BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 marca 2024, 03:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2912 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 22 listopada 2016, 11:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Gwintowcy, mam do Was pytanie, jaki gwint z wysokiej półki wybrać, aby był przy tym "komfortowy" nie chce zrobić z auta taczki i ping ponga.

///David polecał mi Bilstein B16

Nie zależy mi na milionie ustawień typu odbicie dobicie bo i tak pewnie tego nie wykorzystam, bo nie będę umiał tego ustawić poprawnie.

Chce coś w miarę prostego z wysokiej półki a komfortowego, żeby to coś wybierało dziury.

Problemem u mnie na B4 + ProKit jest to, że auto przechyla się na boki, a chcę to w maksymalnym stopniu zminimalizować. Już u Dawida w kompakcie na gwincie h&r tego efektu nie ma przechylania na boki przy szarpaniu kierownicą lewo prawo, czy ostrym skręcaniu.

Oczywiście Ta tesco czy Mts nie wchodzi w grę :rotfl:

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 22 listopada 2016, 11:13 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Kolega ma w E39 gwint D2 racing i jest komfortowo, a zarazem mniejsze przechyły niż w serii. Nawet na maxymalnym betonie auto będzie się przechylać jak nie kupisz grubszych stabilizatorów


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 22 listopada 2016, 11:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7452
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
morphi, bierz albo b16 albo kw street comfort - plusem kw jest generalnie w miarę komfortowy zestrojenie (jak na gwint oczywiście) , dający się regulować w prosty sposób i to ,że jest praktycznie niekorodujący. Miałem kw v1 w kebabie i chwilę w e91 kw street comfort i powiem ,że to mega fajna opcja na codzień. B16 natomiast nie jest w nierdzewnej obudowie - to spory minus , ale za to ma w cholerę zalet bo możesz mieć dwa w jednym : prawie profi zawias torowy a po chwili normalny, komfortowy połykacz dziur. Cenowo b16 to kosmos bo teraz to około 9k natomiast kw jak dobrze ponegocjujesz to kupisz poniżej 5k :)

Uderz do Santino, kupowałem u niego sprężyny, dystanse. Ma dobre ceny i doradzi.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 22 listopada 2016, 11:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
kupiec_fkl, mam staby z M3 cabrio przód (najgrubszy) i z 330xd na tyle (najgrubszy)

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 22 listopada 2016, 14:53 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
morphi napisał(a):
kupiec_fkl, mam staby z M3 cabrio przód (najgrubszy) i z 330xd na tyle (najgrubszy)


Najgrubszy w serii, ale są jeszcze H&R i Eibach. M3 ma chyba 26 mm przód, a dla porównania H&R 30 mm. Jeszcze kwestia materiału z jakiego są wykonane. No i zobaczyłem jeszcze jeden plus, że są regulowane (można zmienić miejsce przykręcenia łącznika):

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 22 listopada 2016, 16:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
kupiec_fkl, daj link do tego HR 30mm, bo wszystko co znalazłem to 27mm max do 330cd

Widzę do m3 te 30mm ale skoro pasuje zamiennie to chyba ten od m3 tez podchodzi?

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 22 listopada 2016, 17:41 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
Myślę, że skoro masz u siebie stabilizatory od M3 to powinny podejść dlatego je zasugerowałem. Jednak nie interesuje się tak budową E46. Co do linku to na http://www.mapet-tuning.com/ są po 2123.33 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 22 listopada 2016, 19:42 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
A ja polece 2 firmy jedna to bc racing lub kw v3.... ten pierwszy mam u siebie i poki był gwintem było swietnie ustawiasz sobie tylko twardosc i jest bajka. Na powietrzu też jest zajebistym zawieszeniem jak ustawie na miekko i upuszcze powietrza to czuje się jak bym płynął przez dziury. Natomiast v3 jest w aucie ktore mam na warsztacie i z ktorego robimy małego potwora (poliurany wszedzie gdzie sie da, wyspawana podloga, moj motor ktory na wiosne przyjmie zestaw turbo, szpera 25% itd itd) i powiem Ci że autem jeździ się mega... słucha się jak szkolony piesek :)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 22 listopada 2016, 22:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Leo, a czy jest on komfortowy ten BC-Racing?

Odnośnie KW v3, czy ja wykorzystam na ulicy jego potencjał, oraz to samo pytanie, czy wybiera on dziury czy z auta zrobię beton?

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 22 listopada 2016, 23:38 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Szkoda że masz do mnie tak daleko bo dal bym Ci siętym autem po prostu przejechać i sam bys ocenił. Powiem tak.... na wielu gwintach jeździłem i jak dla mnie BC racing i kw to przodownicy. Te gwinty po prostu pracują, wybierają i dają to czego się oczekuje od auta czyli prowadzenie. Samochód się słucha i jest przewidywalny.

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 26 listopada 2016, 12:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Leo, KW V3 vs BC Racing do codziennej jazdy, żeby nie było betonu?

Na tym BC nie będzie tragedii na 19"? Nie znam się, bo nigdy nie miałem gwintu a z opowieści ludzi jest tragedia, z tym, że oni mieli styczność z tanimi zawiasami...


ps. Takie tam pod uczelnią :D


Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 26 listopada 2016, 18:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Vapor, o to właśnie pytam, tym bardziej, że e90 lepiej tłumi od e46, więc boje się tego, że wydam te 7300zł i się rozczaruje, bo będzie taki efekt jak piszesz.

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 26 listopada 2016, 18:59 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Na BC jak sobie skręcisz na soft to na prawdę jest dobrze miło i w miarę miekko. Musisz pamiętać że na gwincie zawsze będzie mniej komfortowo niż na zwykłych amorach i springach ale możesz mieć choć odrobinę komfortu lub nie mieć go wcale ;)

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 27 listopada 2016, 00:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23068
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
fura nieustannie trzyma fason :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 27 listopada 2016, 10:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 570
Lokalizacja: Mazowsze
Garaż: Golf 7R @ 300KM/380NM
było:
E92 335d LCI @ ?KM/?NM
Golf 6R @ 270KM/350NM
E46 330cd @ 338KM/632NM
E46 330d @ 204KM/410NM
Patryk kiedy większe doładowanie? :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 27 listopada 2016, 13:59 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 3282
Moje BMW: e46 330Ci turbo
Kod silnika: m54b30t
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112765&start=80
Patryk Ty mi lepiej powiedz co sobie na urodziny sprawiłeś :D

_________________
e46 330CI+2JZ+DCT+wściekły królik

Polub nas na FB BMWexpert Motorsport

Odbudowa silników KLIK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 27 listopada 2016, 14:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 495
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: F11 '16
Mam BC Racing u siebie w F11 i przerosl ten gwint moje najsmielsze oczekiwania. Mam 32 stopniowa regulacje twardosci, ustawione mam na polowe i komfort jest lepszy niz na seryjnym zawieszeniu. Planowalem wsadzic KW V3, ktore kosztuje lekko ponad 2x tyle i nie zaluje zadnej wydanej zlotowki na BC Racing. Zdecydowanie polecam, mysle, ze zawiedziony nie bedziesz :)

_________________
Obrazek
Moja F11 :) http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159308


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 28 listopada 2016, 23:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Szczurek1986 napisał(a):
fura nieustannie trzyma fason :ok:


:super: :super: :super: staram się

Jac3k., po świętach :cwaniak:

Leo, opony :zawstydzony: no i gwint pasuje zamówić.

tommy80, dzięki za informacje.


Panowie którą wersję tego BC Racing wybrać, bo z tego co widzę są 3 różne, czym to się różni?

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 2 grudnia 2016, 03:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Po zgłębieniu informacji, najbardziej "komfortowy" BC RACING będzie seria BR. Chyba wybiorę ten zawias.

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Morphi -->> e46 330Cd - 402Km 766Nm Wykres, RaceLogic str.79
PostNapisane: 2 grudnia 2016, 11:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 364
Lokalizacja: Warszawa
morphi u mnie dużo ludzi jeździ na BR Racing i sobie je mocno chwalą.

Ja natomiast do swojej założyłem taki
Obrazek

Przejechałem nimi co prawda max 500 km ale na razie jestem z tego gwintu zadowolony.

_________________
///M2 Competition @ by Akrapovič


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2912 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 146  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL