BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 kwietnia 2024, 17:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2912 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 23 maja 2018, 19:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 255
Moje BMW: brak
przemek4net napisał(a):
Tak sobie licze:
Napisales, ze masz AFR 15.5???? i 1300 mikrosekund@1800b
To jest (strzelam) z nawet 130mg paliwa (trzeba sprawdzic na maszynie bo przy takich czasach rozrzut wtryskow jest spory zaleznie "od sztuki")
Przy 15.5 AFR potrzeba okolo 2015mg powietrza

zaklozmy efektywnosc napelniania sie cylindrow w 100% i wage powietrza 1m3=1kg
Wychodzi wiec, ze potrzeba (130*15,5) = 2015mg powietrza...
Przy 0.5L cylindrze mamy wiec 4b cisnienia (2x2015) bezwzg wiec okolo 3b cisnienia wzglednego
No to musi byc naprawde ostro jak T laduje na 3bary :D...
Rozumiesz teraz dlaczego do infa z netu podchodze ostroznie


Nie chcę nikogo bronić czy też atakować, ale zobaczyłem różne liczby i też zapragnąłem włączyć się do dyskusji (a wątek cały może przeczytam później).
Według wykresu osiągnięto 831 Nm. Zakładam, że wtedy był też największy wydatek paliwa. Aby osiągnąć w przybliżeniu 830Nm wystarczy 107 mg na suw (nie 130) co przy nadmienionym tu afr 15,5 daje nam 1658 mg powietrza do współpracy z ropą. Aby uzyskać tyle powietrza przy około 3000 obr/min trzeba 3,3-3,4 bar absolut czyli 2,3-2,4 względnego co zupełnie zmienia postać rzeczy... ale zagadką pozostaje co daje nam tyle paliwa (jakie wtryski i pompa)? Nie wiemy też co pompuje tyle powietrza.
P.S.
Nie przeczytam jednak całego wątku. Właśnie zobaczyłem, że ma 138 stron!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 23 maja 2018, 21:30 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Sizi napisał(a):
Nie chcę nikogo bronić czy też atakować, ale zobaczyłem różne liczby i też zapragnąłem włączyć się do dyskusji (a wątek cały może przeczytam później).
Według wykresu osiągnięto 831 Nm. Zakładam, że wtedy był też największy wydatek paliwa. Aby osiągnąć w przybliżeniu 830Nm wystarczy 107 mg na suw (nie 130) co przy nadmienionym tu afr 15,5 daje

male sprostowanie
auto watku a nie ja zamiescil taka informacje jakoby bylo 1300mikro@1800b
Dawka paliwa wcale nie musi byc max tam gdzie jest max moment..
Zapewniam, ze podanie 107mg paliwa przy 4500 nie da momentu 830nm przy 4500obr...
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 23 maja 2018, 22:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
przemek4net, gdzie na moim wykresie widzisz 830nm przy 4500rpm?

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 23 maja 2018, 22:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 255
Moje BMW: brak
przemek4net napisał(a):
Dawka paliwa wcale nie musi byc max tam gdzie jest max moment..

Zgadza się, ale w tym wypadku myslę, że jest.
przemek4net napisał(a):
Zapewniam, ze podanie 107mg paliwa przy 4500 nie da momentu 830nm przy 4500obr...
Przemek

Ja też mogę o tym zapewnić :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 23 maja 2018, 22:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Sizi napisał(a):
przemek4net napisał(a):
Dawka paliwa wcale nie musi byc max tam gdzie jest max moment..

Zgadza się, ale w tym wypadku myslę, że jest.
przemek4net napisał(a):
Zapewniam, ze podanie 107mg paliwa przy 4500 nie da momentu 830nm przy 4500obr...
Przemek

Ja też mogę o tym zapewnić :)


:ok:

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 24 maja 2018, 09:43 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Morphi,
Ty chyba zle mnie zrozumiales - ja nie twierdze, ze nie masz tych koni (moze masz ich wiecej!) - ja smieje sie z wykresu z Insorica

Insoric zbiera dane podobnie jak ta apka (ponizej) na androida na bazie czujnikow akcelerometrycznych/żyro



Przy 150km/h i 2m obwodzie kola masz 41 obrotow kola na sekunde... nie ma fizycznej mozliwosci by mowic o jakims dokladnym pomiarze na bazie cz akcelerometrycznyc dlatego wykresy z Insorica sa rownie naturalne jak twarz Ewy Minge
Wyobraz sobie, ze wkladam Ciebie do beczki i z gorki beczke puszczam - jak beczka kreci sie powoli - jestes w stanie stwierzic gdzie jest gora a gdzie ziemia... jak beczka sie rozpedzi nie wiesz!!!! - blednik glupieje!!!!

Reasumujac:
Mozesz miec prawdziwe 500 ps a moze masz tylko 400 - dowiesz sie tego jak pojdziesz na hamownie
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
problem zwatpienia "a czy tuner nie sciemnia sobie samemu mierzac" takze rozwiazuje sie z automatu... po wizycie na hamowni!

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 24 maja 2018, 10:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
przemek4net, fajny telefon.

Ps. Mega teoretyk z ciebie

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 24 maja 2018, 12:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
przemek4net, ale... wszystkie hamownie działają na zasadzie obrotów... Dynomet również, stacjonarne również... ABS w aucie rowniez, a jak swietnie reaguję.

Nie wiem jak dokładna jest ta wersja, nie będę się wypowiadał o czymś czego nie mialem w ręku ale bodajze Ty podobna teorie miales kiedys w sprawie RL mówiąc, ze telefon jest tak samo dobry... Później byl temat o pomiarach przez windowsa, i tak dalej.

Fakt, faktem - w internecie każdy moze byc super ruchaczem, mieć dwa metry wzrostu i 40cm w spoczynku. Ty pisząc o pomiarach na jakieś hamowni gdzie jezdzisz, moze nawet piątki zbijasz z operatorem... No cóż, zapewniasz, że tu jest prawda... Czemu ktos ma Ci wierzyć? Czemu komuś mam wierzyć w internecie? RL oszukasz, rolki oszukasz, film po zegarach oszukasz. Chyba tylko pojedynek jeden vs jeden ma jakiś sens, bo w takim momencie ciężko oszukać...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 24 maja 2018, 14:33 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
haj,
dynomet moze byc uzywany stacjonarnie (za 500 zyla kupuje sie "czujnik obrotow" przykrecany do rolki - albo ma sie to gdzies i przykreca tarczke ten na kolo a kolo na rolkach) - potrzebujesz rolek, miejsca, nadmuchu i sasiadow akceptujacych hałas

Zarowno czujnik ABS, myszka komputerowa, jak i dynomet czy kazda NORMALNA hamownia zlicza impulsy generowane co jakis procent obrotu (hamownia WIE a nie SZACUJE te informacje - tym roznia sie wspomiane urzadzenia od Insoric)

Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 24 maja 2018, 17:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Haj :rotfl:

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 24 maja 2018, 18:04 
Offline
Forumowicz

Wiek: 28
Posty: 333
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M54b30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=164020
Jak zwykle elegancko sie prezentuje :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 24 maja 2018, 18:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Damian_96, o ramki na rejestracje firmowe chodzi :hyhy:

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 24 maja 2018, 19:31 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5281
Moje BMW: Giulia Veloce
Ja napiszę komentarz nie o aucie a o logo.

Ty je projektowałeś ? Moim zdaniem jest zupełnie nie czytelne te "LAB", jakbyś nie napisał, że to "LAB" to bym się zastanawiał co to te kreski


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 24 maja 2018, 19:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 158
Lokalizacja: Radom
Bardzo fajny egzemplarz, widać że dużo przy nim porobiłeś :padam: W czym się dokładnie jako firma specjalizujecie w podnoszeniu osiągów w samochodach czy czymś innym bo chciałbym w przyszłości podnieść osiągi swojej beemki?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 24 maja 2018, 21:03 
Krzysiek2551 napisał(a):
W czym się dokładnie jako firma specjalizujecie




:D


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 24 maja 2018, 21:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Krzysiek2551 napisał(a):
Bardzo fajny egzemplarz, widać że dużo przy nim porobiłeś :padam: W czym się dokładnie jako firma specjalizujecie w podnoszeniu osiągów w samochodach czy czymś innym bo chciałbym w przyszłości podnieść osiągi swojej beemki?


To musisz swapa zrobić na M57 :P

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 27 maja 2018, 21:12 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
BanDai napisał(a):
Szczurek1986 napisał(a):
auto bezawaryjnie przejechało tripa w parze Leo :hyhy:


i w akompaniamencie busa zawalonego częściami które mogą się zepsuć ;)
Damian, nie pie**ol... :D


A Ty z nami byłeś że po raz kolejny jakieś herezje internetowe uskuteczniasz ???? Dla twojej informacji: tak na busie mięliśmy jeszcze jedno e46 z 2jz, e92 z n54 , e30 z m20b28 i vw t2 z rozwierconym boxerem na 1.9 i gaźnikami z alfy.... i uwierzysz że zmieściło się to wszystko do takiego małego busa?? Właśnie dlatego nie mogłem zabrać bagaży na wakacje :( bo się nie zmieściły....

Z doświadczenia wiem że nigdy wszystkim się nie dogodzi ;)
Bedzie RL to lud domagać się będzie hamownii, będzie hamownia to lud będzie domagać się pojedynku a jak będzie pojedynek to któremuś będzie 3 biego nie wchodził itd itd ;)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 29 maja 2018, 12:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 29 maja 2018, 12:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
dobra jest :cwaniak:

O! tę trójcynę z boku to znam :rotfl:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 29 maja 2018, 13:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
rorafalki, obawiam się, że nie znasz ;)

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2912 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 146  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL