę a zmiana nie jest zbyt szybka.

Filmiki kręciłem na szybko i nie miałem pomocnika do nagrywania ale popracuję nad zmianą biegów :( i postaram sie nakręcić filmik jeszcze raz dla Ciebie.

lukasbmw napisał(a):
Widziałem BMW na łamach BMW TRENDS.
Mechanicznie ,wizualnie z zewnątrz i pod maską .
Listwy wewnętrzne w tej hydrografice ,ogółem wnętrze

No widzisz, wegług niektórych to "ulep" a jednak załapał sie na okładkę :szok:

_________________
Sponsored by Hydrotransfer Hydrografika Warszawa
Obrazek
Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 16 września 2011, 10:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
respect napisał(a):
No widzisz, wegług niektórych to "ulep" a jednak załapał sie na okładkę :szok:

niestety, według mnie to żaden wyznacznik :zdegustowany: pod silnikiem Ci coś odstaje, pewno plastikowa mata. Wiem, że szczegół ale jednak ;)

Pochwal sie co tam za nowy, "znacznie szybszy", projekt ogarniasz teraz :hyhy: :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 28 września 2011, 17:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Coupe & Touring
Kod silnika: M54B30 & M47D20
MaTiMa napisał(a):
respect napisał(a):
No widzisz, wegług niektórych to "ulep" a jednak załapał sie na okładkę :szok:

niestety, według mnie to żaden wyznacznik :zdegustowany: pod silnikiem Ci coś odstaje, pewno plastikowa mata. Wiem, że szczegół ale jednak ;)

Pochwal sie co tam za nowy, "znacznie szybszy", projekt ogarniasz teraz :hyhy: :hyhy:


Dzisiaj o 23:00 w Raporcie Turbo na TVN Turbo można obejrzeć materiał o hydrotransferze i moje zabawki.

_________________
Sponsored by Hydrotransfer Hydrografika Warszawa
Obrazek
Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 17 stycznia 2012, 17:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 870
Lokalizacja: Bemowo
Moje BMW: E36 sedan / E28
Kod silnika: M54B30 / M30B28
MaTiMa napisał(a):
trzeba było do 2.00zł polecieć ciekawe ile by czasu zajęło :hyhy:

do 2.00 raczej nie poleci, nie na 3.64. Może na papierze/kalkulatorze. Ja mam 3,23 i 220-22kilka, chociaż z kalkulatora 238 wychodzi, ale opory powietrza robią swoje.

_________________
Obrazek
e36 330i - tap madl definiszyn | e28 528i Bahama


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 17 stycznia 2012, 21:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Coupe & Touring
Kod silnika: M54B30 & M47D20
tcr2 napisał(a):
MaTiMa napisał(a):
trzeba było do 2.00zł polecieć ciekawe ile by czasu zajęło :hyhy:

do 2.00 raczej nie poleci, nie na 3.64. Może na papierze/kalkulatorze. Ja mam 3,23 i 220-22kilka, chociaż z kalkulatora 238 wychodzi, ale opory powietrza robią swoje.


Zaskocze Cię. Z dyfrem 3.64 na 5 biegu na odcince mam 210km/h

_________________
Sponsored by Hydrotransfer Hydrografika Warszawa
Obrazek
Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 18 stycznia 2012, 12:39 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 870
Lokalizacja: Bemowo
Moje BMW: E36 sedan / E28
Kod silnika: M54B30 / M30B28
respect napisał(a):
tcr2 napisał(a):
MaTiMa napisał(a):
trzeba było do 2.00zł polecieć ciekawe ile by czasu zajęło :hyhy:

do 2.00 raczej nie poleci, nie na 3.64. Może na papierze/kalkulatorze. Ja mam 3,23 i 220-22kilka, chociaż z kalkulatora 238 wychodzi, ale opory powietrza robią swoje.


Zaskocze Cię. Z dyfrem 3.64 na 5 biegu na odcince mam 210km/h

Masz rację. Nie sprawdziłem dokładnie, a pamiętałem jak spadła mi prędkość przy zmianie dyfra z 3,07 na 3,23.

_________________
Obrazek
e36 330i - tap madl definiszyn | e28 528i Bahama


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 18 stycznia 2012, 13:46 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Kila razy widziałem furkę w Ząbkach, całkiem przyjemne dźwięki wydaje :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 18 stycznia 2012, 21:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Coupe & Touring
Kod silnika: M54B30 & M47D20
Adddam napisał(a):
Kila razy widziałem furkę w Ząbkach, całkiem przyjemne dźwięki wydaje :ok:


Dzięki, niestety nie wszyscy sąsiedzi podchodzą do dźwięku wydechu tak entuzjastycznie :D

_________________
Sponsored by Hydrotransfer Hydrografika Warszawa
Obrazek
Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 19 stycznia 2012, 02:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Moje BMW: 325 Ci
auto do sportu :ok: zazdroszczę
wielki plus za heble,zawias..

co do hydro to nie przekonuje mnie wykonanie na panelu środkowym przy mieszku
wzór się trochę rozpłynął

pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 21 stycznia 2012, 18:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 578
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: bmw e34 520i
Kod silnika: m50b20
Mi się podoba :ok: jak autko na tor :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 22 stycznia 2012, 21:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Coupe & Touring
Kod silnika: M54B30 & M47D20
adakam napisał(a):
auto do sportu zazdroszczę
wielki plus za heble,zawias..

co do hydro to nie przekonuje mnie wykonanie na panelu środkowym przy mieszku
wzór się trochę rozpłynął

pozdro

co do ramki to byla wersja testowa, poniżej masz nowszą wersję

Obrazek

Jega87 napisał(a):
Mi się podoba jak autko na tor


Jak na razie jest to autko uliczno-torowe a plan jest taki aby było torowo-uliczne. Na nowy sezon będą zmiany w zawieszeniu i wadze.

_________________
Sponsored by Hydrotransfer Hydrografika Warszawa
Obrazek
Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 23 stycznia 2012, 02:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Moje BMW: 325 Ci
respect napisał(a):
co do ramki to byla wersja testowa, poniżej masz nowszą wersję



jest dużo lepiej, ale domyślam się, że jest to najtrudniejszy element do wykonania..
tak czy inaczej gratulacje super projektu

pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: RESPECT ==> BMW 330CI w holenderskim gazie
PostNapisane: 23 stycznia 2012, 22:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 154
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Coupe & Touring
Kod silnika: M54B30 & M47D20
Nowa zabawka na nowy sezon. Nareszcie będzie temperatura oleju a co najważniejsze chłodnica oleju :hurra:
Obrazek

_________________
Sponsored by Hydrotransfer Hydrografika Warszawa
Obrazek
Mistrz klasy Profi Plus Street OPP WST 2008
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 149 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL