BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2024, 00:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2912 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 30 marca 2017, 07:28 
--==Mały==--, a jak to jest z tymi TRW? Zawsze brałem Lemfordera ,ale kiedyś pisałeś o dość pozytywnie o TRW.
Pytam bo chyba i ja za niedługo będę zawias robił. Od niedawna przy większych prędkościach (160+) autem czasem nosi jak przy podmuchach wiatru. Wahacze czy końcówki drążka?

Czy w e90 też można zrobić z wahaczami taki myk jak Patryk?

--==Mały==-- napisał(a):
Wielu ludzi uważa,że oryginalnie w BMW był lemforder i tylko lemforder często kłócą się ze mną jak wspominam o TRW zwłaszcza,że np w pudełkach TRW do E46 jest lemforder a TRW wychodzi taniej jednak nie każdemu da się wytłumaczyć,że płaci za pudełko ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 30 marca 2017, 19:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
No u mnie przepaść mega w prowadzeniu. :cwaniak:

Michu, w e90 nie łatwo zdiagnozować jak w e46 co jest nie tak. Wielowahacz nie jest tak prosty.

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 30 marca 2017, 19:51 
morphi napisał(a):
Michu, w e90 nie łatwo zdiagnozować jak w e46 co jest nie tak.

Ponoć wszystkie wahacze w e90 mają wymienne tuleje. Coś z tym muszę zrobić bo to dość upierdliwe przy większych prędkościach.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 30 marca 2017, 19:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Michu, wg mnie w głównej mierze trzeba tył zdiagnozować (przód również)
szarpaki, a jak to nic nie da to na podnośnik i brechą sprawdzać każdy jeden

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 30 marca 2017, 19:59 
rorafalki, przegub kulowy? Część nr 3?
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=33_1230


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 30 marca 2017, 20:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Michu napisał(a):
rorafalki, przegub kulowy? Część nr 3?
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=33_1230

tak, ta lub jakaś inna tuleja, bo to one odpowiadają za prowadzenie/myszkowanie

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 30 marca 2017, 20:04 
ok, będę to musiał sprawdzić na czasie :)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 30 marca 2017, 20:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
W e9X przod ma mniejszy wpływ na prowadzenie jednak bardzo często luźne jest coś z tyłu a że mamy 5 wahaczy na jedną stronę i kupe tulejek to szarpaki nic nie pokazują bo wszystko się klinuje. Często e9x fabrycznie wychodzi na runflat a te opony niszczą wszystkie gumowe elementy zawieszenia nawet te teoretycznie wieczne i nie zniszczalne których przy zwykłych oponach nigdy nie wymieniamy.
Jeżeli chodzi o e9x jedyne wyjście na diagnoze to sanki tył w dół i rozkręcamy zawieszenie na kawałki czesto od run flat nawet w młodych autach lużne są główne tuleje sanek ale i wiele innych elementów.
Z profilaktyki nie zaleznie od diagnozy warto wymienic tuleje pływające przy zwrotnicy lemforder tam siedzi oryginalnie nawet jak nie mają luzu to często skrzypią.
Jezeli chodzi o przód to największe znaczenie na prowadzenie mają tuleje wahaczy zwłaszcza te duże w przednim wahaczu. Czesto tez wytlukują sie gorne poduszki amortyzatorów powodując głuche stuki podobne do łacznika stabilizatora bardzo trudno to zdiagnozowac jak auto ma 150-200tys poprostu warto wymienic gorne poduszki. Wahacze przednie oryginalnie sa trw wiec kupujac tej firmy produkt otrzymujemy oryginal z zeszlifowanym numerem.


Ostatnio edytowano 30 marca 2017, 22:32 przez --==Mały==--, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 30 marca 2017, 22:01 
--==Mały==--, wielkie dzięki za pomoc! :ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 4 kwietnia 2017, 11:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Obrazek

Jak co miesiąc :)

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 4 kwietnia 2017, 13:45 
Pochwal się lepiej jak Ty kilim tego czarnego Leona :) Marcin mi coś pisał w Niedzielę.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 4 kwietnia 2017, 13:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Michu, a tam Leon. Nie od dziś wiadomo, że te ich konie jakoś mniej tluste :chytry:

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 4 kwietnia 2017, 19:42 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 86
Moje BMW: 330cd 457HP@907Nm
Kod silnika: M57N
Garaż: E46 330CD
E81
Kawasaki ZX10R
Kawasaki KX450F
Jaki koszt wahaczy mpkaowych?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 4 kwietnia 2017, 19:50 
morphi napisał(a):
Nie od dziś wiadomo, że te ich konie jakoś mniej tluste

Czyli srogo go zlałeś :D


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 5 kwietnia 2017, 00:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
patada napisał(a):
Jaki koszt wahaczy mpkaowych?


Poniżej 600zł za sztukę można dostać.

Michu napisał(a):
morphi napisał(a):
Nie od dziś wiadomo, że te ich konie jakoś mniej tluste

Czyli srogo go zlałeś :D


Nieskromnie mówiąc, katechizacja, ale to temat na osobny odcinek w dziale kille

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 5 kwietnia 2017, 11:41 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2217
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
wez wrzuc jakies foty a nie jedna fota z kalendarza przez 30stron, po co ja w ten temat codziennie wchodze!! :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 5 kwietnia 2017, 12:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 5 kwietnia 2017, 12:16 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5284
Moje BMW: Giulia Veloce
Przepiękne e46 :super: :super: :super:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 5 kwietnia 2017, 12:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Finalnie serwis objął:

Gwint BC Racing

Olej w silniku Millers 5w30
Olej w skrzyni biegów Millers
Płyn wspomagania Millers
Płyn chłodniczy Prestone

Chłodnica Nissens
Pompa wspomagania ZF
Pompa wody hepu

Wahacze M-pakiet Lemforder
Końcówki drążków kierowniczych Lemforder

Instalacja czujnika temp oleju w podstawie filtra

Owinięcia taśma bazaltowa downpipe i kolektora
Planowanie kolektora strony łączenia z głowicą

Inspekcja turbiny

Pompa paliwa w baku
Pompa paliwa podprogowa

Wymiana wyświetlacza w klimatroniku (pixele na zimnym głupoty pokazywały)

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm GWINT BC-Racing str. 94
PostNapisane: 5 kwietnia 2017, 13:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
morphi, trzymasz formę ponad normę :cwaniak:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2912 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 146  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL