BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 kwietnia 2024, 11:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2912 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Nowe Heble EBC str.107
PostNapisane: 18 maja 2017, 09:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
jiGsaw napisał(a):
ale jednak na jednej turbinie nigdy to nie będzie pracować jak na jednej małej i drugiej dużej

co racja to racja - choćby widać to na aucie Mr.Klopot :rotfl:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Nowe Heble EBC str.107
PostNapisane: 18 maja 2017, 09:30 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
rorafalki napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
ale jednak na jednej turbinie nigdy to nie będzie pracować jak na jednej małej i drugiej dużej

co racja to racja - choćby widać to na aucie Mr.Klopot :rotfl:


chyba jest różnica w benzynie a dieslu :O :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Nowe Heble EBC str.107
PostNapisane: 18 maja 2017, 09:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
kai napisał(a):
rorafalki napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
ale jednak na jednej turbinie nigdy to nie będzie pracować jak na jednej małej i drugiej dużej

co racja to racja - choćby widać to na aucie Mr.Klopot :rotfl:


chyba jest różnica w benzynie a dieslu :O :D

nie twierdzę, że nie, ale w tej materii to chyba nie tak wielka :P

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Nowe Heble EBC str.107
PostNapisane: 18 maja 2017, 09:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
rorafalki, problem polega na tym, że w benzynie i tak jeździ się górą. A w dizlu zakładając single big turbo tracimy dół, co mija się z przeznaczeniem dieselka na codzień

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Nowe Heble EBC str.107
PostNapisane: 18 maja 2017, 10:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
morphi napisał(a):
rorafalki, problem polega na tym, że w benzynie i tak jeździ się górą. A w dizlu zakładając single big turbo tracimy dół, co mija się z przeznaczeniem dieselka na codzień

zgadza się - ale wykrzesać moc maksymalną można w ten sam sposób - kwestia przeznaczenia auta

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Nowe Heble EBC str.107
PostNapisane: 18 maja 2017, 10:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
rorafalki, dokładnie. Kwestia braku mocy na dole :)

rashkiet13, u dziaka to właśnie koszta większe niż cały silnik :)

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Nowe Heble EBC str.107
PostNapisane: 18 maja 2017, 10:21 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 25
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 330D E46
Kod silnika: M57N
Siema

Morphi Chyba można mówić o sporym szczęściu w Twoim przypadku, dobrze że pomyślałeś o zdjęciu głowicy, nie wiadomo co by było później. Jeśli będziesz pewny że to rzeczywiście była wina ustawienia wałków to wypadałoby pogadać sobie z tym może bez obrazy( Twój mechanik) ale pseudo-mechanikiem który dostał w ręce przyrząd i go nie użył, być może nie umiał albo co gorsze to może się spieszył z robotą, jakby nie było to Cię mocno naraził na poważny remont. Jeśli jednak to nie jego wina to musisz szukać tej przyczyny, a nie telelepało Ci motorem? dobrze zapalał zimny? nawet przestawiony o ząb powinien dawać już jakieś oznaki, no ale ciężko też tak stwierdzić co jak się zachowa, może zawory wydechowe za późno się otwierały i w sumie chyba mogło EGT rosnąć no i do tego dochodzi soft, jak doprowadzisz to do ładu to powinno być dobrze, nawet ten Słoweniec co zrobił 460HP to nie miał takiego EGT czytałem a raczej oglądałem cały jego wątek i pisał o EGT na poziomie 800* to dopiero ciekawe. Jak zrobisz już mechanikę to zostanie Ci soft, EGT to jest stosunek paliwa do powietrza na pewno coś poprawisz :)

_________________
Sprzedam BMW E46 330D 2004r. Stahlblau metalic,delikatny chip 250/530. Kontakt 504 266 694


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Nowe Heble EBC str.107
PostNapisane: 18 maja 2017, 10:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Mani78, po ustawieniu GMP oba wałki były, źle ustawione :/ On po prostu źle to poskładał do kupy. Problem w tym, że nie było nic czuć. Może po za tym, ze dźwiękowo ten motor jakoś klepał bardziej.

Z zapalaniem nigdy problemu nie miał.

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Nowe Heble EBC str.107
PostNapisane: 18 maja 2017, 12:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
rorafalki napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
ale jednak na jednej turbinie nigdy to nie będzie pracować jak na jednej małej i drugiej dużej

co racja to racja - choćby widać to na aucie Mr.Klopot :rotfl:



Co widać? Jechałeś kiedyś dieselem około 2.0 cztery gary z jednym turbo i z dwiema? O tej samej mocy. Bo piszesz jakbyś w ogóle nie miał pojęcia o czym jest mowa.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Nowe Heble EBC str.107
PostNapisane: 18 maja 2017, 12:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
jiGsaw napisał(a):
rorafalki napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
ale jednak na jednej turbinie nigdy to nie będzie pracować jak na jednej małej i drugiej dużej

co racja to racja - choćby widać to na aucie Mr.Klopot :rotfl:



Co widać? Jechałeś kiedyś dieselem około 2.0 cztery gary z jednym turbo i z dwiema? O tej samej mocy. Bo piszesz jakbyś w ogóle nie miał pojęcia o czym jest mowa.

o mocy maksymalnej była mowa, a nie o przebiegu mocy i użytkowym aucie

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Nowe Heble EBC str.107
PostNapisane: 18 maja 2017, 14:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
jiGsaw napisał(a):
Biturbo fajna rzecz, swego czasu prawie kupiłem fajne 123d coupe porobione i muszę przyznać, że jak na diesel'a R4 to ten układ pracował bardzo zadowalająco. Domyślam się, że w 3.0 R6 lag i turbo dziura są już z natury mniejsze, ale jednak na jednej turbinie nigdy to nie będzie pracować jak na jednej małej i drugiej dużej. :)


Nie sądzę, ale oczywiście to ja zawsze pierwszy zaczepiam i osty dostaję... Słowem o czystej mocy max nie wspomniałem.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Nowe Heble EBC str.107
PostNapisane: 18 maja 2017, 17:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Wracając do tematu, głowica poleciała do pełnej regeneracji w której skład wchodzą:
- sprawdzenie szczelności korpusu, płaszcza wodnego
- planowanie
- mycie w myjce ultradźwiękowej
- wymiana uszczelniaczy zaworowych
- wymiana prowadnic zaworowych
i takie tam :P

Uszczelka wleci OEM BMW

Obrazek

Śruby głowicy OEM BMW

Obrazek

oraz taki zestawik:

Obrazek

Przy okazji komplet nowych świec, bo BERU od czasu swapa już się 2 wykrzaczyły teraz właśnie

Obrazek

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Serwis Głowicy str. 109
PostNapisane: 18 maja 2017, 19:23 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
Po tym serwisie i korekcie softu jestem ciekaw wyniku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Serwis Głowicy str. 109
PostNapisane: 18 maja 2017, 19:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Zimny, nie jesteś sam :hyhy:

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Serwis Głowicy str. 109
PostNapisane: 18 maja 2017, 21:32 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Wtrące swoje 5 groszy jeśli mogę :)

Nie zdziwił bym się jeśli po poprawnym ustawieniu wałków będzie gorzej ;)

Może i twój mechanior nie użył pryzmy którą mu dałeś, ale do tego rozrządu na prawdę nie potrzeba żadnych blokad, wystarczy trochę oleju w głowie i doświadczenia.

Wracając do ustawienia wałków, rzucę tylko hasło: przefazowanie wałków rozrządu....

Robi się to celowo ale trzeba wiedzieć który wałek w którą stronę i o ile aby był efekt. W turbo benzynach na ostrych wałkach jak np w moim jz-cie na wałkach Briana Crowera gdzie mam regulowane kółko na wydechu a na ssaniu jest VVti (czli taki trochę jak by vanos który rusza tym wałkiem w czasie pracy silnika) uzyskujemy dodatkowe przyrosty mocy w określonej partii obrotów, nie rzadko jest to nawet 50km ;)

Także wstrzymał bym się jeszcze chwilę.... Nie zmienia to faktu że w dieslu nie mamy zbyt dużego pola do popisu bo tłoki wchodzą na styk w czasie mijanki i mały błąd kończy właśnie tak jak u Ciebie: odbijają się na denku tłoka. Jeśli mogę co śdoradzić to wymienił bym zawory te które się podotykały z tłokami bo znam przypadki że po takich akcjach urywał się grzybek zaworowy i robił mix w cylindrze ;)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Serwis Głowicy str. 109
PostNapisane: 18 maja 2017, 21:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Ja miałem w E30 przefazowany o 4 stopnie i faktycznie góra się poprawiła kosztem dołu. Nie wiem jak to jest w silniku wysokoprężnym, który bądź co bądź samą górą nie jedzie.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Serwis Głowicy str. 109
PostNapisane: 18 maja 2017, 22:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Leo napisał(a):
Wtrące swoje 5 groszy jeśli mogę :)


Zawsze mile widziane

Leo napisał(a):
Nie zdziwił bym się jeśli po poprawnym ustawieniu wałków będzie gorzej ;)


tu mnie zaskoczyłeś

Leo napisał(a):
Może i twój mechanior nie użył pryzmy którą mu dałeś, ale do tego rozrządu na prawdę nie potrzeba żadnych blokad, wystarczy trochę oleju w głowie i doświadczenia.


tego mu chyba przede wszystkim brakuje :zdegustowany:

Leo napisał(a):
Wracając do ustawienia wałków, rzucę tylko hasło: przefazowanie wałków rozrządu....

Robi się to celowo ale trzeba wiedzieć który wałek w którą stronę i o ile aby był efekt. W turbo benzynach na ostrych wałkach jak np w moim jz-cie na wałkach Briana Crowera gdzie mam regulowane kółko na wydechu a na ssaniu jest VVti (czli taki trochę jak by vanos który rusza tym wałkiem w czasie pracy silnika) uzyskujemy dodatkowe przyrosty mocy w określonej partii obrotów, nie rzadko jest to nawet 50km ;)


Dokładnie, ma to sens, jeśli ktoś wie co robi, ale skoro to było kwestią przypadku to nie sądzę, aby miało to jakikolwiek korzystny wpływ na osiągi i parametry.

Leo napisał(a):
Także wstrzymał bym się jeszcze chwilę.... Nie zmienia to faktu że w dieslu nie mamy zbyt dużego pola do popisu bo tłoki wchodzą na styk w czasie mijanki i mały błąd kończy właśnie tak jak u Ciebie: odbijają się na denku tłoka. Jeśli mogę co śdoradzić to wymienił bym zawory te które się podotykały z tłokami bo znam przypadki że po takich akcjach urywał się grzybek zaworowy i robił mix w cylindrze ;)


Pan głowicowy jeszcze nie wziął się za robotę, także poproszę go o zmianę zaworów, dzięki. :super:

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Serwis Głowicy str. 109
PostNapisane: 18 maja 2017, 23:36 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
morphi napisał(a):
Pan głowicowy jeszcze nie wziął się za robotę, także poproszę go o zmianę zaworów, dzięki.
to może na takie z ciut większymi grzybkami? ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Serwis Głowicy str. 109
PostNapisane: 18 maja 2017, 23:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Zimny, hmm w sumie ma to sens, tylko pewnie trzeba by wymieniać gniazda pod nimi, skoro by miały być większe. Nie należy też zapominać, że gniazd jest 24 i 24 zawory. Z tego co teraz patrzyłem zawór krzak kosztuje 50zł a oem 120zł

24x50zł= 1200zł
24x120= 2880zł
do tego gniazda po 40zł coś Pan głowicowy mówił, także koszta nie małe.

Myślę, że używki wyrwał bym za grosze

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Serwis Głowicy str. 109
PostNapisane: 19 maja 2017, 07:24 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 25
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 330D E46
Kod silnika: M57N
Morphi Po tym co napisał Leo odnośnie przefazowania wałków troszkę jest to zastanawiające, fakt takie rzeczy w benach jak najbardziej się robi, ale przecież jakby ten mechanior rzeczywiście Ci przestawił świadomie wałki to chyba z uśmiechem na twarzy by się tym pochwalił i powiedział że zrobił Ci moda na plus, a może i zawołał by parę zł, takie coś to już stwierdza dużą wiedzę i doświadczenie i to jeszcze w dieslu no i chyba nie robi się moda żeby się zawory z tłokami spotykały, dodatkowo przeczy temu to że pisałeś iż motor trochę jakby bardziej klepie, a to było przecież po tej robocie tzn. wymianie sprężyn zaworowych, klepał tak przed tą robotą? no chyba że Ci się tak wydawało bo to w sumie też ciężkawo czasem określić. Ewentualnie walnął się na tyle mało że chodziło to w jakiejś niby tolerancji sterownika, przecież jest czujnik polożenia wałka z tym że jest on na ssącym,i zależy czy ten wałek też był ruszony, a które zawory Ci się podotykały bo zdjęcie nie stwierdza tego? Obstawiam wydechowe

_________________
Sprzedam BMW E46 330D 2004r. Stahlblau metalic,delikatny chip 250/530. Kontakt 504 266 694


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2912 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 146  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL