BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 maja 2024, 09:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 144 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2009, 21:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1397
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e61 525dA LCI
Kod silnika: m57d30t2
Garaż: e61 viewtopic.php?f=6&t=170340
CHEVROLET CAPRICE CLASSIC WAGON 83r. viewtopic.php?f=55&t=170424&start=0
świetne fotki :D

_________________
byłe e36 328 qp --->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=26282&start=580 GALERIA
byłe e38 740iA --->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=110487&start=0
byłe e46 328ci --->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134726&start=0
byłe e38 728iA--->> https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=148943&start=120

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2009, 15:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Update 10.04.2009

Znow moge cos dodac :) Po wymianie sprzegla przejechalem juz niecaly 1000km i poki co sprawuje sie super :) (chcialem napisac jak nowe ale ono przeciez jest nowe) :) heh :)

Poza tym zrobilem pewne doswiadczenie. Udalem sie na hamownie pomierzyc moja niunie... Chcialem sie dowiedziec ile koni tam jeszcze biega pod maska. Pomysl byl prosty. Sprawdzic moc auta ale w 2 niezaleznych miejscach. W tym celu wybralem 2 obiekty na slasku.
1. EKO-CAR Jastrzębie-Zdrój ul. Przemysłowa 21 - Hamownia LPS 3000 (jednoosiowa - chyba bezwladnosciowa, ale pewny nie jestem),
2. Rocar Czerwionka-Leszczyny ul. Furgoła 155 - Hamownia LPS 3000 (dwuosiowa - obciazeniowa)

Wyniki byly dosyc zaskakujace :) Nie spodziewalem sie az takich roznic w pomiarze mocy. Autko mierzone bylo w odstapie kilku dni - na tych samych kolach i w tym samym setupie :P
Oto wyniki:

Trzy pomiary wykonane na hamownii nr 1 :)

[167]Obrazek

Dwa pomiary wykonane na hamownii nr 2 :)

[168]Obrazek[169]Obrazek

A teraz mala dyskusja. Hah. Pomiar pierwszy byl wykonywany metoda wybiegu bez obciazenia (silnik bardzo swobodnie osiagnel obroty maksymalne). Pomiar drugi natomiast, przeprowadzony zostal pod obciazeniem z powolnym narostem predkosci obrotowej silnika. Po osiagnieciu przez silnik maksymalnych obrotow w obu przypadkach przeprowadzony byl tzw. pomiar strat. I teraz popatrzcie sobie na wartosci strat na obu wykresach. Czy jest mozliwe aby straty w ukladzie napedowym (bo chybe te sa na wykresie z hamownii 2) siegaly tak gigantycznych wartosci? 60kW? Cos mi tu nie gra :)... Pozostawiam te kwestie do wolnej dyskusji... 60kW to bardzo, ale to bardzo duzo ciepla. Czy az tyle jest tracone w ukladzie napedowym? Z tego co pamietam to sprawnosci zazebien (mechanizmu roznicowego) jest na poziomie minimum 95% - zaznaczam ze szpera nie dziala. Ida c ta droga wsadzajac do mojej niuni silnik 60kW to auto nawet by nie ruszylo :) heh.

Wartosci zmierzone w obu przypadkach zostaly skorygowane wzgledem temperatury i cisnienia otoczenia zgodnie z norma DIN 70020 (ktora ma nieco inny wzor korygujący niz dla przykladu norma SAE).

Wg mnie szkopul tkwi w pomiarze strat ukladu napedowego.
Ponizej wykres porownawczy ktory zrobilem wlasnorecznie aby lepiej zobrazować problem. Dodatkowo nanioslem krzywa homologacyjna BMW Motorsport.

[170]Obrazek

1. M_target - homologacyjna krzywa mocy silniki S38B38 podawana w materialach BMW Motorsport.
2. M_jastrzebie - krzywa mocy zmierzona na hamownii w Jastrzebiu
3. M_Czerwionka - krzywa mocy zmierzona na hamownii w Czerwionce Leszczynach

Porownujac moc na kolach widac jednak ze na kolach moc we wszystkich przypadkach jest bardzo zblizona. Jak to mozliwe ze jedna hamownia mierzy sraty na zupelnie innym poziomie? Oczywiscie z wykresow wyraznie widac ze straty te sa traktowane tak samo czyli wg rowniania = Psilnika = Pkol + Pstrat. Wiadomo ze im wieksze straty tym wieksza moc na silniku przy tej samej mocy na kolach... Co o tym myslicie ?

Podczas pomiaru na hamownii obciazeniowej samochod byl mocno przypiety co powodowalo zwiekszenie oporu toczenia kol. Ponadto przy odbiorze mocy od kol do rolek nastepowalo dosyc znaczne nagrzewanie opon - a wiec jakas energia byla tracona. Na hamownii pierwszej nie bylo tego efektu. Zjawisko to rzutowalo bezposrednio na czas swobodnego hamowania pojazdu (na obciazeniowej auto zhamowalo sie duzo szybciej), a wiec na pierwszy rzut oka wyglada ze oba pomiary byly wiarygodne.

Wiadomo sprawa jest ze pomiar mocy silnika na hamowniach podwoziowych nalezy do grupy pomiarow posrednich, a wiec obarczonych jakims tam bledem, ale zeby az takie byly rozbieznosci?

Moze jeszcze uda sie odwiedzic kolejna hamownie w okolicy. Zobaczymy.

Ponadto po zimie wypralem sobie dywaniki - metoda domowa :) Widac ze nie sa juz nowe :)

Zdjecia przed

[171]Obrazek[172]Obrazek[173]Obrazek[174]Obrazek

Zdjecia po :)

[175]Obrazek[176]Obrazek[177]Obrazek[178]Obrazek

Ponadto w zeszlym roku po renowacji felg M System II brakowalo mi oryginalnych naklejek. Zdobylem je w koncu i nakleilem jak nalezy :) Przy okazji odwiezylem sobie polerowane ranty - troche roboty z tym bylo ale z efektu jestem zadowolony.

[179]Obrazek[180]Obrazek[181]Obrazek[182]Obrazek[183]Obrazek

Autko jeszcze w zimowym setupie :)

[184]Obrazek[185]Obrazek[186]Obrazek

I dalej fotki z zakladania M System II.

[187]Obrazek[188]Obrazek[189]Obrazek[190]Obrazek[191]Obrazek

[192]Obrazek[193]Obrazek[194]Obrazek[195]Obrazek[196]Obrazek

Jak widac na zdjeciach po zimie przestal mi funkcjonowac SLS - :| na szczescie niebawem zniknie z mojego auta :)

Pozdrawiam Was i Wesolych Swiat zycze :)

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Ostatnio edytowano 24 sierpnia 2009, 20:30 przez Venom, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2009, 16:04 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Venom , ekstra pomysl z tymi dwiema hamowniami, ale przy okazji siebie uspokoiles, bo czasami niektorzy sie nie znają na tych hamowaniach i gadają glupoty... więc i Tobie mogli by gadać...

Gwarantuje Ci, ze jak pojedziesz na inną hamownie, to bedzie znowu co innego.

U mnie byla moc na jednej takiej hamowni 249 KM bez modów, no i widze u Ciebie podobny rząd wielkości w tym pierwszym pomiarze.

Co mozna powiedziec, jak napisales, to nie pomiar, a wskazanie, metodą pośrednią, która wprowadza mase blędów.
A o ile ogarniam technike pomiarową, to wiem ile sie tam liczy bledow hehehe

Wedlug mnie to sie nie przejmuj bo wszytsko OK, a na hamownie jezdzij jak bedziesz cos dlubal, zeby obserwować zmiany, i tyle.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2009, 16:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Boogie napisał(a):
Venom , ekstra pomysl z tymi dwiema hamowniami, ale przy okazji siebie uspokoiles, bo czasami niektorzy sie nie znają na tych hamowaniach i gadają glupoty... więc i Tobie mogli by gadać...

Gwarantuje Ci, ze jak pojedziesz na inną hamownie, to bedzie znowu co innego.

U mnie byla moc na jednej takiej hamowni 249 KM bez modów, no i widze u Ciebie podobny rząd wielkości w tym pierwszym pomiarze.

Co mozna powiedziec, jak napisales, to nie pomiar, a wskazanie, metodą pośrednią, która wprowadza mase blędów.
A o ile ogarniam technike pomiarową, to wiem ile sie tam liczy bledow hehehe

Wedlug mnie to sie nie przejmuj bo wszytsko OK, a na hamownie jezdzij jak bedziesz cos dlubal, zeby obserwować zmiany, i tyle.

Dzieki za wypowiedz :) Oczywiscie ja sie tam nie przejmuje wynikami, bo mniej wiecej wiem jak auto jezdzi :) Fakt faktem ma juz troche przebiegu wiec conieco moglo uciec.

Wiadomo ze koszty pomiarow nie sa zerowe, a gdyby takie byly to odwiedzilbym wiecej miejsc. Z gory zakladalem jakas rozbieznosc w wynikach ale to co widzimy powyzej przeroslo moje oczekiwania. Tak czy inaczej powinno to dac do myslenia wszystkim tym ktorzy wierza w tego typu wyniki.

Pozdrawiam! :)

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2009, 16:20 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29755
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
hamownią bym się nie przejmował bo na każdej wychodzi inny pomiar ;)

auto masz piękne szczególnie na odpicowanych M Systemach II :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2009, 16:24 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Chyba nie musze Ci mowic, ze to może nie najlepsze forum to dyskutowania wyników, i chwalenia się nimi ;) jakby nie drugi pomiar to juz mialbys trupa nie M5 hehehehe
Kiedyś na sr.pl byl temat hamowania Mpowerów i nie pamietam żeby ktoś mial serie.

Venom, ale do czego moge Cie namówic, co Frank zapoczątkowal, to test 100-200 z cyfrówką na kierownicy i filmiki potem wrzucisz, taki pomiar sporo już mówi.
Oczywiście w bezwietrzny dzień i nie z górki jak niektóry robią hehehe

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2009, 16:29 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Boogie napisał(a):
Chyba nie musze Ci mowic, ze to może nie najlepsze forum to dyskutowania wyników, i chwalenia się nimi ;) jakby nie drugi pomiar to juz mialbys trupa nie M5 hehehehe


dokładnie tak :))

kolega z E34 540 na jednej hamowni mial 260 koni, na innej ponad 30 wiecej :))

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2009, 16:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Boogie napisał(a):
Chyba nie musze Ci mowic, ze to może nie najlepsze forum to dyskutowania wyników, i chwalenia się nimi ;) jakby nie drugi pomiar to juz mialbys trupa nie M5 hehehehe

Dla mnie to zadna ujma. To ja mialbym trupa a nie ten ktos kto by to powiedzial :) hehe...
Ja wrzucam te same posty w kilka miejsc i szczerze mowiac srednio mnie interesuja bezsensowne wypowiedzi, takze luz :)

Boogie napisał(a):
Kiedyś na sr.pl byl temat hamowania Mpowerów i nie pamietam żeby ktoś mial serie.

Moglbys odnalezc ten watek i poslac na PW ?

Boogie napisał(a):
Venom, ale do czego moge Cie namówic, co Frank zapoczątkowal, to test 100-200 z cyfrówką na kierownicy i filmiki potem wrzucisz, taki pomiar sporo już mówi.
Oczywiście w bezwietrzny dzień i nie z górki jak niektóry robią hehehe

Ciekawy pomysl :) Trzeba by wiedziec ile ma seryjnie 100-200 i wtedy porownac. Poza tym ja w w mojej okolicy nigdzie nie mam plasko...(nie mowiac ze wszedzie zakrety) :)heh w koncu mieszkam prawie w gorach :) Ale moze kiedys to sprobuje :)

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2009, 16:35 
Boogie napisał(a):
Chyba nie musze Ci mowic, ze to może nie najlepsze forum to dyskutowania wyników, i chwalenia się nimi ;)


ooo zdecydowanie nie. potem po pół roku na innych forach ciekawe historyjki można przeczytać o swoich autach :)

Boogie napisał(a):
Venom, ale do czego moge Cie namówic, co Frank zapoczątkowal, to test 100-200 z cyfrówką na kierownicy i filmiki potem wrzucisz, taki pomiar sporo już mówi.


Sporo mówi, ale raczej tylko samemu sobie, trudno odnosić się do innych tego typu pomiarów innych osób, bo i tak się nikt nie przyzna, że jechał z górki itd. itd.

Co do hamowni, zastanawiam się, czy winne są urządzenia, czy aż taka rozbieżność w normach, czy po prostu nie stosowanie się do norm przez pracowników hamowni, co już na kilku hamowniach zauważyłem :dobani:

Venom, tak czy inaczej, śliczne mocne auto :ok:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2009, 19:15 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 725
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E90 320dA
Szacunek za utrzymywanie auta w oryginalnym stanie :padam: Auto marzenie :)

Jezeli chodzi o hamownie, to masz jeszcze w Bielsku i w Gliwicach (ale tu juz masz dosyc daleko). Moze zainteresuj sie tez hamownia dynamiczna, taka na jakiej Frank mierzyl swoje 540i.

_________________
E90 320dA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2009, 22:57 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Venom , ta pierwsza hamownia to byla chyba V-techu, Maha nie robi inercyjnych hamowni raczej ...zreszta tak by po wykresie wskazywalo .

Ciekawe wyniki ...a chodzi opinia ze hamownie V-techu pokazuja za dobre wyniki :rotfl: .

pozdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, 01:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
hamownia hamownią ważne jakie są twoje odczucia z jazdy i podczas kilii których zapewne robisz mnóstwo

eM to eM i tak :padam:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 11:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Update 13.04.2009

KIlka fotek z wczoraj. Wyprawa na spocik ///M do Czech.

Przygotowania :)

[197]Obrazek[198]Obrazek[199]Obrazek[200]Obrazek[201]Obrazek

[202]Obrazek[203]Obrazek[204]Obrazek[205]Obrazek[206]Obrazek

[207]Obrazek[208]Obrazek[209]Obrazek[210]Obrazek[211]Obrazek

[212]Obrazek[213]Obrazek

A tu juz na Spocie :)

[214]Obrazek[215]Obrazek[216]Obrazek[217]Obrazek[218]Obrazek

[219]Obrazek[220]Obrazek[221]Obrazek[222]Obrazek[223]Obrazek

[224]Obrazek[225]Obrazek[226]Obrazek[227]Obrazek[228]Obrazek

[229]Obrazek[230]Obrazek[231]Obrazek[232]Obrazek[233]Obrazek

[234]Obrazek[235]Obrazek[236]Obrazek[237]Obrazek[238]Obrazek

[239]Obrazek

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Ostatnio edytowano 24 sierpnia 2009, 20:32 przez Venom, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 11:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
piotres napisał(a):
Venom , ta pierwsza hamownia to byla chyba V-techu, Maha nie robi inercyjnych hamowni raczej ...zreszta tak by po wykresie wskazywalo .

Ciekawe wyniki ...a chodzi opinia ze hamownie V-techu pokazuja za dobre wyniki :rotfl: .

pozdr

Heh pomiar w Jastrzebiu nie wygladal mi na obciazeniowy - stad moje domysly.

///M_ichał napisał(a):
Szacunek za utrzymywanie auta w oryginalnym stanie :padam: Auto marzenie :)

Jezeli chodzi o hamownie, to masz jeszcze w Bielsku i w Gliwicach (ale tu juz masz dosyc daleko). Moze zainteresuj sie tez hamownia dynamiczna, taka na jakiej Frank mierzyl swoje 540i.

Myslalem nad tym ale chyba wole za koszt pomiaru wlac do baku :D

MaTiMa napisał(a):
hamownia hamownią ważne jakie są twoje odczucia z jazdy i podczas kilii których zapewne robisz mnóstwo

eM to eM i tak :padam:

Radosci jest duzo... Killsow zdarzylo mi sie kilka do tej pory. Preferuje raczej pusta, nocna droge wiec nie mam kogo kilowac :D heheh

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Ostatnio edytowano 13 kwietnia 2009, 12:02 przez Venom, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 12:00 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 711
Lokalizacja: Królewskie Miasto Kraków
Piękności !! :padam:

p.s.
Chyba za szybko na ten spot jechałeś, na zdjęciach grupowych, przednia ramka na rejestracje jakaś taka lekko opadnięta - opory powietrza :rotfl: ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 12:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
vtec81 napisał(a):
Piękności !! :padam:

p.s.
Chyba za szybko na ten spot jechałeś, na zdjęciach grupowych, przednia ramka na rejestracje jakaś taka lekko opadnięta - opory powietrza :rotfl: ?

Na myjni jeszcze byla prosto :) ahahah!

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 12:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 931
Lokalizacja: Kujawy
Moje BMW: E46 M3
Kod silnika: S54B32
Super maszyna :super:

_________________
https://www.facebook.com/photo.php?v=308157022661517
E46 M3

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2009, 23:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
próbowaliście które eM najszybsze :hyhy:

fajny spocik

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 kwietnia 2009, 20:16 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29755
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
super :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2009, 21:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 242
Lokalizacja: Cieszyn
Moje BMW: M5 E34
Kod silnika: S38B38
Update 23.05.2009

Mka stoi w garazu i czeka az Pan powroci z wygnania. Tymczasem wrzucam zalegly (04.04.2009) filmik z pomiarow mocy.

http://www.youtube.com/watch?v=ffqP3ZI-CoE

_________________
www.m5e34.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 144 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL