BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 07:34

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2961 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 19 maja 2016, 08:59 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
jiGsaw napisał(a):
oznice kosztów utrzymania miedzy cywilnymi wersjami, a ///M mocno sie zatarly... Rzeklbym nawet ze nie warto przeplacac za zwykle bmw.
ale koszt zakupu e39 m5 nadal jest sporo wyższy od najmocniejszej cywilnej V8. Poza tym 540stkę można zagazować, w m5 mamy problem chociażby umiejscowienia butli :/ nie wyobrażam sobie spalania rzędu 17L benzyny przy przebiegu 2tys km mies, bo to ponad 1400zł. Ja hamulce w 540i zrobię za tysiaka kpl, a w m5 co za to zrobisz? wymienisz jedną tarczę... nawet nie. Uważam, że utrzymanie serii M jest na nie///Małą kieszeń

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 19 maja 2016, 09:00 
jiGsaw napisał(a):
Roznice kosztów utrzymania miedzy cywilnymi wersjami, a ///M mocno sie zatarly...

proponuję pomyśleć zanim się coś napisze...potem porównać sobie koszty utrzymania nowego M5 z piętnastoletnim :ok: :rotfl: i ewentualnie wtedy coś pisać :wstyd:


http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produ ... a-ham-lewa
http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produ ... lcowy-lewy


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 19 maja 2016, 10:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15800
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Myslalem i chodzi o to ze lepiej kupic starszy model, ale M.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 19 maja 2016, 11:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15800
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
W nowszych modelach tez juz nie ma zapasowki wiec z lpg problem albo co gorsza wtrysk bezpośredni. Do tego jak doliczymy koszty utraty wartości moze się okazać ze starsze m3/m5 wyjdzie podobnie albo i taniej w utrzymaniu zwłaszcza przy malych przebiegach.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 19 maja 2016, 12:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Prawdę mówiąc za bardzo nie spoglądałem na koszta kupując auto, liczyło się tylko wymarzone e39 M5 (no dobra miało być czarne :P ).

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 19 maja 2016, 12:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2756
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 E39
Kod silnika: S62B50
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=156497
Lincoln napisał(a):
Prawdę mówiąc za bardzo nie spoglądałem na koszta kupując auto, liczyło się tylko wymarzone e39 M5 (no dobra miało być czarne :P ).

To mamy to samo. W sumie to juz ze szmalem ogladalem m5 w silverstonie ale odpuscilem i na szczęście trafila sie w carbonie :-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 19 maja 2016, 12:59 
jiGsaw napisał(a):
W nowszych modelach tez juz nie ma zapasowki wiec z lpg problem albo co gorsza wtrysk bezpośredni. Do tego jak doliczymy koszty utraty wartości moze się okazać ze starsze m3/m5 wyjdzie podobnie albo i taniej w utrzymaniu zwłaszcza przy malych przebiegach.

O czym Ty piszesz? O jakich m5 Ty piszesz? Ja pisząc o m5 mam na myśli solidny, zdrowy egzemplarz a nie potencjalną skarbonke a takie to cena 55 000 zł i w górę. Cena dobrego dajmy na to e90 330i to okolice 40 000 zł. Gdzie Ty tu oszczędności widzisz? Na dzień dobry masz minimum 15 000 zł więcej w zakupie + doliczmy do tego pakiety startowe i koszty utrzymania i nie ma opcji żeby M5 sprawdziło się taniej jako daily car niż 330i/330d. Daj spokój...

Pisząc M5 e39 mam na myśli np coś takiego:
https://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-M ... 23026.html
https://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-B ... 53251.html


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 19 maja 2016, 13:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15800
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
No właśnie a jak się cofnac dwa lata wstecz to będzie już inaczej cenowo a za kolejne dwa lata jeszcze inaczej.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 19 maja 2016, 13:48 
Obrazek


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 19 maja 2016, 14:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15800
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Żeby to miało w pełni ręce i nogi to trzeba by porównać podobnej klasy auta, czyli E39 M5 bardziej do E60 550i i tutaj mamy już zupełnie inną historię. Na korzyść M5 wg. mnie, bo takie 550i będzie spadać ładnie, a E39 jest w dołku chyba obecnie, a reszta kosztów podejrzewam na podobnym poziomie.

330/335i E90 z E46 M3 bardziej.

Jeżeli kupi się emke w dołku cenowym to warto.

Ps. Ja nie kupiłem skarbonki, a dałem dużo mniej niż piszesz, wprawdzie moja nie jest bezwypadek (choć takie M5 już prawie wyginęły, a jak się trafi to ceny są czasami z kosmosu), ale też nie przystanek. :) Kwestia trochę też szczęścia.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 19 maja 2016, 15:00 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
coś tam Jig racji masz, nawet nie mało porównując m5 e39 do 550i e60 czy 330i e90 do e46 m3. Mnie tylko to cholerne spalanie przeraża, bo ceny części aż tak złe nie są, ale jak sobie pomyślę, że miałbym wyrzucić pół wypłaty na paliwo :przestraszony: dla mnie jedyny ratunek to duża pojemność i lpg :)

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 19 maja 2016, 15:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15800
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Niektóre ceny części irytują, np. klocki przód 700 o ile pamiętam, a w zamienniku to tylko jakieś USA są, ale chyba gorsze. Pół wypłaty na paliwo? A ja myślałem, że jak cały dzień muszę harować na paliwo to jest źle. :rotfl:

Ps. Gdybym jeździł bardzo dużo to na pewno wziąłbym pod uwagę LPG w M5 jako dupowozie. Także głowa do góry. Samochód ma być dla użytkownika, a nie na odwrót.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 19 maja 2016, 15:52 
jiGsaw napisał(a):
Żeby to miało w pełni ręce i nogi to trzeba by porównać podobnej klasy auta, czyli E39 M5 bardziej do E60 550i

Bzdura. Rozmowa jest o cywilnym, typowym daily vs ///M (przypominam, że zaczęło się od ceny pompy wody do n52/n54) więc nie twórz sobie dodatkowych kryteriów żeby wyszło na Twoje ;) . Dla mnie zdecydowanie typowym daily będzie bardziej 530i a nie 550i.
jiGsaw napisał(a):
330/335i E90 z E46 M3 bardziej.

M3 e46 też solidnie trzymają cenę i chyba tu różnice w zakupie dobrej emy a cywilnego 330 będą jeszcze wieksze.

Także nie ma opcji żeby eMka jako daily wypadała oszczędniej od 3XX/5XX...nie wiem po jaką cholerę próbujesz zaklinać rzeczywistość?


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 19 maja 2016, 16:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15800
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Podam Ci przykład. Trzy lata temu m5 kosztowały jak teraz. 330i wtedy kosztowalo więcej od M. Za kolejne 3 lata M będzie warte zalozmy 60. 330i 30. Takze w perspektywie posiadania 6 lat tych aut na samej zmianie wartości facet od m5 zarobil 10 tysi a facet od 330i stracił 30. Co daje roznice 40 co kompensuje prawdopodobnie z nawiązką roznice w cenach części niektórych zwłaszcza przy niskich przebiegach.

Ps. Sorry ze słabo mi idzie pisanie, ale raz pisze z pracy, raz z laptopa, raz z telefonu itd.

Ps. 550i to topowa wersja cywilnego typowego daily w tej klasie.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 19 maja 2016, 17:16 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Cos w tym jest ze mki trzymaja dobrze cene. I czym starsze to drozsze :-) ale serwis mki jest bardzo drogi i tutaj napewno jest spora roznica w porownaniu od cywilnej bmw. Jedynie co moze nie pasowac to to ze jezdzimy starym autem i nowszy model zazwyczaj jest lepiej wyposazony wyciszony itp rdza go nie lapie itp. Poza tym nie wszystkie mki trzymaja cene. Cene trzymaja bezwypadkowe w stanie bdb. Przekladance i rozbitki nie maja w polowie takiej wartosci jak.zdrowa sztuka

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 19 maja 2016, 17:20 
jiGsaw napisał(a):
Trzy lata temu m5 kosztowały jak teraz.

jiGsaw napisał(a):
330i wtedy kosztowalo więcej od M.

Ciekawe rzeczy piszesz... Akurat trzy lata temu szukałem dla siebie auta. Kurde, że też nie kupiłem sobie wtedy M3 jak było tyle tańsze od 330i :rotfl: (cyrk na kółkach).
jiGsaw napisał(a):
Za kolejne 3 lata M będzie warte zalozmy 60

Tak jak Ci pisałem wyżej...M5 jakie mam na myśli czyli niekolorowe, niebite, pewne, zadbane dziś kosztuje od 55 000 w górę. Nie kombinuj!
jiGsaw napisał(a):
Takze w perspektywie posiadania 6 lat tych aut na samej zmianie wartości facet od m5 zarobil 10 tysi

A to cwaniak jeden :cwaniak:
Zyskiwać na wartości będą tylko igły a nie obijane na codzień pod hipermarketami sztrucle co dziś kosztują mniej niż solidne 330i. Nie kombinuj!


Myślę, że jak zwykle nie ma sensu ciągnąć tych dywagacji... Próbujesz się jakoś wybronić ale idziesz w zaparte i wypisujesz jeszcze większe kocopoły.
Tyle ode mnie w temacie, nie będę Lincolnowi robił burdelu w galerii.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 19 maja 2016, 18:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15800
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Przedstawiłem proste i suche wyliczenia dotyczące zdrowych sztuk, zakładam oczywiście, że między czasie emka się nie rozbiła i dałem jasno do zrozumienia, że głównie w przypadku niskich przebiegów to się sprawdza. M3 E46 od paru lat ceny stoją praktycznie w miejscu, tak samo jak M5 E39.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 19 maja 2016, 19:56 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Koko. napisał(a):
To mamy to samo. W sumie to juz ze szmalem ogladalem m5 w silverstonie ale odpuscilem i na szczęście trafila sie w carbonie :-)


A to widzisz, ja po obejrzeniu jednej w Carbonie odpuściłem na siłe szukania czarnej, bo się okazało, że typowo "czarnego" nie ma :looka:

Dajcie spokój z tymi kosztami i trzymaniem ceny, mi to tam rybka i tak bym kupił, najwyżej mocno sparzył.

Dotarło lusterko wsteczne od Koko (THX), jak zdemontowac stare???

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 20 maja 2016, 05:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2756
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 E39
Kod silnika: S62B50
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=156497
Lincoln napisał(a):
Dotarło lusterko wsteczne od Koko (THX), jak zdemontowac stare???

Plaskim srubokretem otwierasz obudowe a potem przekrecasz tylko lusterko jakbys odkrecal butelkę

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 23 maja 2016, 22:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Thx za info, udało się bez większych problemów i w trasie przyjemniej się jechało. A trasa daleka, bo na kolejną rundę Grand Prix, tym razem w Białej Podlaskiej. Mocna konkurencja zepchnęła m ie na 5 miejsce, a i tak udało się znowu wynik poprawić. Tym razem M4 szybsze o 0.04s, Waldka M6 zdecydowanie (pozderko) ~0.2s.
Po pierwszym przejeździe dotknęła mnie mała usterka elektryki która mogła się ciekawie zakończyć, ale Barthezz szybko mi pomógł wrócić do gry (Thx). Zrobione blisko 1000km w jeden dzień a człowiek wysiada całkiem szczęśliwy :-D

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2961 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 149  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL