BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 11:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 866 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 44  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 28 kwietnia 2017, 22:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 66
Posty: 318
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA
Moje BMW: '08 M3; '14 328i
Garaż: M3 E90: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=101978
328i F30: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147931
Misiek_97, nic nowego się nie dzieje. Samochód właśnie przytroczył 100 tys km przebiegu, a jedyny problem jaki mam, to drobny wyciek płynu z układu wspomagania kierownicy. Na razie ignoruję, dolewając trochę raz na pół roku.

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 29 kwietnia 2017, 20:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1199
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: X6
Kurcze jest tyle stron w tym temacie, ze az nie chce mi sie szukac. Jak obecnie wyglada moc w aucie z kompresorem? Jest na którejś stronie wykres?

_________________
Otwarcie Sezonu Makowice 2k18
1 runda Pucharu BKS - 1/4 mili
Drift - Drift Taxi - Show&Shine - Car Audio

Facebook: https://www.facebook.com/events/1631229490297519/
Forum: viewtopic.php?f=13&t=166017

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 1 maja 2017, 12:07 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Adrianno_e90, Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 2 maja 2017, 10:05 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 40
Posty: 5953
ładny ten telemark......... :hyhy:

_________________
Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 2 maja 2017, 12:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1746
Lokalizacja: Berlin
Moje BMW: E46 M3 + E60
Kod silnika: S54 + M54
trucker_hiob napisał(a):
Misiek_97, nic nowego się nie dzieje. Samochód właśnie przytroczył 100 tys km przebiegu, a jedyny problem jaki mam, to drobny wyciek płynu z układu wspomagania kierownicy. Na razie ignoruję, dolewając trochę raz na pół roku.



Panewki juz u siebie wymieniles? Pare aut znajomych przy tym przebiegu poleglo, wiec warto o nie zadbac ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 5 maja 2017, 07:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Jeżeli są oryginalne to tam już nie ma panewek koniecznie trzeba wymienić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 20 listopada 2017, 11:34 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1658
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57
Zaglądnąć nie zaszkodzi,a trzeba też pamiętać że masz kompresor .Przy okazji uszczelnisz ukł.wspomagania.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 5 maja 2019, 10:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 66
Posty: 318
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA
Moje BMW: '08 M3; '14 328i
Garaż: M3 E90: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=101978
328i F30: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147931
Gasper napisał(a):
trucker_hiob napisał(a):
Panewki juz u siebie wymieniles? Pare aut znajomych przy tym przebiegu poleglo, wiec warto o nie zadbac ;)


Jak ten czas leci... Nie zaglądałem na to forum ze dwa lata. :kwasny:

Przy okazji wymiany oleju zapytałem w ASO ile by kosztował vanos i panewki. Mechanik, który się specjalizuje w eMkach zapytał: "A po co?" Ja na to, że na forach piszą, że są problemy, a on na to, że on serwisuje tylko eMko i jak mam za dużo pieniędzy, to on zrobi wszystko co chcę, ale z własnego doświadczenia radzi mi, żebym te pieniądze przeznaczył na jakiś inny cel, bo nie ma żadnej potrzeby w moim aucie zmieniać panewek. Nie teraz i nie w samochodzie eksploatowanym w taki sposób, w jaki ja to robię - to znaczy jazda po mieście plus niedalekie wycieczki, nie więcej, niż z 5 tys km rocznie.

Tak przy okazji to pokażę filmik, ktory co prawda ma już ze trzy lata, ale go tu nie wklejałem: Film dla Zachara, który on też umieścił na swoim kanale:



Wersja u Zachara tutaj:



Pisałem wcześniej o cieknącym wspomaganiu kierownicy, okazalo się, że to jakiś drobiazg, wymiana kilkadziesiąt dolarów. Samochód nadal sprawny i cieszy, przebieg na dziś to 69 500 mil/110 tys km - czyli wychodzi na to, że jeżdżę nim przez ostatnie 3 lata jakieś 3500 km rocznie.

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 5 maja 2019, 12:53 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8212
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Witam Cie serdecznie. Przyznam szczerze, ze narobiles mi smaka na takie m3 z manualaem w tedy w tym 2014 czy 2015 roku.
Ja kupiłem świeżo 335d na mody, ale jak zobaczyłem ten Twoj filmik o m3 to mi sie smutno zrobiło :/ heh kazdy tak w tedy mowil-ten dziadek to ma tam zycie ahhh tak wiec sie nie dziwie , ze ludzie wypytywali sie Ciebie co robisz. Ja dopiero teraz spelnilem te marzenie i mam zamiar zakładac kompresor. Generalnie to miałem do Ciebie napisac wypytac o kilka spraw, ale jakos mi to ucieķlo. Przedewszystkim masz kompresor tyle lat na 625 koni i silnik Ci jeszcze nie wybuchł? Tu na forum kilka sztuk juz powiedzialo papa tak wiec mi tu wszyscy odradzają. A jakie jest Twoje zdanie?
Ile Ci to pali? Mi te auto pali w cyklu mieszanym 13 ( 12 pokazuje ale na 1 litr zawsze oszuka) i jak o tym tu napisalem to ale szydera była ;) a widac i na kompresorze mozna jechac oszczednie, a Tobie pokrywa się spalanie z tym co pokazuje komputer?

Ps ja to bylem w malym szoku jesli chodzi o te spalanie-te auto pali niewiarygodnie malo jak na v8 :) mi 13 w cyklu podmiejskim + czasami depnę/ wyprzedzę czyli naprawde malo :zdziwko:
Sory za brurdel w galeri z efką- czytałem Twój temat o m3 a potem zrobiłem klik na aktywne tematy i bam, z automatu wpisalem nie czytając tytułu /: sory


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 5 maja 2019, 16:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 66
Posty: 318
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA
Moje BMW: '08 M3; '14 328i
Garaż: M3 E90: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=101978
328i F30: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147931
Nie mam żadnych problemów, przynajmniej nic mi o nich nie wiadomo :D Może dwukrotnie wyskoczyły mi jakieś dziwne kody i obcięło mi moc, ale na drugi dzień wszystko wróciło do normy. Kody mogą być np. z ABS-u, czy problemu z DSC, niekoniecznie od silnika. Gdy pytałem w ASO przy zmianie oleju, nic aktywnego nie znaleźli.

Ja nie jeżdżę dużo, 3, może 4 tys km rocznie. Czasem go przeciągnę do odcinki, żeby mu się myszy nie zalęgły w kanałach dolotowych silnika, ale nie jeżdżę na tor, nie obciążam silnika przez dłuższy czas, więc powinien mi służyć jeszcze parę lat.

Zużycie paliwa to koło 15 l/100 w naszej podmiejskiej okolicy. Gdy jeżdżę jak emeryt, schodzi do 12. Na torze spalił 60, więc spust ma, gdy się wciska pedał w podłogę. Zużycie pokazywane w komputerze możesz skorygować, pokazuję jak na tym filmie: https://www.youtube.com/watch?v=VcD_AwjD1IY

Myślę, że 335d to w Polsce bardzo dobry wybór. Diesel ma mocny dół, daje frajdę z jazdy. M3 przed założeniem kompresora trochę mnie rozczarowało, trzeba go było kręcić, bo tak w granicach 1500-2500 obrotów wcale się nie chciał zbierać. To była główna przyczyna dla której dodałem supercharger, nie to, żeby mieć 600 KM przy 8000 RPM, choć, rzecz jasna, wcale mi ten uboczny skutek nie przeszkadza. :D

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 5 maja 2019, 19:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Ja bym tematu panewek nie lekceważył.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 5 maja 2019, 21:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 44
Moje BMW: M3e92 G-power Sk3rr
Kod silnika: s65b40
Garaż: Raptowny M-Performance
Twój przebieg kwalifikuje sie do wymiany panewek korbowodów ,olejesz to będziesz szukał najpierw korby na ulicy a potem drugiego silnika ,niestety taka prawda . A ten mechanik który tak powiedział to chyba w tych ///M wymienia tylko olej bo skoro on nie słyszał o panewkach w silniku s65b40 ...zresztą w większości silników M to jego wiedza jest słaba i nie ma zielonego pojęcia o czym mówi .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 5 maja 2019, 22:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Dokładnie jak wyżej Hiob koniecznie zmień panewki bo to już graniczny przebieg bał bym się tym autem mocno jeździć aktualnie. Możesz też najpierw zrobić analizę oleju ale to nie ma w sumie sensu bo przy tym przebiegu twoje panewki napewno są zużyte i awaria może nastąpić w każdej chwili.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 8 maja 2019, 16:58 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8212
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Jako były użytkownik 335d , a aktualny użytkownik m3 to powiem Ci Hiobie ,ze na nasze Polskie tutaj warunki to lepszego auta niż m3 to nie ma :D no chyba, ze nowa m4 bo mniej będzie palić ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 8 maja 2019, 21:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 66
Posty: 318
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA
Moje BMW: '08 M3; '14 328i
Garaż: M3 E90: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=101978
328i F30: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147931
alduwiel napisał(a):
Jako były użytkownik 335d , a aktualny użytkownik m3 to powiem Ci Hiobie ,ze na nasze Polskie tutaj warunki to lepszego auta niż m3 to nie ma :D no chyba, ze nowa m4 bo mniej będzie palić ;)


Mam nadzieję, że się jeszcze sam o tym przekonam. M4 mnie w ogóle nie przekonuje, choć niewątpliwie jest to dobry samochód, ale nie przekonuje mnie, bo to takie "trochę lepsze 340". Wiem, tak zaczynały się eMki, pierwsza generacja E30 była w zasadzie poprawioną wersją modelu 320 i miała 4-cylindrowy silnik, ktory był też stosowany w 1987-1990 E30 320iS sprzedawanych we Włoszech i Portugalii, a przynajmniej tak twierdzi Wiki. ( https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_S14 ) Kolejne edycje też miały, poza innymi zmianami, "podrasowane" silniki z cywilnych aut - tak, jak w aktualnej wersji M3/M4. Tylko E9* jest inna - bo żadna "trójka" poza M3 nigdy nie miała silnika V8.

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 8 maja 2019, 21:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
trucker_hiob napisał(a):
alduwiel napisał(a):
Jako były użytkownik 335d , a aktualny użytkownik m3 to powiem Ci Hiobie ,ze na nasze Polskie tutaj warunki to lepszego auta niż m3 to nie ma :D no chyba, ze nowa m4 bo mniej będzie palić ;)


Mam nadzieję, że się jeszcze sam o tym przekonam. M4 mnie w ogóle nie przekonuje, choć niewątpliwie jest to dobry samochód, ale nie przekonuje mnie, bo to takie "trochę lepsze 340". Wiem, tak zaczynały się eMki, pierwsza generacja E30 była w zasadzie poprawioną wersją modelu 320 i miała 4-cylindrowy silnik, ktory był też stosowany w 1987-1990 E30 320iS sprzedawanych we Włoszech i Portugalii, a przynajmniej tak twierdzi Wiki. ( https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_S14 ) Kolejne edycje też miały, poza innymi zmianami, "podrasowane" silniki z cywilnych aut - tak, jak w aktualnej wersji M3/M4. Tylko E9* jest inna - bo żadna "trójka" poza M3 nigdy nie miała silnika V8.


I niestety prawdopodobnie mieć V8 już nigdy nie będzie :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 8 maja 2019, 21:39 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8212
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
WitoM napisał(a):
trucker_hiob napisał(a):
alduwiel napisał(a):
Jako były użytkownik 335d , a aktualny użytkownik m3 to powiem Ci Hiobie ,ze na nasze Polskie tutaj warunki to lepszego auta niż m3 to nie ma :D no chyba, ze nowa m4 bo mniej będzie palić ;)


Mam nadzieję, że się jeszcze sam o tym przekonam. M4 mnie w ogóle nie przekonuje, choć niewątpliwie jest to dobry samochód, ale nie przekonuje mnie, bo to takie "trochę lepsze 340". Wiem, tak zaczynały się eMki, pierwsza generacja E30 była w zasadzie poprawioną wersją modelu 320 i miała 4-cylindrowy silnik, ktory był też stosowany w 1987-1990 E30 320iS sprzedawanych we Włoszech i Portugalii, a przynajmniej tak twierdzi Wiki. ( https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_S14 ) Kolejne edycje też miały, poza innymi zmianami, "podrasowane" silniki z cywilnych aut - tak, jak w aktualnej wersji M3/M4. Tylko E9* jest inna - bo żadna "trójka" poza M3 nigdy nie miała silnika V8.


I niestety prawdopodobnie mieć V8 już nigdy nie będzie :wstyd:


I to robiony był specjalnie pod tę generację emek od podstaw. Co ciekawe ten 4.0 v8 waży mniej niż ten 3.0 r6 z m3 e46 :przestraszony:

Dlatego wyczułem tutaj potencjalny mega poszukiwany klasyk na rynku za 20 lat :hyhy: bo już nowsza generacja tej unikatowości mieć nie będzie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 10 maja 2019, 00:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
trucker_hiob napisał(a):
Wiem, tak zaczynały się eMki, pierwsza generacja E30 była w zasadzie poprawioną wersją modelu 320 i miała 4-cylindrowy silnik, ktory był też stosowany w 1987-1990 E30 320iS sprzedawanych we Włoszech i Portugalii, a przynajmniej tak twierdzi Wiki. ( https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_S14 ) Kolejne edycje też miały, poza innymi zmianami, "podrasowane" silniki z cywilnych aut - tak, jak w aktualnej wersji M3/M4.


To wszystko oczywiście nieprawda. E30 M3 to wynik konieczności homologacji drogowej dla wersji wyścigowej i nie ma za wiele wspólnego ze zwykłym E30. 320is to efekt przepisów podatkowych we Włoszech i Portugalii i zwykły marketing. E36 i E46 to zupełnie inne silniki a nie "podrasowane" wersje cywilne.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 10 maja 2019, 06:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 66
Posty: 318
Lokalizacja: Charlotte, NC, USA
Moje BMW: '08 M3; '14 328i
Garaż: M3 E90: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=101978
328i F30: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147931
Tomek napisał(a):
To wszystko oczywiście nieprawda. E30 M3 to wynik konieczności homologacji drogowej dla wersji wyścigowej i nie ma za wiele wspólnego ze zwykłym E30. 320is to efekt przepisów podatkowych we Włoszech i Portugalii i zwykły marketing. E36 i E46 to zupełnie inne silniki a nie "podrasowane" wersje cywilne.


To zależy, co rozumiesz przez ""nie ma za wiele wspólnego" i "zupełnie inne silniki". W M3 kolejnych generacji były silniki S14 I4, S50/S52 I6, S54 I6, 4.0 L S65B40 V8 i 4.4 L S65B44 V8 i S55B30T0 twin-turbocharged I6. To są oznaczenia BMW - i każdy z tych silników, poza S65, miał swoje "cywilne" wersje. Jasne, że to nie był zwykły tunning, te silniki były mocno zmodyfikowane, miały wiele oryginalnych części, unikalnych dla eMek, ale nie zmienia to w niczym faktu, że bazowa architektura była identyczna z cywilnymi silnikami, natomiast S65B40 był całkowicie unikalny.

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: trucker hiob -->> 2008 M3 E90, wersja US, 6 speed
PostNapisane: 10 maja 2019, 08:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1736
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Chodzi o to, że jakby nie patrzeć S54 w jakimś stopniu pochodził od M54, S50 od M50/M52, S62 od M62, podczas gdy S65 oraz S85 to były silniki zrobione w zasadzie specjalnie pod M, nota bene mające se sobą wiele wspólnego (ten sam skok tłoka, średnica cylindra), S65 to w zasadzie S85 skrócone o 2 cylindry gdzie przy okazji ponaprawiali trochę chorób wieku dziecięcego trapiących S85


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 866 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 44  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL