BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 16:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2912 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 29 maja 2018, 13:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
morphi napisał(a):
rorafalki, obawiam się, że nie znasz ;)

faktycznie, teraz zwróciłem uwagi na felgi :zawstydzony:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 29 maja 2018, 13:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Piękna po raz kolejny :serce:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 30 maja 2018, 19:22 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 98
Moje BMW: 320d
Garaż: E90 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165182
I jak wrażenia po tych wszystkich modyfikacjach??
Zauważyłeś jakąś inną pracę silnika na wolnych obrotach po wymianie kolektora dolotowego?
Dźwięk się coś zmienił? ?;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 30 maja 2018, 20:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
mini, nic się nie zmieniło dźwiękowo, tyle, że mniej słychać zasysanie.

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 31 maja 2018, 13:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 678
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
jak już tak sobie wystroiłeś i zrobiłeś tyle tych koni to jakie to teraz jeździ czasy? :) 9.0 pojedzie? :)

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 31 maja 2018, 13:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
KrisC, sprzęgło na razie robię. Bo te seryjne nie ogarniało już.

9 myśle bez żadnego problemu. Na tym słabszym modzie na 450 pod górę 10 w dwie osoby na rl bez większej spiny jechała :)

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 4 czerwca 2018, 11:50 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 86
Moje BMW: 330cd 457HP@907Nm
Kod silnika: M57N
Garaż: E46 330CD
E81
Kawasaki ZX10R
Kawasaki KX450F
Morphi, jakie sprzęgło wrzucasz?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 4 czerwca 2018, 15:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
patada, sachs performance

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 4 czerwca 2018, 21:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 174
Lokalizacja: SPS
Moje BMW: f36 435d
Kod silnika: n57z
nie chce nic mówić ale kiedyś wydałem 1,5 zł za docisk performance do tego kevlar z luka i nie trzymało mi to nawet 660 Nm , do tego sprzęgło ciężko chodziło.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 4 czerwca 2018, 22:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Dani0, kevlar z luka, hueh. Organiczna tarcza z pseudo nicią kevlaru zamiast szklanej. Jak sie zagrzeje to puszcza jak każdy organik.


Generalnie trzy litry 2JZ Lesia na doscisku sachs
z m3 e46 znosiło niezła chłostę... A miał więcej nm niz nie jeden kopciuch ;) Znajomy w s3 pod 400 hp z czterech butów kopał na dedykowanym secie to kleiło jak szalone...

Kurde jak bedzie 9.xx to już niezły zawodnik. Trzeba boost pchać do gory, bo na chwile obecna bym pewnie lanie dostał :dobani:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 4 czerwca 2018, 23:39 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 86
Moje BMW: 330cd 457HP@907Nm
Kod silnika: M57N
Garaż: E46 330CD
E81
Kawasaki ZX10R
Kawasaki KX450F
U mnie jest zestaw: docisk sachs performance + tarcza spiek 4 łopatkowy również sachs performance przerobiony na 6 łopatek. Pedał sprzęgła faktycznie jest dużo twardszy od seryjnego ale puki co przy 421koniach i 816nm w ogóle się nie ślizga.

Obrazek


Ostatnio edytowano 5 czerwca 2018, 00:15 przez patada, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 5 czerwca 2018, 00:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
deejeys napisał(a):
Dani0, kevlar z luka, hueh. Organiczna tarcza z pseudo nicią kevlaru zamiast szklanej. Jak sie zagrzeje to puszcza jak każdy organik.


Generalnie trzy litry 2JZ Lesia na doscisku sachs
z m3 e46 znosiło niezła chłostę... A miał więcej nm niz nie jeden kopciuch ;) Znajomy w s3 pod 400 hp z czterech butów kopał na dedykowanym secie to kleiło jak szalone...

Kurde jak bedzie 9.xx to już niezły zawodnik. Trzeba boost pchać do gory, bo na chwile obecna bym pewnie lanie dostał :dobani:



Panie tu jest żużel = moc i moment nisko topi i pali się wszystko :rotfl: :rotfl: :rotfl: ( ale toyota chyba nie ma 900nm przy 3000obr)
w e60 530d do 360 km seria do 380km +kevlar z luka do 400km sachs +kevlar z luka lub makalandu od 430-475km( kamaz :rotfl: ) a po wyżej 500 na razie nie wiem :wstyd: :rozpacz:
Morphi nie wiem jak spina Quaife bo nie jezdziłem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 5 czerwca 2018, 07:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 678
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
nie wiem co wy macie z tym "kevlarem" z LUKa. Na docisk można hajs położyć, ale kompletne sprzęgło to nie? Tarcza SP jest o wiele lepsza niż te polskie okładziny z tirów nabijane na wszystko

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 5 czerwca 2018, 11:31 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
KrisC,
nie chodzi tylko o tarcze, ja mialem tez z okladzinami z tej firmy http://www.sprzeglakevlarowe.pl/ (okladziny spekaly pewnie od temperatury)

docisk SP jest malo wygodny do normalnej jazdy (twardy), brak samoregulacji, jest grubszy /pewnie by byl mniej podatny na wyginanie od temp/ wiec z automatu tarcza nie moze miec sprezyn tlumiacych co przeklada sie na drgania przy ruszaniu bez gazu (tak maja niektore i diele z BMW wiec to wada ale nie wykluczenie jeszcze)
Czujesz roznice wzgledem serii stojac w korkach... ale to najmniejszy problem (niektorzy jezdza na spiekach i daja rade)

Problem z nim (dociskiem) jest taki, ze slabnie (pewnie jak kazdy docisk ale ten chyba wyjatkowo) - uzywalem rok-1.5 czasu w e60 i juz oslabl tak, ze jest slabszy niz zdrowa seria (a kiedys trzymal slicznie)
Teraz bedzie sprzeglo by Lukbmw true performance... taka zmotka:
Obrazek

to jest "hybryda" taka: docisk od jakiejs miniciezarowki (bmw ma srednice 240mm - jak np VW 2.0tdi !!!!!!,, a ten ponad 260mm) do tego tacza "zmieszana" (od miniciezarowki ze srodkiem od bmw), 2mas podtoczony i nowe nawiercenia pod wiekszy docisk, wywazone... zobaczymy (nadzieja umiera na koncu)
Przemek
P.S.
tutaj masz deklarowane parametry sprzegiel SP
https://www.sachsperformance.com/en/clu ... 530d-173kw
wychodzi, ze ten "zwykly" SP ma "Approx. 15% higher transmittable torque than the original clutch kit. "
a ten "spiekowy" (seria "racing") ma "transmittable Torque 780+Nm for Sports driver and Race track. " (co przy dobrze nakoksowanych dieslach nie wydaje sie rzucajace na kolana)

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 5 czerwca 2018, 18:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 678
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
SP nie jest wcale taki straszny do codziennej jazdy, może przez pierwsze 2 tygodnie kiedy się jeszcze układa, natomiast to, że zestaw ma podane w katalogu 780+Nm, to znaczy że w praktyce do 900 znosi :) Również seryjne sprzęgło ma katalogowe wartości na poziomie niższym niż faktycznie przenoszone, natomiast niezrozumiałe jest dla mnie, że prawie nikt tutaj nie kupił kompletu, tylko sam docisk, a tarczę robił w zakładzie nabijającym okładziny z ciężarówek, nie rzadko z drutem metalowym wtopionym i potem zdziwiony że nie działa.

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 5 czerwca 2018, 19:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Czterotarczowe sprzęgło z carbonu od sachs ma 900nm tylko...

Obrazek

Nie to co rodzime produkty na 3000 nm wytoczone z garnka z tarczą opisywaną jako "keffflarrrr", yeah.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 5 czerwca 2018, 21:16 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
KrisC,
są gorsze w zyciu rzeczy niz ciezej chodzace sprzeglo... problem z dociskiem SP jest jednak inny! po moze 1.5roku SP doslownie "wymięka" - na ponizszym filmie głowny inżynier research center LukBMW true performance przeprowadzil test laboatoryjny na sterowanej komputerowo precyzyjnej maszynie pomiarowej (made in japan). Eksperyment wykazał, że 1.5 roczny docisk SP mozna sobie w d... wsadzic-)

(dla niewtajemniczonych: "zwykly" docisk po pokonaniu pierwszego oporu "przelamuje sie" wiec dzieki temu mozemy trzymac auto na sprzegle bez wysilku... SP mimo, ze ten pierwszy opor to ma slaby to jest caly czas "rowno twardy" wiec mamy taki efekt, ze trzyma licho ale nasza nóżka cały czas musi sie z nim pałować - dlatego jest do d...)
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
jezeli bys jednak byl zainteresowany, to 3 stówki i duma i chwala firmy Sachs jest Twoja:)

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 5 czerwca 2018, 21:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
przemek4net, jeździłem dziś autem z tym dociskiem i jako tako nie zrobiło na mnie wrażenia. Na siłowni czasami robię przysiady więc jest ok, ale gdy zaraz przesiadłem się do toyoty w której wydawało mi się zawsze przesiadając się z mojego bmw, że jest ciężko to tu wydawało się nie naturalnie lekko haha

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 15 czerwca 2018, 09:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Jestem mocno zawalony pracą w firmie w związku z czym nie mam czasu na aktualizacje....

Wrzucam nową zabawkę:

Obrazek

Sachs performance docisk i tarcza :cwaniak:

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 19 czerwca 2018, 10:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 364
Lokalizacja: Warszawa
No ciekawe czy wytrzyma 1000 nm :)

_________________
///M2 Competition @ by Akrapovič


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2912 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 146  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL