BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 16:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Oleg_BMW -->> ///M3 E46 SMG, str. 5 - Album z eMką ;)
PostNapisane: 30 marca 2012, 09:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 167
Moje BMW: M3 F80 LCI
Kod silnika: S55B30
kostek_ja napisał(a):
Oleg_BMW napisał(a):
Oj często czuję to niezadowolenie mechaników jak nad nimi stoję i patrzę im na ręce
Niesety doświadczenie uczy, że tak trzeba robić jeżeli chce się mieć wszystko w aucie porządnie zrobione...

Mój ojciec nie ma czasu stać nad mechanikiem w warsztacie i zawsze motor zostawiał, a potem odbierał. Ostatnio stał nad mechanikiem podczas dużego przeglądu i o dziwo motocykl zaczął lepiej jeździć :rotfl:

Jestem w stanie w to uwierzyć :kwasny:

Hubson napisał(a):
Oleg_BMW napisał(a):
Oj często czuję to niezadowolenie mechaników jak nad nimi stoję i patrzę im na ręce :kwasny:
Obrazek

Jeszcze mechanikom nie pomagam ;) Więc miałbym dopłatę tylko 200%.

_________________
///M3


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Oleg_BMW -->> ///M3 E46 SMG, str. 5 - Album z eMką ;)
PostNapisane: 30 marca 2012, 09:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Ja też mam z reguły +200%, chociaż ostatnio przy regulacji zaworów miałbym +300%. Po dużej kłótni że zrobią to jeszcze raz, obrażony mechanik stwierdził żebym sam posprawdzał czy jest dobrze :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Oleg_BMW -->> ///M3 E46 SMG, str. 5 - Album z eMką ;)
PostNapisane: 30 marca 2012, 18:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
No dobra gdzie jest film z dźwiękiem wydechu :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Oleg_BMW -->> ///M3 E46 SMG, str. 5 - Album z eMką ;)
PostNapisane: 30 marca 2012, 19:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 167
Moje BMW: M3 F80 LCI
Kod silnika: S55B30
--==Mały==-- napisał(a):
No dobra gdzie jest film z dźwiękiem wydechu :)

Jeszcze nic specjalnie nie kręciłem :wstyd:
Natomiast mam jeden filmik CAŁE 9 sekund, który nakręcił kolega lustrzanką jak przejeżdżałem, za wiele ten film nie wnosi, za to na końcu fajnie słychać redukcję :serce:
http://www.youtube.com/watch?v=Yky-NS1KPSo
Jak tylko coś fajnego się uda nakręcić to tutaj wrzucę ;)

_________________
///M3


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Oleg_BMW -->> ///M3 E46 SMG, str. 5 - Album z eMką ;)
PostNapisane: 30 marca 2012, 21:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Oleg_BMW napisał(a):
za to na końcu fajnie słychać redukcję

Ja tak umiem i w manualu :P

Musiałem się pochwalić :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Oleg_BMW -->> ///M3 E46 SMG, str. 5 - Album z eMką ;)
PostNapisane: 30 marca 2012, 21:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 167
Moje BMW: M3 F80 LCI
Kod silnika: S55B30
kostek_ja napisał(a):
Oleg_BMW napisał(a):
za to na końcu fajnie słychać redukcję

Ja tak umiem i w manualu :P

Musiałem się pochwalić :]

Gratulację jesteś prawie tak dobry jak SMG :padam: ;)

_________________
///M3


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Oleg_BMW -->> ///M3 E46 SMG, str. 5 - Album z eMką ;)
PostNapisane: 30 marca 2012, 21:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1805
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: M3 e46
Kod silnika: S54
Tak na serio to w SMG strasznie mi się podobała jej redukcja. Ogólnie ma sporo fajnych bajerów. Nie mniej jednak ostatnio postanowiłem się nauczyć hell & toe. Zawziąłem się konkretnie mimo wielu dziwnych zmian biegu, szarpnięć i spadania nogi z hamulca podczas hamowania. Teraz mam mega satysfakcję przy każdej redukcji. I to jest właśnie przewaga manuala nad SMG. Satysfakcja. Teraz muszę się nauczyć hamować lewą nogą, a tego nawet SMG nie potrafi :P Chociaż fakt jest prościej :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Oleg_BMW -->> ///M3 E46 SMG, str. 5 - Album z eMką ;)
PostNapisane: 11 kwietnia 2012, 07:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 468
Auto przepiękne, dawno takiej nie widziałem, a wnętrze miażdży wszystko :hyhy: Gratuluje zakupu i życzę przyczepności :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Oleg_BMW -->> ///M3 E46 SMG, str. 5 - Album z eMką ;)
PostNapisane: 26 czerwca 2012, 08:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 167
Moje BMW: M3 F80 LCI
Kod silnika: S55B30
Kilka ładniejszych fotek z wietrzenia eMki podczas DNND 03( Dużo Niutonometrów Na Drodze). Podziękowania dla Pani fotograf :wink:
ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

_________________
///M3


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Oleg_BMW -->> ///M3 E46 SMG, str. 5 - Album z eMką ;)
PostNapisane: 26 czerwca 2012, 10:59 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29640
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
jak zawsze świetna :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Oleg_BMW -->> ///M3 E46 SMG, str. 7 - Fotki z DNND 03
PostNapisane: 26 czerwca 2012, 14:22 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 492
Lokalizacja: Bielsko Biała
Moje BMW: ///M
Garaż: E46 M3 CABRIO
Fajna ta twoja emka :) dbaj o nią :) powodzenia :ok: :ok:

_________________
Zwyciężać mogą tylko Ci którzy wierzą, że mogą...

Zobacz mój garaż

E46 M3 Cabrio ----->> viewtopic.php?f=89&t=128642

E36 328i Coupe ----->> viewtopic.php?p=190535#190535


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Oleg_BMW -->> ///M3 E46 SMG, str. 7 - Fotki z DNND 03
PostNapisane: 26 czerwca 2012, 14:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 1807
Lokalizacja: EBE
Moje BMW: E46 coupe
Kod silnika: M54 B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116277
:serce: :ok:

_________________
Wejdz, popatrz i oceń moją 325Ci coupe
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Oleg_BMW -->> ///M3 E46 SMG, str. 7 - Fotki z DNND 03
PostNapisane: 27 czerwca 2012, 00:08 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 781
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Moje BMW: e46
Kod silnika: 330cd
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 0#p1412400
Piękna eMka :serce:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Oleg_BMW -->> ///M3 E46 SMG, str. 7 - Fotki z DNND 03
PostNapisane: 27 czerwca 2012, 00:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 672
Lokalizacja: Восток
Moje BMW: 3er 318i, 320d, 318d
Kod silnika: N42, M47, N47
Garaż: Meine:
E-34 M20B20 '89 (byłe)
E-36 M50B20 '91 (byłe)
E-36 M50B25 '93 Vanos (byłe)
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=120887
E-30 M40B16 '89 LPG ;)
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133324
AUDI 80 B4 2.6 V6 (byłe)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=136979
E-36 Coupe M43B16 '94- Dakar Gelb (byłe)
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141036
E-36 Touring M43B18 '97 (byłe)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144100
E-36 Sedan M40B18 '93 (byłe)
E-36 Coupe M50B20 '93 (byłe)
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155005
E-36 Touring M43B18 '95 (byłe)
E-36 Touring M43B18 '96 (byłe)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=164223
E-46 Touring M47D20 `00 (jest)
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165226
E-46 Touring N42B20A '03 (jest)
F-31 Touring N47D20 '13 (jest)
Jest piękna :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Oleg_BMW -->> ///M3 E46 SMG, str. 7 - Fotki z DNND 03
PostNapisane: 27 czerwca 2012, 19:07 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Auto marzenie :padam:
Fotki :padam:

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Oleg_BMW -->> ///M3 E46 SMG, str. 7 - Fotki z DNND 03
PostNapisane: 26 kwietnia 2013, 08:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 167
Moje BMW: M3 F80 LCI
Kod silnika: S55B30
Dla tych, którzy nie śledzą mforum, mały update ;)
09/2012
Dawno nic tu nie pisałem, nie znaczy to jednak, że z autem nic nie robiłem ;)
Na początek chciałbym podziękować kilku osobom z forum za pomoc w formie przeróżnej..., a o tym komu dokładnie i za co w dalszej części postu.
Po pierwsze w związku z tym, że pojawiła się potrzeba inspekcji rocznej postanowiłem zmienić płyn hamulcowy. Dotychczas zalewany był Motul RBF 660 - nie miałem problemu z wyborem i kupiłem dokładnie ten sam płyn. W tym samym czasie, w którym przymierzałem się do wymiany płynu kolega kostek wystawił na sprzedaż przewody hamulcowe w stalowym oplocie UUC Motorwerks w związku z tym, nie wahając się specjalnie napisałem do kostka, że je wezmę. Dzięki kostek za szybką transakcję ;)
Ponieważ miałem już kiedyś auto wyposażone w przewody hamulcowe w oplocie (i to juz fabrycznie) wiedziałem czego mogę się spodziewać po tym zabiegu. Charakterystyka działania pedału hamulca jest teraz taka jak lubię. Także ta modyfikacja zdecydowanie na plus. Za wymianę płynu i przewodów i dalsze prace przy aucie odpowiedzialny był kolega Szymon, na forum bardziej znany jako Dakić.
Kilka fotek z wymiany przewodów:

Obrazek

Przed emką pewne cabrio Estoril, a w tle Nachtblau czyli Tomakowóz ;)
Obrazek

Obrazek

Następną czynnością jaką Szymon wykonał przy aucie było sprawdzenie luzów zaworowych. Emka miała Inspekcję II (podczas, której teoretycznie sprawdza się luzy i je reguluje) robioną w ASO (Inchcape Warszawa) przy przebiegu 80kkm. Ponieważ od tego czasu zrobiła ponad 20kkm postanowiliśmy sprawdzić jak mają się luzy zaworowe.
Ku mojemu zdziwieniu luzy okazały sie być w porządku. Wszystkie zawory "ciasne", z wyjątkiem jednego zaworu po stronie ssącej, który miał luz w górnej tolerancji, ale w dalszym ciągu był ok. W tym miejscu zastanawialiśmy się czy Inchcape faktycznie je regulował i dlatego są ok? Czy może mieli szczęście i po 80kkm zawory tego nie wymagały? Słysząc opinie o tym ASO, niestety chyba należało by się skłonić ku opcji nr 2.
Ponieważ dekiel był zdjęty organoleptycznie sprawdziłem jak się ma przekładnia VANOS'a i jej nieszczęsne zęby. Ku mej uciesze nie było tam luzów typowych dla egzemplarzy z "luźnymi śrubkami", a zęby przekładni znajdowały się na swoim miejscu więc można było zakładać dekiel.
Fotki ze zdjętym deklem:

Obrazek

Obrazek
Obrazek

Obrazek

Nadeszła pora na clou programu. W tej części prac przy emce główną rolę grały luzy w przeniesieniu napędu.
Luzy, które są rzeczą normalną i nieusuwalną dla emek okazały się być nienormalne i jak najbardziej usuwalne. Diagnoza Szymona? Typowa dla aut z SMG, czyli luz między wałem, a dyfrem (przegub), luzy wewnątrz dyfra, luzy na półosiach. W prawie każdym serwisie usłyszymy, że to normalne, nie da się z tym nic zrobić i „ten typ tak ma.”
Jak pokazał Szymon, który walczy ze stereotypami nie jest to prawda ;)
W pierwszej kolejności wymieniony został przegub. Tutaj wielkie dzięki dla kolegi Mańka za ekspresowe jego załatwienie i zrobienie na niego bardzo fajnej ceny znacznie poniżej ceny katalogowej. O dalszej części prac za wiele nie napiszę ponieważ nie było mnie przy tym, poza tym jest to „know how” Szymona i szanuję to. Gdy odebrałem auto i przejechałem się bardzo lajtowo z Szymonem to stwierdziłem, że zepsuł mi auto. Przecież SMG musi szarpać! :razz: Przy dynamicznej jeździe skrzynia zmienia biegi jak automat bez „tąpnięć”, szarpnięć i innych efektów akustycznych. Natomiast przy ostrej jeździe w programie S5 i S6. Jest takie głuche walnięcie, przy którym jednak czuć, że wszytsko jest sztywne i działa jak należy. Komfort jazdy zmienił się nie do poznania.
Wszystkie uszczelnienia i kołnierze użyte podczas prac zostały zakupione w ASO:
Obrazek

Fotki zrobione przez Szymona w trakcie prac nad dyfrem czyli częścią nierozbieralną wg ETK :twisted: :
Podoba mi się ta kliniczna wręcz czystość podczas pracy nad dyfrem :shock:
Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Chapeau bas Szymon i po raz wtóry wielkie dzięki!

_________________
///M3


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Oleg_BMW -->> ///M3 E46 SMG, str. 7 - Fotki z DNND 03
PostNapisane: 26 kwietnia 2013, 08:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
faktycznie, dzieje się i to sporo :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Oleg -->> ///M3 E46 SMG, str. 7 - Dystanse, springi i inne..
PostNapisane: 7 maja 2013, 11:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 167
Moje BMW: M3 F80 LCI
Kod silnika: S55B30
W związku z tym, że znowu się trochę rzeczy nazbierało, nadeszła pora na kolejny hurtowy update.
02/2013
Od zawsze przeszkadzała mi seryjna wysokość M3, myślałem cały czas o gwincie, który by ten problem rozwiązał. Jednak w tzw. międzyczasie pojawiły się na sprzedaż sprężyny H&R -30/-20mm. Postanowiłem je kupić, ale potraktowałem ten zakup bardziej jako eksperyment niż docelowe rozwiązanie. Mając w pamięci jak „pięknie” współpracowały sprężyny Schnitzera z seryjnym amorem w mojej poprzedniej beemce E60, byłem bardzo sceptycznie nastawiony do tego zabiegu. Poza tym miałem okazję widzieć jak współpracują Eibach’y i Vogtland’y z seryjnym amorem w M3 i musze powiedzieć, że pozostawiało to wiele do życzenia. Jednakże po przeczytaniu pozytywnych recenzji ów sprężyn na zagranicznicznych forach, postanowiłem spróbować. Nabyłem sprężyny od kolegi Brodiego. W krótce po tym okazało się, że trzeba by do pełni szczęścia dokupić dystanse. Po przestudiowaniu wielu for, wybór padł na dystanse tego samego producenta, który wyprodukował sprężyny. Wiele osób skarży się, że przez dystanse zaczynają im bić koła. Bierze się to oczywiście z kiepskiej obróbki pierścienia dystansowego oraz złego materiału użytego do ich produkcji. Dlatego moim zdaniem warto zainwestować w markowe dystanse. Są dużo droższe od najtańszych „alternatyw” z allegro, ale za to wszytsko na nich działa jak powinno. Długo też zastanawiałem się jakie szerokości dystansów zamówić, ostatecznie wybór padł na 25mm przód w systemie DRA (czyli dystans przykręcany do piasty) oraz 12mm tył w systemie DR czyli dystans przelotowy do którego potrzebujemy dłuższych śrub. Zaznaczam, że ten wariant nie jest odpowiedni dla miłośników ostrej gleby. Na tych sprężynach auto siada subtelnie i tak powinno wyglądac w serii. Jeżeli chodzi o to jak samochód prowadzi się na tych sprężynach to jest to po prostu rewelacja. Auto super wybiera nierówności, nie straciło nic jeżeli chodzi o komfort w porównaniu do seryjengo zawiasu, a mam wrażenie, że przy niektórych nierównościach poprzecznych jest nawet lepiej. Co dla mnie bardzo ważne, amortyzatory na tych sprężynach nie dobijają przy większych nierównościach, co ma przeważnie miejsce po wsadzeniu progresywnych sprężyn na seryjny amortyzator.
Poniżej kilka zdjęć samych gratów oraz eMki tuz po ich założeniu.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



03/2013

Pewnego pięknego marcowego popołudnia, gdy wyjątkowo potrzebowałem skorzystać z wycieraczek i płynu do spryskiwaczy okazało się, że jest jakiś error i nic mi na szybę nie pryska. Winna była pompka spryskiwaczy, nabyłem takową i po małej powodzi w garażu udało się ją wymienić.

Obrazek


Poniżej bardzo istotna rzecz :D, a mianowicie śrubki reflektorów, które swoje najlepsze lata miały już za sobą, zeszła z nich farba i wyglądały średnio. Wymieniłem na nowe. Pierdoła, a cieszy.

Obrazek


Obrazek


05/2013
Na koniec 2 sprawy. Mała i duża. Duża i najważniejsza to wymiana półosiek, na którą od początku namawiał mnie Dakic. Tak długo mi o tym truł, aż w końcu wywiercił mi dziurę w brzuchu i się zdecydowałem. Sam znalazł dla mnie półośki i podczas wspólnej wycieczki do Krakowa, połączonej z odwiedzinami właściciela najładniejszej E36 zwanej pieszczotliwie „łupą”, takowe półośki nabyłem. Wcześniej oczywiście bardzo dokładnie je sprawdzając wraz z kolegą Szymonem. Półosie w idealnym stanie, po jakimś symbolicznym przebiegu, pochodzące z auta z końcówki produkcji (2006r.) Teraz nareszcie pozbyłem się wszystkich luzów z układu przeniesienia napędu. Moja radość jest nie do opisania. Tak jak byłem zachwycony po tym co zrobił Szymon w zeszłym roku z dyfrem, tak po wymienie półosi, które w porównaniu do innych półosi z M3 E46 nie były najgorsze, jest po prostu bajka. Jeździ się jak nowym samochodem, podczas ruszania nie ma absolutnie żadnego luzu, a zmiania biegów to tylko klik, obroty spadają, zmienia się cyfra na wyświetlaczu i jest ogień! Także jeszcze raz dziękuję Ci Szymon za czuwanie nad sprawą i dopilnowanie mnie z tymi półosiami.

Z kolei najfajniesza z użytkowych kwestii jaką ostatnio zmodziłem w aucie to montaż wyjścia AUX, dzięki, któremu nigdy więcej nie będę musiał nagrywać płyt z muzyką. Mimo, iż zmieniarkę mam w wersji MP3 i naprawdę sporo utworów się mieści na jednej płycie, to takie rozwiązanie jest o wiele wygodniejsze. Wszystkie oryginalne części zakupione w najlepszym ASO u najlepszego sprzedawcy Mańkowskiego. POLECAM :D
Fotki z montażu wyjścia AUX:

Obrazek


Obrazek


Obrazek
Odwiedzającym życzę miłej lektury :wink:

_________________
///M3


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Oleg -->> ///M3 E46 SMG, str. 7 - Dystanse, springi i inne..
PostNapisane: 7 maja 2013, 13:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Springi z mojej ostatniej M3 zmieniłem na Vogtland bo chciałem większe obniżenie przodu.
Przy tym obniżeniu wg mnie dystans 25mm to za dużo koła za mocno wystają złotym środkiem było by 20mm do H&R.
A co do Vogtland VS H&R równie dobrze wybierają nierówności itd
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Oleg -->> ///M3 E46 SMG, str. 7 - Dystanse, springi i inne..
PostNapisane: 7 maja 2013, 13:07 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Pięknie auto ogarniasz, az miło popatrzec.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL