BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 3 czerwca 2024, 14:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 982 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 50  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2008, 14:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Maciuś napisał(a):
Bardzo ładne M3... widać, że dużo serca w nie włożone... Bardzo ładne... i te serduszko... :)
Turbinka pierwsza klasa... mam pytanko... jest tam zawór spustowy?
I jeszcze jedno...? hamowałeś już ją?


Co do zaworu to widać na zdjęciach - HKS2. Natomiast co do hamowania to niestety nie zdążyłem bo zajechałem tłok na ostatnim cylindrze.
Czas więc na STAGE 2 ;)

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2008, 16:46 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
No to opowiadaj co ten stage 2 ma zawierac :) .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2008, 15:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
piotres napisał(a):
No to opowiadaj co ten stage 2 ma zawierac :) .


Niewiele ;) Pełen remont silnika na kutych podzespołach, większe wtryski, mocniejsze sprzegło i jakiś standalone do ogarnięcia.

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2008, 17:12 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
to az standalone jest potrzebny do ogarniecia starego s50 ? :| No ale nie mam nic przeciwko tyle ze sa tansze rozwiazania chyba.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2008, 17:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
[ Dodano: 15 Listopad 2008, 15:19 ]
piotres napisał(a):
to az standalone jest potrzebny do ogarniecia starego s50 ? :| No ale nie mam nic przeciwko tyle ze sa tansze rozwiazania chyba.


Niestety "stary S50B30" jest bardzo wymagającym silnikiem i gdyby nie problemy ze strojeniem po Polsce już kilka by pomykało. NIE MA FIRMY, KTÓRA SIE PODEJMIE WYSTROJENIA W NASZYM KRAJU.

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2008, 15:34 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: PoznaĂą
Witam. Też słyszałem o kilku nieudolnych próbach. Nawet o zarżniętych po tym silnikach :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2008, 15:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
W czwartek przyszły ze Szwecji korby do mojego autka - SPM. Do korb szwedzi dorzucili również śruby ARP 2000.

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Tłoki Wiseco i kolejna uszczelka cometic już się robią ;)

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Ostatnio edytowano 15 lutego 2011, 18:38 przez krismax, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2008, 17:01 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Robi sie gruuubooo :] .

Czekam z zapartym tchem na kolejne mam nadzieje regularne update'y .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 listopada 2008, 01:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 106
Lokalizacja: Bogatynia
Mnie również ciekawi jak potoczą się losy twojej żółtej rakiety...
Powodzenia i pozdr ;)

_________________
>ZOBACZ moje byÂłe E36<
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 listopada 2008, 22:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Podobno tłoki i uszczelka leżą już na cle :hyhy: Teraz trzeba jeszcze sprawdzić czy nie zawieraja plutonu, uranu bądź wąglika. Tak więc za dwa tygodnie powinny się znaleźć u mnie :kwasny:

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 listopada 2008, 22:47 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
A turbo jakie bedzie ? zostaje to stare ? Jaki to model ?

Pompa oleju zostaje z s50b30 ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 listopada 2008, 23:36 
to dobre to jest :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2008, 00:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
piotres napisał(a):
A turbo jakie bedzie ? zostaje to stare ? Jaki to model ?

Pompa oleju zostaje z s50b30 ?



Turbo zostaje stare; rdzeń T4 a obudowa to jakis amerykański wynalazek. Powinno wystarczyć do ponad 600kucy. Pompa marzy mi się z S50B32. Nowa to ok 1300zł więc nie tragedia.

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 listopada 2008, 01:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
moze i fajna furka, ale z tego co piszesz to wcale nią nie jezdzisz ?!?! szkoda że tak dlugo trwa doprowadzenie jej do ładu :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 listopada 2008, 09:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Fryderyk napisał(a):
to dobre to jest :)


Czytaj i się ucz co zrobić z Lalką a nie kompresor do M40!

;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 listopada 2008, 18:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
MaTiMa napisał(a):
moze i fajna furka, ale z tego co piszesz to wcale nią nie jezdzisz ?!?! szkoda że tak dlugo trwa doprowadzenie jej do ładu :]



Dokładnie. Powinieneś jednak wiedzieć, że jeśli już się ktoś zabiera za taką zabawę to ma min. 2 samochody... Emka kiedyś ruszy; może nawet za rok; to mi wystarczy

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 listopada 2008, 01:01 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14124
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
TomekB napisał(a):
Czytaj i się ucz co zrobić z Lalką a nie kompresor do M40!


od czegos trzeba zacząc. Nie od razu W16 quad turbo zbudowano ;)

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 17:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 487
Lokalizacja: Luboń
Moje BMW: E36 M3T, E39 530D
Kod silnika: S50B30, M57D30
Wczoraj przyszedł do mnie w nocy spóźniony św. Mikołaj i zostawił w skarpecie takie coś ;))


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
2005 645Ci
2003 Z4 3,0i

Obrazek

Obrazek


Ostatnio edytowano 15 lutego 2011, 18:39 przez krismax, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 17:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 4671
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 3288888888
Fajny prezent dostales na Mikolaja :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 17:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Mam nadzieje że mamy tego samego Mikołaja :rotfl:

Projekt :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 982 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 50  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL