BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 czerwca 2024, 19:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4629 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 232  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 1 kwietnia 2019, 18:12 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8270
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
pako25 napisał(a):
Ani czliwieczku nie miałeś g-powera jak również nie jeździłem M4 stage 2 więc co ty możesz wiedzieć? Baaaa nigdy pewnie nie jezdziles żadnym z tych aut po modach !



Człowieczku tys chyva wszystkue rozumy pozjadał haha te brednie twoje i teorie są czasem śmieszne ale bez przesady haha.
M4 Nie jest idealne i nigdy nie będzie ale e92 do M4 to przepaść A wiem co mówię bo miałem 2 sztuki e92 M3 i g-powera również. więc wiem co mówię. M3 e92 to świetny samochód ale bez przesady ;) M4 to inna liga! Weź sobie zakładaj najtańszy zestaw kompressora z najtańszymi heblami do najtanszego M3 ktore pali mmiej niz disel haha ŚMIESZNY JESTEŚ MOZE DO KABARETU CIE PRZYJMĄ HAHA

E92 M3 G-power sk3rrrrrrr dobbbbbreeee hahaha
Golfff 3 po swapie i big turbo lepsze od M4 i e92 M3 bo szybsze taki tok myślenia masz......za dużo fantastyki czytasz haha i i ta twoja wiedza teoretyczną . ty chłopie nie masz pojęcia o turbo i kompresorach zero totalne dno.
Ale pisz dalej bo jak mam smutny dzień to twoje wypociny o marzeniach o bogactwie i inne brednie potrafią rozweselić nie tylko mnie ! Haha





Hahahah :rotfl: :rotfl: hahahah

Heh wiem ze turbo mocniejsze od kompresora , ale zobaczysz ,że te moje m3 objedzie te Twoje m4-silnik w m3 nie wybuchnie , a Ty w tedy zmienisz zdanie :08: i juz sie nie złość, po co te nerwy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 1 kwietnia 2019, 18:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1528
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
alduwiel napisał(a):
pako25 napisał(a):
Ani czliwieczku nie miałeś g-powera jak również nie jeździłem M4 stage 2 więc co ty możesz wiedzieć? Baaaa nigdy pewnie nie jezdziles żadnym z tych aut po modach !



Człowieczku tys chyva wszystkue rozumy pozjadał haha te brednie twoje i teorie są czasem śmieszne ale bez przesady haha.
M4 Nie jest idealne i nigdy nie będzie ale e92 do M4 to przepaść A wiem co mówię bo miałem 2 sztuki e92 M3 i g-powera również. więc wiem co mówię. M3 e92 to świetny samochód ale bez przesady ;) M4 to inna liga! Weź sobie zakładaj najtańszy zestaw kompressora z najtańszymi heblami do najtanszego M3 ktore pali mmiej niz disel haha ŚMIESZNY JESTEŚ MOZE DO KABARETU CIE PRZYJMĄ HAHA

E92 M3 G-power sk3rrrrrrr dobbbbbreeee hahaha
Golfff 3 po swapie i big turbo lepsze od M4 i e92 M3 bo szybsze taki tok myślenia masz......za dużo fantastyki czytasz haha i i ta twoja wiedza teoretyczną . ty chłopie nie masz pojęcia o turbo i kompresorach zero totalne dno.
Ale pisz dalej bo jak mam smutny dzień to twoje wypociny o marzeniach o bogactwie i inne brednie potrafią rozweselić nie tylko mnie ! Haha





Hahahah :rotfl: :rotfl: hahahah

Heh wiem ze turbo mocniejsze od kompresora , ale zobaczysz ,że te moje m3 objedzie te Twoje m4-silnik w m3 nie wybuchnie , a Ty w tedy zmienisz zdanie :08: i juz sie nie złość, po co te nerwy?


Dla mnie nie jest wyznacznikiem że auto lepsze bo objedzie inne, jest wiele aut co objechalem e46 ess. e92 M3 g power i aktualnie M4-ką ale to nie znaczy ze moje sa lepsze ;) tj obejdzie mnie golf to nie zmienia faktu że np M4 jest lepsze itd
M4 to aktualne moje auto Ale absolutnie nie twierdzę że jest najlepsze:) Mam już inną bestię na oku dużo ciekawsze niż nasze M ki ale to nie BMW więc pewnie się tu nie pochwalę;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 1 kwietnia 2019, 18:52 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8270
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
No a ja wlasnie twierdzę ,ze m3 e92 z gpower najlepsze bo lepszego stosunku ceny do tego co za te pieniądze otrzymujesz to nie znajdziesz ;)


Ostatnio edytowano 1 kwietnia 2019, 19:11 przez alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 1 kwietnia 2019, 18:56 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
Alduwiel, jak masz tak spaczony umysł na tego swojego odrzutowca, to zmierz sobie 100-200.

Fajnie się czyta, że zadowolony jesteś ale jak odlecisz, to poczekaj zanim coś napiszesz, aż wrócisz na ziemie.

M4 gorsze... Kupisz motocykl kiedyś i powiesz, że byłeś głupi przez całe życie bo motocykl za jedną czwartą ceny robi wiatrak z m3, M4, m3 gpower etc, a przy tym pali połowę i się nie psuje. A i dziewczyny lepiej reagują niż na stare m3. W czache wejdą dwie puszki orzeszków.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 1 kwietnia 2019, 19:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1528
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Sifacil napisał(a):
Alduwiel, jak masz tak spaczony umysł na tego swojego odrzutowca, to zmierz sobie 100-200.

Fajnie się czyta, że zadowolony jesteś ale jak odlecisz, to poczekaj zanim coś napiszesz, aż wrócisz na ziemie.

M4 gorsze... Kupisz motocykl kiedyś i powiesz, że byłeś głupi przez całe życie bo motocykl za jedną czwartą ceny robi wiatrak z m3, M4, m3 gpower etc, a przy tym pali połowę i się nie psuje. A i dziewczyny lepiej reagują niż na stare m3. W czache wejdą dwie puszki orzeszków.


Prawda !!

Ostatnio jadąc M4 odjechał mnie ściągacz nawet nie zdążyłem zobaczyć co to było hehe

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 1 kwietnia 2019, 19:21 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8270
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
A tam gadacie, dziewczyny reagują lepiej na zwykle 430i niz na m3 e92 bo nowsze =drozsze=bardziej wartosciowy facet w srodku :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 1 kwietnia 2019, 19:34 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1459
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
pako25 napisał(a):
M4 to aktualne moje auto Ale absolutnie nie twierdzę że jest najlepsze:) Mam już inną bestię na oku dużo ciekawsze niż nasze M ki ale to nie BMW więc pewnie się tu nie pochwalę;)


Pochwal pochwal, na BMW świat się nie kończy i jest mnóstwo innych galerii fajnych aut, jak np e55 Zdziry.


alduwiel napisał(a):
Co do Ac to trudny temat... tanie Ac to ryzyko, na drogie szkoda kasy i koło się zamyka ;)

Ja natomiast mam juz jakies zdanie wyrobione o m3 to co nieco powiem
Wiec ochrzcilem ją ,,odrzutowiec" bo jak wrzucisz 3 przy 30 i delikatnie bedziesz dodawal gazu az do odcinki to dzwiek jaki uslyszysz jest identyczny z tym co słyszę gdy jestem w okolocy Krzesin i startuje akurat f16 :)
Auto cholernie dobrze trzyma sie w zakretach. Łuki na trasie przy 200 , zakręty przy 140 to poezja , tylko ten kompresor zakładać i smialo mozna powiedziec ,ze zrobilem interes zycia. Jeszcze nigdy nie dostalem tak wiele za tak nie wiele... slow braknie.... ta odcinka na 8400 to cos wspanialego, ahh :)
[...]
Auto warto kupic dla samego dzwieku- jest hipnotuzujacy. My ludzie cos mamy chyba nie tak bo genetycznie ejstesmy zaprogramowani na uczucie ukojenia jakie nastepuje po paru minutach sluchania v8 :)
Oliwy na 2 tys km nie ubylo nic, jedynie sąsiedzi z zazdrosci mi już dziendobry nie odpowiadają, a tak to wszystko na plus bym opisał ;)
Przysiegam na boga , ze jakbym wiedzial co tracę to bym juz 4 lata temu nie żydził tylko kupil m3 ,a tak mam 4 lat wycięte z życiorysu, płuca zatrute cząstkami stałymi i rozbita rodzinę :zdegustowany: ale nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo bo teraz mam m3 i nowe lepsze zycie. Takie m3 wam gorąco polecam,sam chyba zostawie je sobie na zawsze bo za wiecej nic lepszego nie kupie. Moze i nowa m4 lepsza jest,ale to chyba tylko ciut ciut bo przepasci pomiedzy e92 m3 a m4 dla laika nie bedzie-jedynie optycznie... A czy warto tyle kasy dokladać to juz sobie sami musicie odpowiedziec ;)


Aż miło się takie rzeczy czyta, czuć że u właściciela płynie benzyna w żyłach :) (choć wcześniej płynął jakiś olej opałowy :P)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 1 kwietnia 2019, 21:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 364
Lokalizacja: Warszawa
pako25 napisał(a):
Prawda !!

Ostatnio jadąc M4 odjechał mnie ściągacz nawet nie zdążyłem zobaczyć co to było hehe



S1000RR :D

_________________
///M2 Competition @ by Akrapovič


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 1 kwietnia 2019, 23:22 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2221
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
a może alfę quadrocoś tam? ta v6 genialnie tam brzmi, ale to raczej konkurent dla m3, i jakbym szukał mocnego 4door to chyba taka alfa :wstyd: :hyhy:
a jesli chodzi o cos po m4 to nie weim czy tutaj jakiegoś gtra pako nam nie pokaże :D ewentulanie r8.

juz ktos na forum był, co zmienił m4 na r8, i ludzie cisneli, że audi wolniejsze itp. ale jednak jak dla mnie to supersamochod, a m4 jakei fajne by nie bylo, to usportowiona 4ka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 2 kwietnia 2019, 11:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 983
Lokalizacja: RZ
Moje BMW: e92 330d
Kod silnika: N57
pako25 napisał(a):
za dużo fantastyki czytasz haha i i ta twoja wiedza teoretyczną . ty chłopie nie masz pojęcia o turbo i kompresorach zero totalne dno.

Połowa wypowiadających się mam wrażenie jezdziła M3, M4 M5 M6 Z SK234567 i wygląda na to że większość empirycznie doświadczyła jazdy tymi autami i wie wszystko :padam: Nie sposób się zgodzić że teksty alduwiela mocno wchodzą w fantastykę ale skoro chłopak ma plan chęci i jak widać jakąś tam mamone to trzeba mu pomóc zrobić ten odrzutowiec ;)
Zatem, alduwiel, napisz co tam zrobiłeś przy aucie od kupna, takie przyziemne rzeczy:
Olej zmieniłeś ?
Filtry wymieniłeś ?
Sprawdziłeś zbieżność ? Po tych dzwonach nie zaszkodziło by.
Jak się mają tarcze i klocki ?
Koła proste ? Nie bija itp? Mięsko na oponach jest ?
Kiedy jedziesz na wymianę panewek ?

A na deser: zamówiłeś kompressor ? :D

_________________
moje e92 330d
moje byłe e46 320d FL

Thank you for flying with BMW airlines!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 2 kwietnia 2019, 11:42 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
emstar napisał(a):
pako25 napisał(a):
za dużo fantastyki czytasz haha i i ta twoja wiedza teoretyczną . ty chłopie nie masz pojęcia o turbo i kompresorach zero totalne dno.

Połowa wypowiadających się mam wrażenie jezdziła M3, M4 M5 M6 Z SK234567 i wygląda na to że większość empirycznie doświadczyła jazdy tymi autami i wie wszystko :padam: Nie sposób się zgodzić że teksty alduwiela mocno wchodzą w fantastykę ale skoro chłopak ma plan chęci i jak widać jakąś tam mamone to trzeba mu pomóc zrobić ten odrzutowiec ;)
Zatem, alduwiel, napisz co tam zrobiłeś przy aucie od kupna, takie przyziemne rzeczy:
Olej zmieniłeś ?
Filtry wymieniłeś ?
Sprawdziłeś zbieżność ? Po tych dzwonach nie zaszkodziło by.
Jak się mają tarcze i klocki ?
Koła proste ? Nie bija itp? Mięsko na oponach jest ?
Kiedy jedziesz na wymianę panewek ?

A na deser: zamówiłeś kompressor ? :D


Akurat pako25 najgłośniej krzyczy w tym temacie i ma pełne prawo, bo posiadał i serię i gpowera i aktualnie m4, więc jakieś doświadczenie i wiedzę posiada.

A pytania jak najbardziej trafne :D Ja bym dodał zwykłą wycieczkę na hamownię i pomiary nawet telefonem przyśpieszenia. Nie mówię o sprawdzaniu vmax, chociaż to też coś tam potrafi pokazać : P W autach 400+ nie tak prosto wyłapać spadek mocy 20-40km, jeśli wcześniej się takowym nie jeździło. Odczucia w porównaniu do diesla można wrzucić między śmietnisko a wiejską. Nie jeden samochód dużo szybszy od diesla z zegarkiem w ręku, będzie dawał odczucia dużo wolniejszego. Poza tym, warto byłoby dowiedzieć się po co są wykresy i jak je czytać, jaką charakterystykę ma n/a, jaką kompresor a jaką jeszcze turbo czy biturbo. No i nie można zapominać o efekcie placebo nowego samochodu, tj. umysł jak i ciało się cieszą z nowego nabytku dając niemiarodajne wrażenia, dopiero później następuje zazwyczaj zimny prysznic. Oby w przypadku kolegi tak nie było, tylko faktycznie wymiana oleju, filtrów, panewek, założenie kompresora i atakować 550/600+ ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 2 kwietnia 2019, 11:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 983
Lokalizacja: RZ
Moje BMW: e92 330d
Kod silnika: N57
tak, absolutnie nie podważam tego co pisze pako25 bo n jego galerii o tym świadczy. Chodzi mi bardziej że każdy do tej wiedzy i doświadczenia jakoś dochodzi takimi albo innymi drogami, a jako elegancka społeczność bmw-sport trzeba chłopaka trochę naprowadzić i tą "drogę" skrócić ;)

alduwiel, czekamy na konkrety goooł

_________________
moje e92 330d
moje byłe e46 320d FL

Thank you for flying with BMW airlines!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 2 kwietnia 2019, 15:17 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8270
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Siema siema. Dzieki za chęć pomocy, nareszcie :)
Auto jest w świetnym stanie,zadbane a ma 82 tys przebiegu,wiec są gdzieniegdzie ślady uzytkowania,ale to pikus.
Auto kupilem w komisie u wlasciciela staci diagnostycznej i mechanika w jednym ktory z racji iz mial duza działkę to sobie jeszcze komis otworzył. I w tym komisie miał iles aut,w tym tę m3, m2 i 440i w pelnym performance 2018 rok z przebiegiem 18 tys jednego tego samego goscia. Ów właściciel komisu ,ze mna sprawdzał te auto u niego na stacji i mi powiedzial ,ze serio nie ma się do czego przyczepić.
Sam mi wystawił przegląd bo nie było. Właściciel to był jakis milioner co nie musiał się skubany juz szczypac z kasą :) to chyba dlatego mi tyle opuścił , a dwa to nikt nie chce manuala
Sprawdzilem filtry itp wszystko cacy. Auto mechanicznie jest igła
Tu mam zainstalowany jakis tuningowy filtr ala kn-nowy,moze ma pare tys km

Obrazek

Tarcze mają okolo pol milimetra rowek na skraju, to samo z tyłu. Klocki nowe ,sprzegło ladnie chodzi. Z awari to cos zaskrzypi jedynie rolka ktoras na pasku jak jest zimny rano, ale to przez 2 s i tylko rano.
A co do kompresora to napisalem do Huberta ile wezmie odemnie za sk2 i mial mi jakis rabat dac, policzyc to jak bedzie mial czas i dac znać... no i nic nie odpisuje.
Pierwsze co to panewki, a potem kompresor. Moze Hubert zalatwia jakas uzywkę bo mu tez o tym mowilem,ze jak co to biorę.


Ostatnio edytowano 2 kwietnia 2019, 17:05 przez alduwiel, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 2 kwietnia 2019, 16:14 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Ja tam z kompresora też nie byłem zadowolony. Co prawda nie miałem M ale też miało być tak super bezawaryjnie a nie było.

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 2 kwietnia 2019, 16:16 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2221
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
ile to auto musialo kosztowac ze w komisie bylo takie tanie? a typ swoja dzialke jeszcze wzial :O

filtry sprawdziles? jak? wyciagnales filtr oleju i patrzyles? :D
to sie wymienia po zakupie, zawsze. a nie sprawdza?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 2 kwietnia 2019, 16:24 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 940
Lokalizacja: KŁODZKO
Moje BMW: f32 428
Kod silnika: N20B20
Alduwiel, mogę Spytać ile masz lat????

_________________
Oceń mój wóz: viewtopic.php?f=6&t=105174


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 2 kwietnia 2019, 16:27 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8270
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Siema Forest :) a to co tam Ci się przytrafilo?

Kai gośc nie kłamał,jak powiedzial , ze 5 tys km temu olej wymieniany i ze mam za 5 tys wymienic ( nawet dal mi pół baniaka co mu został) to mu wierzyłem bo to juz bylo po przekazaniu gotowki ;)

kai napisał(a):
filtry sprawdziles? jak? wyciagnales filtr oleju i patrzyles? :D
to sie wymienia po zakupie, zawsze. a nie sprawdza?

olej sprawdzałem po smaku i nie był spalony :D heheh zartuję

Generalnie z panewkami wyjdzie chyba z 40 tys ten sk2, chyba, ze jakaś używka wleci... Mi się wydaje ,ze to jakas kosmos cena, a Wy co sądzicie?

Obrazek

muszę kupić wszystko z tej listy za wyjątkiem softu do skrzyni + 5 tys zł instalacja u Raptownego razem 6900euro + 5 kola instalacja + pewnie drugie 5tys wymiana panewek :przestraszony: mamy 40 tys :przestraszony: a jak silnik się rozpadnie to będzie dopiero :przestraszony:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 2 kwietnia 2019, 18:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15802
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Jak będzie wszystko sprawne i wystrojone na hamowni albo na drodze najlepiej z afr pod Twój egzemplarz i będziesz pilnował egt oraz lał takie paliwo na jakim było strojone to przy odrobinie szczęścia trochę się nacieszysz. O tym żeby jeździć z głowa zmieniać oleje często i dobre oraz nie testować v maxow to chyba pisać nie muszę.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 2 kwietnia 2019, 19:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Poczekaj na jakąś okazje ,jedź do Kazia do stodoły i zmieścisz się w 15k :rotfl: Będzie tanio i solidnie :rotfl:
Deliberujesz i główkujesz ,a ani nie robiłeś pomiarów ani nie byłeś na hamowni...Jedź człowieku na hamownie ,żebyś miał jakiś punkt odniesienia ,zrób decat i soft to groszowe sprawy w porównaniu do kompresora ,a auto zdecydowanie odżyje ;) I wtedy się zastanawiaj co dalej ,a nie bawisz się w ecodriving i myślisz czy 600hp ci wystarczy czy potrzeba 800hp ,nie ogarniam takiego podejścia dobrze ,że każdy może żyć po swojemu :zakrecony:

Ps:Gdyby nie to iż alduwiel jest na forum już dość długo pomyślał bym ,że to 12latek który chwali się samochodami ojca i namawia go na jakieś głupoty w stylu G-Power :rotfl: Ale to trwa zbyt wiele lat :niepewny:

Ps2:Jazda M3 na takim zestawie jest jak chodzenie po polu minowym w japonkach :oczami: Tu nie należy zadawać pytania czy coś się zepsuje tylko kiedy :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 Manual
PostNapisane: 2 kwietnia 2019, 20:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2192
Moje BMW: najładniejsze
Garaż: G80 M3

Byle e92 335 M-pack
Byle e82 : http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147967
Byłe e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134728
Byłe M3+http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph ... &start=380
Vaporr, pisz jako cos to Ci swoją sprzedam.
Myśle o zmianie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4629 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 232  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL