BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 16:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2961 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 20 maja 2018, 11:10 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
Lincoln, ja jakoś w przyszłym tygodniu odstawiam emkę na serwis to aż chyba zerknę do rozrządu, bo u mnie słychać terkotanie, ale na takim "pół ciepłym".

Na zimnym jak odpalam to cisza, auto się nagrzeje, za jakiś czas odpalam np. po godzinie, gdzie silnik jeszcze trzyma jakąś tam temp. i zaraz po odpaleniu słychać terkotanie przez 1-2sek... N zimnym nigdy, wszyscy mówili, że to vanos, że tak ma i nie ma co się przejmować... Błędów żadnych nie pokazuje, pompa oleju sprawdzana, ciśnienie książkowe... Ale chyba wolę dmuchać na zimne. :)

Dawaj znać jak rozbierzesz dziada i trzymam kciuki za "jak najniższy wymiar kary" ;)

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 20 maja 2018, 11:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 9899
Moje BMW: E46Coupe
Garaż: /E46Turbo
320Cd @ 2.5 M50Turbo.
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=94261
Zdarza się, w sumie i tak M5 E39 to dość fajny i trwały wóz... co nie ? :)

Koszty pewnie będą spore, ale jak auto sprawa satysfakcję... To nie szkoda :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 20 maja 2018, 19:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
Auto nie jest oszczedzane,startowalo wiele razy w zawodach.Przebieg ponad 250tys km.Można rzec ze wyczynowy silnik,auto pełnoletnie-tu nie mozna mieć żadnych aluzji co do silnika .Mam nadzieje ze szybko odzyje.

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Ostatnio edytowano 20 maja 2018, 21:42 przez BAWARA, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 20 maja 2018, 21:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
No i jeszcze miało strzał z butli albo i ma ;)
Życzę łatwej i nie kosztownej naprawy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 21 maja 2018, 00:18 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Panowie, wymieniajcie ślizgi rozrządu w M62/ S62 bo to plastikowa tykająca bomba jest.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 21 maja 2018, 07:47 
Offline
E34 lover
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 10409
Ostatnio zmieniałem w V8 rozrząd... główny ślizg się złamał. Na szczęście bez większych szkód. Koszt całości wraz z regeneracją Vanosa (szkoda nie zrobić gdy auto rozebrane) 6700zł. Auto jeździło pięknie, nie dawało oznak, vanos cichy itd... po prostu w pewnym wieku trzeba robić już coś profilaktycznie.
I tak jak Frank, napisał... czy M62 czy M62TU rozrząd zmieniać bo to tykająca bomba w każdym V8.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 21 maja 2018, 08:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Ehh... Mega współczucia. A juz za 3 tygodnie jak mi się poluzuje miałem dzwonić by się na wspólnego track daya umówić... Nawet świadomy użytkownik nie jest w stanie przewidzieć wszystkiego :( Dobrze że u mnie ten ślizg zrobiony juz, choć to zupełnie inny silnik to też zawodzi podobno.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 2 czerwca 2018, 22:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Krisu_K13TL, Tak, to prawdopdobnie Vanos u Ciebie.

deejeys, Jest niezły, więc nie odpuszczam ;)

BAWARA, Za mojej kadencji raczej oszczędzane, z tych startów to nie wiem czy by się jeden promil nazbierał przejechanych kilometrów :P

--==Mały==--, Spoko, są foteczki butli z przewodem. Naprawa wądpie by była tania :hyhy:

Frank, 20lat to i tak nieźle się trzymał :ok:

jiGsaw, rorafalki, No niestety, trzeba będzie działać.

Skoro motorownia jest już poza autem, to zmienimy co się da, choć patrząc na ASO to niektóre ceny cześci podnoszą ciśnienie
:rotfl:

Na szczęście mam pomocnika, który nawet jak wylałem prawie cały olej z silnika - nie krzyczy na mnie, tylko patrzy z politowaniem :P
Obrazek

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 2 czerwca 2018, 23:44 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Lincoln napisał(a):
Frank, 20lat to i tak nieźle się trzymał
Tu raczej wazniejszy jest przebieg niz wiek, fakt faktem, młode te auta nie są.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 3 czerwca 2018, 01:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Frank napisał(a):
Lincoln napisał(a):
Frank, 20lat to i tak nieźle się trzymał
Tu raczej wazniejszy jest przebieg niz wiek, fakt faktem, młode te auta nie są.



Ale za to jakie wdzięczne :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 5 czerwca 2018, 20:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Frank, Przebieg tu nie robi takiego problemu jak poprzedni właściciel, pierwsze pozostałości po poprzednikach dość szybko miałem okazje spotkać - karter główny:

Obrazek

Po ponad godzienie pracy, wylaniu masy chemii i mechanicznym czyszczeniu mamy taki efekt:

Obrazek

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 6 czerwca 2018, 10:33 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
nie oszukujmy się auto lekkiego życia tez nie miało w końcu zawody na 1/4 to nie jest byle co a auto swoje tam na działało


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 6 czerwca 2018, 18:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 11
Posty: 1287
Lokalizacja: Łańcut
Kod silnika: M54B22
Garaż: E46 320i
Zdzira 850I napisał(a):
nie oszukujmy się auto lekkiego życia tez nie miało w końcu zawody na 1/4 to nie jest byle co a auto swoje tam na działało
Ale jeżeli użytkowane z głową, na odpowiednim oleju z odpowiednim przygotowaniem (grzanie, chłodzenie) to chyba nie powinno się tak skończyć nie? Tu chodzi chyba w większości o
Lincoln napisał(a):
poprzedni właściciel


Temat obserwuję nieco w cieniu ale uwielbiam tu zaglądać, cieszy mnie niezmiernie że jeździsz autem w miarę na codzień, na wakacje i na zawody, czyż E39 M5 to nie szczyt praktyczności? :cool: :P ;) :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 6 czerwca 2018, 20:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2702
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
użytkowane również na zawodach ale to nie jest 320i / 320d tylko M5. Silniki które zostały stworzone przez dział BMW M GmbH. W dodatku według starej dobrej zasady " there no replacement for displacement"

Awarie się zdarzają, oby po naprawie był juz bezawaryjny.

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 7 czerwca 2018, 06:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Dobrze zrobiony motor musi się odwdzięczyć bezawaryjnością ;) ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 7 czerwca 2018, 07:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
A już wiesz co się stało?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 7 czerwca 2018, 08:30 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
auto może być dobrze przygotowane do zawodów ale nie oszukujmy się fizyka to fizyka stary silnik który doznaje maksymalnych przeciążeń co chwilę niestety zawsze umrze szybciej jak taki co jeździ normalnie i okazjonalnie jakaś redukcja

a M5 to autostradowy killer chyba nikt go z myślą o 1/4 nie projektował

ogółem żeby nie było że krytykuję to wcale nie tak jestem dumny że stare m5 tyle pokazało na 1/4 ale niestety na pewno ma to wpływ na zużycie pewnych elementów cudów nie ma niestety


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 7 czerwca 2018, 09:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Zdzira 850I napisał(a):
auto może być dobrze przygotowane do zawodów ale nie oszukujmy się fizyka to fizyka stary silnik który doznaje maksymalnych przeciążeń co chwilę niestety zawsze umrze szybciej jak taki co jeździ normalnie i okazjonalnie jakaś redukcja

no ale tu winowajcą był rozrząd nie? A jak wiemy jak sie dmucha na zimne to i można uniknąć niektórych spraw. Ogólnie zasada o której piszesz, że coś poddane większym obciążeniom, szybciej ulega zużyciu - wiadomo. Ale jeśli się wymienia te elementy (podatne na zużycie) "na czas" to jednostka będzie tak samo bezawaryjna jak ta oszczędzana ;)
Zdzira 850I napisał(a):
a M5 to autostradowy killer chyba nikt go z myślą o 1/4 nie projektował

ja tam czytałem i słyszałem, że m5 to nie zwykłe pontoniaste e39 i daje rade. Poza tym na prostej, potrzeba aby trakcji i powera.

ps. Fura wróci do żywych i obstawiam, że będzie jeździć lepiej, niż przed remontem. Tego życzę ;)

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 17 czerwca 2018, 20:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Zdzira 850I napisał(a):
nie oszukujmy się auto lekkiego życia tez nie miało w końcu zawody na 1/4 to nie jest byle co a auto swoje tam na działało


Patrząc na to czysto matematycznie - nie miała żle:
dzienny cykl to max 3 starty w eliminacjach, jeden półfinałowy i jeden finałowy (o ile się zakwalifikujesz) co daje maksymalnie 5x400m = 2km podczas jednego dnia, rocznie średnio koło 6 dni, więc 12k, no niech będzie 15km. To kropla w morzu, prawie jak cztery dobre rolki na Authobahn :P
Ale dzięki za dobre słowo :)

Zdzira 850I napisał(a):
ogółem żeby nie było że krytykuję to wcale nie tak jestem dumny że stare m5 tyle pokazało na 1/4 ale niestety na pewno ma to wpływ na zużycie pewnych elementów cudów nie ma niestety


Jeszcze raz THX :zawstydzony:

ZuchLCT napisał(a):
Temat obserwuję nieco w cieniu ale uwielbiam tu zaglądać, cieszy mnie niezmiernie że jeździsz autem w miarę na codzień, na wakacje i na zawody, czyż E39 M5 to nie szczyt praktyczności? :cool: :P ;) :hyhy:


Bardzo miło mi czyta się Twój post :ok: Jest praktyczna, ale przy dzisiejszych szybkich autach dostaje zadyszki ;)


Mateusz118 napisał(a):
użytkowane również na zawodach ale to nie jest 320i / 320d tylko M5. Silniki które zostały stworzone przez dział BMW M GmbH. W dodatku według starej dobrej zasady " there no replacement for displacement"



Też jestem tego zdania :ok:
--==Mały==-- napisał(a):
A już wiesz co się stało?


Niestety moja wina, planowałem już w 2017 zabrać się za rozrząd, ale obawiałem się, że nie podołam. Słyszałem, że lekko łańcuch obija się o obudowę, ale myślałem, że może przewrażliwiony jestem. Więc lekko wytarta dolna zębatka, wyciagnięty trochę łańcuch, wytarte trochę ślizgi i jeden leciutko pęknięty spowodowały, że zawory ssące z jednej głowicy powiedziały papa :P
kszyhu napisał(a):
ps. Fura wróci do żywych i obstawiam, że będzie jeździć lepiej, niż przed remontem. Tego życzę ;)


Wiesz, wszystko składam sam, więc z tym może być różnie, mocy nie brakowało, więc niech chociaż zostanie jak było :P
THX :)

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 17 czerwca 2018, 21:45 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1100
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
rozrząd przeskoczył czy miał już "taki luz" że się zawory z tłokami cykły?

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2961 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 149  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL