BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 25 kwietnia 2017, 07:38


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2914 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 2 listopada 2016, 15:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 26
Posty: 9238
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=94261
sirek, zawór wastegate - a więcej Pawełku powie Ci Google :)

Zawór nie jest bezpośrednio od Mrowczana, po drodze przeszedł przez ręce FTWL w celu kontroli luzów i panowania tloczka aby wyeliminować możliwość awarii.

Zdzira 850I, jeździsz 7er - nie pisz tak ! :v


Niedługo dodam kolejne zdjęcia postępów prac, bo takowy postęp jest ;)

_________________
||328Cdi||tuned by||DEEJEYS||

Odwiedź mój kanał YT


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 2 listopada 2016, 18:35 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 31
Posty: 5525
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Ale odchudzona bida edition :)
No i ja nawet klocka przed wyścigiem robię obowiązkowo....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 3 listopada 2016, 13:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 21
Posty: 794
Lokalizacja: Gierczyce
Moje BMW: E90 320D
Kod silnika: M47TU2
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149305
Robi się przytulnie w tej komorze, idealnie na chłodne zimowe wieczory, gdzie trakcja razem z bocianami odlatuje do Afryki :rotfl: :D

P.S Było coś jeżdżone ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 3 listopada 2016, 14:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 24
Posty: 134
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: R33/S14a/e91
Kod silnika: RB25/SR20/TFSI
Integy napisał(a):
P.S Było coś jeżdżone ?


Przepycha czasem na kanale do przodu albo do tyłu, zależy z której strony trzeba wejść :D

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 3 listopada 2016, 15:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 26
Posty: 9238
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=94261
KrisC, o... jest i właściciel audi s3. Co tu robisz na forum bmw ? Spalasz się z zazdrości? :luka:

_________________
||328Cdi||tuned by||DEEJEYS||

Odwiedź mój kanał YT


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 6 listopada 2016, 10:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 14833
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36 & E46
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe
deejeys napisał(a):
KrisC, o... jest i właściciel audi s3. Co tu robisz na forum bmw ? Spalasz się z zazdrości? :luka:





ojjj grubo lecisz :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 6 listopada 2016, 14:19 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1131
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
Są już jakieś nowe zdjęcia? :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 6 listopada 2016, 16:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 26
Posty: 9238
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=94261
Jutro zrobię i wrzucę, nie byłem w weekend w garazu niestety :)

_________________
||328Cdi||tuned by||DEEJEYS||

Odwiedź mój kanał YT


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 6 listopada 2016, 22:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 4581
deejeys napisał(a):
sirek, zawór wastegate - a więcej Pawełku powie Ci Google :)


Tak przypuszczałem z tym ,że nie jest on zamontowany jeszcze oczywiście. ;)
Do wiosny złożysz wszystkie klocki ? :cool:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 7 listopada 2016, 21:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 26
Posty: 9238
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=94261
sirek napisał(a):
Do wiosny złożysz wszystkie klocki ?


Wszystko po spinać mechanicznie chciałbym do końca roku, dużo nie zostało, części już dawno kupione leża, parę kolanek tylko zostało i itp, ale jeszcze elektronicznie będzie trochę zabawy, ale nad tym ciągle myślę i nie wiem na co się zdecyduję... Wyjdzie w praniu. Byle na wiosnę wyjechać! :)

Obrazek

Obrazek


Dorobię jeszcze chyba wspornik od dołu pod turbo, aczkolwiek jest dość "zwarty" więc nie powinno być problemu, szpilki kolektora wyczyszczone, nakrętki kupione, uszczelki leżą i czekają.... Nic tylko składać. Wydech - dorobić nową sekcję środkową, zapiąć zasilanie i spływ oleju, założyć cooler, orurowanie i dolot powietrza do turbo.

_________________
||328Cdi||tuned by||DEEJEYS||

Odwiedź mój kanał YT


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 7 listopada 2016, 23:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 117
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e46 330ci cabrio lsd
Kod silnika: m54b30+
-


Ostatnio edytowano 29 stycznia 2017, 21:14 przez patriic, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 8 listopada 2016, 08:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 26
Posty: 9238
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=94261
patriic, o ban się skończył ? Słodko;)

1. Auto już było odpalone, auto już jeździło.
2. Po co kupować taki sam silnik jak miałem? Co by mi dał swap na taki sam silnik ? Jeszcze ktos by pomyślał, że stary się zepsuł:)

_________________
||328Cdi||tuned by||DEEJEYS||

Odwiedź mój kanał YT


Ostatnio edytowano 8 listopada 2016, 10:33 przez deejeys, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 8 listopada 2016, 09:13 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 13209
Moje BMW: E46
Kod silnika: 330dA
Bez sensu to jest spojler w tico lub tjuningi fiatów.
Frajdę daje właśnie własnoręczne grzebanie w garażu i efekty potem. Trzeba wejść level wyżej i dać spokój wszelakim 330 czy 328 niech się bawią zamiast ich killowac.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 8 listopada 2016, 14:03 
Offline
Forumowicz

Posty: 268
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=155566
Witam,
chyba pierwszy raz przygladnalem sie temu projektowi (ogladalem zdjecia ale sie nie wczytywalem)... do dzis myslalem, ze zmuszanie biednego 200 cos konnego starego klekota jednoturbinowego by chodzil jak mloda lania to droga pod gorke.
Zmieniam zdanie: to pojscie na latwizne!
Zupelnie z ciekawosci:
w jakie moce (realnie) celujesz? (czy to ma cien sensu czy to tylko hobby)
czy tym autem zamierzasz jezdzic po ulicach (tak nie "od wielkieg dzwonu" na zloty ale na zakupy do pracy, wakacje) a moze i poza PL?
Czy masz diagnoste, ktory bedzie Ci podbijal przeglady bez strachu, ze moze utracic uprawnienia gdyby Ciebie do kontroli zatrzymali? (takie akcje juz w PL bywaja i cywilizacja bedzie sie nasilac!)
Czy jest droga do legalizacji takich aut (we Wro jest jeden chlopak co zarejestrowal LEGALNIE syrene z silnikiem opla 2.0 benzyna /ale kilka wycieczek do Wawy musial zrobic)
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
nie pisze tego zlosliwie (dla jasnosci) - moj DPF lezy w garazu w worku bo licze sie z tym, ze kiedys bedzie musial moze do auta powrocic lub popyt na nie wzrosnie i bedzie mial wartosc jakas...przewiduje, ze za pare lat beda ogloszenia "montaz DPF" zamiast "usuwanie DPF"

_________________
BMW E60 530xD 400ps/830Nm chip by Przemek4net


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 8 listopada 2016, 17:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 2864
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: E36 316i+
Kod silnika: M50B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159918&start=40
przemek4net napisał(a):
Czy jest droga do legalizacji takich aut (we Wro jest jeden chlopak co zarejestrowal LEGALNIE syrene z silnikiem opla 2.0 benzyna /ale kilka wycieczek do Wawy musial zrobic)


Kiedyś było łatwiej zalegalizować nawet 4.4 w E30 teraz już są problemy. Problem w tym, że nie każdy rzeczoznawca się pod tym podpiszę, a jego opinia jest wymagana na stacji aby zrobili przegląd pt. zmiany konstrukcyjne. Kiedyś jechałeś na stacje kontroli pojazdów mówiłeś jaki masz silnik i wpisywali wszystko co chciałeś. Kilka lat temu nastąpiły zmiany i na takim przeglądzie jest wymagana opinia rzeczoznawcy. Ja ostatnio przechodziłem całą procedurę, ale swapowałem silnik który występował w danym nadwoziu (w tym wypadku nie ma żadnych problemów). W ostateczności przepchać można tego swapa tak, że silnik pochodzi z E46 325i/328i tylko zanim turbo wleci


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 8 listopada 2016, 21:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 1262
Moje BMW: ladne
Garaż: Obecnie: e92 335 M-pack viewtopic.php?f=6&t=160986
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: viewtopic.php?f=6&t=134728
ale przecież dawid już ma w dowodzie 2.8...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 8 listopada 2016, 21:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 21
Posty: 2376
Moje BMW: e36 Compact
Kod silnika: M52TUB28
przemek4net napisał(a):
Witam,
chyba pierwszy raz przygladnalem sie temu projektowi (ogladalem zdjecia ale sie nie wczytywalem)... do dzis myslalem, ze zmuszanie biednego 200 cos konnego starego klekota jednoturbinowego by chodzil jak mloda lania to droga pod gorke.
Zmieniam zdanie: to pojscie na latwizne!
Zupelnie z ciekawosci:
w jakie moce (realnie) celujesz? (czy to ma cien sensu czy to tylko hobby)
czy tym autem zamierzasz jezdzic po ulicach (tak nie "od wielkieg dzwonu" na zloty ale na zakupy do pracy, wakacje) a moze i poza PL?
Czy masz diagnoste, ktory bedzie Ci podbijal przeglady bez strachu, ze moze utracic uprawnienia gdyby Ciebie do kontroli zatrzymali? (takie akcje juz w PL bywaja i cywilizacja bedzie sie nasilac!)
Czy jest droga do legalizacji takich aut (we Wro jest jeden chlopak co zarejestrowal LEGALNIE syrene z silnikiem opla 2.0 benzyna /ale kilka wycieczek do Wawy musial zrobic)
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
nie pisze tego zlosliwie (dla jasnosci) - moj DPF lezy w garazu w worku bo licze sie z tym, ze kiedys bedzie musial moze do auta powrocic lub popyt na nie wzrosnie i bedzie mial wartosc jakas...przewiduje, ze za pare lat beda ogloszenia "montaz DPF" zamiast "usuwanie DPF"

Przeciez może dokonać zmiany w dowodzie z 2,0 diesel na 2,5l benzyna.


Z drugiej strony jak policjant w trakcie kontroli drogowe udowodni, że to pod maską to jest 2,8, a nie 1.6, albo 3,0 a nie 2.8?



LesiO miał e30 344 z 4.4 w dowodzie o ile mnie pamięć nie myli


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 8 listopada 2016, 21:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 26
Posty: 2854
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: 328i
Bez problemu to Dawid ogarnie ;)

btw. Najlepszego deejeys, zdrówka i pociechy z pomocnika życzę :piwo: :ok:

_________________
"Proste są dla szybkich samochodów, Zakręty dla szybkich kierowców" "Nie odkładaj marzeń, odkładaj na marzenia"|"Life's Too Short To Drive Boring Cars"
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 8 listopada 2016, 21:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 26
Posty: 9238
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=94261
przemek4net napisał(a):
do dzis myslalem, ze zmuszanie biednego 200 cos konnego starego klekota jednoturbinowego by chodzil jak mloda lania to droga pod gorke.
Zmieniam zdanie: to pojscie na latwizne!


Było 250+ i prawdę mówiąc nie było to łatwe, ba... Paru w podobnym czasie i później próbowało i nie skończyło się to jakimś spektakularnym wynikiem ;-)


przemek4net napisał(a):
w jakie moce (realnie) celujesz? (czy to ma cien sensu czy to tylko hobby)


Nie celuje w jakieś niesamowite moce. Na ten moment chcę żeby to wyjechało i jeździło w miarę systematycznie, graty na starcie są na 450koni, taka norma w sumie, po upgrade jakieś tam 500+ można zrobić wszystko powyżej zaczyna się robić bardzo drogo. Po skończeniu podstawowej mechaniki chce doprowadzić parę innych spraw do ładu, co wiążę się ze sporym wkładem znów, w aucie zawsze jest coś do poprawienia ;)

przemek4net napisał(a):
czy tym autem zamierzasz jezdzic po ulicach (tak nie "od wielkieg dzwonu" na zloty ale na zakupy do pracy, wakacje) a moze i poza PL?


Już za czasów diesla+++ sam sobie powiedziałem, że za granicę jechać to trochę ryzyk-fizyk. Seryjne auto potrafi się zepsuć, a co dopiero modyfikowane? Wycieczki po Polsce - żadnym problemem nie były, zawsze można zadzwonić - laweta przyjedzie. Ale ściąganie auta z Chorwacji ? Drogi interes...
To auto nigdy nie było tylko autem. Od zawsze było moją zabawką. Po pracy wsiadałem i jechałem na aleje szukać klientów do wyprostowania, w niedziele na spota objechać co się da. Takie hobby. Ale równo z rozpoczęciem swapa, trochę mi się życie zmieniło, bo decyzję podjąłem przed urodzeniem się syna a zacząłem kilka miesięcy później. Niedawno skończył 2 lata, heh :) Nie spieszy mi się, działam sobie - bo jednak w życiu jest nie tylko auto ;) A właśnie piję sobie szklaneczkę whisky&cola z okazji moich... urodzin. Heh. A synek biega z resorakami. Oby się zaraził autami... :hyhy: nie będzie miał kasy na alkohol i używki :rotfl: Obecne wcielenie 328Turbo ma być jeszcze większą zabawką, już zdecydowanie droższą w utrzymaniu, bo niestety auta nieseryjne takie są ale ma dawać frajdę, jak zadzwonią chłopaki, że są loty to wsiadam cisnę. Mam ochotę wyjechać po prostu przejechać się - wsiadam i jadę. Na zakupy mam czym jechać, na wakacje również. Życie jest krótkie, trzeba mieć z czego czerpać radość... Tak myślę. Za 5 lat może będę uważał inaczej. Diesel nie dawał mi już aż tyle frajdy, irytował mnie dym który mimo wszystko przy wolnym wydechu w końcu się pojawi, mniejszy lub większy, ale będzie. Smród aż w oczy szczypie w garażu, dramat, ale nadal mam w głowie ochotę zbudować mocnego diesla, ale nie wiem czy kiedyś w to wejdę jeszcze...

przemek4net napisał(a):
Czy masz diagnoste, ktory bedzie Ci podbijal przeglady bez strachu, ze moze utracic uprawnienia gdyby Ciebie do kontroli zatrzymali? (takie akcje juz w PL bywaja i cywilizacja bedzie sie nasilac!)


Jestem tego świadom, że sporej wielkości turbo przy kielichu może być przeszkodą, ale przegląd jest raz do roku, zawsze można coś zdemontować, jakoś sobie trzeba będzie poradzić. Pozatym to nie temat na fora publiczne, znany był już przypadek z Łodzi, gdzie policja po publikacji filmiku na YT zapukała do ludzi z wyciągami opisów projektów na forach internetowych. Każdy kij ma dwa końce.

Technicznie pod maską jest silnik który w dużej mierze jest seryjny dla tego modelu, z niewielkimi zmianami na podstawie pasujących części więc jest to zmiana dopusczalna wg obowiazujących przepisów (silnik musiał występować w danym pojeździe


przemek4net napisał(a):
Czy jest droga do legalizacji takich aut (we Wro jest jeden chlopak co zarejestrowal LEGALNIE syrene z silnikiem opla 2.0 benzyna /ale kilka wycieczek do Wawy musial zrobic)


Nie wiem tego jeszcze. Bardzo bym chciał mieć potwierdzoną z hamowni moc wpisaną w dowód, żeby mieć większy spokój - ale w tym temacie dopiero będę się dowiadywał co i jak... ;)


waskii napisał(a):
LesiO miał e30 344 z 4.4 w dowodzie o ile mnie pamięć nie myli


Tak dokładnie, tak było :)

waskii napisał(a):
Z drugiej strony jak policjant w trakcie kontroli drogowe udowodni, że to pod maską to jest 2,8, a nie 1.6, albo 3,0 a nie 2.8?


Policjant też człowiek, znają się trochę na autach... Nie wszyscy, ale wielu z nich po pracy też lubi się pobawić. 1.6 to jasne 4cylindry, nie 6 i tu widać wszystko od razu. W przypadku wątpliwości policjant może skierować Cię na diagnostykę. W przypadku wypadku jeśli spowodujesz biegły sądowy może sprawdzić co miałeś pod maską (dość znana akcja 2 lata temu - chłopak zabił dziewczynę na przejściu e36 a pod maską nie było 1.8 tylko m52 stroker na 3.0 - dodatkowe problemy niestety, bo biegły szybko oceni jaki czas temu wykonany był swap )

Pawel!, dzięki ! :piwo: :piwo: :piwo:

_________________
||328Cdi||tuned by||DEEJEYS||

Odwiedź mój kanał YT


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: deejeys -->> || E46 SWAP M50B25 czyli 325Ci in progress...
PostNapisane: 8 listopada 2016, 22:19 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3147
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Dawid zdrowie twoje i rodzinki :)

W czwartek się widzimy

A co do auta.... po prostu działaj i wyjeżdżaj, może staniemy kiedyś razem na kresce :hyhy:

_________________
e46 330Ci Turbo KLIK

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Zobacz jak budujemy silniki i modyfikujemy BMW KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2914 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL