BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 00:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2912 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 16 marca 2017, 21:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
morphi napisał(a):
Pawel!, tak. Na poprzedniej stronie wypisałem co serwis obejmował. Troszkę się uzbierało.

;)
Hepu - bardzo dobry wybór :ok:

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 17 marca 2017, 07:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 8338
Dokładnie taką samą pompę wrzucałem u siebie w zeszłym roku.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 18 marca 2017, 14:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
Kurde zastanawiam sie w sumie co myśleć o tym temacie, kupa pracy, serca masa pieniedzy i w imię czego ? Moc na dzisiejsze czasy przeciętna, średnio dlubniete biturbo bedzie szybsze, prestiż tez żaden no bo umówmy sie e46 w dieslu to nie jest szczyt marzeń, za kasę przez lata włożona w ten samochód mozna by pewnie kupić m3 i oprócz lepszego wyglądu i lepszego prowadzenia, w garażu miałbyś fajnego klasyka, mało mocy ? - kompresor.

Nie hejtuje, naszła mnie jedynie taka dygresja, msz dni ze zalujesz pieniędzy wrzuconych w szambiarkę ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 18 marca 2017, 15:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
BanDai, kupa kasy to fakt, zorientowałem się za późno, żeby się z tego wycofać, więc ciągne temat :P

Niemniej jednak ciężko o tak ekonomiczne auto z taką mocą, ostatni silnik nie na alu bloku które lubią sypać się rozrządy itp. Nie wiem, nam razem jest dobrze, a jak bym miał M3 to bym za każdym razem jeździł jak emeryt bo szkoda by wahy było.

Nie czuje się źle z tym, aczkolwiek drugi raz nie zrobił bym tego, pchał bym się w e92 budę jak bym miał zaczynać od nowa, aczkolwiek również dizel.

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 18 marca 2017, 15:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
morphi napisał(a):
BanDai, kupa kasy to fakt, zorientowałem się za późno, żeby się z tego wycofać, więc ciągne temat :P

Niemniej jednak ciężko o tak ekonomiczne auto z taką mocą, ostatni silnik nie na alu bloku które lubią sypać się rozrządy itp. Nie wiem, nam razem jest dobrze, a jak bym miał M3 to bym za każdym razem jeździł jak emeryt bo szkoda by wahy było.

Nie czuje się źle z tym, aczkolwiek drugi raz nie zrobił bym tego, pchał bym się w e92 budę jak bym miał zaczynać od nowa, aczkolwiek również dizel.

Wsadziłeś 5 worków kasy w auto a mówisz o spalaniu :luka: Koszt paliwa w tym wszystkim to raczej mały ułamek włożonej kasy no chyba, że robisz tym autem 50 tyś km rocznie.
Ale szacun za wytrwałość, napewno drugiej takiej nie spotkasz :)
P.S pamietam jak mniej wiecej w tym samym czasie kupilismy 320Cd :rotfl: bo chyba nie każdy wie, że to kiedyś było 320Cd z manualna klima, a teraz :D

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 18 marca 2017, 15:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Saper1008, tak się wydaje, ale mając do wyboru przykładowo m3 e46 i Tojke avensis 2.0d 116km bym się zastanawiał czym jechać na uczelnie 100km, tojką jeden kurs za 30zł czy M3 za 100zł no to w tygodniu wyjdzie 150zł Tojką a BMW 500zł, więc jest mega różnica. M3 by stało więcej niż jezdziło a tak to biorę BMW bez zastanowienia.

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 18 marca 2017, 16:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
morphi napisał(a):
Saper1008, tak się wydaje, ale mając do wyboru przykładowo m3 e46 i Tojke avensis 2.0d 116km bym się zastanawiał czym jechać na uczelnie 100km, tojką jeden kurs za 30zł czy M3 za 100zł no to w tygodniu wyjdzie 150zł Tojką a BMW 500zł, więc jest mega różnica. M3 by stało więcej niż jezdziło a tak to biorę BMW bez zastanowienia.

30 zł i 100 zł ? Przecież M3 nie spali Ci w trasie 20l tylko 10-12l to wyszło by 500-600 zł miesiecznie wiecej a to chyba nie aż taka rożnica ?

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 18 marca 2017, 16:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Saper1008 napisał(a):
morphi napisał(a):
Saper1008, tak się wydaje, ale mając do wyboru przykładowo m3 e46 i Tojke avensis 2.0d 116km bym się zastanawiał czym jechać na uczelnie 100km, tojką jeden kurs za 30zł czy M3 za 100zł no to w tygodniu wyjdzie 150zł Tojką a BMW 500zł, więc jest mega różnica. M3 by stało więcej niż jezdziło a tak to biorę BMW bez zastanowienia.

30 zł i 100 zł ? Przecież M3 nie spali Ci w trasie 20l tylko 10-12l to wyszło by 500-600 zł miesiecznie wiecej a to chyba nie aż taka rożnica ?


Mój styl jazy polega na ciągłym odcinaniu Wiec nie ma szans na 10-12

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 18 marca 2017, 17:31 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
a ja zazdro, chcialbmy na uczelnie jezdzic m3. ale jezdze 320cd bo mnie nie stac na mke, bo mimo ze praca i uczelnia to i tak na takie auto ni hu hu :<


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 18 marca 2017, 19:43 
Offline
Forumowicz

Wiek: 31
Posty: 267
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54b32
Garaż: Było http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 90&start=0
Jest http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 28&start=0
To sie tylko wydaję ze wyjdzie 500-600zl miesięcznie więcej. Tak naprawde wiele więcej wyjdzie, znam to z własnego doświadczenia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 18 marca 2017, 19:59 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
BanDai napisał(a):
średnio dlubniete biturbo bedzie szybsze


A jakiś odnośnik do tych biturbo robiących 9.5s 100-200?

morphi, codziennie jeździsz na uczelnie, to jakisz masz zawód, że stać Cię na tak doinwestowane auto?

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 18 marca 2017, 20:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 8338
Lincoln, nie ładnie tak zaglądać komuś do portfela [-X
Ale jak jesteś taki ciekawy to napiszę dla Twojej informacji,że morphi jest alfonsem,dochodowy biznes.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 18 marca 2017, 20:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1046
Moje BMW: M3 E92
Kod silnika: S65
pawlo922 napisał(a):
To sie tylko wydaję ze wyjdzie 500-600zl miesięcznie więcej. Tak naprawde wiele więcej wyjdzie, znam to z własnego doświadczenia.

Mówimy tutaj o samym paliwie widomo, że czesci do Mki droższe

_________________
Zapraszam do mojego sklepu ---->> http://www.carbonhouse.pl
oraz na FB - https://www.facebook.com/CarbonHousePL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 18 marca 2017, 20:15 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Ja pierdziele o czym wy gadacie, za tuning zawsze się przepłaca, bez względu na to co się posiada. Punkt widzenia zależy od pkt siedzenia. Każdy rzeźbi to na co go stać. Ważne jest samozadowolenie, a nie udowadnianie czegoś komuś. Majętne ruskie rzeźbią w Lambo i startują swoimi ponad 1000konnymi brykami żeby tylko bić rekordy na prostej. Co ma ci taki powiedzieć o E92 335 z marnymi 500 kucami.
A wy tu jeszcze o ekonomii ;)

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 18 marca 2017, 20:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Lincoln, jestem informatykiem. A i powiem, że nie powiedziałem ostatniego słowa jeśli chodzi o moc.

Saper1008, dokładnie, byle pierdoła do M-ki generuje ogromne koszta. Większość trzeba kupować OEM, bo ciężko o zamienniki etc.

kszyhu, dokładnie, zgodzę się jak by benzyna miała spalanie przy butowaniu 10L/100km to nie jezdził bym dieslem, kolega który ma 328Ci na przelocie za każdym razem jak odetnie to robi mi się smutno, że zmuszony jestem jeździć dizlem który nie brzmi na przeciwko takiej benzynki.

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 19 marca 2017, 00:00 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 619
Lokalizacja: Przemyśl/Wrocław
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168198
morphi napisał(a):
Saper1008, tak się wydaje, ale mając do wyboru przykładowo m3 e46 i Tojke avensis 2.0d 116km bym się zastanawiał czym jechać na uczelnie 100km, tojką jeden kurs za 30zł czy


morphi napisał(a):
Mój styl jazy polega na ciągłym odcinaniu Wiec nie ma szans na 10-12



400 - konny diesel pali ci za 30 zł ( na 100 km? ) "... przy ciągłym odcinaniu...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 19 marca 2017, 00:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
rashkiet13, Tojka rodziców 30zł na 100km

Moja przy ostrej jeździe liczę 9l/100 = 9*4,50zł=40zł, więc znikoma różnica między Tojką a Bimmerem

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 19 marca 2017, 12:14 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Przy 400 koniach spalanie 9l :szok: to przy delikatnej jeździe rozumiem ? Tyle pali znane mi zdrowe e39 530d 193 km manual


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 19 marca 2017, 12:16 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
kupiec_fkl napisał(a):
Przy 400 koniach spalanie 9l :szok: to przy delikatnej jeździe rozumiem ? Tyle pali znane mi zdrowe e39 530d 193 km manual


nie, to diesel, ja u siebie mam niecale 200 i przy ciezkiej nodze 8 max.
taka sama benzyna wzielaby pewnie z 15 xD

na tym polega diesel.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 19 marca 2017, 12:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
kai napisał(a):
kupiec_fkl napisał(a):
Przy 400 koniach spalanie 9l :szok: to przy delikatnej jeździe rozumiem ? Tyle pali znane mi zdrowe e39 530d 193 km manual


nie, to diesel, ja u siebie mam niecale 200 i przy ciezkiej nodze 8 max.
taka sama benzyna wzielaby pewnie z 15 xD

na tym polega diesel.


nie wiem co Wy za głupoty gadacie, ja przy jeździe normalnej w mieście 335d mam spalanie 10,5 tak wychodzi zarówno z komputera jak i z tankowania, jak jedziemy się powściekać z chłopakami 300+ to spalanie z wieczornej jazdy mam 16/17 - trochę bajki z tymi 9l jeżdżąc ciągle do 4k, auto fajne, zapał podziwiam, osobiście wolałbym m3


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2912 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 146  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL