BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 14:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 150 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Sidor --> M5 e39 // Transalpina & Transfagarasan str5
PostNapisane: 28 grudnia 2014, 15:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
I zawsze jak spotkasz fajnego przeciwnika to będziesz siedział w dupowozie a zabawka w domu ;) Ja mam dokładnie ten sam problem i nie wyobrażam sobie jazdy czymś wolnym/zwykłym na co dzień wiedząc,że w garażu stoi bardzo fajne auto dające frajdę z jazdy.
Po M5 e39 ciężko o następce bo wszystko co jest szybsze kosztuje przynajmniej x2 i ciężko o auto porównywalnej jakości wykonania.
Idealnym następcą było by M5 E60 bo osiągi są świetne ale pali 5-10L więcej a to już sporo a dodatkowo mimo wszystko jest mocno awaryjnym i kosztownym w eksploatacji autem myślę,że używając na co dzień E39 vs E60 na to drugie wydamy w ciągu rocznej eksploatacji drugie tyle znam kilku byłych właścicieli tych aut,którzy używali je w codziennej eksploatacji i każdy łapał się za głowę mówiąc o awaryjności i kosztach eksploatacji.
Pod względem eksploatacji fajnie wypada E92 M3 jednak mimo wszystko jest to auto 2x droższe a progres w osiągach niewielki no i jakość wykonania wnętrza całkiem nie ta ale to już dotyczy wszystkich nowszych aut.
Największym minusem jest tu jazda autostradowa w M5 e39 przy 200-220km/h panuje cisza a w E92 szyby szumią i szybko mamy dość więc zwalniamy ;)
Jak progres w osiągach nie jest najistotniejszą kwestią polecam 550i e60 lub 650i e63 jakość wykonania zdecydowanie na + dla E63 kwestia kto czego potrzebuje.
Ewentualnie fajnym wyjściem jest dołożenie do tego kompresora lub kupno gotowca w postaci Alpiny B5/B6 auto bezawaryjne o osiągach M5 E6X spalanie porównywalne z E39 a cenowo w przypadku B5 nie ma tragedii.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sidor --> M5 e39 // Transalpina & Transfagarasan str5
PostNapisane: 28 grudnia 2014, 19:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Kiedyś z kolegą razem pojechaliśmy w trasę M5 E60 vs M5 E39, cały czas podobne tempo, bez wyścigów. Spalanie 20 l vs 15 l, według tankowania.
V10 żłopie wyraźnie więcej. Dużo więcej też daje od siebie pod względem osiągów :).

Przesiadka na kolejne auto po M5 e39 jest trudna, ale po M5 E60 jest co najmniej taki sam dylemat, jak nie większy...

A pomyśleć, że jeszcze kilka lat temu M5 e39 miało bardzo słabą opinię na forach, jako nieudane i awaryjne auto...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sidor --> M5 e39 // Transalpina & Transfagarasan str5
PostNapisane: 28 grudnia 2014, 20:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 4264
Lokalizacja: Poznań
Oberyn napisał(a):
A pomyśleć, że jeszcze kilka lat temu M5 e39 miało bardzo słabą opinię na forach, jako nieudane i awaryjne auto

na co duży wpływ miały ASOwskie interwały wymiany oleju, co niezmienia faktu, że wymiana rozrządu i vanosów na ori częściach to koszt grubo 20tys zł...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sidor --> M5 e39 // Transalpina & Transfagarasan str5
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 12:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 802
Lokalizacja: w-m
Moje BMW: 535d
--==Mały==-- napisał(a):
Po M5 e39 ciężko o następce bo wszystko co jest szybsze kosztuje przynajmniej x2 i ciężko o auto porównywalnej jakości wykonania


niedawno miałem ten sam problem, szukałem kompromisu i w rezultacie przesiadłem się na e61 535d :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sidor --> M5 e39 // Transalpina & Transfagarasan str5
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 12:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Ale tu mowa o przesiadce z BMW EM PIĘĆ, no bo chyba nie mówisz o kompromisie w postaci traktora po M5 V8.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sidor --> M5 e39 // Transalpina & Transfagarasan str5
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 13:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 802
Lokalizacja: w-m
Moje BMW: 535d
jiGsaw napisał(a):
Ale tu mowa o przesiadce z BMW EM PIĘĆ, no bo chyba nie mówisz o kompromisie w postaci traktora po M5 V8.


dokładnie, po trzech latach posiadania M5 e39 przesiadłem się na 535d i ono jest dla mnie kompromisem pomiędzy M5 a zwykłym oszczędniejszym autem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sidor --> M5 e39 // Transalpina & Transfagarasan str5
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 13:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Jeszcze jakby to było 550i to można porozmawiać, ale ja tutaj kompromisu żadnego nie widzę tylko zwykłą przesiadkę na dizla do trzaskania tras dla przedstawiciela handlowego. Tak nie wypada nawet pisać na forum publicznym.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sidor --> M5 e39 // Transalpina & Transfagarasan str5
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 13:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 802
Lokalizacja: w-m
Moje BMW: 535d
jiGsaw napisał(a):
Jeszcze jakby to było 550i to można porozmawiać, ale ja tutaj kompromisu żadnego nie widzę tylko zwykłą przesiadkę na dizla do trzaskania tras dla przedstawiciela handlowego.


Właśnie o taki kompromis chodziło, aby móc jeździć więcej i też z w miarę dobrymi osiągami, do tego przez cały rok zamiast zimować M5 w ciepłym garażu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sidor --> M5 e39 // Transalpina & Transfagarasan str5
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 13:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
No dobrze, ale kompromis tutaj to byłby np. zakup M3 E46, bo pali znacznie mniej, a Ty zwyczajnie zmieniłeś totalnie auto na coś innego do innych celów. ;)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sidor --> M5 e39 // Transalpina & Transfagarasan str5
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 14:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 802
Lokalizacja: w-m
Moje BMW: 535d
Widzisz jiGsaw, każdy ma swój rodzaj kompromisu, mój polegał właśnie na tym, że zamiast posiadania dwóch samochodów musiałem wybrać coś pośredniego nadającego się na co dzień pomiędzy mocnym ale i paliwożernym V8, a jakimś oszczędnym nudnym słabeuszem. Padło na 535d, które muszę przyznać, że całkiem daje radę, a jeśli się chce to zawsze można dłubnąć na więcej.

Rozumiem Cię, że chcesz mnie przekonać do kompromisu polegającego na zamianie auta sportowego na inne sportowe, najlepiej tak aby osiągi były zachowane albo lepsze ;)
Osobiście jeśli miałbym zmieniać sportowe na sportowe to raczej starałbym się unikać kompromisów bo w przypadku tego typu samochodów mogłyby oznaczać mniejszą frajdę z jazdy.
To tyle o kompromisach ;)

PS.
Po M5 e39 raczej nie chciałbym przesiąść się na M3 e46.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sidor --> M5 e39 // Transalpina & Transfagarasan str5
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 15:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
No rozumiem, ja po prostu kompromis tutaj widzę jako zachowanie możliwie wysokiej frajdy z jazdy z ograniczeniem kosztów utrzymania, a Ty skupiłeś się tylko na tym drugim w zasadzie. Co poniekąd rozumiem, bo nawet E46 M3 może być za drogie w codziennej jeździe.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sidor --> M5 e39 // Transalpina & Transfagarasan str5
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 17:29 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 32
Posty: 513
Lokalizacja: Reda / Trondheim
Moje BMW: M5 e39
Kod silnika: S62B50
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=129566
chudini3 napisał(a):
Nie lepiej kupić auto do zabawy i auto na co dzień?


Odpada. Nie wiem jakie sobie wyobrazasz auto na codzien a jakie auto do zabawy. Zreszta zeby auto do zabawy bylo szybsze niz obecne M5 to tez nie wiem co by to musialo byc, zeby cos zbudowac i jeszcze miec jakis normalny dupowoz. Tu mam bezawaryjnosc, komfort i osiagi w jednym. Nie chcialbym budowac jakiegos M50 turbo w e36 bo nigdy nie wiadomo ile taki setup przejedzie. Po v8 nie chcialbym schodzic do 6 cylindrow np. ;)

--==Mały==-- napisał(a):
Idealnym następcą było by M5 E60 bo osiągi są świetne ale pali 5-10L więcej a to już sporo a dodatkowo mimo wszystko jest mocno awaryjnym i kosztownym w eksploatacji autem

Lepiej bym tego nie ujął, zreszta w M5 e60 podoba mi sie tylko dzwiek i charakterystyka silnika jak dla mnie na + dla s62.

--==Mały==-- napisał(a):
Jak progres w osiągach nie jest najistotniejszą kwestią polecam 550i e60 lub 650i e63 jakość wykonania zdecydowanie na + dla E63 kwestia kto czego potrzebuje.


Progres w osiagach jest wlasnie najistoteczniejsza kwestia, gdyby nie to nie myslal bym o zmianie samochodu :)

Oberyn napisał(a):
Kiedyś z kolegą razem pojechaliśmy w trasę M5 E60 vs M5 E39, cały czas podobne tempo, bez wyścigów. Spalanie 20 l vs 15 l, według tankowania.


Cos duzo pali to e39 w trasie bez wyscigow ;)

Oberyn napisał(a):
A pomyśleć, że jeszcze kilka lat temu M5 e39 miało bardzo słabą opinię na forach, jako nieudane i awaryjne auto...


Z silnikiem totalnie nic sie nie dzieje zlego, zadnych niepokojacych dzwiekow czy cos, nawet nie cieknie. Moze to zasluga ze to polift i ma przejechane dopiero 140tys. Nie wiem :P

arrov napisał(a):
dokładnie, po trzech latach posiadania M5 e39 przesiadłem się na 535d i ono jest dla mnie kompromisem pomiędzy M5 a zwykłym oszczędniejszym autem.


To totalnie odpada, nie szukam takiego kompromisu tylko jakiegos kroku w przod. Spalanie M5 e39 jest dla mnie akceptowalne a nie znioslbym klekota pod maska, zreszta gdzie tu jest radosc z jazdy.

jiGsaw napisał(a):
No dobrze, ale kompromis tutaj to byłby np. zakup M3 E46, bo pali znacznie mniej, a Ty zwyczajnie zmieniłeś totalnie auto na coś innego do innych celów.
e46 to tez krok w tyl ;)


Mysle ze poczekam do wakacji i powaznie przemysle moj wybor bo nie chcialbym kupic czegos pod wplywem chwili i potem zalowac, ze np kompresor w s62 rozdupczyl silnik. A e92 jest moim zdaniem troche nie warte swoich osiagow, przynajmniej w serii.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sidor --> M5 e39 // Transalpina & Transfagarasan str5
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 17:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Niestety jesteś już na tym etapie gdzie warto pomyśleć nad zmianą marki... pomyśl o Porsche albo Vette. Wiadomo, że E46 M3 można potraktować jako krok w tył w Twoim przypadku, ale ja pisałem do kolegi wyżej jako o kompromisie gdzie gdy ktoś dużo jeździ to jednak wyjdzie zdecydowanie taniej w utrzymaniu niż M5, a wciąż masz ///M, a nie jakieś 535d... dlatego to żaden kompromis tylko duża zmiana priorytetów.

Jak już brać V10 od BMW to może M6... ale wciąż masz wady, o których piszesz, ale chociaż buda fajniejsza.

Można też pomyśleć o jakimś małym RS z 2.5 TFSI.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sidor --> M5 e39 // Transalpina & Transfagarasan str5
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 18:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 4264
Lokalizacja: Poznań
jiGsaw napisał(a):
ale chociaż buda fajniejsza.

czy fajniejsza? napewno młodsza ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sidor --> M5 e39 // Transalpina & Transfagarasan str5
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 18:46 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
wg mnie vette to byłby dobry wybór :super:

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sidor --> M5 e39 // Transalpina & Transfagarasan str5
PostNapisane: 2 stycznia 2015, 20:17 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 605
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: 316i
J/w vette, 911 i inne sportowe samochody.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sidor --> M5 e39 // Transalpina & Transfagarasan str5
PostNapisane: 3 stycznia 2015, 12:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Sidor napisał(a):

Oberyn napisał(a):
Kiedyś z kolegą razem pojechaliśmy w trasę M5 E60 vs M5 E39, cały czas podobne tempo, bez wyścigów. Spalanie 20 l vs 15 l, według tankowania.


Cos duzo pali to e39 w trasie bez wyscigow ;).


Oj tam, oj tam ;). Miałem na myśli, że nie ścigaliśmy się ze sobą ani z żadnym innym autem. Jechaliśmy razem, droga była ekspresowa, a tempo w miarę żwawe :D.
Przy normalnej jeździe pali mi własnie 11-13 w trasie, więc podobnie do Twojej podróży. Z tego co pamiętam, to komputerowe spalanie w M5 e39 na tempomacie przy 140 to ok. 10,6-11 l, przy 200 zaś 16,6-17 l.

335d / 535d to żaden progres w stosunku do M5 E39. Natomiast jeżeli ktoś nie szuka emocji spod znaku M, a potrzebuje szybkiego, wygodnego i w porównaniu do osiągów oszczędnego auta, to jest to całkiem dobra propozycja i nawet trochę rozumiem osoby wybierające tego typu model. BMW z tym silnikiem na trasę - bardzo fajne auto.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sidor --> M5 e39 // Transalpina & Transfagarasan str5
PostNapisane: 3 stycznia 2015, 13:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Osoby piszące o veccie, 911 itp wozach nie wiedzą czym na prawdę jest m5.
Tu nie chodzi tylko o osiągi bo można zrobić e30 z s54 i też będzie szybsze ale M5 e39 wsiadamy jedziemy do Amsterdamu pokonujemy 1000-1200km z prędkością autostradową nawet 200km/h w kompletnej ciszy i spokoju.
Dojeżdżamy i zastanawiamy się gdzie by tu jeszcze pojechać a w autach typu vetta czy 911 co 300km stajemy prostować kości i generalnie dojeżdżamy wymemłani chcąc zapomnieć o aucie jak w ogóle pokonamy taką drogę na raz.
Wyciszenie jak i wykonanie E39 jest rewelacyjne i tu e60 ustępuje wyraźnie nie wspominając o sportowych plastikach typu vetta.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sidor --> M5 e39 // Transalpina & Transfagarasan str5
PostNapisane: 3 stycznia 2015, 19:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15793
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Skoro myślał o M3 to komfort nie jest takim super priorytetem. Można też wziąć RS6 i dłubnąć na 700 koni. :)

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Sidor --> M5 e39 // Transalpina & Transfagarasan str5
PostNapisane: 3 stycznia 2015, 20:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Oberyn napisał(a):
V10 żłopie wyraźnie więcej. Dużo więcej też daje od siebie pod względem osiągów :).


Hmm, w jeździe codziennej jest raczej odwrotnie, dopiero jak dociśniesz do końca obrotomierza, wybierając odpowiedni tryb jest szybsze, ale e39 bez zastanowienia będzie już z przodu :P

Sam bym wybrał F10 M5, bo charakterem jest najbliżej e39, ale budżet i awaryjność niestety inne..

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 150 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL