BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2024, 23:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2912 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Nowe Heble EBC str.107
PostNapisane: 15 maja 2017, 18:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
morcine, nie fajnie sadzi

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Duuuużo ZDJĘĆ str.102
PostNapisane: 15 maja 2017, 20:12 
Offline
Forumowicz

Wiek: 26
Posty: 226
Lokalizacja: Jasło
Moje BMW: f13 640i
morcine napisał(a):
Vito_ napisał(a):
Taka sprężarka jak tu?
https://www.youtube.com/watch?v=hAbNJfAk8DQ

Jestem ciekaw jak będzie z wypróżnianiem kolektora, czy nie ograniczy Cie np przepływ w głowicy, wałek wydechowy lub coś innego



Inni nie śpią i ładują już biturbo :szok: ciekaw jestem ile razy ten napęd 4x4 się mu wysypał

https://www.youtube.com/watch?v=ZlORHj9WC4w



Zasłona dymna gratis :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Nowe Heble EBC str.107
PostNapisane: 16 maja 2017, 11:00 
morphi napisał(a):
slavio, e tam, dużo jeszcze można zrobić.

Patryk, mijałem właśnie kuriera w siedlance :D Nie wychodź z domu, lada moment będzie u Ciebie :hyhy:
Obrazek


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Nowe Heble EBC str.107
PostNapisane: 16 maja 2017, 15:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Michu, odebrałem. Miał problem zmieścić się w bramie ale ogarnął

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Nowe Heble EBC str.107
PostNapisane: 16 maja 2017, 19:35 
Spoko. Ciekawe czy będzie lag? :D


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Nowe Heble EBC str.107
PostNapisane: 16 maja 2017, 22:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Michu, podleje się to nie powinno być

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Nowe Heble EBC str.107
PostNapisane: 17 maja 2017, 00:11 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
morphi czapa zdjęta?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Nowe Heble EBC str.107
PostNapisane: 17 maja 2017, 06:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Zimny, tak. Uszczelka poprzepalana między cylindrami. Egt dało jej radę ;)

Obrazek
Obrazek

Podejrzewam, ze to jeszcze z przed kadencji wtrysku i z zmęczenia materiału od nowości.

Po za tym tłoki żyja, nie popękały, nie spłonęły.

Głowica już pojechała do splanowania.

Wpadnie nowa uszczelka następnie optymalizacja softu celem zbicia Egt.

Ps. Rozrząd ma się dobrze. Łańcuch sztywny etc.

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Nowe Heble EBC str.107
PostNapisane: 17 maja 2017, 20:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Jakie dalsze mody planujesz pod kątem podniesienia mocy i jakich przyrostów się spodziewasz? Jest sens cokolwiek w dieselu grzebać w głowicy przy kanałach itp.? Tak przy okazji zdjęcia czapy.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Nowe Heble EBC str.107
PostNapisane: 17 maja 2017, 21:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
jiGsaw, EGT było prawdopodobnie następstwem, źle założonych wałków, jakiś czas temu zmieniałem sprężynki zaworowe na nówki, bo stare były miękkie i mój stary mechanik (VW/Audi) się specjalizuje, nie użył blokady którą mu kupiłem do ich ponownego włożenia, co jak się teraz okazało, skutkowało złym ich położeniem. Także cykl zaworów zamykania i otwierania ssących jak i wydechowych został zaburzony. Stąd ten problem i wysokie EGT ogólnie - wnioskuje.

Kanały można spolerować, aczkolwiek, rozmawiałem z gościem który planuje głowice, to powiedział, że robiąc to "metoda chałupnicza" a nie profi i później pomiar flow na specjalnych maszynach to można tylko pogorszyć sytuację. I wspominał o warsztacie z Warszawy który to ogarnia, lecz taka operacja to 3k-4k, a przyrost faktyczny może być znikomy w rzeczywistości, więc sobie daruję. Myślę, że po samym ustawieniu poprawnym rozrządu, powinna być poprawa.

Wycisnę ile się da z tego setupu i mówię pass. Nie ma sensu rzeźbić więcej, to tylko smutny dizel :/

Dalsza walka o 10-20 koni to pieniążki nie współmierne do przyrostów. Wolę zainwestować w hamulce z Panamery taką kasę szczerze, czy w nowe opony lub choć by szperę.

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Nowe Heble EBC str.107
PostNapisane: 17 maja 2017, 22:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Słusznie, szpera podstawa. Możesz ew. przypasować kanały z kolektorem i zobaczyć, czy są jakiekolwiek chropowatości warte spolerowania itp., ale BMW robi to dość porządnie ori, ale tam coś można ugrać. Problem w tym, że jak się przegnie to będzie lipa, a nadwyrężanie kolektora to zawsze osłabianie materiału, a z turbo jak coś odpryśnie to wiadomo co może być. Najlepiej mieć starą głowicę i kolektor do rezenia i poćwiczenia to wtedy wiadomo ile można zeskrobać materiału i jakiego efektu oczekiwać, ale chyba już tutaj nie warto się bawić...

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Nowe Heble EBC str.107
PostNapisane: 17 maja 2017, 22:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
jiGsaw, moim zdaniem, można by sporo zebrać na głowicy od strony kolektora wydechowego aczkolwiek, można zrobić gorzej niż jest, także szkoda zachodu. A jeśli nie pamiętasz to kolektor u mnie custom made baran także, jest ok.

Tu kolejnym sensownym krokiem było by biturbo, lecz to już generuje koszta jeszcze bardziej nie współmierne do poniesionych korzyści. Raczej to co się uda ugrać to będzie już MAX. Ciekawe sam jestem ile pokaże mocy na sprawnym motorze z odpowiednio ustawionym rozrządem (wałkami).

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Nowe Heble EBC str.107
PostNapisane: 17 maja 2017, 22:37 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 89
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 330D 350+
Kod silnika: M57N EU3
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158743
morphi z odpowiednio ustawionymi wałkami? Chcesz robić regulowane kółka rozrządu? Czy coś innego masz na myśli?

Jak głowice robić to Flow Bench, więc duże koszty...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Nowe Heble EBC str.107
PostNapisane: 17 maja 2017, 22:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Vito_,
morphi napisał(a):
EGT było prawdopodobnie następstwem, źle założonych wałków, jakiś czas temu zmieniałem sprężynki zaworowe na nówki, bo stare były miękkie i mój stary mechanik (VW/Audi) się specjalizuje, nie użył blokady którą mu kupiłem do ich ponownego włożenia,


Dokładnie, z Flow Bench jedynie ma to sens, a to kosztuje tyle co silnik cały

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Nowe Heble EBC str.107
PostNapisane: 17 maja 2017, 22:49 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 89
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 330D 350+
Kod silnika: M57N EU3
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158743
a te wałki? co masz na myśli?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Nowe Heble EBC str.107
PostNapisane: 17 maja 2017, 22:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Vito_, Obrazek

element 1 i 2, są to wałki które sterują zaworami w głowicy, jeśli je źle ustawisz to w złych momentach będą się otwierać zawory ssące i wydechowe.



tutaj ładna dziewczynka tłumaczy jak działa silnik, takie podstawy.

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Nowe Heble EBC str.107
PostNapisane: 17 maja 2017, 23:03 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 89
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 330D 350+
Kod silnika: M57N EU3
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158743
Zasade działania znam, nie doczytałem postu o wymianie sprężynek - mój błąd, teraz już wiem czemu wałki były w złym ustawieniu :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Nowe Heble EBC str.107
PostNapisane: 17 maja 2017, 23:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Vito_, ten dzban nie potrafił skorzystać z blokady do ich poprawnego założenia, i pewnie na chybił trafił to złożył i fuckupa takiego zrobił, że praktycznie tłok mijał się na żyletki z zaworami, nawet widać ślady na tłokach:

Obrazek

na szczęście poza dużym EGT które załatwiło uszczelkę nic się nie stało.

Ps. już się nie mogę doczekać, jak to wszystko się złoży do kooopy jak to będzie podawać :cwaniak:

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Nowe Heble EBC str.107
PostNapisane: 18 maja 2017, 05:23 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 619
Lokalizacja: Przemyśl/Wrocław
Moje BMW: e61
Kod silnika: M57N2
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168198
morphi napisał(a):
Kanały można spolerować, aczkolwiek, rozmawiałem z gościem który planuje głowice, to powiedział, że robiąc to "metoda chałupnicza" a nie profi i później pomiar flow na specjalnych maszynach to można tylko pogorszyć sytuację. I wspominał o warsztacie z Warszawy który to ogarnia, lecz taka operacja to 3k-4k, a przyrost faktyczny może być znikomy w rzeczywistości, więc sobie daruję. Myślę, że po samym ustawieniu poprawnym rozrządu, powinna być poprawa.


może napisz do nich, to ci podpowiedzą czy to coś da czy nie. http://dziak.pl/ https://www.facebook.com/DZIAK.Motorspo ... ts&fref=ts , ale fakt, tanio nie będzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Nowe Heble EBC str.107
PostNapisane: 18 maja 2017, 08:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Niestety znaleźć kogoś godnego zaufania jest mega ciężko... co oddam do kogoś to albo na ręce patrzeć i wtedy się denerwują, a Ty tracisz czas albo modlić się, że nie będzie popeliny... ostatnio w audi mi wydech pękł dosłownie za turbo to odebrałem auto bez śruby wózka i z niesprawnym EGT... Jak sam robiłem lub z kumplem to mimo, że nie jestem fachowcem to jakoś sobie nie przypominam krzywych akcji. :kwasny:

Biturbo fajna rzecz, swego czasu prawie kupiłem fajne 123d coupe porobione i muszę przyznać, że jak na diesel'a R4 to ten układ pracował bardzo zadowalająco. Domyślam się, że w 3.0 R6 lag i turbo dziura są już z natury mniejsze, ale jednak na jednej turbinie nigdy to nie będzie pracować jak na jednej małej i drugiej dużej. :)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2912 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 146  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL