BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2024, 01:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2912 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 23 maja 2018, 06:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
:szok:
dowaliłeś do pieca :cwaniak:

będzie pomiar RL :chytry:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 23 maja 2018, 07:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Gratulacje. No naprawdę patrząc na cenę takiego auta i z punktu widzenia czystej kalkulacji cena/osiągi to super sprawa. Mody na pewno drogie, ale i tak tanio to wychodzi jak się porówna z seryjnym RWD o podobnych osiągach i parametrach np. C63 AMG.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 23 maja 2018, 07:49 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 98
Moje BMW: 320d
Garaż: E90 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165182
Gratulacje, kawał dobrej roboty!

Masz jakiś filmik jak to lata??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd-400++@GOTOWY Zestaw do Latania str.135
PostNapisane: 23 maja 2018, 08:37 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
morphi napisał(a):
Obrazek

Cześć,
takie tam naturalnie luźno związane z wątkiem ;)
(mój jakiś tam wykres na 400ps "przeliczony" po małych modyfikacjach parametrów w programie na 600ps)
Obrazek
(na stacjonarce można też klasycznie: np ręczny zaciągnąć by podbić odczyt strat, lać wodą na IC itp.)

Manipulacje w pewnym zakresie są nie do wykrycia „oczami” ale jak się przegnie pałę to zmienia się wykres na trochę nienaturalny - zamiast łagodnej górki i chwili gdzie moc jest względnie stała i po tym jakiś łagodny spadek jest: moc pikuje i nagle leci jak z urwiska w dół (jakby hamujący przerwał hamowanie w fazie narastania mocy :szok: )
Taki nienaturalny przebieg może być też jak automat się ślizga... tyle, że co wtedy ten wykres jest warty/nie wiem/

Żeby nikt nigdy nie wpadł na tę złośliwość i śmiał insynuować „drukowanie” wykresów (podłość ludzka nie zna granic!), Lukbmw może załatwić Ci zniżkę na hamownię w VTECHu w Krakowie (ale uwaga: tam wychodzą wyniki kilkanaście koni mniej niż u Ślusarczyka w Tarnowie!)
Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
Ja swoje auta hamowałem u kogoś… i tak uwolniłem się od potencjalnych podejrzeń, polecam :D

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 23 maja 2018, 08:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
przemek4net, ja tego wykresu nie robiłem pod publikę tylko do swojej informacji mam tez drugi który zrobiłem jadąc w druga stronę

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 23 maja 2018, 08:58 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
morphi napisał(a):
przemek4net, ja tego wykresu nie robiłem pod publikę tylko do swojej informacji mam tez drugi który zrobiłem jadąc w druga stronę

ja mam swoich ze dwadzieścia... ale żadnego nie zamieszczałem - z przyzwoitości idę na weryfikację do konkurencji na stacjonarną z wyższej półki. (i wierz mi...z racji 4x4 we Wro nie kosztuje to 100pln...)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 23 maja 2018, 09:16 
Offline
Forumowicz

Posty: 339
Cześć
Ja też chętnie zobaczył bym wykres z jakiejś nie zależnej i stacjonarnej hamowni
Nic nie napisałeś czy to na seryjnej pompie i wtryskach i czy głowica po przeróbce bo resztę to widać


Ostatnio edytowano 23 maja 2018, 09:21 przez lukbmw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 23 maja 2018, 09:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
przemek4net, dzięki jednak miałeś racje, że coś nie jest nie tak z tym wykresem, nie zaptaszkowałem jednej opcji.

poniżej film, żeby nie było, że ściemniam






poniżej właściwe kreski

Obrazek

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 23 maja 2018, 09:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
a morphi siedzi i rysuje
Obrazek


oczywiście żartuję, ale zawsze jest tak, że nigdy się nie dogodzi wszystkim, nawet jakby auta były hamowane na 1 hamowni, jechały tą samą trasą, zawsze pojawi się ALE

morphi - idź dalej :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 23 maja 2018, 09:29 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23105
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Ile ludzi tyle wypowiedzi :niepewny: Lej na to i idź Swoją drogą :ok: Mogą być fajne kreski a auto nie jedzie a może i auto jechać a mieć dupne krechy... ;) ;)

_________________
''Dobrze że za BAN-y płacą''


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 23 maja 2018, 09:51 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Haj,
chlopie.... pomiar fazy przyspieszania robisz z gorki, fazy wytracania predkosci pod gorke itp i masz co chcesz
Waga auta o 50 kilo wieksza i tez dojdzie.
Nie mow mi, ze nie umialbys wydrukowac wykresu jakbys chcial... mozliwosci sa

Hamownia stacjonarna "u kogos" ma wpisana wage rolek dokladnie, zakladam, ze mierzacy pomiar nie jest z Toba zwiazany biznesowo, rolki nie kreca z gorki i pod gorke i sprawa jest czysta
Hamownia Insoric mierzy obroty koła na bazie czujników akcelerometrycznych w takiej myszcze przyczepionej do kola np na tasme 2stronna czy "uchwycik"
Obrazek
wiec nie jest to informacja specjalnie dokladna z definicji (wygoda w montazu tak /nie przecze/ - ale dokladnosc? :zalamany: )

Nie zdecydowales sie na weryfikacje kiedys (wtedy wykres z TC byl na reke) i teraz takze nie chcesz

Dam glowe, ze nawet jak wyjdzie Ci co do konia moc ta sama albo i nawet 10 koni wiecej na stacjonarce (mozliwe! - bedzie pomiar na 5tce i moze T jeszcze wiecej nawali powietrza), to przebieg bedzie inny (ten szczyt na Twoim wykresie pikujacy ze spadkiem w dol to mega zaokraglenia programu - taki urok tej hamowni)

Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 23 maja 2018, 10:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
przemek4net, skoro jesteś takim niedowiarkiem to wpadnij zweryfikujemy nasze konie na drodze. Zapraszam.

Ja nie robiłem tego auta dla wykresu tylko dla przyjemności z jazdy.

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 23 maja 2018, 10:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
Przyrost na poziomie +/- 20 koni to i tak dobry wynik :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 23 maja 2018, 10:39 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Cytuj:
przemek4net, skoro jesteś takim niedowiarkiem to wpadnij zweryfikujemy nasze konie na drodze. Zapraszam.

ja naprawde takze serdecznie zapraszam, mozesz wyciagnac profilaktycznie kanape :D

w ramach pomiarow robimy takze ze startu zatrzymanego... ale ostrzegam... nawet i Klopot do stowki wdycha spaliny naturalnie bezdymnego diesla

Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
Tak sobie licze:
Napisales, ze masz AFR 15.5???? i 1300 mikrosekund@1800b
To jest (strzelam) z nawet 130mg paliwa (trzeba sprawdzic na maszynie bo przy takich czasach rozrzut wtryskow jest spory zaleznie "od sztuki")
Przy 15.5 AFR potrzeba okolo 2015mg powietrza

zaklozmy efektywnosc napelniania sie cylindrow w 100% i wage powietrza 1m3=1kg
Wychodzi wiec, ze potrzeba (130*15,5) = 2015mg powietrza...
Przy 0.5L cylindrze mamy wiec 4b cisnienia (2x2015) bezwzg wiec okolo 3b cisnienia wzglednego
No to musi byc naprawde ostro jak T laduje na 3bary :D...
Rozumiesz teraz dlaczego do infa z netu podchodze ostroznie

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 23 maja 2018, 11:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7461
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
jiGsaw, za to auto spokojnie miałbyś poliftowego c63 :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 23 maja 2018, 12:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
///david napisał(a):
jiGsaw, za to auto spokojnie miałbyś poliftowego c63 :rotfl:


Może i tak śledząc całą historię tego konkretnie auta, ja aż tak w temacie nie jestem.

Mi chodzi o kupno w miarę zdrowego 330cd, to ile? 25 tys powinno chyba starczyć. do tego takie mody to ile? 10? 15? w każdym razie w 50 się zamykamy. tak mi się wydaje. a koni kupa, bezpieczne już i ładne dość auto RWD jeszcze nie muzeum.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 23 maja 2018, 12:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 649
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Moje BMW: E91 335D
Kod silnika: M57N2 306D5
Tyle że C63 masz serię w podobnej mocy i nie ma bardzo mozliwości żeby coś się wysrało jak se go pałujesz na trasie na wakacje do Chorwacji np. A tego to bym się bał cisnąć z dala od domu bo nie wiadomo co i kiedy może się popsuć. Nie żebym hejtował bo projekt mi się podoba ale wiadomo jak to jest z przeróbkami. A tutaj to już grubo jest przecież


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 23 maja 2018, 12:56 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23105
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Grubo jest bo grubo ma być i wielkie gratulacje dla właściciela :super:

Popsuć się może każde auto mniej lub bardziej modyfikowane a nawet zupełnie seryjne :zalamany:


Nie zdziwiłbym się jak by to auto bezawaryjnie przejechało tripa w parze Leo :hyhy:

_________________
''Dobrze że za BAN-y płacą''


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 23 maja 2018, 13:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2191
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
Szczurek1986 napisał(a):
auto bezawaryjnie przejechało tripa w parze Leo :hyhy:


i w akompaniamencie busa zawalonego częściami które mogą się zepsuć ;)
Damian, nie pie**ol... :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd 452KM 831nm@Powered By Performance Lab
PostNapisane: 23 maja 2018, 19:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 23
Posty: 2668
Lokalizacja: PIASECZNO
Moje BMW: E36 2fab 4you
Kod silnika: M57 ruleZ
Garaż: E36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144075
graty najmocnieszego 330D na forum :hyhy:

_________________
Obrazek
E36 330 TURBO
tuned TC-PERFORMANCE swap AIE serwis Andrew Performance mod RST
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 75&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2912 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 146  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL