BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 26 lutego 2017, 22:17


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1224 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 28 listopada 2016, 21:29 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1529
Moje BMW: M5/9-3
Kod silnika: S62/B207R+/+
Frank, rozmawiałem jakiś czas temu z gościem z 3city, to oddał swoje M5 na malowanie paru pierdołków, a nastepnego dnia po odbiorze zauwazył, że jak mocniej pociśnie, to sprzęgło się uślizguje - masakra :P

Mnie pech z kwestii kół nie omija ostatnimi czasy:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 29 listopada 2016, 09:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1334
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28 x2
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
Możesz powiedzieć więcej o tej blokadzie obrotów ?

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 29 listopada 2016, 09:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 26
Posty: 2837
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: 328i
Mateusz118 napisał(a):
Możesz powiedzieć więcej o tej blokadzie obrotów ?


Lincoln napisał(a):
Jedną z ostatnich rzeczy jaką zrobiłem w aucie jest montarz EcuMastera, bo dziwnym trafem moje M5 nie ma odcięcia zapłonu, a dzięki temu sprzętowi, moge ją dowolnie ustawiać (np oddaję do warsztatu i robią max 2500obr - nikt nie poszaleje;-), w przyszłości będzie można coś zapłonem wymodzić, ale to odległy temat.

_________________
"Proste są dla szybkich samochodów, Zakręty dla szybkich kierowców" "Nie odkładaj marzeń, odkładaj na marzenia"|"Life's Too Short To Drive Boring Cars"
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 29 listopada 2016, 11:32 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1597
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e39/e46 ti
Kod silnika: s62b50/m54b25
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=137931
Lincoln, coś rzeczywiście nie masz farta do opon ostatnio...

Jak będziesz gdzieś w okolicy kanału to możesz wrzucić fotkę "po robocie", ciężko znaleźć dobrego fachowca od takiej roboty, bo temat niewdzięczny- klient praktycznie nie widzi efektu, a żeby zrobić to porządnie, to nie może być tanio... No i mało komu chce się z tym pierdzielić, więc szacun dla faceta, który Ci to ogarnął.

Opcja z odcięciem jest mega :D Nie pytają Cię przy odbiorze czy z autem wszystko ok? ;)

_________________
Galeria Turasa:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria M5:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 3 grudnia 2016, 22:18 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1529
Moje BMW: M5/9-3
Kod silnika: S62/B207R+/+
THX Pawel!

Krisu_K13TL, Nie wiem jak przez leżakowanie opony mogą dostać bomble, kurde dwa sezony temu nowe kupione, bieżnik 7mm, zero uszkodzeń mechanicznych :dobani:

Spoko, jak ruszę auto to coś się cyknie. No robota ciężka, bo miało być dobrze, więc tanio być nie może, ale jak raz zrobiłem niespodziewany "najazd" na zakład to się uspokoiłem widząc jakie ma podejście do auta.

Na szczęście nikt nigdy nie pytał, ale panowie zawsze dziwili się (w końcu stare 5er) zainteresowaniem osób postronnych które pytały się "czy prawdziwa" :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 3 grudnia 2016, 22:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 97
Posty: 5245
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
Były compact 330td
viewtopic.php?f=6&t=141858&start=80
E83 2.0d
Byłe E38 740i m54b30
viewtopic.php?f=6&t=155904
Obecny compact 330td
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158866
Lincoln, u mnie dwie sztuki sottozero tak wybulwiło - coś nie tak z tymi oponami :wstyd:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 5 grudnia 2016, 06:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 147
Moje BMW: 650i
Lincoln, może miałeś jakieś ostre wjazdy na krawężnik wcześniej albo coś w tym stylu? Te z bąblami to z jednej osi? Nie wygląda to dobrze. Gumy do wywalenia. Polecam Michelin Pilot Alpin

_________________
Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 5 grudnia 2016, 09:24 
Online
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 11686
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: eS czY
Kod silnika: 1.8t
Lincoln napisał(a):
THX Pawel!

Krisu_K13TL, Nie wiem jak przez leżakowanie opony mogą dostać bomble, kurde dwa sezony temu nowe kupione, bieżnik 7mm, zero uszkodzeń mechanicznych :dobani:

Spoko, jak ruszę auto to coś się cyknie. No robota ciężka, bo miało być dobrze, więc tanio być nie może, ale jak raz zrobiłem niespodziewany "najazd" na zakład to się uspokoiłem widząc jakie ma podejście do auta.

Na szczęście nikt nigdy nie pytał, ale panowie zawsze dziwili się (w końcu stare 5er) zainteresowaniem osób postronnych które pytały się "czy prawdziwa" :rotfl:


Właśnie kompletnie nie rozumiem tych pytań o prawdziwość. Co najmniej jakbym paradował z 3 karatowym diamentem na jednym palcu i zegarkiem Philippe Patek na nadgarstku... Już z co najmniej 10 razy takie pytania słyszałem...

_________________
Piszę jak jest.

Oglądnij moją czarną lampę po renowacji - viewtopic.php?f=6&t=140177&p=1817652#p1817652
Moja dawna E30 - viewtopic.php?t=50264
MOC Z POJEMNOŚCI! - https://www.youtube.com/watch?v=s0qRvZooyL8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 16 grudnia 2016, 06:23 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1529
Moje BMW: M5/9-3
Kod silnika: S62/B207R+/+
///david, heh jesteś kolejną osobą od której to słyszę - widać bardzo delikatne boki :/

s2power, powiem CI nigdy w żadnym aucie taka przygoda mi sie nie trafiła, a tutaj od razu w dwóch oponach - to byłby pech :zdegustowany: Sottozero miało świetną reklamę z "śnieżnymi pieskami" i dałem się skusić, co patrząc na foto mojej małej ekipy (od lewej małe "M", Neo, duże "M") wydaje się być uzasadnione :P
Obrazek

jiGsaw, tak na dobrą sprawę w e39 nie ma zbyt wiele wizualnych różnic, dlatego staram się miło odpowiadać, bo nie każdy jest znawcą BMW, a fajnie że trochę zna temat :ok:

Z aktualności zaczynam piąty rok użytkowania tego auta. To chyba najobszerniejszy temat/galeria w dziale ///M za co wszystkim mniej i bardziej przychylnym bardzo dziękuję.
Pozderko


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 16 grudnia 2016, 22:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 796
Lokalizacja: Tczew
Moje BMW: E46 320D +
Kod silnika: M47N
Ale Neo już duży :)

_________________
320d Touring - 227 KM i 545 Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 22 grudnia 2016, 19:01 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1529
Moje BMW: M5/9-3
Kod silnika: S62/B207R+/+
grzeszak, hehe, NEO jest już ze mna blisko dekadę, a Ty pewnie widziałeś CEO, a to nastepca, rocznik 2016 ;)

Dziś pobawiłem się w drodze do pracy w pomiary elastyczności przy prędkościach stosowanych w gazetach czyli 60-100km/h
2b. - 2.3s
3b. - 2.8s
4b. - 3.9s
5b. - 4.8s
Macie może jakies pomiary z tego zakresu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 24 grudnia 2016, 21:25 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 146
Lokalizacja: Starogard Gdański
Moje BMW: Mercedes
Kod silnika: V8
Garaż: viewtopic.php?f=55&t=160023
Lincoln napisał(a):
3b. - 2.8s


czyli na tym biegu masz takie osiągi jak mój AMG w najlepszym układzie, :) bo widzę, że do 2 biegu to przepaść. A sam nie wiem jaki bieg był u mnie w aucie.

_________________
Życie to ściganie reszta to czekanie.
Gdzie zaczyna się pasja tam kończy się ekonomia.

Był szalony Compact
viewtopic.php?f=6&t=151492

Jest Mercedes
viewtopic.php?f=55&t=160023


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 29 grudnia 2016, 18:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1668
https://www.v8biturbo.com/story/3274

Te czasy chyba mijają się z rzeczywistością??

_________________
I always tell the truth, even when i lie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 29 grudnia 2016, 21:27 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1529
Moje BMW: M5/9-3
Kod silnika: S62/B207R+/+
RS6 C5 100-200km/h w równe 8s? Najnowszy model z 7 czy tam 8 biegami i zdecydowanie większą ilością PS i Nm nie jest tak szybkie ;-)

Krzysztofie, dlatego do wyprzedzania używam głownie 4/5biegu, bo na 3 jest narowisty i w koleinach wymaga sporo uwagi. Co do różnic to raz trzeba po prostu sprwdzić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 30 grudnia 2016, 14:45 
Online
Zacna persona forum

Wiek: 25
Posty: 2745
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
Lincoln napisał(a):

Dziś pobawiłem się w drodze do pracy w pomiary elastyczności przy prędkościach stosowanych w gazetach czyli 60-100km/h
2b. - 2.3s
3b. - 2.8s
4b. - 3.9s
5b. - 4.8s
Macie może jakies pomiary z tego zakresu?



e90 330d + moc ok 280-290ps
3b.- 2,6s
4b.- 3,4s
5b.- 4,8s

Pomiar na 3b. 0d 60-100km/h , a na 4 i 5 80-120km/h ze względu na moment i niskie obroty.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 30 grudnia 2016, 21:07 
Online
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 11686
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: eS czY
Kod silnika: 1.8t
damianRC napisał(a):
Lincoln napisał(a):

Dziś pobawiłem się w drodze do pracy w pomiary elastyczności przy prędkościach stosowanych w gazetach czyli 60-100km/h
2b. - 2.3s
3b. - 2.8s
4b. - 3.9s
5b. - 4.8s
Macie może jakies pomiary z tego zakresu?



e90 330d + moc ok 280-290ps
3b.- 2,6s
4b.- 3,4s
5b.- 4,8s

Pomiar na 3b. 0d 60-100km/h , a na 4 i 5 80-120km/h ze względu na moment i niskie obroty.


Patrząc na realne przełożenia to bardziej powinieneś porównywać swoją trójkę z jego dwójką, a czwórkę z trójką, piątkę z czwórką... wtedy wychodzi realny obraz sytuacji.

_________________
Piszę jak jest.

Oglądnij moją czarną lampę po renowacji - viewtopic.php?f=6&t=140177&p=1817652#p1817652
Moja dawna E30 - viewtopic.php?t=50264
MOC Z POJEMNOŚCI! - https://www.youtube.com/watch?v=s0qRvZooyL8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 31 grudnia 2016, 09:57 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 22051
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E39 530i & Y D4D
Kod silnika: M54B30
Garaż: E39 530iTg: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=160019

Yaris D4D: viewtopic.php?f=55&t=159106

było E61 535d: viewtopic.php?f=6&t=156107
było e91 325d+ 6gang mpak
było 330dA: viewtopic.php?f=6&t=148798
było 330i: viewtopic.php?f=6&t=140444
było 330i polift
było 540iA: viewtopic.php?f=6&t=138107
było 330i: viewtopic.php?f=6&t=132335
było 520i: viewtopic.php?f=6&t=75184
Lincoln napisał(a):
patrząc na foto mojej małej ekipy (od lewej małe "M", Neo, duże "M") wydaje się być uzasadnione :P
Zoom in (real dimensions: 1024 x 495)Obrazek


patrzą na siebie jak na ważeniu przed walką :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 1 stycznia 2017, 13:05 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 1529
Moje BMW: M5/9-3
Kod silnika: S62/B207R+/+
damianRC napisał(a):
Pomiar na 3b. 0d 60-100km/h , a na 4 i 5 80-120km/h ze względu na moment i niskie obroty.


Jak niskie obroty? 60km/h na 4/5b? Bez przesady.
Dlatego właśnie warto podać dynamikę na każdym biegu, co daje szerszy obraz zakresu w jakim silnik jest w stanie pracować, a nie tylko te korzystne, Adam to też dobrze zobrazował.

DaaN napisał(a):
patrzą na siebie jak na ważeniu przed walką :D


Coś w tym jest :-)

Ostatni wyjazd w udanym roku 2016:

Obrazek

Pozdrawiam Wszystkich i Życzę jeszcze lepszego 2017roku!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 1 stycznia 2017, 20:10 
Online
Zacna persona forum

Wiek: 25
Posty: 2745
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
Lincoln napisał(a):
damianRC napisał(a):
Pomiar na 3b. 0d 60-100km/h , a na 4 i 5 80-120km/h ze względu na moment i niskie obroty.


Jak niskie obroty? 60km/h na 4/5b? Bez przesady.
Dlatego właśnie warto podać dynamikę na każdym biegu, co daje szerszy obraz zakresu w jakim silnik jest w stanie pracować, a nie tylko te korzystne, Adam to też dobrze zobrazował.



Przy 80km/h na 4 biegu jest blisko 2tys obr, a na 5 biegu ok 1,5tys obr.

Przyspieszanie z pedałem w podłodze od 60-100km/h na 5-tym biegu to mało rozsądne posunięcie w dieslu z niecałe 600Nm, stąd pomiar w zakresie 80-120km. Na 6 biegu 80-120 nie mierzyłem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Lincoln-->> M5 "fast" Edition
PostNapisane: 2 stycznia 2017, 06:57 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 31
Posty: 5461
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
no ale właśnie o to chodzi, żeby zobaczyć jak sobie radzi z bardzo niskich obrotów a nie wybieranie obrotów gdzie dobrze sobie radzi.

Benzyniak jadący z 60km/h też ma bardzo niskie obroty a nie ma dodatkowo takiego dołu jak diesel


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1224 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: --==Mały==--, ANDREW E36, Google [Bot] i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL