BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 maja 2024, 17:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 671 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 34  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 15 listopada 2013, 18:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4424
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW: e91
nie bierz tak tego do siebie. nie trzyma mocy nie znaczy że jej nie ma.

ja wybrałbym się najpierw na hamownie. "dupohamownia" dużo nie powie, może nie potrzebnie w ogóle tu coś rozkminiamy.
jesli brakuje jej tchu to zobaczysz w której partii obrotów. czy z dołu czy u góry, czy w całym zakresie...

_________________
e91 320d hihi
e60 530d wrrr, ahh ohh - [*]
Moja była megafajna 118d
Moja była gruba 330cd
Moja była niebylejaka 530d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 15 listopada 2013, 18:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1738
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Wiecie Panowie, za 25 tys EUR oddam :rotfl:

A tak już całkiem serio, auto jeździ, wręcz zapie@#$la, dziś założyłem zimówki i na oponach 255/40 z tyłu na suchym asfalcie na trójce miga DSC, to, że ja jestem z natury pedantem w tych kwestiach, i czasem faktycznie szukam dziury w całym to inna sprawa.

Wiem co kupiłem i jestem zadowolony :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 15 listopada 2013, 18:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Też trochę nie łapię o co tu chodzi... Szukać zaginionej mocy bez sprawdzenie ile ma, a jak trzyma serie? Od tyłka strony zaczynasz :P

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 15 listopada 2013, 18:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Frank napisał(a):
Rysiek, mierz kompresje, jesli wynik CIę nie zadowoli ,to chetnie przyjme auto z powrotem do siebie,

A następnego dnia jestem ja i męczę gitarę o sprzedaż :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 15 listopada 2013, 19:39 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Sek w tym, że ciężko zmierzyć M5 na hamowni podwoziowej, sterownik skutecznie to utrudnia podcinając moment, a więc i moc, potrzebaby hamowni Dynomet i zbadać wartości na kołach, dal e39 to 330-335ps, zresztą jeśli 100-200 robi jak w testach to nie mam uwag.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 15 listopada 2013, 21:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1738
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Co do hamowni Kreator ma teraz taką, że przednie koła obracają się podczas pomiaru, więc niby kwestia tej odcinki byłaby załatwiona


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 15 listopada 2013, 22:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1738
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Adam_94 napisał(a):
Też trochę nie łapię o co tu chodzi... Szukać zaginionej mocy bez sprawdzenie ile ma, a jak trzyma serie? Od tyłka strony zaczynasz :P


Z tym że widzisz to nie jest tutaj takie proste...
Po pierwsze słynny problem pomiaru na hamowni, odcinania przy 6 tys rpm.

Drugia kwestia to trzymanie serii. Z tego, co wiadomo w e39 M5 różnie z tym bywa. I tu sytuacja hipotetyczna - wychodzi mi powiedzmy 370 czy 380 KM. I co to znaczy? Coś niedomaga, czy one po prostu tak mają? Szukać przyczyny, czy uznać, że wszystko jest tak, jak być powinno?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 15 listopada 2013, 22:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
darcyn napisał(a):
o przepraszam, nie kupiłem złomu. Mi akurat poza regulatorem napięcia nie siadło nic poważniego. nie brała mi prądu, nie miałem problemu z czujnikiem skrętu czy przekładnią, nie miałem problemu z mulf bo go nie miałem itd itp. Dobrze wiesz że sprzedałem bo było to automat i potwornie mi nie siedziała jazda czymś takim. moc miała bo sam propsowałeś filmik z przyspieszenia.

gdybym miał chociaż kilometr od domu parking strzeżony to miałbym jutro M5 .

masz jakieś realne wytłumaczenie dlaczego może nie trzymać mocy jeśli wszystkie parametry z czujników są OK??? bo ja nie a taka głupia kompresja powie WSZYSTKO o kondycji silnika. dopireo potem wróciłbym do elektroniki - i na pewno nie do zgadywania: może pompa - wymienie pompe, może czujnik położenia wałków - wymienie je. może przekaźniek - wymienie przekaźnik

peace :piwo:


Akurat przekaźnik wywala błąd i tylko dlatego Ryszard go wymienia. Po pomiarach widać że samochód jeździ tak jak powinien więc nie chodzi tu o żadne szukanie utraconych koni. Emka jest w idealnym stanie oglądałem ja kilka razy i nic jej nie można zarzucić idealna seria.
Jeżeli ktoś przeczyta temat uważnie to zobaczy że chodzi tutaj o chwilowe braki mocy jak samochód mocno się nagrzeje ale równie dobrze może tak w m5 po prostu ma być. Niewiele osób jeździ na co dzień m5 i do tego w dużym mieście dlatego ciężko jest zaczerpnąć jakiejś sensowej porady.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 16 listopada 2013, 01:35 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
z hamowniami to sobie dajcie spokój, co najwyzej porównać z wynikami zza ocenu wartość WHP.

A na spokojnie można sie przejchac z inną M5, i popatrzeć co sie dzieje,
a skoro pompa daje dobre ciśnienie na wężu, to nie ma sensu jej ruszać....

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 17 listopada 2013, 12:51 
hamownie mozna sobie w kupe wsadzic:D moja ma 462 konie (yeay!) a czasy na RL kreci lepsze niz 500konne gallardo czy M6 V10 boogiego.

To tak odnosnie hamowania emek ;)

Druga sprawa to jesli 100-200 wychodzi okolo 12.4s dla seryjnej M5 to jak rysio ma 12,6 to o jakim braku mocy mowimy??


Góra
  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 17 listopada 2013, 13:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
wujekwaldus napisał(a):
Druga sprawa to jesli 100-200 wychodzi okolo 12.4s dla seryjnej M5 to jak rysio ma 12,6 to o jakim braku mocy mowimy??


Amen

Co do przekaźnika to działa w systemie zero jedynkowym, więc może albo działać, albo nie, a wtedy albo stoimy, albo jedizemy :P

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 17 listopada 2013, 14:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 605
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: 316i
Rysiu kiedy nagrasz jakieś filmiki z M5?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 17 listopada 2013, 16:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1738
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
wujekwaldus napisał(a):
hamownie mozna sobie w kupe wsadzic:D moja ma 462 konie (yeay!) a czasy na RL kreci lepsze niz 500konne gallardo czy M6 V10 boogiego.

To tak odnosnie hamowania emek ;)

Druga sprawa to jesli 100-200 wychodzi okolo 12.4s dla seryjnej M5 to jak rysio ma 12,6 to o jakim braku mocy mowimy??


Niby tak, ale u mnie powtarzalne wychodziły bardziej 12.8-13 sek, a to już 0.5 sek różnicy ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 18 listopada 2013, 18:09 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
ryszard86 napisał(a):
Niby tak, ale u mnie powtarzalne wychodziły bardziej 12.8-13 sek, a to już 0.5 sek różnicy
Tu skan gazetki, ktorą Lincoln zapodał na 1 stronie swojej galerii - to koncowy przedlift, juz z lusterkiem w " migdałek " , test z konca 2000 roku.
Obrazek

Tu M5 ma 13.1s 100-200 - to dopiero, zeby nówka sztuka bez kompresji śmigała :rotfl:

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 18 listopada 2013, 20:24 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3082
Lokalizacja: Kętrzyn
Moje BMW: 540i
Garaż: Volvo S40 II 2.0d
RS4 to szybkie auto... Rzeczywiście tak jak Lincoln napisał przekaźnik paliwa albo działa albo nie. On tylko załącza obwód więc w tym przypaku nie widze sensu jego wymiany


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 18 listopada 2013, 20:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3058
Lokalizacja: Herzberg/Tiegenhof
Moje BMW: Z3
kupiec_fkl napisał(a):
RS4 to szybkie auto...

Dane dla audi są bardzo optymistyczne.
Rysiek przekaźnik wymieniony?

_________________
"Jeszcze dziś, nawet po tym, co się wydarzyło w Ronde di Andora bardziej boję się, kiedy wychodzę na spacer, niż kiedy prowadzę auto." RK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 18 listopada 2013, 20:30 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 7716
Lokalizacja: Bolesławiec
Garaż: Mercedes E63 AMG 514KM 2007
Audi A4 b9 2.0TFSI 252KM 2018
kupiec_fkl napisał(a):
On tylko załącza obwód więc w tym przypaku nie widze sensu jego wymiany
może gubi gdzieś styk i na ułamki sekund zamknięty jest obieg? skoro wyrzuca go jako błąd to należy go wymienić i od niego zacząć poszukiwania, więc był sens zakupu, tym bardziej, że to tylko 100zł

_________________
Kiedy ostatni raz wstałeś i pojechałeś na przejażdżkę. Nie dokądś, nie po coś-po prostu by pojeździć. To jest wspaniałe. Bez Telefonu.
Nic mi nie przeszkadza. Tylko ja w mojej małej metalowej skorupie. Czas do myślenia, uporządkowania myśli.
Jeremy Clarkson


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 18 listopada 2013, 20:33 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Pawel! napisał(a):
Dane dla audi są bardzo optymistyczne.
Mniej wiecej pokrywają się ze średnią zeperfs -
http://www.zeperfs.com/duel63-110.htm

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 18 listopada 2013, 21:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1738
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E60 M5; F10 520d LCI
Kod silnika: S85, B47
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=169226
Przekaźnik wymieniam, bo wywala bład :)

Taką mam zasadę - jak coś wywala błąd, to wymieniam

A co do samej wymiany, to jeszcze nie wymieniony, bo go zlokalizować nie mogę :rotfl:

A co do tych danych to ok, tylko, że żadna M5 na youtube nie ma 13 s 100-200...

O czym to świadczy...? :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ryszard86 -->> e39 M5
PostNapisane: 18 listopada 2013, 21:56 
a ile maja?

Nie przejmuj sie...
Frank swojego czasu wklejal filmik M3 E92 vs M5 E39 gdzie M5 albo szla znacznie lepiej, albo lekko lepiej...

O czym to swiadczy? O tym ze filmiki z jutuba o niczym nie swiadczo:)
:ok:


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 671 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 34  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL